Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

2,5

Bas

TrustScore 2.5 sur 5

5 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucune trace de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

NOOIT hier iets huren

als je naar de rest van de reviews kijkt, zie je gelijk dat iedereen toevallig borg betaald. Hmmm beetje gek vind je niet? Die dikke aap achter het stuur stelde geen grenzen “pak alles wat je wilt” en daarna 3x de adviesprijs van de drankjes vragen? 🧐 Maarja prima zo yolo limo

20 février 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Wat een drama!!

Wat een drama!!! Je krijgt met geen mogelijkheid je borg terug! Ondanks dat het zwart op wit staat ze blijven dingen verzinnen en erbij halen waardoor ze niet kunnen overmaken. Waar ik al argwaan van kreeg was dat hii mij adviseerde de borg op voorhand te berekenen bij de ouders, en ik mocht betalen bij de chauffeur vervolgens kreeg ik een betaalverzoek in de middag. Niet betaald ik dacht eerst zien dan geloven nou hii was er op de afgesproken tijd. Zeer oude auto geen airco, en het advies om niet uit te lopen ivm extra kosten. Gevolg was 15 minuten eerder op plaats van bestemming en het rondje rijden was dus ook niet echt een rondje , tussendoor moeten stoppen omdat het zo heet was . De chauffeur was wel aardig. Maar die gebruikt ook een telefoon wat op de site staat als Belgisch contact telefoonnummer. Ze hebben geen kvk en de fb pagina is er ook af net als hun website in België. Kortom niet te vertrouwen dit! Ik heb mijn borg nu nog steeds niet terug na bijna 2 weken heen en weer appen en mailen. Een ongelofelijke domper van het school gala! Niet doen dus!

29 mai 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Niet geleverd, wel moeten betalen!

Ik heb een limousine geboekt en een aanbetaling van €150,- gedaan.

In mijn ervaring veranderden afspraken gaandeweg, onder andere over tijden en het moment van betaling (van betaling bij instappen naar vooraf betalen). Dit zorgde voor onduidelijkheid en druk om snel te handelen.

Wat ik als zorgwekkend heb ervaren:
- communicatie op ongebruikelijke tijden (o.a. rond 04:00 uur) met druk om direct te reageren;
- het stellen dat de dienst niet doorgaat en het volledige bedrag verschuldigd is als er niet meteen wordt betaald;
- meerdere wijzigingen in afspraken en voorwaarden gedurende het traject;
- een toon in de communicatie waarbij de verantwoordelijkheid bij mij werd gelegd, ondanks dat afspraken tussentijds zijn aangepast;
- geen uitvoering van de dienst, terwijl de aanbetaling niet is terugbetaald;
- een beroep op algemene voorwaarden die, naar mijn mening, afwijken van wat volgens het Burgerlijk Wetboek als redelijk wordt beschouwd.

De communicatie heb ik als onaangenaam en dwingend ervaren. De dienst is uiteindelijk niet geleverd en de aanbetaling heb ik niet terug ontvangen.

Op basis van mijn ervaring raad ik aan om goed te vergelijken met andere aanbieders en te kiezen voor een partij met duidelijke voorwaarden en consistente communicatie. Leg afspraken vooraf schriftelijk vast en wees alert op wijzigingen.

18 avril 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Limo huren is automatisch borg kwijt.

31-1 voor mijn man zijn 40ste verjaardag een limo gehuurd. 350 voor de kosten en 200 euro borg. Van de borg echter maar 20 euro terug gekregen.. Waar is de andere 180 euro gebleven?

Nog steeds geen foto's mogen ontvangen die de chauffeur heeft gemaakt.. maar wel mail verkeer in rekening brengen als je hier naar vraagt. Je krijg geen text en uitleg, geen factuur voor de "berekende" kosten

Verschillende namen en rekeningnummers, wel allemaal via hetzelfde app contact de tikkies ontvangen.

Wat een oplichtersbedrijf is dit zeg.
Absoluut geen aanrader!

31 janvier 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Borg van 150 euro niet terug

Je betaald een borg van 150 euro. Uiteindelijk moet je er om vragen wanneer je het krijgt. En geven ze aan dat er kosten in rekening worden gebracht voor elk mail correspondentie. Ze beweren dat ik daarmee akkoord ben gegaan. Alleen aanvullende voorwaarden heb ik later na betaling van borg gevonden in mijn spam.
Dat was pas verstuurd na mijn borg betaling. Ze werken met meerdere namen, mailadressen en rekeningnummers.
Heb uiteindelijk nog niet eens 2 euro retour ontvangen van hun na meer dan een maand.

Het is niet oké als ik gewoon antwoorden op mijn vragen wil en er geld in rekening word gebracht.
Een kennis heeft dit ook aan de hand gehad. Wel na een maand geld terug gehad.
Ga hier werk van maken.
Zo ga je niet met mensen om. Had het zelf ook geleend voor mijn dochter haar verjaardag.

11 janvier 2026
Avis spontané

Cette entreprise vous appartient ?

Revendiquez votre profil pour accéder aux outils gratuits de Trustpilot et renforcer vos relations clients.

Créez un compte gratuit

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus