Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Lifetime member .. well that's misleading!! What did we pay thousands$ for? Just found out gone into liquidation and website etc disappeared ..... very poor communication!! No email or anything... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

This exchange is a total fraud! I invested on this platform following a WhatsApp group's advice & I lost everything! The kicker was the fact that the group's leader & assistant both claimed that the... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

M.ltg-goldrockb.com is a fake company that only will your money over comision.you begin with small money about 5000 usdt but you must comision pay .there works two person a analyst jacky with numbe... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Hi Mike, Can you please contact me at whooper1071 @ gmail.com (had to put spaces in email to post it) to discuss potentially getting some content back up for LTG clients to access? I dont have you... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Conseil en investissement
  2. aussi dans
  3. Bureau de change
  4. Conseiller financier
  5. Société d'investissement

Informations provenant de diverses sources externes

Looking to get started in currency and Forex trading? We can help you! Contact us online or call our friendly team on 1800 436 739 today to learn more about how we can help you get started.


Coordonnées de contact

1,2

Mauvais

TrustScore 1 sur 5

222 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucune trace de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

1,2

Tous les avis

(222)

2 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Great Trades Last Week!

I just wanted to say how we really enjoyed the trades last week and all the updates to manage them, it made it far more interesting and it was fantastic to make a profit! Keep up the great work!
Nick Atkins

29 mars 2021
Logo de LTG GoldRock

Réponse de LTG GoldRock

Hi Nick. Thank you for your review, we appreciate your feedback and look forward to helping you progress throughout your trading journey.

Noté 1 sur 5 étoiles

Do not recommend. Waste of money and time.

I joined LTG in December 2020 (INV 20391) and as soon as I saw their “learning videos” and “written learning material” I requested a refund via email. Their training materials including videos are poorly produced, not user/learner friendly and don’t offer accessible options. For me they are unusable for the purpose they were sold to me. LTG Training Material is not compliant with Australian Accessibility Standards nor is created with Adult Learning Principles in mind.

Why Accessibility matters?

“Accessibility is a legal requirement. The Disability Discrimination Act 1992 and The Disability Standards for Education 2005 require that people with disabilities are provided with equal access to learning experiences. “
LTG Client Advisor (LF) dismissed my request for refund so I am locked in a membership that has no value for me. LTG crafts their marketing messages in a misleading way. For example, when they talk about their “Momentum Indicator” they use only one or two examples which actually resulted in some profitable trades but they don’t disclose that that same indicator was wrong much more times than it was correct. Also, all their “positive” testimonials which they publish on their website and in marketing material is not genuine and has been “paid”. In other words, they invite their members to submit only positive reviews for a chance to win awards such as paid holidays.

LTG marketing statements are very well crafted to lure you into joining them without giving you any experience of their platform and service prior to joining. Also they don’t disclose any factual details that are relevant to your on going learning experience and trading platform usability.

Anyone can say that they “aim for a 25-40% ROI annually”. It is a marketing spin fraudulent companies often use to lure people in and trap them into products that are worthless or do not do what they manipulated consumers to believe they will do.
Their videos are poorly produced often you cant even hear what has been said due to poor sound quality. They do not have chat platform so you cant interact with other "members" nor exchange investment ideas with anyone. What they call "learning" videos is truly laughable as it doesn't adhere to current Australian Standards for digital learning (not to mention any Accessibility Standards).

In addition out of 20 trade alerts LTG recommened 18 were unprofitable.

After posting this review they harassed me, demanded I delete this review and used multiple ways to intimidate me. In their reply they misrepresented what happend, what has been said and decontextulized what has actually happened.

Without hesitation, I do not recommend LTG Gold Rock.

25 février 2021
Avis spontané
Logo de LTG GoldRock

Réponse de LTG GoldRock

Hi Tallulah,

Thank you for writing your review albeit that you felt it wasn’t pleasant, and it made you feel like you had to create multiple accounts on trust pilot to give us poor reviews even though your correspondence with our customer service has not reflected this at all. Because once it was brought to our attention through the correct channel, that you had particular learning disabilities that made it hard for you to understand the lessons and what we provide our members. We refunded you in full.

We have all types of members with different learning abilities that enjoy all the detailed video lessons and reports we provide, and it is a shame that this did not fulfil your particular learning needs (hence the full refund).

As per our correspondence with you, we rectified the situation and your emails to us have been of a different nature to your response on here, example:

“I have taken down my review on Trust pilot.

As I conveyed to you during our earlier conversation the customer service experienced from you was excellent. Your concise, well written replies as well as excellent verbal communication skills, knowledge and patience were truly exceptional and I am still grateful for all the support you personally provided."


We at LTG Goldrock wish you all the best in your trading and educational future.

LTG Support.

Noté 5 sur 5 étoiles

Complete trust and Understanding

Right from the start we have had nothing but positive and effective communication with the team, they have been extremely open and sincere in all the dealings from the support team, the brokers, platform set ups and training information.
We would highly recommend LTG GoldRock and the entire system based on their platform of success training and interaction.
It is rare to come across a system such as this that has the support and training to aid in you becoming successful.

10 février 2021
Logo de LTG GoldRock

Réponse de LTG GoldRock

Hi Bernie, Thank you for your review. We are glad to hear that you are enjoying the training and the program. We look forward to helping you be successful in your trading journey.

Noté 5 sur 5 étoiles

From novice trader to ....???

Joining LTG Goldrock as a novice to learn about trading - I was pleasantly surprised at the plethora of information, coaching and advice offered in their system. It has been a battle to combine this steep learning curve with 'life' activities, and after 6 months I find I'm recognising more terms and able to gradually comprehend information contained in their array of informative lectures.
I'm advised through those lessons that it may take up to 3 years to become the trader I want to be, but the path is a challenge to my [more mature] little grey cells and I'm enjoying the process immensely. Being part of such an interesting fraternity of like minded people and having lessons on a regular basis with dynamic and inspiring Tutors Mike Smith and Alex Kozulin, keep me informed and enthused as I progress at my speed to become the trader I'd like to be!
Additionally, Eightcap LTG's broker's friendly, courteous and helpful staff made the transition to using their platform easy, alleviating many problematic questions I have had while offering succinct advice about it's use!
I look forward to achieving my goals of being financially self-sufficient and able to trade from anywhere in the world!

10 février 2021
Logo de LTG GoldRock

Réponse de LTG GoldRock

Hi Rosalind, We appreciate your review, we are glad to hear that you are enjoying the program and our week nightly lesson videos. We look forward to having you as a member for many years to come.

Noté 5 sur 5 étoiles

Hi my name is Dave I’m a new member to…

Hi my name is Dave I’m a new member to the LTG Goldrock team. I’m a self funded retiree and am looking for a way to create extra income.
Since joining the LTG Goldrock team, I have found them very helpful in every way Looking forward to bigger and better things as I learn
Regards. Dave

8 février 2021
Logo de LTG GoldRock

Réponse de LTG GoldRock

Hi Dave, We appreciate your review. We look forward to helping you with your trading journey.

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent

The price paid for the education is worth its value. I am really enjoying the education and there is so much to learn. I have only joined since mid-December, 2020, and taking my time going through the educational levels.

I like that there are live educational series as well as recorded ones, so if you miss a live session you can never miss out because it is recorded and stored in the member's area.

I love the Trade Time App and how I can practice taking demo trades. LTG GoldRock in my view is a great place to learn how to trade while taking trades and I look forward to expanding my knowledge base in the art of trading and risk management.

You learn about risk managing your trade and for me, it's a comfort to know where my risk level is. When you can manage your risk you are on the way to success. This is what they teach.

I look forward to continuing my trading journey with LTG GoldRock and thank them for offering this great educational platform and looking forward to successful and profitable trades in the future.

27 janvier 2021
Logo de LTG GoldRock

Réponse de LTG GoldRock

Thank you for your review Jackie. We are glad to hear that you are enjoying our educational material and our Trade Time app. We look forward to helping you progress through your trading journey for many years to come.

Noté 4 sur 5 étoiles

Early days in fact less than a month…

Early days in fact less than a month from joing up wit LTG, rather confusing at first but I have found my way around things eventually.
Finding the recorded sessions living in Perth a great idea as some of your sessions are either a little early because of the time difference in the morning and afternoon sessions I cant quite stop life every time at 4pm.
All set for setting up my live platform.

21 janvier 2021
Logo de LTG GoldRock

Réponse de LTG GoldRock

Thank you for your review Kimm. We are glad to hear that you are enjoying the learning, we look forward to having you as a member for many years to come.

Noté 5 sur 5 étoiles

LTG Goldrock is a fabulous way to…

LTG Goldrock is a fabulous way to increase your money
nest egg in your young or senior years.
The more study you put into the Goldrock learning program, the more likely you will succeed in your money goals.
This is a great learning program and I am slowly seeing my trading skills improve.
I am hoping for extra holidays this year and more money in the savings account.
Lindsay Gibson

21 janvier 2021
Logo de LTG GoldRock

Réponse de LTG GoldRock

Thank you for your review Lindsay. We look forward to helping you through your trading journey for many years to come.

Noté 5 sur 5 étoiles

I have been with LTG GoldRock for 3…

I have been with LTG GoldRock for 3 years now, and their training has been awesome. I have had a few loosing months and many more winning months. It takes time to learn, what it takes to Trade. I am well ahead over the 3 years - approx 72% ahead. As AB once said, "it is not a quick get rich scheme". Don't give in, stay with it. Cheers

2 septembre 2020
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

LTG Goldrock: Learning FOREX trading

I joined LTG Goldrock 3 months ago after seeing their advertisements and chatting with them. My main interest is generating cash flow while managing risk. The FOREX market was a mystery but the liquidity and leverage very attractive.

After signing up, they logged in remotely to my PC and set up the trading platform with the various tools, templates and a practice account. The member's website is completely focussed on training and application, as are the live training modules, all of which are recorded and available on the website for replay. The learning curve is steep with "practice trades" sent out daily to apply the knowledge. Listening and talking to the experienced traders is invaluable.

Four weeks after joining I opened a live account and started trading using the Portfolio Trades they make on their own account and are sent out on the LTG App. ROI in first 3 months 19.8%. Risk management is the key, the market does what it wants, not what we want so don't get emotional (takes time). Will probably take another 12 months to "feel" competent, in the mean time I'm making money and learning as much as I can take in. Could not do this without the fantastic support and training.

LTG Goldrock are what they say they are, rock on.

2 septembre 2020
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

There is room in this world for followers

I have been a subscriber to LTG's service for over 8 months. I was looking for a company that would teach me how to trade with ongoing education but also do my work for me and give me recommendations.
I found both at LTG Goldrock.

2 septembre 2020
Avis spontané
Noté 3 sur 5 étoiles

Opinion of client not mentor thankyou

I would like to be in touch to hear the opinions of a current first timer.
Not computer savvy.
Thank you

2 avril 2020
Avis spontané
Logo de LTG GoldRock

Réponse de LTG GoldRock

Hi Lisa,
Thank you for your message, feel free to call us and speak to one of our senior client advisers. They can let you know if the way we trade is right for you and what it takes to learn how to trade with us, for non-computer savvy clients. we also have a section on our website that gets updated every month about our members and their trading success stories.
https://www.ltggoldrock.com/ltg-goldrock-member-trading-success-february-2020/

Noté 4 sur 5 étoiles

I am not a subscriber of LTG GoldRock…

I am not a subscriber of LTG GoldRock yet, but I have sat through a few of the Tuesday night webinars. Last week I decided to “piggyback “ Andrew’s “live” trade on a demo account with PLUS500. My aim was to see if this is a scam. So I invested about $2000 AUD and made a net profit of $18719.91. The incredibly high profit was due to PLUS500 offering 1:300 leverage on the EUR/GBP pairing in demo mode. Tonight, I will try again.

17 mars 2020
Avis spontané
Logo de LTG GoldRock

Réponse de LTG GoldRock

Hi, Thank you for your review of LTG GoldRock. Please note that while any one trade can be wrong or right, this is not the best identifier of a strategy. It is important to understand risk management (which we tend to use 1% or 2% of our balance). The risk you have used appears as though it would wipe out your account in one trade which is certain to reduce your balance to zero the moment you get a single trade wrong.

The trading system we present does not have a 100% win rate, and it is unreasonable to expect this in financial markets. It is the professional risk management and the identification of sound trading and investing principles that allow our clients to be successful over the long term.

Please ensure your risk management is in line with professional risk management principles as we would hate to see you lose everything on a single trade. At the level of risk, you have used we can see that your risk management does need to be reviewed before placing further orders into the markets.

Kind regards,
LTG GoldRock Support Team

Noté 5 sur 5 étoiles

A wonderful caring company

I look at LTG Goldrock a couple of years ago after watching a TV program where Andrew talked about currency trading. I was always sceptical re any kind of internet trading and really had no idea what currency trading is about. What got my interest is Andrew’s talked about the minimal risk and potential much better return for my investment than what my current Super could ever achieved. I attended a couple of Andrew’s webinars and got the impression that LTG Goldrock could help me achieve a better outcome with what little Super I have and recovered some of the debt and loses I had from my broken marriages.
I am at an age group that would make it unlikely that I could fill the gap for a reasonable retirement income through my normal employment.
Unfortunately I at that time I did not have enough funds to even afford the joining fee despite a good offer by Andrew at the 2nd webinar.
Part of life challenges subsequently got me a heart failure but luckily by the grace of God I pull through and a year and a half later (I was kept informed by Andrew’s regular invitations for webinar), I attended another one and joint up shortly a month ago despite my poor financial status.

My recent accessible income since joining Goldrock has improved due to my age and am now able to tap into some of my Super which I hope to use for my currency trading once I get comfortable with the trading outcome.

My reason to tell a little story of how I got to this point, is really to show my appreciation to all the staff of Goldrock who had dealt with me thus far. Had it not been their genuine care and friendliness and how Grant patiently help me set up the Macbook for trading, I doubt I would have gotten as far as I did and started live trading in a relatively short time and writing this review. Nothing seems to be too hard for the staff and the manner the service is offered is just incredible in view that the company will have no further direct financial gain from me after receipt of my joining fee.

The current (new) web site is excellent, once I spend a bit of time learning what is available and able to navigate it probably.

I am struggling to understand the session conducted by Laz but in time I know I will learn enough to trade a bit wiser and informed from his expertise.

I have started my demo trading about a month ago and a little over a week ago I started my 1st live trading and has been quite enjoyable so far without having to stress about my little investment knowing I am only a phone call away if I need help. With the phone app trading is at my fingertips though as recommended by Goldrock it is better to learn it well on the computer before taking the plunge like I did. Luckily in demo account mode if is still fun even for an oldie.

It is hard to believe there is a company like that out there like this one, let alone in the risky money markets arena.

I know my association with Goldrock will be a good and life long one even at this early stage. I have lived a good and full life and am reasonably above average in my mental capacity based on feed backs from others that knows me and I know my judgement of Goldrock is not far out of mark.

Thank you Goldrock staffs for putting helping me put a light at the end of my tunnel and keep up the excellent work and services. There is more oldies out there that need your tender loving care. :)

Warm regards
Michael Chong

20 novembre 2019
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

I joined LTG about 2.5 years ago

I joined LTG about 2.5 years ago. I have signedn up with a US based company before and got burned. However Andrew Bartnett is not only a fantastic trader and educator with so much patience. He is also very inspirational and like a life coach in his messages.

His daily emails are of the highest standard, well researched and he summarises the fundamental events in a clear and concise way for his clients. He doesnt send out a lot of trades as its not about how many trades but how much money you make. It took me a while to heed this message (unfortuantely lost some money on other trades) but finally this penny dropped and I cut back and I am more focussed on the right trades. His daily youtube videos go through the charts and explain very patiently the trade setups.

11 novembre 2019
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

I am not a subscriber of LTG GoldRock…

I am not a subscriber of LTG GoldRock but wish to point out flaws in the supposedly "live" webinar presentation held on Tuesday nights to introduce his product to new potential clients. On 05 November, Andrew showed us his MT4 platform with a "live" trade setup for the NZDUSD that was ready to be sent to his clients. I immediately brought up the MT4 platform on my laptop thinking that I might be able to copy the details of his trade. The NZDUSD combination has not been trading at the price on his computer since 25 March 2019 and, over the next two days, the proposed trade would have resulted in a handsome profit for his clients. So, Andrew was not presenting a "live" trading setup during his sales pitch on 05 November but, instead, a historical setup from 8 months earlier. Prior to seeing this, I was becoming very hooked on his product but things turned quickly sour from that point on.

6 novembre 2019
Avis spontané
Logo de LTG GoldRock

Réponse de LTG GoldRock

Hi Jim,
Thank you for your feedback, the webinar in which you speak about Andrew was in an NZDUSD trade and he showed this for the attendees, given the webinar only goes for one hour there is not always the opportunity to open a live trade during this time frame so Andrew is more than happy to discuss his open trade and the reasons behind why he got into that trade. As mentioned this was all discussed in the webinar and we are more then happy to provide you with a recording should you wish to review.
We can see that you are not a member with LTG GoldRock and this review service was primarily set up to allow verified customers to provide their honest feedback on the service that we provide.

From Support at LTG GoldRock

Cette entreprise vous appartient ?

Revendiquez votre profil pour accéder aux outils gratuits de Trustpilot et renforcer vos relations clients.

Créez un compte gratuit

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus