Sexyemporium Avis 

44
•
TrustScore 4 sur 5

4,1

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Sexyemporium has been an excellent merchant over the last couple of years. Rapid despatch of items with prompt communication and follow up. Highly recommended.

Noté 5 sur 5 étoiles

Very fast delivery. I am impressed with the product as well. I haven't used it yet but have told my partner that she has a nice surprise on its way. Since first discovering Sexy Emporium, I have made... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Ordered the item international. Shipping was on its way until I noticed it was turning back around, back to sexyemporium. Contacted the store and they found out the box was damaged, and they sent me a... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Continuous emails with pictures of purchased items asking for reviews! My teen children use my computer this is invasive and not in the slightest discreet! will not order from here again purely for th... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de sex-toy
  2. aussi dans
  3. Boutique de lingerie
  4. Boutique érotique

Écrit par l'entreprise

Discover the ultimate shopping destination for sex toys, intimate apparel and more at SexyEmporium.com. Our wide selection of high-quality products includes something for every body type and style, from everyday essentials to sultry, special occasion pieces. With our user-friendly website, easy navigation, and secure checkout, shopping with us is a breeze. Plus, our fast and discreet shipping ensures your privacy. Trust us to make you look and feel your best. Shop now at SexyEmporium.com


Coordonnées de contact

4,1

Bien

TrustScore 4 sur 5

44 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,1

Tous les avis

(44)

11 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Sexyemporium rocks

Sexyemporium has been an excellent merchant over the last couple of years. Rapid despatch of items with prompt communication and follow up. Highly recommended.

7 septembre 2026
Noté 5 sur 5 étoiles

Would highly recommend

Always enjoyed their products, clothing items fits perfect and as for the recreational activities for adults the items are good quality, easy to use and the delivery is always discreet and on time. I’d definitely recommend shopping with Sexy Emporium ❤️

27 juillet 2026
Noté 5 sur 5 étoiles

Repeat Customer

I will now always purchase my products from Sexy Emporium as their description was accurate and they deliver on time and discreetly. Also the after sales service was impeccable when I needed advice on how to use the product 👌

2 juillet 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Continuous emails asking for reviews

Continuous emails with pictures of purchased items asking for reviews! My teen children use my computer this is invasive and not in the slightest discreet! will not order from here again purely for this reason.

4 juin 2026
Logo de Sexyemporium

Réponse de Sexyemporium

Hi there,

Thank you for taking the time to leave your review, and we're sorry to hear that you were unhappy with your experience.

After a purchase is made, we send an order confirmation email followed by a review request approximately one week later. Customer reviews are an important part of our business as they help other shoppers make informed decisions and allow us to continue offering competitive prices.

We do take customer privacy very seriously. Our packaging is completely discreet, and any emails are only ever sent to the email address provided during checkout. If you would prefer not to receive marketing or review request emails in the future, you can unsubscribe at any time using the link at the bottom of the email, or contact us directly and we'll be happy to remove you from future communications.

We appreciate your feedback, as it helps us review how we communicate with our customers, and we're sorry that our review request did not meet your expectations.

Noté 1 sur 5 étoiles

You should be ashamed of your behaviour.

I bought a product online which wasn't as advertised and I submitted a request for a return under (doesn't match description) and they started with the drama it's unbelievable. Intimidating customers as they don't want to pay return postage £3.95 or something, making treats and telling you if they get it back you get less refund.
You should be ashamed of your behaviour.

27 mai 2026
Avis spontané
Logo de Sexyemporium

Réponse de Sexyemporium

Hi Hristo Rankov, Unfortunately, the dildo purchased was advertised as 7.8 inches in total length. You compared it to another dildo you own which has an 8-inch insertable length, and complained that our item was not 8 inches insertable and not as large as your other dildo. We asked you to measure our item and compare it to the photograph in the listing which clearly shows the measurements, but you refused to do so. We explained that we are still happy to accept the return if the item is still sealed, as a change-of-mind return. However, under eBay policy, we do not cover return postage costs in this situation. We also explained that if you can show us the item does not match the measurements provided in the listing, we would be happy to cover the return postage costs. I am unsure what else we could do here, we clearly advertise the size of the item and explained the process, but we cannot magically make a 7.8 inch total length dildo be as big as another dildo which is 8 inches insertable length. Kind Regards, Sexy Emporium

Noté 5 sur 5 étoiles

Great UK sextoy-store with a great line of products and fast delivery

I first discovered Sexyemporium.com a little over a week ago. I was looking for a specific item I could no longer find on Amazon UK or in any other online webshop. Luckily, they had exactly the product I was looking for. I ordered it immediately, and it was almost immediately dispatched and was on it's way to me with UPS Express delivery courier.

However, I had again forgotten that there is an import-tax on all products from non-EU countries. I had forgotten that England left the EU several years ago through BREXIT.

I thought it was already enough to have to pay for the Express delivery fee so I decided to return the item until I felt I would be able to afford paying the import-tax on top of the items price with express delivery.

But that is not the fault of Sexyemporium.com. It was my fault. I forgot the importtax fee which has been an issue for me several times already when ordering products from online stores abroad. So I have decided that I have to write a note to self where in it will read: ALL products ordered from the UK come with an import-tax!!

You, Sexyemporium, have the largest online sex-product catalogue I have come across for a long time. You also have a secure, and a standard, fast, delivery of all items ordered from your store.

I give you 5 stars.

I will get back to you soon once I have cleared the import-tax issue with myself 😅

10 novembre 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

First time using this company

First time using this company. They have a good range of products at competitive prices. The item I purchased came well packed in a plain box with nothing to say it was from a sex shop, and was very quickly dispatched.

4 janvier 2024
Logo de Sexyemporium

Réponse de Sexyemporium

Thank you for leaving us a review! Please contact us if you need anything further: sale@sexyemporium.com

Noté 1 sur 5 étoiles

Keine Bestellung

Ich hab nicht meine Bestellung bekommen. Wenn hab ich gefragt wo ist das Paket keine Antwort.

30 novembre 2023
Logo de Sexyemporium

Réponse de Sexyemporium

Sehr geehrter Kunde,

zunächst möchten wir Ihnen für Ihre Geduld und Ihr Verständnis in dieser Angelegenheit danken. Wir bedauern aufrichtig, dass Sie Ihre Bestellung nicht wie erwartet erhalten haben. Laut unserem Tracking-System wurde das Paket als zugestellt markiert, jedoch verstehen wir, dass solche Situationen auftreten können.

Um diesen Vorfall zu untersuchen und eine zufriedenstellende Lösung für Sie zu finden, benötigen wir einige zusätzliche Informationen. Bitte senden Sie uns die Bestellnummer und die Tracking-Nummer per E-Mail an [Ihre Kundendienst-E-Mail-Adresse] oder kontaktieren Sie uns über unser Kundendienstportal. Sobald wir diese Informationen haben, werden wir sofort mit der Nachforschung beginnen und uns bemühen, das Problem schnellstmöglich zu klären.

Mit freundlichen Grüßen,

Rose
sales@sexyemporium.com

Noté 4 sur 5 étoiles

Hours of fun in a small box

Quick delivery, value for money, hours of fun in a box

1 décembre 2023
Logo de Sexyemporium

Réponse de Sexyemporium

Thank you so much! Your positive experience mean the world to us.

Warm regards,
Sexy Emporium

Noté 3 sur 5 étoiles

Im still waiting for my product to…

Im still waiting for my product to arrove

30 novembre 2023
Logo de Sexyemporium

Réponse de Sexyemporium


Hello Stanley,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We appreciate your recent order with us. Please understand that we are based in England, and given that you placed your order on Friday just 4 days ago, from the Netherlands, your parcel may not have arrived just yet. Additionally, considering the weekend, your order has been in transit for only a couple of days. International orders typically take around 11 business days, as stated on our platform.

We apologize for any inconvenience this may have caused, and we assure you that we are actively monitoring the progress of your shipment. If you have any further concerns, please feel free to reach out to our customer service team, and we will be happy to assist you. sales@sexyemporium.com

Thank you for your understanding.

Best regards,
Sexy Emporium

Noté 5 sur 5 étoiles

good service all round

30 octobre 2023
Logo de Sexyemporium

Réponse de Sexyemporium

Great News! Thank you for the lovely review. Please don't hesitate to contact us if you need anything.

Kind Regards,

Sexy Emporium

Noté 5 sur 5 étoiles

practicality

the company does a great job of presenting its products informatively and visually

8 novembre 2023
Logo de Sexyemporium

Réponse de Sexyemporium

Thank you so much, it makes us happy that you appreciate the time we've put into our photography and product depiction <3

Please let us know if you need anything at all

Kind Regards

Sexy Emporium

Noté 4 sur 5 étoiles

Items are good but paid £10 for next…

Items are good but paid £10 for next day delivery to arrive 3 days later

8 novembre 2023
Logo de Sexyemporium

Réponse de Sexyemporium

Hello Melissa,

We truly apologize for our fault with your order's shipping.

When you placed your order, we let you know via email that due to our new UK warehouse and updated shipping systems, one of your items could only be sent via tracked24 instead of our usual guaranteed special delivery. While we hoped for a next-day delivery, unfortunately, it's not guaranteed to reach you before 1 pm. (We've been hearing a lot about Royal Mail issues in the news.)

On the day you made your purchase, we refunded you the full £4.99 postage for that part of your order. The other item from our original warehouse did make it on time before 1pm the next day, as you can see in the tracking info.

Please take a moment to check your emails for the refund we processed for you on the day of your order, four days before your review!

We're really sorry for any confusion, and we want to assure you that we've fixed the technical issue.

Thanks so much for your understanding.

Warm regards,

Sexy Emporium Customer Care

Noté 5 sur 5 étoiles

Fast delivery and well packaged…

Fast delivery and well packaged discreet items

5 octobre 2023
Logo de Sexyemporium

Réponse de Sexyemporium

total customer discretion and satisfaction is our number 1 priority, we're so happy to hear you review. Thank you!

Sexy Emporium Customer Care
sales@sexyemporium.com

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus