Har handlet her flere gange
Har handlet her flere gange, blandt andet ovn og ler. Super god oplevelse ☺️
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Har handlet her flere gange, blandt andet ovn og ler. Super god oplevelse ☺️
Jeg føler mig hensat til fortiden, på den fede måde, når jeg handler, eller taler med Silica.
De yder service, som man yderst sjældent møder "nuomstunder" jeg er begejstret, men samtidig faktisk osse trist, for hvor blev kundeplejen af i de fleste andre firmaer?
Alt hvad jeg bestiller hos Silica Nordic kommer indenfor to dage. Rigtig god oplevelse med kontakt, de er bare alletiders til råd og hjælp. Fragten havde beskadiget nogle af pakkerne med ler, fik leveret nye dagen efter.
Rigtig god kundeservice.
Når man bestiller en ordre så bruger man ikke madvarer emballage til at pakke ind i når man ikke sælger madvarer. Jeg har kontaktallergi og Lakrids Bülow sælger ting med nødder jeg ikke tåler det var heldigt at penslerne var pakket ind i plast også for ellers havde i fået pakken igen. I får 3 stjerner for penslerne ikke jeres dårlige indpakning og service.
Hilsen.
Blogger.
Mad glad allergi oplevelser.
Hurtig leverence og god service
Silicanordic leverer altid kvikt. Jeg var uheldig med transportskade på noget ler, Silicanordic sendte mig helt uopfordret 3 nye pakker - det var en særdeles flot service.
Kan kun anbefale firmaet.
Derfor handler jeg her: hurtig og effektiv levering. Hurtig respons ved henvendelse. 2 forkert ‘plukkede’ varer forvandles straks til ny levering dagen efter. Stor ros herfra⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Jeg havde bestilt en el drejeskive fra Silica Nordic og fragtfirmaet var enormt ringe og kom 3,5 timer før det varslede tidspunkt hvor jeg, selvfølgelig, ikke var tilstede da jeg havde timet min dag efter leveringstidsrummet.
Jeg vælger så at ringe til Silica for at fortælle om min oplevelse, så de er kær over hvad det er for et fragtfirma de har med at gøre - hvilket ikke er en overraskelse hvis man søger på dem her på trustpilot.
Jeg får fat i en sød kvinde som desværre stiller mig om til en enormt sur mand. Jeg fortæller hende om min situation og hun er enormt forstående og stiller mig så videre til denne mand, Henrik tror jeg han hed, og der første manden siger er “ hvad er dit spørgsmål” på en enormt højrøvet og nedværdigende måde.
Jeg fortæller om min uheldige oplevelse og vi taler frem og tilbage og pludselig begynder han at hidse sig op og råbe af mig. Han kunne have imødekommet mig og min oplevelse og i stedet støttet mig fortælle at han godt kunne se at det var en uheldig situation. I stedet bekriger han mig og siger, at de jo ikke kan vide hvornår de leverer. Det mener jeg at man kan når man får en sms på, at pakken vil blive leveret mellem 13:57 og 15:57, så skal den ikke komme 10:30. Jeg var simpelthen nød til at ringe til Silica efterfølgende fordi at je var i tvivl om den mand var fra fragtfirmaet eller Silica. Til min store overraskelse var han fra Silica - og der handler jeg så ikke igen desværre.
Jeg ringede så senere til fragtfirmaet som var enormt forstående og som sagtens kunne se problemet fra mit perspektiv.
Super professionel service og hurtig levering af keramikovn. Rigtig god vejledning om brugen af ovnen, og høflig og venlig at snakke med. Jeg vil klart anbefale Silica Nordic hvis man er nybegynder indenfor denne verden.
Rigtig god service og meget hjælpsomme medarbejdere, som altid er klar til at hjælpe når man ringer.
Meget blandet oplevelse - bestilte ny ovn, blev oplyst 2-3 ugers leveringstid, det to så 7 uger - uden nogen yderligere information. Betalingsbetingelserne, stemte heller ikke overens med oplyst - det er lidt en tom fornemmelse, når man smider næsten 20.000 kroner efter dem... Når man ringer og følger op på ordren, er det totalt ansvarsfraskrivelse - ikke sådan vildt meget kundeservice...
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.