Banner for Schoolwear Made Easy

Schoolwear Made Easy Avis 

1 716
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,6

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Ordered 2 school sweatshirts this time but have had a school cardigan and 2 previous years jumpers before . . . Sizes are true fit and the quality of them is brilliant . . . . they wear well and wash... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Had trouble finding uniforms for my two grandsons 11 and 13 they are the size of medium men.this company provided the uniform in the size I needed.so grateful.

Noté 5 sur 5 étoiles

We expected to receive our order after 5-10 working days but received it after 2 working days, very very pleased. The school uniform (sweat cardigan with schoolbadge) seemed a bit pricey but once rece... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Discount was available when I made my purchase making it better value for money however this site is more expensive than another site that could be used for purchasing uniform. I do like the quality o... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de vêtements pour enfants
  2. aussi dans
  3. Magasin d'uniformes

Écrit par l'entreprise

For over 25 years we have been supplying School Uniform. We have spent many hours, days, weeks and even years looking for the ideal way to supply your School Uniform. Where we are different is that beyond the uniform we focus on making the uniform process simple, easy and efficient.


Coordonnées de contact

4,6

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

2 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 48 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,6

Tous les avis

(1 716)

379 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Quick delivery

Quick delivery, good quality polo shirts. Highly recommended

11 août 2026
Logo de Schoolwear Made Easy

Réponse de Schoolwear Made Easy

Thank you so much for your 5-star review, Fiona! We’re delighted you’re happy with the quality of the polo shirts and the quick delivery. We really appreciate your recommendation and your support!

Noté 5 sur 5 étoiles

Very good quality of school clothes

Very good quality of school clothes. It was my second order before my daughter start S1. More than happy with purchase. Thank you :)))))
Fast delivery too:)

11 août 2026
Logo de Schoolwear Made Easy

Réponse de Schoolwear Made Easy

Hi Patrycja, thank you so much for your lovely review! We’re delighted to have you order with us again and so pleased you’re happy with the quality and speedy delivery. We hope your daughter has a fantastic start to S1!

Noté 5 sur 5 étoiles

Really easy to order

Really easy to order, very fast delivery, great every year!

11 août 2026
Logo de Schoolwear Made Easy

Réponse de Schoolwear Made Easy

Hi Ian, thank you for your review! We’re delighted you continue to have a great experience with us each year and that you found ordering easy and delivery speedy. We really appreciate your continued support!

Noté 1 sur 5 étoiles

Order unfulfilled for weeks.

I ordered on the 28th of July and have had no updates whatsoever. Order still says it’s unfulfilled and I have been emailing and calling for days. My daughters start school on Monday and no jumpers in sight. If someone would answer the phones this could all have been sorted days ago.

14 août 2026
Avis spontané
Logo de Schoolwear Made Easy

Réponse de Schoolwear Made Easy

Hi Sarah, we’re very sorry you’ve been unable to get an update on your order and understand your frustration. We’d like to look into this for you, but unfortunately we’re unable to locate your order from the details provided with your review.

Could you please provide the full name the order was placed under?

We apologise for the difficulty you’ve experienced getting through to us during this extremely busy.

Noté 4 sur 5 étoiles

Quicker delivery than expected

Quicker delivery than expected! Good quality school clothes.

10 août 2026
Logo de Schoolwear Made Easy

Réponse de Schoolwear Made Easy

Thank you for your review! We’re delighted your order arrived quicker than expected and that you’re happy with the quality of the uniform. We really appreciate your feedback.

Noté 5 sur 5 étoiles

Quick delivery

Quick delivery, good standard of clothing

10 août 2026
Logo de Schoolwear Made Easy

Réponse de Schoolwear Made Easy

Hi John, thank you for your 5-star review, we appreciate it so much!

Noté 4 sur 5 étoiles

Easy and straightforward to order…

Easy and straightforward to order uniform and it was delivered quickly. Sizes are a wee bit on the smaller side, I would recommend ordering a size bigger than the regular size which is worn to allow room for growth.

10 août 2026
Logo de Schoolwear Made Easy

Réponse de Schoolwear Made Easy

Thank you for your lovely review! We’re so pleased you found the ordering process easy and straightforward and that your uniform arrived quickly. We also really appreciate your feedback on the sizing, it’s helpful for us and for other parents when choosing their uniform. Thank you for ordering with us!

Noté 5 sur 5 étoiles

Order was easily placed online

Order was easily placed online. And delivery was fast. Very happy with the service and efficiency

7 août 2026
Logo de Schoolwear Made Easy

Réponse de Schoolwear Made Easy

Thank you so much for your lovely 5-star review, Cath! We’re delighted to hear you found ordering online easy and your delivery arrived quickly. We really appreciate your kind feedback and are so pleased you were happy with the service!

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered a fresh 5/6 cardigan but the…

I ordered a fresh 5/6 cardigan but the sizing has changed and it too small, so i ordered the bigger size but they sent me jumpers instead. This is the 2nd time its happened.

I would advise the order multiple sizes and give time for the order to be corrected.

10 août 2026
Logo de Schoolwear Made Easy

Réponse de Schoolwear Made Easy

Hi, we’re very sorry that you’ve received the wrong items, especially as this has happened to you before. Sending out incorrect items is not the standard we expect from ourselves, and we sincerely apologise for the inconvenience and frustration this has caused.

We weren’t aware of the issue as we haven’t received an email regarding the incorrect items, but now that this has been brought to our attention, we’ve arranged for the correct replacement to be sent out tomorrow.

Noté 1 sur 5 étoiles

Where is my order?

I ordered jumpers and polo shirts for my little boy on the 30th of July. My order status still says order being prepared for shipping. My son starts school on the 20th of August and I have emailed earlier this week and again this morning, as well as called the warehouse relentlessly this morning to try and find out what has happened to my order. Resorting to leaving a bad review as it seems to be the only way to get a response from the company.

13 août 2026
Avis spontané
Logo de Schoolwear Made Easy

Réponse de Schoolwear Made Easy

Hi Joanna, we’re sorry for the long wait and completely understand you’ve been keen to receive an update on your order. We’ve checked this for you and can confirm that your order is being dispatched today.

Our Customer Service team also responded to your email today with an update. We’re sorry you’ve had difficulty getting through to us by phone during this extremely busy period and really appreciate your patience.

We hope your son has a great start to school.

Noté 1 sur 5 étoiles

Zero customer service

Zero customer service - doesn’t reply to emails & been trying to phone all week and no one answers the phone. Ordered 5th August for school starting 17th August. Not even been dispatched yet!

13 août 2026
Avis spontané
Logo de Schoolwear Made Easy

Réponse de Schoolwear Made Easy

Hi Debbie, we’re sorry you’ve had difficulty getting through to us. We completely understand the concern with school starting on the 17th August, and we apologise for the frustration caused by not receiving a response.

We’ve checked your order and can confirm that it is currently being processed and is due to be dispatched early next week. Orders are currently subject to our advised processing time of up to 10 working days, and your order is still within this timeframe.

Noté 5 sur 5 étoiles

Arrived bang on time 👍phew

Arrived bang on time 👍phew

7 août 2026
Logo de Schoolwear Made Easy

Réponse de Schoolwear Made Easy

Hi Nicola, phew indeed! We’re so pleased to hear everything arrived right on time. Thank you for the lovely review, and we hope you have a great start to the new school year!

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered the the 3rd of August

Ordered the the 3rd of August, no update on Order still says order unfulfilled, my kids go back to school on the 20th of August, they do no anser the phone when u call the shop ect

12 août 2026
Avis spontané
Logo de Schoolwear Made Easy

Réponse de Schoolwear Made Easy

Hi Melissa, we completely understand your concern with your children returning to school on the 20th August. We’ve checked your order and can confirm that it is due to be shipped this afternoon.

Your order is still within our stated 10 working day processing timeframe, although we appreciate it can be worrying when the online status hasn’t changed, particularly so close to the start of school.

We’re sorry you’ve had difficulty getting through to us during this extremely busy period.

Noté 5 sur 5 étoiles

Girl very pleasant and helpful

Girl very pleasant and helpful

4 août 2026
Logo de Schoolwear Made Easy

Réponse de Schoolwear Made Easy

Thank you so much for your 5-star review! We’re delighted to hear you found our team friendly and helpful. We really appreciate your kind feedback.

Noté 2 sur 5 étoiles

Usually very good but not this time.

Have used this company many times before with no problems but after my husband placed an order almost 2 weeks ago, its still saying preparing to ship. No one is answering the phones and email sent on submission form has gone unanswered. I understand this is a very busy time but if they are unable to fulfill orders within their designated 10 working day timescale, this should be put on their website to ensure parents are not left waiting with no information.

30 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Schoolwear Made Easy

Réponse de Schoolwear Made Easy

Hi Jenni, we’re really sorry to hear this, particularly as you’ve ordered from us many times before without any problems. We completely understand your frustration at having to wait without an update or response from us.

Could you please send us the full name the order was placed under? I’ll pass the details directly to our Customer Service team and ask them to contact you regarding the order.

We apologise for the lack of communication and appreciate your patience during this particularly busy period.

Noté 1 sur 5 étoiles

Extremely disappointed with the service

Extremely disappointed with the service

I’m extremely disappointed with the service. I’ve left messages through the website and tried calling numerous times, but no one ever answers the phone.

My order was placed over 10 days ago, and I still haven’t received any update on when the items will be delivered.

The lack of communication is very frustrating, especially when trying to get school uniform sorted. I would expect much better customer service and communication.
John Beckley

12 août 2026
Avis spontané
Logo de Schoolwear Made Easy

Réponse de Schoolwear Made Easy

Hi John, we’re very sorry about this. We’ve looked into your order and can see that it had already been printed and should have been dispatched, so we completely understand your frustration at receiving no further update.

We apologise both for the delay with your order and for the difficulty you’ve had getting through to us during this extremely busy period.

We’ve now made sure your order is being dealt with and can confirm that it will be dispatched this afternoon.

Noté 5 sur 5 étoiles
Logo de Schoolwear Made Easy

Réponse de Schoolwear Made Easy

Hi William, thank you for the 5-star review. We are so glad you were pleased with the quality of your product!

Noté 1 sur 5 étoiles

Absolutely shocking customer service.

Absolutely shocking customer service.
Website says 10 working days longest wait for an order.
Ordered weeks ago. No update on where the order is and they don't answer emails or their phone. Going to have to raise dispute with my bank and don't have uniform I needed 👎🏼👎🏼

11 août 2026
Avis spontané
Logo de Schoolwear Made Easy

Réponse de Schoolwear Made Easy

Hi Kirsty, we're so sorry for the delay and completely understand your frustration. Our customer service team has checked our inbox but unfortunately hasn't been able to locate your email. We have now contacted you directly, and your order is being dispatched today. We sincerely apologise for the inconvenience during this particularly busy back-to-school period.

Noté 5 sur 5 étoiles

Its so easy to find the school you are…

Its so easy to find the school you are looking for, and process is done within minutes.

8 août 2026
Logo de Schoolwear Made Easy

Réponse de Schoolwear Made Easy

Hi Rachel, thank you for your review! We're so pleased you found our website quick and easy to use – that’s always our goal. We really appreciate your feedback!

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus