Banner for Mobility Plus

Mobility Plus Avis 

1 615
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,5

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Frequent cancellation of appointment including fitter who had to get an MOT for his van. Leaking WC which flooded our kitchen. Faulty goods delivered including broken shower seat and defective vani... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

A whole bathroom refit was completed for my elderly father who was having difficulty bathing. The service has been outstanding. A seamless service from the enquiry phone call, through to design, surve... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Quality customer service From Alfie after a nightmare breakdown of my scooter on UK break that rendered me House bound once we got it off of the busy road. My initial reach out to them got lost in tec... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

From the first contact to Bathroom being completed was less than three weeks, everyone was so helpful cannot fault the service . We now have a lovely bathroom that my husband can use safely. Damien o... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Rénovateur de salle de bains

À propos de Mobility Plus

Écrit par l'entreprise

Mobility Plus, based in Redditch, United Kingdom, is a leading installer of accessible bathroom solutions in the UK, dedicated to enhancing independence and safety for individuals with mobility challenges. As a trusted name in the industry, we specialise in designing and installing walk-in baths, walk-in showers, and wet room solutions tailored to meet the unique needs of our customers. Our mission is to restore confidence and comfort in bathing, ensuring that everyone can enjoy their bathroom safely and with ease. With a commitment to quality and customer satisfaction, Mobility Plus takes pride in offering the UK s favourite range of mobility-focused bathroom products, which are both user-friendly and stylish.

Our products are thoughtfully designed to address mobility issues, featuring slip-resistant surfaces, low-entry doors, safety grab bars, and comfortable seating options. Whether you require a compact walk-in bath with therapeutic jets or a spacious wet room with ultra-low access, our solutions are crafted to blend functionality with aesthetic appeal. Most installations can be completed within a few days, minimizing disruption and allowing you to regain full use of your bathroom quickly. Backed by professional installers and a customer-centric approach, Mobility Plus ensures a seamless experience from design to completion, empowering you to bathe with confidence and independence. Visit us at www.mobility-plus.co.uk to explore our offerings and discover how we can transform your bathroom into a safe, accessible sanctuary.

Mobility Plus Bathing

Écrit par l'entreprise

Safe and independent bathing
Mobility Plus put the independence and safety back into bathing with a range of Walk-In Baths, Walk-In Showers and Wet Rooms. Everything we do begins with care. From the first time you get in touch, we take the time to understand what matters to you and offer support you can trust. Our team brings years of experience, but it’s the way we treat people that really sets us apart.

Coordonnées de contact

4,5

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

2 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 90 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,5

Tous les avis

(1 615)

258 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Walk in shower.

Really good job done good workmanship
Clean tidy and polite.

20 mars 2026
Avis spontané
Logo de Mobility Plus

Réponse de Mobility Plus

Hey Derrick,

Thank you for sharing your thoughts with us. We always strive to provide the best experience to our valued customers.

Thank you again.

Noté 5 sur 5 étoiles

Absolutely first class

Absolutely first class. The fitting team consisted of Festim and his trusty sidekick Nick.
Arriving well before 09.00 each day, they just got on with the task in hand. Both very personable.
The workmanship is top notch, and cleaned the area thoroughly once the job was finished. Nick even hoovered the soles of my slippers.
Highly recommended.

19 mars 2026
Avis spontané
Logo de Mobility Plus

Réponse de Mobility Plus

Greetings Nigel,

Your feedback means a lot to our team and community. Thanks for contributing your perspective.

Cheers.

Noté 1 sur 5 étoiles

NOT to be trusted

I was assured no money would be taken out of my account until a surveyor approved the job could be done,alas this was a lie.after the surveyor had spent some time trying to come up with ides how the job could be done we both agreed that more electric work needed to be done first so I cancelled the job until I could arrange the extra Electric work and get back to them.The day after the job was cancelled the deposit of £4.550 was taken out of my account and I'm still waiting for them to return the deposit nearly four weeks later.

25 février 2026
Avis spontané
Logo de Mobility Plus

Réponse de Mobility Plus

Thank you for your feedback.

We are sorry to hear that you are dissatisfied with your experience and would like to clarify the circumstances regarding your refund.

As your cancellation request was made within 48 hours of the deposit payment being processed, we were required to allow time for the payment to fully clear before issuing the refund. In line with your request, the 14-day refund period commenced from 3 March.

We can confirm that your refund was processed on day 10 of this period, which is within the agreed timeframe. Please note that once a refund has been completed on our end, it can take between 5–7 working days for the funds to appear in your account, depending on your card provider.

We appreciate that waiting for funds to be returned can be frustrating; however, we can assure you that your refund was handled in accordance with standard payment processing requirements and within the specified timescales.

If you have any further queries, please do not hesitate to contact us.

Noté 5 sur 5 étoiles

Knowledgeable sales people and daily…

Knowledgeable sales people and daily phone calls while work was in progress to check I was happy and to answer any questions. Workman was olite and worked hard to complete the full bathroom refit in 4 days.excellent.

13 mars 2026
Logo de Mobility Plus

Réponse de Mobility Plus

Hey Mrs,

Reading such feedback brightens our day. We're happy to know you had a positive experience.

With gratitude.

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent workmanship

Our bathroom was fitted by Daniel Renda's colleague Lukas who did an excellent job.
We were very grateful to Lukas whose suggested alteration to the shower layout was a great improvement.
Lukas is an excellent tradesman who works to a very high standard leaving everything clean and tidy every day.

2 mars 2026
Avis spontané
Logo de Mobility Plus

Réponse de Mobility Plus

Greetings Susan,

Thank you for sharing your thoughts with us. We always strive to provide the best experience to our valued customers.

Best wishes.

Noté 3 sur 5 étoiles

Atrocious

Woiczek, the fitter was excellent & did a very good job. The administration by the company was atrocious. After the initial consultation & taking our deposit, communication & oversight was non-existent. It was us who contacted them. Would recommend fitter but not Mobility Plus.

19 février 2026
Avis spontané
Logo de Mobility Plus

Réponse de Mobility Plus

Thank you for taking the time to share your review. We’re glad to hear that you were satisfied with Woiczek’s work and that the installation met your expectations. We will be sure to pass along your positive comments.

We also noted your concerns regarding communication. Following your review, we reviewed our records and see that there were multiple attempts to stay in contact throughout the process, including several daily calls between our office and your number. Our records show a total of 13 calls between both parties, with most being outbound from our team.

We always aim to keep our customers fully informed, and we regret if your experience did not reflect this. Your feedback is valuable and will be considered as we continue to review and improve our processes.

Kind regards,
Mobility Plus

Noté 2 sur 5 étoiles

We can all have bad days, but...

I generally don't like to leave bad reviews, every single one of us can have a bad day, but I'm so disappointed by my experience with this company that I feel I need to complain.
Initially, all I wanted was a brochure, I only wanted to see what was available but after a few phone calls, where I was offered a no obligation quote, I agreed.
Monday 23rd, a phone call to say the guy was ill, no problem, Wednesday, 25th, he rang to say he was running late, that's fine we understand how that can happen.
When he came, he brought two bags that were obviously heavy, got to the door of the living room and stopped, "where do I do?", upstairs I said. He answered abruptly that he can't take his stuff upstairs. He was only here to measure and quote, I don't know what he couldn't take up. I apologised for the mess, we've recently started to have a major clear-out and there is a lot of mess about. At the bathroom doorway, he paused and asked a few questions, what we'd like to have done and so on. He didn't make any measurements, or make any notes. He then said he could give a figure off the top of his head - £12,000, no range of costs, depending on what fixtures were chosen. Free toilet and wash basin at the moment and finance available. I said that there is no way we can afford that much. I'm a pensioner, we're both disabled, how can £12,000 be a cost effective price for disabled customers? In the brochure there are clearly several different shower enclosures and showers but he only gave me one price. He told me, before he went upstairs, that he had a hospital appointment that afternoon and, frankly, I don't think he was interested. However, if that "quote" is reflective of their costs, I don't believe they are particularly focused on those with disabilities. I don't want marble floors, or gold taps, I want a flat floor with a walk-in shower, drainage permitting (which I understand), or a shallow tray, easy to use, easy to clean and maintain, it isn't even a big bathroom. Usually, a company can't wait to have feedback but this company hasn't contacted me at all. As I say, I don't usually leave bad reviews but this experience has upset me. As a pensioner who also suffers from a painful disability, I feel that my position is vulnerable to be taken advantage of.

25 février 2026
Avis spontané
Logo de Mobility Plus

Réponse de Mobility Plus

Thank you for taking the time to share your experience. We are genuinely sorry to hear that your recent interaction with us did not meet your expectations and that you felt unsupported during the process.

We aim to provide clear, personalised guidance for all our customers, including those with accessibility needs, and we regret that in your case this was not reflected. We understand your concerns regarding the quote and the options provided, and we appreciate your feedback about the importance of affordable and practical solutions for disabled customers.

Please be assured that your comments will be shared with our team as part of our ongoing efforts to improve our service and communication. We would also like the opportunity to discuss your requirements further and see if there is a solution that better fits your needs. If you are open to this, please contact our office at your convenience, and we will do our best to assist you.

Kind regards,
Mobility Plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Great service

Provided a very efficient service in a timely and friendly manner. Was particularly helpful when unexpected issues arose

27 février 2026
Avis spontané
Logo de Mobility Plus

Réponse de Mobility Plus

Hey Jacqueline,

We're thrilled to read your feedback and truly appreciate you taking the time to share your experience.

Cheers.

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent workmanship and planning…

Excellent workmanship and planning throughout.Recommended

16 février 2026
Avis spontané
Logo de Mobility Plus

Réponse de Mobility Plus

Greetings Tas,

Reading such feedback brightens our day. We're happy to know you had a positive experience.

Referrals are the best compliment we can receive. If you have friends or family who could benefit, please let them know about us.

Best wishes.

Noté 5 sur 5 étoiles

Our needs met by Mobility plus

I would like to thank all those at Mobility plus for there help and understanding, My wife and I are disabled so we needed help which we were given, the work took 4 days we had the use of the toilet every night. The shower room is finished to the highest standards and looks fantastic very modern and suits our needs again thank you to everyone involved.

27 février 2026
Logo de Mobility Plus

Réponse de Mobility Plus

Greetings .marty,

It's always a pleasure to hear from our customers. Your insights are invaluable to us.

We grow through word-of-mouth and would be delighted if you introduced us to others who might need our service.

Warm regards.

Noté 4 sur 5 étoiles

Good service would recommend

Helpful, friendly and courteous staff. Everyone from sales staff to fitters arrived on time and were adaptable and patient when dealing with last minute changes. Bogdan the fitter did an excellent job. He is conscientious and takes pride in his work, left everything tidy at the end of each day.

28 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Mobility Plus

Réponse de Mobility Plus

Hi Koran,

It's always a pleasure to hear from our customers. Your insights are invaluable to us.

Best wishes.

Noté 5 sur 5 étoiles

Joe did a first class installation

Joe did a first class installation

20 février 2026
Avis spontané
Logo de Mobility Plus

Réponse de Mobility Plus

Hello Ian,

Your feedback means a lot to our team and community. Thanks for contributing your perspective.

With gratitude.

Noté 5 sur 5 étoiles

I made the right choice

I was fortunate . I rang on Monday 9th February 2026. Had my consultation on the 12th. A visit from the Project Manager on the 13th; work started on the 19th and completed by 14:00 on the 20th. Cancellations and my spontaneity made the turnaround possible.

The contractor worked alone, was respectful of the space and my home. He worked with minimum fuss and cleared up afterwards. The rubbish was neatly piled for collection on the following Monday.

I am very pleased with the work, and know I would recommend the company to others.

19 février 2026
Logo de Mobility Plus

Réponse de Mobility Plus

Greetings Ms,

Your feedback means a lot to our team and community. Thanks for contributing your perspective.

Remember, each time you refer a friend, both of you get special benefits. Spread the word!

Warm regards.

Noté 5 sur 5 étoiles

We’re really happy with our new…

We’re really happy with our new bathroom! Great quality work, friendly service, and everything was left clean.

23 février 2026
Avis spontané
Logo de Mobility Plus

Réponse de Mobility Plus

Hello Marie,

We're thrilled to read your feedback and truly appreciate you taking the time to share your experience.

Thank you again.

Noté 5 sur 5 étoiles

Wow!

Wow! Couldn't be happier with new bathroom. Rang us everyday to make sure we're happy with progress. Definitely recommend!

23 février 2026
Avis spontané
Logo de Mobility Plus

Réponse de Mobility Plus

Hello Sayed,

It's always a pleasure to hear from our customers. Your insights are invaluable to us.

Thank you again.

Noté 5 sur 5 étoiles

After a bad start as the installers…always look on the Bright Side.

After a bad start as the installers were giving the wrong address and spent about and hour plus looking for me. After that they worked very hard to catch up. always cleaned up as they went along. I have a beautiful shower room. They were very nice people to have in the house and tremendous workers.

16 février 2026
Avis spontané
Logo de Mobility Plus

Réponse de Mobility Plus

Hi S,

Reading such feedback brightens our day. We're happy to know you had a positive experience.

We grow through word-of-mouth and would be delighted if you introduced us to others who might need our service.

Thank you again.

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible company

Terrible company. Disorganised and unhelpful. They take a bulk of the money before the work starts and then hold you to ransom. The cheesey salesman sold us a dream package with lots of promises of 9-5 working and 15 year guarantees (only 2 years!).
This company use self employed contractors who work to their own agendas. So if they get a better offer of work elsewhere they don't come.
I never met the project manager. I only ever spoke to him on the phone. He was rude and blamed me for believing salesmans platter!
The call centre staff promise call backs which never come. In fact they only ever call for money. Most of them said they'd only been working there for a few weeks and basically knew nothing.
The first day saw our bathroom pipework removed and then the workman left for two days. I had to call him back as we had no toilet we could use. Apparently he was told we had another bathroom! He then worked for a day and went sick or was stuck in traffic or had been abducted by Aliens but I'm not sure, as I was told a different story everytime.
I had to make at least thirty calls before they sent three very experienced men to finish the work. They did a very good job, but it took so much effort on my part to actually get the work done that I wasn't overjoyed when they'd completed the work. Just relieved.
This company basically had the money and then did not care if we had a bathroom or not.
To add insult to injury they called two week later and said they'd undercharged me and needed more money!
I have asked to make a complaint and never been called back. I expect after this review they will also ask me to call them again and then just ignore me!
I have written to my MP about this company as I feel they take money from vulnerable people and then do the bare minimum. Causing distress and effecting existing health issues.
Do not fall for the glossy brochure and it's lies!

Update: thank you for the reply, If there was a mains water issue then that is the responsibility of the local Water Company. Please can you tell me what the issue was and what was done about it. If you carried out this work then you may have broken Water Regulations.

Also the replacement team was sent because the first man was away finishing other jobs (your surveyor told me this on the phone) and he then went sick. The replacement team had some very interesting comments regarding the standard of work their predessor had done.

I feel your reply is just to make me look like an angry man with a grudge, but I was there and know exactly what happened.

To be honest, I'm really sorry that you think I must be stupid.

2 février 2026
Avis spontané
Logo de Mobility Plus

Réponse de Mobility Plus

Thank you for taking the time to share your feedback. We are very sorry to hear about the frustration and distress caused during your recent bathroom installation. We understand that delays and unexpected issues can be stressful, and we appreciate the opportunity to clarify the steps taken to complete the project.

Following the initial installation on 2 February 2026, there was an issue with the mains water supply, which was promptly resolved. To ensure the installation was completed to a high standard, a replacement installation team attended from 6 February, completing the work by 9 February. During this period, our customer service team remained in regular contact to keep you informed and to arrange rubbish collection, final payments, and warranty documentation. The final balance was completed on 16 February.

We are pleased that the installation was successfully completed and met your requirements. Your feedback is valuable and will help us continue to improve communication and support for all customers.

Kind regards,
Mobility Plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I have recently Bought a Sleath folding…

I have recently Bought a Sleath folding mobility scooter, so far very happy. The scooter looks great and amazing price, seen as many in this bracket sell for much more. It is a smaller ride then I am used to, previously rode four part boot scooters.
The ease of folding, more space in the boot, out ways any negatives. Customer service has been good so far dispatch and delivery next day. Called customer service with a issue I couldn't work out they sent me over short videos which helped greatly.

18 février 2026
Avis spontané
Logo de Mobility Plus

Réponse de Mobility Plus

Hey Eugene,

We're thrilled to read your feedback and truly appreciate you taking the time to share your experience.

If you know anyone who could benefit from our services, please don't hesitate to recommend us.

Best wishes.

Noté 5 sur 5 étoiles

Great installation, very pleased with result

Our installer Krystian was excellent in installing our wetroom. He used his knowledge to ensure the result met the needs of my son who is in a wheelchair. The Company contacted me daily to ensure everything was okay.

12 février 2026
Logo de Mobility Plus

Réponse de Mobility Plus

Hello Marilyn,

Your feedback means a lot to our team and community. Thanks for contributing your perspective.

Thank you again.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus