Apeer Doors Avis 

136
•
TrustScore 4 sur 5

4,2

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Beautiful door. Just had an Apeer composite door fitted, it’s only been in just over a week but the quality of it seems brilliant. It replaced a stable door, (of which I have had two in 5 year... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Great quality composite door products with an excellent range of colours, styles, glass designs and hardware options. The current promotional offers are brilliant and make the doors good value for the... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Apeer doors exude quality, style and security along with energy efficiency, however the feature I’m most impressed with, is how quiet it has made my hallway. The magic wreath holder is an especially n... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 3 sur 5 étoiles

Quality of the product is really good. We ordered two apeer doors, however the second door came in a good 20cm too wide. While they are rectifying the problem, this whole fiasco has delayed the remain... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Fabricant de portes

Écrit par l'entreprise

Manufacturers of high quality Apeer, Silka and Modo composite doors, selling only to trade window & door companies in UK and Ireland.


Coordonnées de contact

4,2

Bien

TrustScore 4 sur 5

136 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,2

Tous les avis

(136)

42 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Quality product

Just had an Apeer 70 door fitted by R & A Windows in Sandhurst Berkshire and have to say we are delighted with it. Feels substantial and is well made with excellent security features. Only small issue for me to sort with the supplier is that I am pretty certain I ordered an internal thumbturn which I don't have, but overall very pleased with the door and fitting.

31 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Apeer Doors

Réponse de Apeer Doors

Thank you for the fantastic review! We're so glad you're happy with your Apeer 70 door and its security features. Apologies for the issue with the internal thumbturn, but we're sure your supplier will sort that out for you.

If you need any further assistance, feel free to reach out to us by emailing sales@apeer.co.uk. Thanks again for choosing Apeer!

Best regards,
The Apeer Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Great quality doors with excellent…

Great quality doors with excellent aftercare service. Nothing too much trouble. Adam in particular was very helpful. Happy to recommend.

29 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Apeer Doors

Réponse de Apeer Doors

Thank you for the great review! We're so pleased to hear you're happy with the quality of your doors and our aftercare service. I'll let Adam know, he'll be glad to hear your kind words.

We really appreciate your recommendation and are here if you need anything else in the future!

Best regards,
The Apeer Team

Noté 1 sur 5 étoiles

If I could give less than one star I…

If I could give less than one star I would, I have had 3 door slabs from this company in 11 years, the 1st faded after 5 years ( allegedly guaranteed to be colourfast for 10 ) after disputing that I had cleaned the door with something other than warm soapy water ( which I hadn’t ) they replaced the door, the 2nd door slab was never installed due to a large crack the length of the door noted on delivery , the 3rd door slab has now faded after 6 years, both doors also have a crack in the composite beneath the letterbox, I have been dealing with the retailer that I purchased the door from who have thankfully been a lot more helpful than Apeer whose customer service matches the standard and quality of their doors.
Don’t waste money buying an Apeer door!

18 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Apeer Doors

Réponse de Apeer Doors

Hi Lee, as we replied to your Google Review earlier, we don't sell directly to the public as we work through approved installers, so all correspondence regarding your door was through the company which installed it. We believe we have done as much as we can to facilitate the issues in a timely manner and we please ask respectfully if you have further concerns that you address them to the installation company, who will then contact us regarding any outstanding issues. As a manufacturer our customer services team work directly with our installer network and we are pleased our approved installer in this case has been able to help you with your concerns.

Noté 5 sur 5 étoiles

Fantastic doors

From the sales team to the install of my new doors it was seamless, everyone I dealt with were so nice and helpful.
Would defo recommend this place for all your door needs.

28 août 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Short and witty title does the trick

What initially sold me on Apeer was the fact that each part of the order was customisable and they are locally based. Getting to visit their place and speak to staff helped reassure I was making the right choice for my home. Caitlyn was great help with providing options and showing me what would work best, even seeing it on their website when building the door and frame was amazing. Any time I needed a question answered it was quick either from Caitlyn herself or Adam (I believe) and Karina. Patiently waiting on a Mandalore door for the front of my house :D

26 août 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Amazing door

My back door is from Apeer, very high quality! Has really improved what was a very cold hall and now is very well insulated and never had any trouble. Beautiful door and great service

3 mars 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

The door has faded

The door has faded, it took them 6 months to come and try fix it, the spray repair lasted about 3 months now its fading again, now theyre saying its my fault that it shouldnt be in direct sunlight?!?! madness i'd never buy another apeer door, terrible aftersales for such an expensive item

10 février 2025
Avis spontané
Noté 4 sur 5 étoiles

No snib

No way to open from the outside except with the key, so you can easily lock yourself out.

7 mars 2025
Avis spontané
Logo de Apeer Doors

Réponse de Apeer Doors

Hi Edward, this is the function on some of the locking systems on our doors and there are other systems which are available at the time of order.

Noté 5 sur 5 étoiles

Thank you

Thank you apeer doors. My door lock has broken after 14 years, well outside the 10 year guarantee period and to be clear I’m not sure how it broke but these things happen and it’s not reflective of apeer. My door is still in excellent condition no warping no colour fading and I have been extremely proud of it over the years, getting the locks checked, not using wd40 and replacing the knocker and letterbox to keep it pristine. The lock issue has been very distressing however apeer have sent 2 locks at no charge to try to assist and will try to send someone to take a look to see if they can fix it for which I’m more than happy to pay as I do understand I’m outside the 10 years.

28 février 2025
Avis spontané
Logo de Apeer Doors

Réponse de Apeer Doors

Thank you so much for your feedback. We’re thrilled to hear that your door has remained in excellent condition over the years, and we truly appreciate your efforts in keeping it in such great shape. It’s wonderful to know that you’ve been proud of your Apeer door. We’re glad that we could assist by sending replacement locks and are more than happy to continue helping in any way we can.

Noté 1 sur 5 étoiles

The door has warped and cracked

The door has warped and cracked . It is 13 years old . This cracking began 2 years ago when the door was 11 years old, one year out of warranty. Not good enough for such an expensive door ….. A timber door lasts far longer and much cheaper…. It was installed Installed by Joe Roche doors Dungarvan

1 décembre 2024
Avis spontané
Logo de Apeer Doors

Réponse de Apeer Doors

Hi Conor, you have been speaking to our Customer Services Dept recently about this and you were informed your warranty lies with Joe Roche Glazing, who actually only offer a FIVE year warranty to their customers. So your door is well out of the guarantee period. This is an unfair review to post as we are not in control of the warranty between you, 'the customer' and Joe Roche Glazing 'the supplier'. We are pleased our manufacturing 10 year warranty has held and you have no grounds to post a 1 star review on our product. We are happy to discuss this with you further.

Noté 5 sur 5 étoiles

Had a door recently fitted and…

Had a door recently fitted and astounded by the instant difference it made regarding the heat efficiency. Received a lot of comments from neighbours on how nice the door was with the glass and matching side panels. Lots of colour choices on offer I opted for anthracite grey on the outside with white on the inside which has totally transformed both exterior and interior of my house

20 janvier 2025
Avis spontané
Noté 4 sur 5 étoiles

Replaced faulty door with another new quality door

The first new door was fitted but there was a small gap between frame and door so a little daylight could be seen and it was extremely draughty! Apeer replaced the door with another which fits perfectly. I was going through fitter at first but then was in contact directly with Apeer. It took some months for the replacement door to be fitted but it is a very nice quality door and the company were fine to deal with.

2 octobre 2024
Avis spontané
Logo de Apeer Doors

Réponse de Apeer Doors

Thanks Darragh and we are glad you are happy with your new Apeer door!

Noté 5 sur 5 étoiles

Great door with features to match.

Nice looking sturdy door at 70mm thick, good fitting service by Wilson Windows of Loughborough fitting team, great security features.

Early days but looks like it should last a long time and due to its energy efficiency, it may save us some money on heating costs too.

Expensive door but you usually get what you pay for.

15 juin 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

We are very impressed with our new door…

We are very impressed with our new door great quality product, feels solid door and very secure great look.
The fitter from signature windows was superb and very careful, in all l would highly recommend this door.

6 décembre 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Costumer service is non-existent

Costumer service is non-existent. They had to refit my front door (Apeer) as was leaking water inside and was not air tight. Plus they fitted it with the wrong colour of cill. Then it was not locking properly so they had to adjust it again. Now rain is coming through my letterbox. Never ending problems. I have tried calling the fitting company again and again and have sent emails to Apeer since 13/10/23 , and have been completely ignored.
Not great customer service and door quality for nearly £4K. Very disappointed and frustrated. The door is clearly not fit for purpose and the installation was appalling.

20 février 2024
Avis spontané
Logo de Apeer Doors

Réponse de Apeer Doors

Thank you for your feedback. Please speak to your installation company regarding these issues so they can resolve the issues through the guarantee process.

Noté 1 sur 5 étoiles

hardware rusting and poor quality

I recently bought a front door with sidelights and the door is very good but the stainless steel hardware is rusting after only 2 months.
I have been onto them several time and have been given the runaround about how this is normal.
They are saying the obvious rust which is appearing all over the handle and lock is normal and is in their terms and conditions. Very disappointing
Very bad customer service and crappy hardware

16 février 2024
Avis spontané
Logo de Apeer Doors

Réponse de Apeer Doors

Thank you for your feedback. Our customer services team have explained this is a natural process called' Tea staining' and is not rust, and they have advised how to clean the 'tea staining' from your handles.

Noté 5 sur 5 étoiles

Wish I had more doors to replace.......

The Apeer Composite Door impresses with its overall performance. It strikes a balance between aesthetics, security, insulation, and durability. While the initial cost may be higher compared to some alternatives, the long-term benefits in terms of energy savings, minimal maintenance, and enhanced security make it a wise investment. The Apeer Composite Door stands out as a top-quality product in the market, offering a perfect blend of style, security, and energy efficiency. Its durable construction, versatile design, and advanced features make it a reliable choice for homeowners looking to invest in a long-lasting and high-performing entry door.

7 janvier 2024
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus