Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Väldigt oseriösa, de ger ett intryck av att vara i framkant osv. man när man blir ny kund får man 10% rabatt. Men sen visar det sig att det bara gäller ett fåtal produkter som jag i alla fall inte är... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Returnerade ett par badtofflor då de inte passade. Deras bedömare skriver att de var slitna och retur nekas. Skriver till dem (flera gånger) att det är omöjligt då jag bara haft på mig dem ca 10 seku... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Jag blir uppriktigt förvånad över alla negativa omdömen här om att leveranser och returer inte fungerar. Kanske har företaget tagit tag i det nu? Min upplevelse är helt den motsatta iallafall. Har ald... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Helt värdelöst. Kvaliteten på brallorna är sämst. Man måste ringa och reklamera. Då måste man fotografera brallorna för att visa felen. Sen skickar dom två gånger i rad en retursedel på mail som jag... Voir plus

1,5

Mauvais

TrustScore 1.5 sur 5

56 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucune trace de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Køb af falske sko, Adidas er ligeglad

Compré un par de zapatos de goma en España que resultaron ser falsos. Pero a la página de chat en español de Adidas no le importaba que la tienda vendiera zapatos falsos. Esperaba que Adidas estuviera muy interesada en saber quién y dónde se pueden comprar copias de sus zapatillas (por eso guardé las zapatillas), lamentablemente sin motivo alguno, así que esa debe ser una buena razón para los precios de Adidas. Había esperado apoyo para detener las ventas de copias, realmente no lo creo ahora

9 mars 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Så dåligt

Så dåligt! Varan jag beställde kom aldrig fast jag betalat. Sen blev jag så illa bemött av kundtjänst!

21 décembre 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Otroligt missnöjd!

Otroligt missnöjd! Fick aldrig varan jag beställt och betalat för. Dessutom extremt otrevligt bemött på kundservice. Kommer inte handla från adidas igen!

21 décembre 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Kund"tjänsten" är under all kritik.

Kund"tjänsten" är under all kritik.
Ett par av skornajag köpte var felsydda. Fick leta bra länge innan jag hittade ett nummer de gick att nå dem på. Det ena numret på hemsidan saknade abonnent.
Efte att ha fått en mailadress att skicka reklammationen till, gjorde jag det. Jag förklarade problemet, att skorna är obrukbara och att jag ville ha nya likadana skor eller pengarna tillbaka.
Efter en vecka fick jag svar.Erbjöds att så orroligt generöst få behålla skorna, och få en värdekod. Den som svarar har använt google translate och det är allt annat än snyggt att svara med så bristfälligt språk.
Jag svarar IGEN att jag vill ha nya skor eller pengarna tillbaka, inget annat.
En vecka går utan svar och jag skriver och påminner.
Får då tillbaka IGEN, att jag kan få behålla skorna och få en rabattkod. Skrivet på samma google translate-språk.
Jag blev förbannad och svarade med en fråga om de ens läst mitt svar. Pengarna tillbaka eller nya skor. Det är de skyldiga till enligt svensk lag. Avslutade också med att ge dem en vecka på sig att lösa nya skor eller återbetalning eller så får ARN ta över. Och, att jag förväntar mig bättre bemötande från en kundtjänst på ett så stort företag.
Då gick det tydligen bra att återbetala...
Återstår att se om de faktiskt gör återbetalningen också. Gör de inte det inom rimlig tid så tar jag gärna ärendet vidare. Snacka om att dålig kundservice svärtar ner ett varumärke. Handlar aldrig mer där.

7 novembre 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Kundservicen per mail suger

Helt otroligt dålig kundservice som verkar använda Google translate. Har hört att många sitter i Indien och sköter den skriftliga kundservicen. Gjorde en retur och fick maila och maila för att få min faktura på Klarna redigerad.
De fattar verkligen INTE vad man skriver i mailen. Adidas borde ha råd att ha en seriös och bra kundtjänst.

21 septembre 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Jag beställde ett par skor på adidas…

Jag beställde ett par skor på adidas hemsida och var jättenöjd! Efter ca 1 vecka började de tre strecken gå av på ena skon. Jag kontaktar kundservice som erbjuder mig 15 procent rabatt om jag behåller deras defekta skor eller 25 procent rabatt om jag skulle vilja lämna tillbaks de. Jag lämnade självklart tillbaks skorna då de inte uppfyllde deras krav och fick ingen rabattkod alls. Jag köpte skorna med 30 procent rabattkod som jag fick genom en förmån på jobbet och de kunde inte ens ge tillbaks det. Sen var deras kundservice väldigt väldigt dåliga på att hjälpa mig och ignorerade saker jag skrev, det var nästan som att skriva till en robot. Handla inte här för det kommer jag verkligen aldrig göra igen. Tack!!!

20 juillet 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Hade jag kunnat ge om 0 stjärnor hade…

Hade jag kunnat ge om 0 stjärnor hade jag gjort detta. Adidas är helt usla, dom kräver mig just nu på pengar på ett par skor jag skickat tillbaka, Jag har spårningskvitton men de säger att det är fel kvitto, fast på detta står det exakt samma nummer som på ordernummer. Helt fruktansvärda att ha med att göra, kommer ALDRIG köpa något mer från dom.

18 août 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Jag kommer aldrig handla av adidas.se…

Jag kommer aldrig handla av adidas.se igen. Dom lät mig inte returnera en order för att något blev fel när jag fyllde i mailen när jag beställde. Dom var helt ovilliga att hjälpa till. Värdelös kundtjänst. Sjukt oseriöst.

29 juillet 2022
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

Painful flaws with checkout, communication, and delivery

Adidas might have tried hard to create a good online shopping experience. But despite their efforts, they have unfortunately gotten it wrong with their Checkout. It's a confusing mess, not really connected to confirmations, communications and deliveries. Two times I've tried to buy stuff from adidas. First time I chose Apple Pay and standard delivery. My stuff was returned because I was never notified of the delivery. Second time I paid with Klarna, and adidas did not even register my order and send me confirmations. When I called adidas support they could not find my order despite me giving them the Klarna's adidas-order reference. Both Klarna and Apple Pay are two of my most beloved payment methods. They always work, except in this case.

15 juillet 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Otroligt lång leveranstid!

Jag la en beställning hos adidas 5 april på 2 varor, den ena varan kom fram 20 april och den andra i ett annat paket 21 april alltså 15-16 dagar efter att jag la beställningen. Den beställningen som jag mottog 21 april behövde jag byta storlek på så jag gjorde det direkt via deras hemsida. Idag (5 maj) fick jag ett sms om att adidas har beställt en leverans av postnord, det har alltså tagit dom två veckor att ens skicka iväg paketet denna gången. Vem vet när det kommer fram?? Så fruktansvärt dåligt! Det skulle vara en födelsedagspresent till min dotter men trots att jag då la första beställningen 3 veckor innan hennes födelsedag så har hon än idag inte fått den.

5 mai 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Helt fel produkt.

Beställde två par skor och en spray för att skydda skorna. Fick det ena paret skor i ett paket och dom var rätt. Det andra paketet innehållande det andra paret skor + spray kom två dagar senare bara det att det var HELT FEL skor i och ingen spray. Nu är dessutom dom skorna jag faktiskt beställde slutsålda. Så inte bara att någon på adidas packat helt åt helv***e fel vara - jag kan inte ens få rätt vara. Detta är tredje gången adidas skickat helt fel produkt. Aldrig mer adidas online.

Dessutom imponerande att packa en produkt i ett paket ämnat för två produkter och lägga ner följesedeln som säger att det ska vara två produkter i paketet utan att höja ett ögonbryn innan man skickar.

18 mars 2022
Avis spontané
Noté 4 sur 5 étoiles

Bra utbud.

Bra utbud på det som är till ordinariepris. Hyfsat snabb leverans med Postnord (som blandar och ger) på 3 dagar.
Borde vara fraktfritt från första produkt.

25 janvier 2022
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Rekommenderas av mig.

Första gången jag handlat här. Hittade massor av varor till mycket bra priser! Supersnabb leverans. Beställde tisdag kväll och fick det hemlevererat på torsdagen. Inget att klaga på.

28 novembre 2021
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

#Glazersout

Jag tänker inte köpa några av era produkter fram till ni avslutar alla avtal och förehavanden ni har med familjen Glazer. Jag kommer att handla hos Nike fram till dess.

5 mai 2021
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Hade gett 0 stjärnor om man kunde

Hade gett 0 stjärnor om man kunde. Fick hem leverans utan retursedel (adidas hade glömt lägga i en i paketet), och när jag ringer kundservice och frågar vad jag ska göra säger de att jag då får skriva ut en själv. Jag talar om för dom att jag inte har tillgång till en skrivare och dom ojar sig i telefon men säger att de tyvärr inte kan göra något för deras kontor är utomlands. Sämst kundservice jag någonsin varit med om.

8 avril 2021
Avis spontané

Cette entreprise vous appartient ?

Revendiquez votre profil pour accéder aux outils gratuits de Trustpilot et renforcer vos relations clients.

Créez un compte gratuit

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus