Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

I was asked if I wanted th throw it away and get 50 percent refunded or send it back ! What kind of question is that when I sent photos of how I had a allergy to it redness to face and skin

L'entreprise a répondu

Noté 4 sur 5 étoiles

I do have a story about my journey but not for this. I say taking everyday is key, and the longer you do the better results you will first feel and then see. The stomach calms down and is flatter, the... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 4 sur 5 étoiles

SkinnyFits' Strawberry-watermelon tastes great. I usually have to order my monthly subscription early every month because I find myself drinking it more than once a day. Dissolves pretty well in wate... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 3 sur 5 étoiles

I’ve only been taking it and drinking the collagen for about thirty days. So far I haven’t noticed any difference in anything. I just received my second order

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de vitamines et compléments alimentaires

Informations provenant de diverses sources externes

SkinnyFit has the highest quality, most effective, all-natural health & wellness products for women. Become your healthiest, most beautiful self.


Coordonnées de contact

2,8

Moyen

TrustScore 3 sur 5

2 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 24 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,8

Tous les avis

(1 628)

375 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

I have been taking it everyday but…

I have been taking it everyday but haven't lost a pound.

27 mars 2026
Avis spontané
Logo de SkinnyFit

Réponse de SkinnyFit

We’re truly sorry to hear you haven’t seen the results you were hoping for and understand how frustrating this must be. We’d like to review your order and see how we can assist you further.

Since Trustpilot protects customer privacy, please send your order details to hello@skinnyfit.com so we can locate your account and work toward a resolution.

We appreciate the opportunity to make this right.

Noté 3 sur 5 étoiles

I found it does not curb my appetite but I have…

I found it curbs my appetite but I have not lost anything yet. It’s been 4 weeks. Any suggestions??
Blanche Miller

27 mars 2026
Avis spontané
Logo de SkinnyFit

Réponse de SkinnyFit

Thanks for sharing your feedback! We’re glad to hear that SkinnyFit is helping curb your appetite, but we understand it’s frustrating not to see the results you hoped for after 4 weeks. Results can vary based on factors like diet, hydration, and activity levels. We’d love to help you optimize your plan—please reach out to us at hello@skinnyfit.com
so we can assist directly.

SkinnyFit Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Haven't lost any weight

Haven't lost any weight. Ive gained

2 mars 2026
Avis spontané
Logo de SkinnyFit

Réponse de SkinnyFit

We’re truly sorry to hear about your experience and understand how frustrating it must be to gain weight instead of seeing results. This is never the outcome we want for our customers, and we sincerely apologize.

We’d like to review your account and see how we can make things right. Could you please send your order details to hello@skinnyfit.com? This will allow us to locate your account and work with you on a resolution.

We appreciate the opportunity to assist you.

SkinnyFit Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Unbelievable

Unbelievable. Reduced cravings and amounts of food consumed within the first week!

24 mars 2026
Avis spontané
Logo de SkinnyFit

Réponse de SkinnyFit

Thank you so much for your amazing feedback! We’re thrilled to hear that SkinnyFit helped reduce your cravings and food intake within the first week. Your success means a lot to us, and we’re so glad you’re seeing results!

SkinnyFit Team

Noté 5 sur 5 étoiles

I love skinny fit

I love skinny fit. From the very first sip I have fibromyalgia and the super youth and detox tea make my body feel so much better. I honestly can not live without it. It is expensive and I am without a job right now but I will not stop ordering it. Thank you skinny fit ♥️

26 mars 2025
Avis spontané
Logo de SkinnyFit

Réponse de SkinnyFit

Thank you so much for sharing your experience! We’re thrilled to hear that SkinnyFit’s Super Youth and Detox Tea are making such a positive difference for your fibromyalgia and overall wellness. It means a lot to us that you’ve made it part of your routine, even during challenging times. Your support truly inspires us!

SkinnyFit Team

Noté 1 sur 5 étoiles

I’ve been taking the glp-1 skinny fit…

I’ve been taking the glp-1 skinny fit supplement for over 2 weeks now. I have not felt any appetite decrease or any other positive or negative effects. I will continue to take as I’ve bought 2 months worth of the supplement. I hope that I will begin to notice positive effects soon… but so far I’m pretty disappointed with the purchase

11 mars 2026
Avis spontané
Logo de SkinnyFit

Réponse de SkinnyFit

We’re truly sorry to hear that you haven’t noticed any changes yet and understand how disappointing that can be. Results can vary depending on factors like diet, hydration, and individual metabolism. We appreciate your commitment to continue using the supplement and would love to help you optimize your experience.

Could you please send your order details to hello@skinnyfit.com? This will allow us to review your account and provide personalized guidance to help you get the results you’re hoping for.

SkinnyFit Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Didn't help me on 2nd wk of pills

Didn't help me on 2nd wk of pills . They R not for me.

21 mars 2026
Avis spontané
Logo de SkinnyFit

Réponse de SkinnyFit

We’re truly sorry to hear that SkinnyFit hasn’t worked for you and understand how frustrating that must be. We know that results can vary from person to person, and we appreciate you giving it a try.

To help make things right, please send your order details to hello@skinnyfit.com so we can review your account and assist with next steps.

SkinnyFit Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Losing the battle

I would rate it zero I have not lost any thing I am going higher in weight and not seen any results of going down in weight. And I’m taking the pill and the patch with no results it is really sad.

8 mars 2026
Avis spontané
Logo de SkinnyFit

Réponse de SkinnyFit

We’re truly sorry to hear about your experience and understand how upsetting it must be to see your weight increase despite using the products. This is never the outcome we want for our customers, and we sincerely apologize.

We’d like to review your account and see how we can help. Could you please send your order details to hello@skinnyfit.com? This will allow us to provide personalized guidance and work toward a resolution.

SkinnyFit Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Never received the product purchase

Never received the product purchase, requested full refund. Still waiting. Not very impressed

23 mars 2026
Avis spontané
Logo de SkinnyFit

Réponse de SkinnyFit

We’re sorry to hear that you haven’t received your order and are still waiting for your refund. We understand how frustrating this must be, and this is not the experience we want for our customers. Please reach out to our support team at hello@skinnyfit.com

– Naturstep Team

Noté 2 sur 5 étoiles

It’s been almost 3 weeks

It’s been almost 3 weeks. I haven’t lost but 3 lbs. I’m working out and eating very little. And drinking water. Not to happy at this moment

25 mars 2026
Avis spontané
Logo de SkinnyFit

Réponse de SkinnyFit

I understand how frustrating that can feel, especially when you’re putting in the effort with workouts, eating less, and staying hydrated. A 3 lb loss in about 3 weeks is actually a steady and healthy pace, even if it doesn’t feel like much right now. Sometimes progress isn’t just about the scale—your body could also be building muscle or adjusting in ways that aren’t immediately visible.

Consistency is key, and it sounds like you’re doing the right things. Keep going, and don’t be too hard on yourself—progress takes time, and you’re already moving in the right direction.

Naturstep Team

Noté 1 sur 5 étoiles

place and order on march 5 2026

place and order on march 5 2026. have not received anything yet. i will not advise anyone to order from Skinny fit. u cannot talk to anyone just the answer machine i give them a 0. never has i order anything from any company. and has to wait this long its March 25 2026 no merchandise.

5 mars 2026
Avis spontané
Logo de SkinnyFit

Réponse de SkinnyFit

We’re sorry to hear that you haven’t received your order and are still waiting for your refund. We understand how frustrating this must be, and this is not the experience we want for our customers. Please reach out to our support team at hello@skinnyfit.com

– Naturstep Team

Noté 1 sur 5 étoiles

I’m not seeing or feeling any changes…

I’m not seeing or feeling any changes unfortunately I was hoping it would help me not be hungry and lose weight but I’m still starving lol

25 mars 2026
Avis spontané
Logo de SkinnyFit

Réponse de SkinnyFit

Thank you for sharing your experience—we really appreciate your honesty.

We’re sorry to hear that you haven’t noticed the changes you were hoping for. Everyone’s body responds differently, and for some people it can take a bit more time or consistency before results become noticeable. Factors like diet, hydration, activity level, and overall routine can also play a big role in how effective the product feels.

That said, we completely understand how frustrating it can be when expectations aren’t met, especially when it comes to managing hunger and weight goals. We’d love to help you get the best possible results, so please feel free to reach out to our support team—we can offer personalized tips or guidance based on your situation.

Thank you again for your feedback—it helps us improve and better support you.

– Naturstep Team

Noté 1 sur 5 étoiles

I’ve been on it for 1 month

I’ve been on it for 1 month. I don’t see any difference. On the bottle it says take one a day but on your IG post you show 2 pills each day. Which is it ? I’ve been taking one and see no results.

25 mars 2026
Avis spontané
Logo de SkinnyFit

Réponse de SkinnyFit

Thank you for sharing your experience—we really appreciate your honest feedback.

To clarify, the recommended dosage is one capsule per day, as indicated on the bottle. In some cases, we may share general wellness routines on social media that include different supplement habits, but for Naturstep specifically, please follow the label instructions unless advised otherwise by a healthcare professional.

It’s also important to note that results can vary from person to person. While some individuals may notice changes within a few weeks, for others it can take a bit longer depending on factors like consistency, lifestyle, and individual body response.

If you’d like, we’d be happy to learn more about your routine and help you get the most out of the product—feel free to reach out to our support team anytime.

Naturstep Team

Noté 4 sur 5 étoiles

It’s curbing my appetite a little

It’s curbing my appetite a little. But I don’t see any difference!

25 mars 2026
Avis spontané
Logo de SkinnyFit

Réponse de SkinnyFit

Thank you for sharing your feedback with us.

We’re glad to hear that you’ve noticed some appetite-curbing effects so far. At the same time, we understand that it can be frustrating not to see visible differences yet. Results can vary from person to person, and they often take a bit more time to become noticeable, especially when it comes to physical changes.

Consistency is key, and combining the product with a balanced diet and regular activity can help enhance results. If you have any questions or would like personalized guidance, feel free to reach out—we’re here to support you on your journey.

– Naturstep Team

Noté 5 sur 5 étoiles

My Skinny Fit Journey

I purchased the GLP-1 Skinny Fit capsules on March 4th. I am very happy with the product. Before taking the product all I seemed to want to do is eat. My cravings have completely dissipated as well as the bloating issues. I have lost 12lbs so far! Great product!

4 mars 2026
Avis spontané
Logo de SkinnyFit

Réponse de SkinnyFit

Thank you so much for sharing your experience! We’re thrilled to hear that the GLP-1 Skinny Fit capsules have helped reduce your cravings, ease bloating, and support your weight loss journey—losing 12 lbs is an amazing achievement!

Your feedback means a lot to us, and we’re so glad the product is making a positive difference in your daily life. If you ever have any questions or need support, we’re always here to help.

– Naturstep Team

Noté 1 sur 5 étoiles

I eat really well and take the pill…

I eat really well and take the pill everyday. Have not lost any weight in the last week of taking this, not working for me.

24 mars 2026
Avis spontané
Logo de SkinnyFit

Réponse de SkinnyFit

Thank you for sharing your experience—we really appreciate your honesty. We understand how frustrating it can feel when you’re putting in the effort and not seeing results right away.

While some people notice changes within the first week, for others it can take a bit longer for the product to start working, especially as every body responds differently. Consistency is key, and factors like metabolism, lifestyle, and individual body chemistry can all play a role.

If you’d like, we’d be happy to look into your situation more closely and offer guidance to help you get the best possible results. Please feel free to reach out to our support team anytime.

We truly value your feedback and are here to support you on your journey.

– Naturstep Team

Noté 3 sur 5 étoiles

I wish they website was easier to…

I wish they website was easier to checking where your order is or a better explanation of how the subscription works and the price with out always having to email and then wait up to 3 days for a response.

23 mars 2026
Avis spontané
Logo de SkinnyFit

Réponse de SkinnyFit

Thank you for your feedback—we really appreciate you taking the time to share your experience.

We’re sorry to hear that tracking your order and understanding our subscription details hasn’t been as straightforward as it should be. We completely understand how frustrating it can be to wait for information, especially when it comes to your orders and pricing.

Your comments are very helpful, and we’re actively working on improving our website to make order tracking clearer and to provide more transparent, easy-to-find information about how our subscriptions and pricing work. Reducing response times and making support more accessible is also a priority for us.

If you ever need immediate assistance, please don’t hesitate to reach out—we’re always happy to help and ensure you have a smooth experience.

Thank you again for your honest feedback—it truly helps us improve.

Naturstep Team

Noté 1 sur 5 étoiles

I was so hungry on these

I was so hungry on these. None of your examples help me. Id have to rate it a 0 actually

1 mars 2026
Avis spontané
Logo de SkinnyFit

Réponse de SkinnyFit

We’re sorry to hear that your experience didn’t meet expectations. That’s definitely not the kind of impression we want to leave, especially when you were counting on something satisfying.

We appreciate your honest feedback—it helps us understand where we’re falling short and what we need to improve. If you’re open to it, we’d love to learn more about what didn’t work for you so we can make things better.

Thank you for taking the time to share your thoughts.

– Naturstep Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Do not trust this company!

I would give them a negative one if I could regarding their subscription service. I have emailed them at least three times to cancel my subscription (since that is the only way to cancel), and despite this they keep sending me their products. They finally acknowledged and “canceled” my subscription after the last email well in advance of any shipping yet I received an email from them this morning saying they had shipped another bag to me! There is a name for this. It is called FRAUD! 

23 mars 2026
Avis spontané
Logo de SkinnyFit

Réponse de SkinnyFit

We’re very sorry to hear about your experience and understand how frustrating this situation must be.

Please know that this is not the level of service we aim to provide. Subscription cancellations should be handled promptly, and we sincerely apologize if there was any delay or miscommunication on our end. In some cases, orders may already be processed or dispatched before a cancellation request is fully completed, but we agree this should have been clearly communicated to you.

We would like to make this right as quickly as possible. Please reach out to us directly with your order details so we can investigate this further, stop any remaining shipments, and arrange an appropriate resolution for the order you received.

Thank you for bringing this to our attention—we take your concerns seriously and are committed to resolving this matter.

– Naturstep Team

Noté 3 sur 5 étoiles

Uncertain

I’m on my first bottle halfway through, but I have not lost any weight. Will continue the rest and see how I do at the end of the month.

1 mars 2026
Avis spontané
Logo de SkinnyFit

Réponse de SkinnyFit

Thanks for sharing your feedback! We’re glad to hear you’re committed to finishing your first bottle, but we understand your frustration with not seeing results yet. Natural supplements can take time, and factors like diet, hydration, and overall lifestyle can affect results.

We’d love a chance to support you along the way—please reach out to us at hello@skinnyfit.com so we can provide tips and guidance to help you get the most out of your journey.

SkinnyFit Team

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus