Melve Avis 

65
•
TrustScore 4 sur 5

3,9

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

As someone who values both quality and convenience, I can confidently say that the products and services offered by Haelf have truly matched my expectations. The hair growth combo is amazing!! Not... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I really appreciate how easy telehealth services are to use. Haelf was easily accessible, quick to get connected to a doctor, and medications were prescribed and delivered promptly. I appreciate being... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Cancelled my subscription one day after confirmation. Attempted multiple times to contact the 'customer service' only to get an email back saying the email address was not valid. As a result, I'm stuc... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I started using the hair loss kit a few months ago and I’m very impressed. Of course things like this take time and you can’t expect results over night, but I do believe my hair fibres are getting str... Voir plus

À propos de l'entreprise

Écrit par l'entreprise

We're not your average health brand. No fillers. No underdosing. Just evidence-based treatments and supplements that actually work — developed with doctors, pharmacists and scientists, and lab-tested for quality. 💊 What we make Endurance Catalyst — natural support for stamina, energy & performance Joint Complex — clinically studied actives for joint, cartilage & bone health Weight Loss Complex — glucomannan-based appetite & weight management support Hair Growth Nutraceutical — drug-free, multi-targeted hair support Mental Booster — B-vitamin complex for mood, calm & focus Daily Synbiotic — multi-strain probiotic for gut & immune health Plus clinically proven prescription treatments through licensed providers and at-home health tests — all in one place. 🔬 Built on real science Every formula is developed with our medical and scientific team using evidence-led dosages — 3,200+ studies behind our key actives, full label transparency, nothing unnecessary, nothing missing. 💚 Health, made simple Online consultations, personalized plans you can adjust or pause anytime, and free, discreet shipping across the UK & Europe. Treatments that hold up to scrutiny — and results worth coming back for.


Coordonnées de contact

3,9

Bien

TrustScore 4 sur 5

65 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 24 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,9

Tous les avis

(65)

2 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Scam

Scam. Do not order. Seen on Facebook so put an order in. Nothing came so I asked where my order was to be told they had no stock and I could have 50% off another order whilst I waited. A week later I asked again to be told no stock and the new stock is a new formula, so they will credit my account with the Mir y as store credit so I can order the new stuff. Absolute joke. Stay well clear

7 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Melve

Réponse de Melve

Hi Jamie,

Thank you for your feedback. We’re truly sorry for the frustration caused by the unexpected stock delays — this was not the experience we aim to provide.

As soon as it became clear that your order could not be fulfilled within a reasonable timeframe, a full refund was processed to your original payment method. No payment was retained on our side.

While we initially discussed alternative options during the waiting period, once it was confirmed that the product would not be available in its original formulation, we immediately proceeded with the refund instead.

We fully understand your disappointment and apologize again for the inconvenience caused by this situation. If you have any further questions regarding your refund, our support team is always happy to assist.

Kind regards,
The Melve Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Scam stay away

Scam stay away, they have thousands of fake reviews on their website!

17 mai 2025
Avis spontané
Logo de Melve

Réponse de Melve

Hi,

Thank you for sharing your concern.

We would like to clearly state that Melve does not publish or tolerate fake reviews — neither on our website nor on any external platform. All customer reviews displayed on our website are collected through verified purchasers and independent review tools.

We understand that strong accusations can arise from frustration, but we take transparency and consumer trust extremely seriously and fully comply with applicable consumer protection and review authenticity regulations.

If you have specific evidence or a particular order reference you would like us to review, we invite you to contact our support team directly so we can look into this properly.

Kind regards,
The Melve Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Useless Products and Non-Existant Customer Service

Cancelled my subscription one day after confirmation. Attempted multiple times to contact the 'customer service' only to get an email back saying the email address was not valid. As a result, I'm stuck with a product that I don't want coming in at nearly £100. I sent a request on the website only for nobody to get back to me. Do not trust this brand, poor customer service and useless products.

5 mai 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Not sure company is real

Ordered item last Tuesday. All info says ship 1 to 2 days. I contacted and they said the person who deals with orders is off sick.... the person? only one?! Then 2 follow up emails have been fobbed off basically.
i also notice that there appears to be two companies of the same name with similiar logos. I seem to think ive been scammed so will be contacted my bank today to start the process of reclaiming my payment if possible.

Update from 3rd message to chase order after 8 days - my order pending is pending due to missing product??? So does that mean out of stock? if so, why is the website still offering items for sale. Very dubious.

Further update item has now been sent according to email received. Will update this report as appropriate but either way this hasnt been a good experience.

Last update - item was received so will see what its like. And that voucher mentioned on the reply below... thats not happened either. Still wondering how 2 companies can have the same name and logo. Surely that wouldve been checked before setting up a business??

7 janvier 2025
Avis spontané
Logo de Melve

Réponse de Melve

Hi Rob,

We sincerely apologize for the inconvenience you experienced with your recent order. Due to an unforeseen medical emergency within our warehouse team, we faced unexpected delays in processing orders - on top of extremely high order volumes during the holidays. We understand how frustrating this situation has been and are truly sorry for any distress it may have caused.

We appreciate your patience and understanding during this time. To make amends for the delay, we have provided you with a voucher, which we hope you will accept as a token of our gratitude for your continued support.

Regarding the confusion between our brand and another company with a similar name and logo, we want to assure you that we are a legitimate and independent business. We are actively addressing this issue to prevent any further misunderstandings.

Once again, we apologize for the inconvenience and appreciate your understanding. If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact us directly at [Your Contact Information].

Best regards,

Haelf Customer Service Team

Noté 2 sur 5 étoiles

Packaging not discreet.

Packaging not discreet.
Whole family will know it once you come back to your home 😂
It got big letter Haelf on the packaging.

10 janvier 2025
Avis spontané
Logo de Melve

Réponse de Melve

Hi,

Thank you for your feedback regarding our packaging. We completely understand the importance of discretion for our customers.

We are pleased to inform you that, based on your input, we have updated the packaging for all orders to a fully neutral design. Our new packaging ensures complete privacy, with no visible branding or identifiers on the exterior.

Your feedback is invaluable in helping us improve, and we appreciate you bringing this to our attention. If you have any further suggestions or concerns, please don’t hesitate to reach out.

Best - your Haelf Customer Service Team

Noté 2 sur 5 étoiles

Really annoying site

Really annoying site. I keep getting redirected to this site. If your paying people to redirect users you can't be a very trustworthy company.

2 janvier 2025
Avis spontané
Logo de Melve

Réponse de Melve

Hi, thanks for reaching out.

We would like to clarify that we are not responsible for any redirection to our website. This is not something within our control or aligned with our practices.

We would greatly appreciate it if you could provide more details about the redirection issue, such as where it occurred and under what circumstances. This information would help us investigate and address the matter effectively.

If there’s anything else we can assist you with, please don’t hesitate to let us know. We are here to help and ensure you have a positive experience with us.

Best, Haelf Customer Service Team

Noté 5 sur 5 étoiles

WONDERFUL COMPANY

it is for me, always a great pleasure to shop with this superb company. Their products are truly fantastic, they choose the best brands, they care about every detail and are totally trustworthy. Customer service is
exceptional - care taken for every detail. Warm and friendly people who mean what they say . They cater for MIND BODY AND SOUL and are EXEMPLARY.

17 décembre 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Great Results!

Great product helped me achieve the results I was looking for!

14 septembre 2024
Avis spontané
Logo de Melve

Réponse de Melve

Manu - Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that our product has helped you achieve the results you were looking for.

Your wellbeing is our top priority, and we’re here for you 24/7 to support you on your journey to better health and happiness. If there’s anything you need, don’t hesitate to reach out.

Noté 5 sur 5 étoiles

fantastic product

fantastic product - was hugely surprised that it worked so well. Also the customer support is always there - helped me out on some details.

2 septembre 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

This is another money grab company it…

This is another money grab company it doesn’t work at all

2 mai 2024
Avis spontané
Logo de Melve

Réponse de Melve

Hi Antonio,

We’re sorry to hear about your experience, but we’d like to address your concerns directly and provide clarity.

Our products are developed with care and supported by science to help individuals on their journey to improved wellbeing. However, achieving results requires consistency and following the recommended treatment duration. In your case you used a product for 1 month which based on studies can only show effects after 3-6 months. Without adhering to the proper course, the desired effects simply cannot occur. We’d be happy to assist you in ensuring you’re using the product correctly to maximize its benefits.

Regarding your claim that we are a “money grab company,” we respectfully disagree. At Haelf, our mission is to empower people to lead healthier, happier lives. We actively invest in creating high-quality products and supporting our customers with guidance and resources to help them achieve their goals.

If you have further concerns or need assistance with your journey, please don’t hesitate to reach out. We are here to help you every step of the way.

Best, Haelf Customer Support Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Mental booster

The mental booster helped me significantly to improve my focus in both my personal life and my professional life at work

14 avril 2024
Avis spontané
Logo de Melve

Réponse de Melve

Thank you so much for your wonderful feedback! We’re delighted to hear that the Mental Booster has significantly improved your focus in both your personal and professional life.

Your wellbeing is our top priority, and we’re here for you 24/7 to support you on your journey to a better, healthier life. If there’s anything you need, please don’t hesitate to reach out.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus