ARW Home Avis 1 108

TrustScore 3 sur 5

3,2

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

I spoke with Yvonne regarding my warranty and she was so knowledgeable and extremely helpful. Customer service reps like Yvonne will ensure customers stay. My earlier conversation regarding placing... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 2 sur 5 étoiles

Three service calls... 1. Gas furnace - ARW reimbursed me $600 for a new unit 2. Dish washer - Unable to fix or replaced; charged me $125 for the service call plus diagnostic fee; reimbursed me $2... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Jabriah was very kind & knowledgeable. She took her time and answered all my questions with patience. She also took care of my situation with outside sewage coverage as I thought was done last year.... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

American Home Shield is the worst Warrantycompany! They sent 3 different companies to try to fix my 6 year old Samsung Refrigerator. To know point hasn’t been fixed from 11/23/25-1/9/2026 they keep... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

Écrit par l'entreprise

At ARW Home, we believe every homeowner deserves peace of mind, knowing their home is protected from unexpected breakdowns. As a trusted provider of home warranty solutions, we offer comprehensive and affordable coverage for your home’s essential systems and appliances. From HVAC systems and plumbing to kitchen appliances and electrical, ARW Home has you covered, helping you avoid costly repairs and maintain the comfort and safety of your home. What makes ARW Home unique is our dedication to customer satisfaction. We offer a range of flexible, customizable home protection plans designed to meet the unique needs of homeowners, real estate professionals, and landlords. Our friendly and knowledgeable customer service team is available to assist you at every step, ensuring a seamless experience from enrollment to claims processing. We work with a network of trusted, licensed service providers to deliver fast, reliable repairs and replacements when you need them most. With ARW Home, you’ll enjoy transparent pricing, no hidden fees, and the convenience of managing your plan online. We’re committed to making home protection easy and accessible for everyone, whether you’re a first-time homebuyer or a seasoned homeowner looking for extra security. We’ve proudly served thousands of customers across the country who trust ARW Home for our dependable coverage, quick response times, and exceptional support. In fact, ARW Home has been recognized by U.S. News as one of the best overall home warranty providers, highlighting our commitment to delivering real value and protection for homeowners. Don’t leave your home’s safety to chance. Explore ARW Home today and discover why so many homeowners choose us to protect their homes and budgets.


Coordonnées de contact

3,2

Moyen

TrustScore 3 sur 5

1 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 48 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Untrustworthy

Untrustworthy! called to make my first claim request on the first effective date of coverage and was told--oh, no, your coverage doesn't actually start on the date provided on your contract (the declaration of coverage). It starts the day after. Also, since, you called to make a claim today, it's now a pre-existing issue, and we will not cover the claim! In addition, ARW refuses to provide this denial of service and explanation in writing. I also asked for a refund of the first and second month (yup, they'd already charged for the second month of coverage) and was refused a refund. I asked for a written confirmation that my credit card would not be charged in the future, and was told that they don't provide written confirmation. ARW specializes in scamming people. Stay away.

3 juillet 2023
Avis spontané
Logo de ARW Home

Réponse de ARW Home

Hello Carlean

We appreciate you take the time to share your review. We have been in the market for 14 years with thousands of happy customers. Our company’s terms and conditions are clear, and every warranty company has a 30-day waiting period. This period is to review the policy with a money back guarantee to make sure that all our customers agree to our terms. We understand that our product is not for every customer so we appreciate your business. We respect your decision, and we wish you luck in any future endeavor!

Sincerely,
ARW Home Services

Noté 1 sur 5 étoiles

THIS COMPANY IS A RIPOFF IN MY OPINION

THIS COMPANY IS A RIPOFF IN MY OPINION. I called them now going into my 2nd week. No calls and my stove top and oven is still out. I’m an eldery lady and cannot have takeout due to the sodium in their foods. They are giving me run around to call back. They take my money quarterly and when I called last week they took the deductible, I have still not had anyone to call me. 7 days now and they told me it would take 24-48 hours. It’s been been 168 hours. This is NOT acceptable, they have my money and will not send someone out to fix my appliances. They said they assigned it to someone and when i call it’s a voicemail. Unasked to be switched, they are now saying another 24 hours just to get assigned to someone else. Im unable to speak to manager! Very disappointed with this so called company.

12 juin 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Worst Company. They deny all claims and do not repair or replace

We have been with the company for nearly over 15 years. We have the premium plan that allows for fully replacement. We have been out of AC for over a month. The temperature in Texas isis in the 90's while that sendsthe temp inmy house up by 10 degrees some days . They have denied the claim to repair or replace the AC which is irrepairable requiring a new AC. The policy says will replace for normal wear and tear. The item was installed in 2006 the fan rusted and drop down and destroyed the condenser. The HVAC team staed the item was irrepariable and need to be replaced. ARW has denied the claim. We appealed several times. The customer service apperas to be helpful sting they eiwill expedite the claim and stating it should be approved but still send it back with no approval. The company strings you along so that you dont cancel your plan.
When the water heater busted during the wierd cold spell in Texas they did not pay for replacment only partial cost. This is the worst company ever. They do not deliver. The customer service is poor. They are difficult to get a person on line or a supservisor. I have paid into them at the higher premium rates for far too long to recieve nothing. We are cancelling our and will find a nother company with integrity and
good customer service.

14 juin 2023
Avis spontané
Logo de ARW Home

Réponse de ARW Home

Hello Quindola,

We're very sorry to know what you shared above. This is not how we run our business. We cannot locate your account with the name provided. Please contact us back to better assist you at 888-508-8886 or customerinfo@arwhome.com. We appreciate your patience.

Sincerely,
ARW Home Services

Noté 1 sur 5 étoiles

THEE ABSOLUTE BIGGEST SCAMMERS OUT…

THEE ABSOLUTE BIGGEST SCAMMERS OUT THERE!!! I have contacted the corporate office trying to resolve the issue. $6300 out of pocket for an A/C that had to be replaced the day after we moved into our new home. We had a vendor come out, make the first repair as they instructed us to do, two days later the entire system burnt out. They left us without AC for over a week, in July, in Florida with two small children, one who is asthmatic! After waiting a week, they denied that the unit failed and told us they wouldn’t cover it, even though our policy covers repairs & replacements. Im disgusted and now I will have to have to pursue legal action against them.

13 juin 2023
Avis spontané
Logo de ARW Home

Réponse de ARW Home

Hello Meredith,

We immediately wanted to open an investigation to see what transpired but with the information provided we couldn’t locate your account. Please reach us back to better assist you at 888-508-8886 or by email to customerinfo@arwhome.com. We’re deeply sorry to hear what happened and the experience that you had with our company. We appreciate your patience.

Sincerely,
ARW Home Services

Noté 1 sur 5 étoiles

New company, not covering what they did before

I have been using for a few years now with no problems, they do not honor the we replace if it can’t be fixed. One of my refrigerator needs a new gasket, no longer made, they were supposed to contact me but never did, now I need my Moen replaced in my kitchen and even though they have replaced before they do not cover, mind you I have the same plan Ane the cost has gone up. Time to cancel, buyer beware. 8/23 I got reimbursed for the fridge they couldn’t fix, I’m still on the fence about keeping coverage for appliances that maybe break every few years. I will decide when my credit is up at the end of the year.

12 juin 2023
Avis spontané
Logo de ARW Home

Réponse de ARW Home

Hello Cecilia,

We’re sorry to hear that you had a bad experience with our company. Someone from our team will contact you soon to discuss your claim. We appreciate your patience.

Sincerely,
ARW Home Services

Noté 1 sur 5 étoiles

Sent in to be contacted for a quote

Sent in to be contacted for a quote. Answered call back and ask what the rates are. The guy on other end was very rude in replying. Said there isn’t just one rate in tone of talking down to me instead of going through rates with me. He made another snide remark about if I’ve ever had a home warranty. At this point I replied he don’t need to be a sick and hung up. Their rating might be good but customer service like this will kill your business

9 juin 2023
Avis spontané
Logo de ARW Home

Réponse de ARW Home

Hello,

We’re sorry to hear that you had a poor experience with our company. What you share here is not how we do business. If you provide us with your email address or phone number, another representative will assist you like you deserve. Please contact us back at 877-626-4930 or email us at customerinfo@arwhome.com. Let us demonstrate why we have an A+ rating with BBB and a 5-star rating with Consumer Affairs.

Sincerely,
ARW Home Services

Noté 1 sur 5 étoiles

Scam Artists!!

***UPDATED 6/9/2023: SCAM ARTISTS!! Yesterday I spoke with an agent who informed me that my case had been closed. He informed me that they repair, they do not replace. His exact words. So i have been getting the run around since April when they knew that they had no intention of honoring their contract. I asked to speak with a supervisor and was told that one would reach out within 24 hours. It's day 4 and still no call back. AVOID THIS COMPANY AT ALL COSTS***
DO NOT PURCHASE UNLESS YOU WANT TO WASTE YOUR MONEY. I would give 0 stars if I could. I have been waiting for a hot water heater replacement since the middle of April. The plumber that ARW sent out said the hot water heater needed to be replaced. They waited 3 weeks to send out another plumber who is saying the exact same thing. Every time I call, they say that the claim is still under review. Every time I call, they say that they are escalating my issue and someone will call and let me know something. I never get a call. It seems that they don't want to pay for a new water heater. They do not honor their warranty contract.

8 juin 2023
Avis spontané
Logo de ARW Home

Réponse de ARW Home

Hello Shadidah,

Thank you for taking the time to write. We wanted to let you know how sorry we are for the frustrating ordeal you faced during this process. We are not able to locate your account with the information provided. Please contact us back to better assist you at 888-808-8886 or by email at customerinfo@arwhome.com. We appreciate your patience.

Sincerely,
ARW Home Services

Noté 1 sur 5 étoiles

Wow! This was a (shocking) first.

I called ARW today to get a quote for new coverage. The agent (Erica) was friendly at first but wouldn’t provide me with written details about coverage options when I asked for them. I explained that I was comparing ARW to two other highly recommended companies and wanted to be able to understand the details of ARW’s plan. She tried several times to have me sign up now and finally said that the only way I could see that information was to “sign up and then cancel within 30 day waiting period” if I didn’t want to stay with ARW. I told her that I won’t sign up for a service if I can’t see the details and she said that I should have told her that was the case before we spent 25 minutes on the phone! She then disconnected the call!

Based on this interaction, I am going to run away from ARW. My thinking is that if the sales team has poor customer service, it doesn’t bode well for how they would treat me once I became a customer.

6 juin 2023
Avis spontané
Logo de ARW Home

Réponse de ARW Home

Hello Heather,

We read your review and listened to Erika’s call to investigate what transpired. She provided accurate information since it is the company’s business rule to give all of our customers 30 days to review the policy before making a decision which is why we offer a full money-back guarantee. We will make sure Erika modifies her pitch. We understand if our product is not what you were looking for and wish you the best on your search.

Sincerely.
ARW Home Services

Noté 1 sur 5 étoiles

Customer service is not readily…

Customer service is not readily available. You will spend hours waiting on the phone to speak with an agent only to be transferred to another department that does not answer. They do not have service providers in every state where they are selling these plans.

31 mai 2023
Avis spontané
Logo de ARW Home

Réponse de ARW Home

Hello The Bees' Queen,

Thank you for contacting us. Please send us an email to customerinfo@arwhome.com with information regarding your account including the address for the warranty plan, claim number or account number, and a contact phone number. Someone will contact you shortly after.

Sincerely,
ARW Home

Noté 5 sur 5 étoiles

Their CSR Karen did an excellent job…

Their CSR Karen did an excellent job taking my payment over the phone and sending us our policy documents. We have been with ARW for many years now and the service has more than paid for itself over the years. They always fix our problems quickly and efficiently for a very low service fee. The peace of mind this provides is priceless. Would highly recommend their services to anyone looking for a dependable Home Warranty Company. 5 Stars!!!

29 mai 2023
Avis spontané
Logo de ARW Home

Réponse de ARW Home

Hi Tim,

Thanks for taking the time to share your positive experience. We truly appreciate it!

Sincerely,
ARW Home

Noté 1 sur 5 étoiles

This is the worst company ever

This is the worst company ever. If I could give zero stars that would be more appropriate! They seem like a total scam. In fact, on their website they claim that Trustpilot has a 4 1/2 star rating and yet they don't have that high a rating. Pay them for months and then call them when you are in need and they will string you along for weeks. I am assuming they are just hoping that you will get tired of it and get it fixed on your own. Do yourself a favor if you are debating on getting a home warranty and take the money you would send them monthly and put it into a savings account for when you need it.

We are dealing with a loss of water. Our water turns on and off because of a bad pump and switch. We have now had 2 different plumbing companies come and give estimates. One of the companies told us that they do not deal with warranty or insurance companies because they have been burned too many times. Meanwhile, the company was referred to us by ARW!

24 mai 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

They deserve negative stars

They deserve negative stars. They steal your money on the warranty plan and then again for the service calls. Send jokes of contractors out to “fix” your broken item and when you report it not fixed they require ANOTHER service fee to send someone else out. Buyer beware. They are horrible.

2 mai 2023
Avis spontané
Logo de ARW Home

Réponse de ARW Home

Hi Gwyn,

Thank you for taking the time to leave a review. We apologize for the unfortunate experience you describe above. We will use your feedback to improve our business processes.

Sincerely,
ARW Home

Noté 1 sur 5 étoiles

Disrespectful

After speaking with someone about adding the 4 in 1 package to my newly purchased home in Kansas, I have concluded that this has to be the most unprofessional company in any market space. How did I come to that conclusion? I'll tell you.

I got a call from my wife who added me to a conversation she was already having with a representative of AMERICAN RESIDENTIAL WARRANTY. Once the introductions and pleasantries were out of the way, I proceeded to ask the gentleman different questions that I had about services that were offered in that bundle. The representative was polite and answered my questions thoroughly and professionally. I brought up the topic of price after the military discount was offered (apparently, they offer that). From there I told the rep that I would talk to my wife about everything and one of us would call them back. The representative interrupted and asked something to the effect of "are you interested in a discount" or "if they could offer a discount could they earn our business, right now". My response was that I am always interested in a discount. The representative said that he needed to get a supervisor to see what they could offer.

Once the supervisor got on the phone, we exchanged pleasantries and cracked a couple of jokes. Once all of that was over, we started talking about the online price of the 4 in 1 package. After some time, the supervisor offered a price of $125 and some change. That is down from the original internet price of $129.99. He also offered to wave the processing fee. We shared some words around my approval of the discount. This is when thing took a drastic turn.

I told the supervisor and the representative who was still on the line, that I needed a direct number to one of them. I explained to them that I would be continuing the process of signing up for their service instead of my wife. But I needed to go to a meeting. The supervisor then interrupted and said something to the extent of, "if you don't have the money right now, we can post date the payment." I told him that money was not an issue and that I was taking over for my wife, but I had a meeting to go to. That even though I was on the phone with them, I was still at work and had a job to do. The supervisor then says something to the effect of, "do you need to ask your wife for permission?" I asked how you come to that conclusion based on what I just said. I even repeated that I'm at work and have a meeting to go to. The supervisor then said, "so you have to ask your wife's permission before you spend $125? She make all the financial decisions in your house?" At that point I said, "F it. Since you want to be disrespectful while you're supposed to be making a sell, this f'ing conversation is over and we won't be........" That’s when my wife disconnected the call.

So, based on this one and only interaction I would recommend that anyone looking for an extended home warranty, look anywhere other than AMERICAN RESIDENTIAL WARRANTY. It appears that this company has a customer service issue. It might be the lack of training, lack of quality assurance or maybe poor employee screening. Keep in mind, this is an experience with a supervisor before the company acquired me as a customer. Imagine the possibilities once you're a paying customer in need of their services.

1 mai 2023
Avis spontané
Logo de ARW Home

Réponse de ARW Home

Hello James,

We apologize for the experience that you shared here, and we would like to investigate further because this is not how we run our business. Please email us at customerinfo@arwhome.com. Thank you for your patience.

Sincerely,
ARW Home Services

Noté 1 sur 5 étoiles

IS THE PROCESS OF DISPUTING CHARGES AND…

IS THE PROCESS OF DISPUTING CHARGES AND THEY WANT GIVE MY MONEY BACK I DIDNT HAVE 1 DAY OF SERVICE DUE TO THE APP FEES AND TOO DIFFERENT AMOUNT THEY CHARGE ME I STOPPED PAYMENT RIGHT AWAY. SO OPENING UP A NEW DISPUTE TODAY ARW THANKS FOR THE 19.99 APP FEE RETURN BUT IM REQUESTING ALL.

13 avril 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I submitted a garage door claim on…

I submitted a garage door claim on 1/25/2023. I still haven't heard a response as of 3/8/2023. If I had to do it all over again, I would choose ANY OTHER home warranty company over ARW.

25 janvier 2023
Avis spontané
Logo de ARW Home

Réponse de ARW Home

Hi Mark,

Thank you for contacting us. Please send us an email to customerinfo@arwhome.com with information regarding your account including the address for the warranty plan, claim number or account number, and a contact phone number. Someone will contact you shortly after.

Sincerely,
ARW Home

Noté 1 sur 5 étoiles

The handyman service was used by Lowes…

The handyman service was used by Lowes handy independent contractors from my American Residential Warranty Company claim to install brand new garage door opener . Handymen never could install garage door opener to working correctly and entire system was taken down (multiple times ) , repurchased ( multiple times); reinstalled unsuccessfully ( multiple times)! Handyman service , Lowes Handymen contractor service , American Residential Warranty & AIG warranty claim services DO Not guarantee their service nor uphold to their written warranty contract & claims . The labor portion of garage replacement installation was never completed because Lowes used the horrible handy man service (Lowes hired unskilled contractors for their handy service.. lowes is contracted by American Residential Warranty Company) ; I had to pay out of pocket to authorized garage door repair service. Cancelling American Residential Warranty Service and never want to use any Handy service from here or Lowes . All companies blamed one another for poor services and gave apologies but NO one resolved getting the garage door opener LABOR /installation taken care of . Lowes handy service administrator said she was gonna reimburse incomplete labor cost but she lied and never fulfilled it either . This handyman service totally screwed me over and stole my money . Do Not Use this service !!! AIG claims department says they couldn’t reimburse what I paid to reputable garage door company for garage door opener installation because they paid claim to Lowes .. Lowes paid the money to their hired contractor who couldn’t complete the installation job . I was basically told “ not my fault by all different people, apologies but NO customer support or resolution. Had no choice but to hire reputable contractor to complete manual labor job of installing new garage door opener . Sent many emails to American Residential Warranty Company administrators and no one ever fixed problem. Horrible Warranty Company!! They Do Not warranty their work or complete warranty contracts!!
Here is copy of email LIE from your lowes handy service manager promising to reimburse my cost !! Never happened!!
Julia (Handy Customer Experience)
Apr 27, 2022, 9:51 EDT

Hi Carol,

Please accept our sincere apology for your recent experience. You counted on us to provide a service and we didn’t deliver. We’re extremely sorry for this and want to make it up to you.

Upon checking, the previous agent already contacted you in regards from this job. We have canceled your service request and we'd be processing a refund for the full amount you've paid through a check refund. To proceed, kindly provide the following:

Full Name
Complete and Best Billing Address (where the check will be sent to)
Screenshot of the invoice/receipt indicating the cost of the assembly service purchased from Lowe's.

Once we have this information, we can begin processing a check which might take up to 4-5 weeks to reach you.

Also, if the assessment of the professional from the item we suggest that you need to go back to your local Lowe's store for them to replaced the item.

We hope this helps.

Best,
Julia

5 avril 2022
Avis spontané
Logo de ARW Home

Réponse de ARW Home

Hello Carol,

Thank you for contacting us. Please send us an email to customerinfo@arwhome.com with information regarding your account including the address for the warranty plan, claim number or account number, and a contact phone number. Someone will contact you shortly after.

Sincerely,
ARW Home

Noté 1 sur 5 étoiles

Buyer bewarebuyer beware

Buyer beware. The salesman didn't just up sale the company to make a sale yeah I've never had a lot about the coverage. You're unable to see the contract until after you've paid for it. Customer service is a nightmare. And turn over times for a claim so far we're on 2 weeks nothing's been done, And the insured is a 70 year old man with serious Health issues. Filed claim on A/C 2weeks ago, 90 degree outside, company scheduled tech almost week out. Showed up in personal vehicle He never even looked inside a/C,. diagnosed prob. Left and no contact with him or company for 3 mire days, and told freon and coil was not part of a/c coverage. Still no a/c and out an additional $50 for service fee. Service is not what I would call any of this experiance.

27 février 2023
Avis spontané
Logo de ARW Home

Réponse de ARW Home

Hello Joanna,

It was a pleasure speaking to you yesterday. Unfortunately, your issue was not covered under our terms and conditions. We provide 30 money back guarantee waiting period to review the terms and decide if you would like to keep the coverage. We apologize for any inconvenience this situation might have caused you. If you have any other questions or concerns please contact us back at 888-808-8886 or customerinfo@arwhome.com

Sincerely,
ARW Home Services

Noté 5 sur 5 étoiles

I appreciated the help that was given

I appreciated the help that was given. I spoke with Matt and was able to work out a plan to keep my home warranty.

4 mars 2023
Avis spontané
Logo de ARW Home

Réponse de ARW Home

Hi Tonya,
We are thrilled that you had such an amazing experience with one of our agents! We're glad to have you as a customer. if you have any questions or concerns please contact us at 888-808-8886 or customerinfo@arwhome.com.

Sincerely,

ARW Home Services

Noté 1 sur 5 étoiles

An absolute SCAM

An absolute SCAM! Run from these people, they will not help fix issues with your house. It is a complete waste of time and money! We had a leak in our home, it cost us 14k to fix, they strung us along and would not help with the issue. All they do is try to find a way to not cover your claim, in our case its because some of our piping ran in our slab. They wouldn't even cover the piping that had to be replaced in the home.

Don't waste your money on this SCAM!

17 février 2023
Avis spontané
Logo de ARW Home

Réponse de ARW Home

Hello Upfront,

Thank you for contacting us. Please send us an email to customerinfo@arwhome.com with information regarding your account including the address for the warranty plan, claim number or account number, and a contact phone number. Someone will contact you shortly after.

Sincerely,
ARW Home

Noté 1 sur 5 étoiles

This Company is a rip off

This Company is a rip off, do not waste your monthly payments and when you call then for service's you have to pay a fee of $55.00 before they take your order request.
When you call them they send your order request to Best Service of American and then they send a technician out to your home, the technician is another company. The claim now goes to claims settlement@ aig.com. Now you are going thru 4 different company before you can get an answer.
I have the Premium Policy paid $58.84 a month and I asked if it covered Air Condition thermostat and I was told. After I filed a claim for a Lenox Touch Screen Thermostat not working I was told they only covered standard thermostat. They did not make any attempt to say this is what that they will pay for the standard thermostat and if we install the Touch screen this is the difference you would have to pay.
They are rip off. Its best to keep your monthly payment in the bank and when your appliances break you pay to fix your self. They collect a monthly payment and then a service fee of $55.00 upfront each time you call them.
Save your money, do not throw your money away with this company.

19 décembre 2022
Avis spontané
Logo de ARW Home

Réponse de ARW Home

Hello Virginia,

Thank you so much for taking the time of posting your review. We reviewed your account and requested information to our claims department to get some clarity on the claims outcome. We’re proud to say that we charge the lowest service fee on the market. Currently, our competitors charge $75 - $100 deductibles and service providers can charge up to $200 per service call if you would pay out of pocket. The AC is not the only item covered under your plan so we think that $58.64 and the lowest service call on the market sounds great!! Unfortunately, your claim was denied because the issue was not covered under our terms and conditions.
We apologize for any inconvenience this situation might have caused you. If you have any additional questions or concerns, please contact us back at 888-808-8886.

Sincerely,

ARW Home Services

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus