I forbindelse med køb af ny bil hos Vestergaard, fik jeg lakerede kofanger via Smartlakering. Nu 3 år senere bobler lakken flere steder. Der er ingen stenslag eller andre skader. Alt tyder på en fejl... Voir plus
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Hvis du ønsker en samlet pakke, hvor Kvalitet, Service og God Pris alle skal hører til, så kør ud til de søde medarbejdere hos Smartlakering! 😃😃😃 De reddede min trælse situation (en ridse pådra... Voir plus
Fantastisk service og resultat! Jeg leverede en kæmpe opgave til de her gutter, og de klarede den sublimt og til en kanon pris! Skulle der evt. være nogle helt normale menneskelige fodfejl som de bl... Voir plus
Jeg kontaktede Smartlakering efter jeg havde lavet en meget grim bule/ridse i lakken på min kærestes bil. Jeg fik lynhurtigt et fornuftigt tilbud og en dato for, hvornår de kunne lave det. Bile... Voir plus
À propos de l'entreprise
Informations provenant de diverses sources externes
Hos Smarklakering får du professionel service. Vi har mange års erfaring med lakering af biler, skadesbehandling samt klargøring af leasingbiler. Vi samarbejder med alle forsikringsselskaber. Du kan trygt overlade din bil til os! – kontakt os og få et tilbud på reparation.
Coordonnées de contact
Egegårdsvej 3B, 5260 , Odense , Danemark
- 65 91 17 60
- info@smartlakering.dk
- www.smartlakering.dk
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Dårligt arbejde og ringe service
I forbindelse med køb af ny bil hos Vestergaard, fik jeg lakerede kofanger via Smartlakering. Nu 3 år senere bobler lakken flere steder. Der er ingen stenslag eller andre skader. Alt tyder på en fejl i lakeringen. Men hverken Vestergaard biler eller Smartlakering vil rette op på dette. De siger at garantien er udløbet. Jeg er lykkelig for at jeg ikke har fået lakeret en komplet bil her. Det havde været katastrofalt hvis en lak kun skal holde i et par år. Dårligt arbejde og ringe service
Vi var så uheldigt komme ud til bil der…
Vi var så uheldigt komme ud til bil der var skadet efter en påkørsel på Bilkas parkeringsplads og vedkommende var selvfølgelig bare kørt uden have lagt i seddel i ruden...Grrrrr Kontakter så Smartlakering og køre ud og bliver taget pænt imod af Jakob som ejer firmaet. Han siger at det kan de sagtens lave og at der 0 kr selvrisiko igennem vores forsikrings selskab. Aftaler at vi stiller den torsdag morgen. Fredag eftermiddag er bilen allerede klar. Jeg kan overhovedet ikke se, at dagen før, har den været skadet. Bilen er nymalet hvor skaden har været alt er bare helt perfekt.... Så vores snart 5 årig T-Roc står stadig som ny takket være Jakob og hans crew.... Kæmpe tak herfra og Jeg kan kun gi de varmeste anbefalinger... Er er der en klovn der har skadet din bil, så kør ud til Jakob.... Det fortryder du ikke!!!!
Flot arbejde og overholder tid og pris.
Flinke pakke damer
Det har ikke noget med lakering at gøre, men pakkeshoppen. Tak til de to unge damer som havde fredags vagten. De var ved at lukke, men de var klar til at tage en pakke mere og få den af sted. Trods det blev lidt over lukketid. Super fin service :)
Har fået lavet nogle afskalninger på…
Har fået lavet nogle afskalninger på min Fiat500. Resultatet er langt over forventet. Simpelthen så flot arbejde og vanvittig god service. Vil til enhver tid få lavet mine biler hos jer og anbefale jer til andre :)
Jeg er super tilfreds
Jeg er super tilfreds. Har en ældre Saab 9-3 som trængte til at få lavet rust arbejde - og blev derefter malet. Virkeligt et professionelt team og godt arbejde.
Fantastisk service og resultat
Fantastisk service og resultat! Jeg leverede en kæmpe opgave til de her gutter, og de klarede den sublimt og til en kanon pris! Skulle der evt. være nogle helt normale menneskelige fodfejl som de bliver gjort opmærksomme på efterfølgende, så tager de også dét uden merbetaling og det vante store smil! Alt i alt fantastisk kvalitetsbevidsthed og faglighed.
Hvis du overvejer at benytte Jesper, Jakob og deres team, så er du halvvejs den gode beslutning. Så skal der blot tanke bag handling. Det er ikke noget man fortryder! Jeg vil fremadrettet altid benytte mig af smartlakering hvis vognen får ridser, buler eller andet af det trælse og jeg vil ligeledes altid give dem mine varmeste anbefalinger!
10/10
Har fået lakeret flere biler her.
Gode priser og venlig personale.
Fik lakeret min kølerhjelm forleden og er virkelig tilfreds med resultatet.
Jeg tager derhen, når jeg skal have lakeret mine biler professionelt.
10/10
Super kvalitet og fornuftige priser
Super kvalitet og fornuftige priser, og ikke mindst en ekstrem god service - de gør, hvad de siger, og så handler de meget hurtigt, dvs. ingen lang ventetid. Jeg kan og vil kun anbefal dem. Jeg vil helt sikkert bruge dem næste gang, når der er ridser eller bulen i bilen.
Lars Bøgelund
Super kundeservice - flot resultat
Super kundeservice! Fleksible ift. tidspunkt for reparation og arbejdet hurtigt udført, med et virkelig flot resultat! Skulle jeg være så uheldig at få en skade i lakken igen, bliver det helt sikkert smartlakering som skal lave den.
Superflot og hurtig🤩
Superflot og hurtig🤩
Superservice! Anbefales helt 100 %.
Super flot arbejde
Super flot arbejde, til en rigtig fair pris.
Bruger dem helt klart igen hvis det bliver nødvendigt😊
God service og flot arbejde.
Super flot arbejde på vores bil, god og hurtig service.
Kan anbefale Smartlakering. Håber dog ikke, at næste gang jeg ser gutterne er i forbindelse med skade på min bil 😊
Fantastisk flot arbejde bilen står som…
Fantastisk flot arbejde bilen står som split ny , super service , hurtig reparation 1,5 dag !!!
Anbefaler gerne , kommer igen hvis nye skader !!!
Varmeste anbefalinger herfra
Varmeste anbefalinger herfra. Service og kvalitet helt i top. De gutter står ind for deres håndværk og ved hvad de gør. De lytter til en og tager det til efterretning.
Har fået ordnet en ridse på bagskærm, hvor jeg efterfølgende synes at farven så ikke helt "spot on" hvis lyset stod på en speciel måde (F.eks. morgensol). Det var kun under denne speciel lys man kunne se forskellen eller var det tip top. Det blev rettet alligevel rettet og blevet endnu bedre.
Jesper og Jakob, mange tak for god service.
Smartlakering leverer høj kvalitet i…
Smartlakering leverer høj kvalitet i både håndværk og kundeservice. Jeg er kørt fra Aarhus til Odense og fortryder bestemt ikke turen. Der er altid gode argumenter for sine handlinger, men det er essentielt at føle en stor tilfredshed når en handel er gennemført.

Réponse de Smartlakering v. J. Anker Invest ApS
positiv oplevelse tak til jesper anker
positiv oplevelse tak til jesper anker
giver 4 ud af 5 du ved selv hvorfor
Lakskade - God service og godt resultat!
Fik en selvforskyldt lakskade på bilens forreste kofanger. Servicen var imødekommende og professionel, lånebilen billig, og resultatet perfekt. Kan varmt anbefales.
De foretog vurdering af leasingbil
De foretog vurdering af leasingbil, der skulle tilbageleveres.
Aftalt tid, aftalt pris og bilen gik igennem uden anmærkninger.
Professionelt arbejde og hurtigt for kunden.
Ikke sidste gang vi bruger smartlakering.

Réponse de Smartlakering v. J. Anker Invest ApS
Vi skulle have ordnet vores fælge
Vi skulle have ordnet vores fælge, og de kom ud fejlfrie. Vil til hver en tid anbefale Smartlakering
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.







