Kan ikke anbefales. Dårlig kvalitet og går i stykker efter kort tids brug ( øreringe) Der var ikke meget hjælp at hente ved reklamation 🥺 Havde ellers udset mig flere smykker, men startede for... Voir plus
L'entreprise a répondu
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Kan ikke anbefales. Dårlig kvalitet og går i stykker efter kort tids brug ( øreringe) Der var ikke meget hjælp at hente ved reklamation 🥺 Havde ellers udset mig flere smykker, men startede for... Voir plus
L'entreprise a répondu
Jeg har efterhånden 30+ smykker fra ByKjærgaard og er glad for hvert og ét af dem. Jeg er vild med flere af Nadias kollektioner og føler mig altid klassisk og feminin, når jeg har smykkerne på fra ByK... Voir plus
Smukke smykker, jeg har lige hentet min pakke fra jer, og det var de fineste øreringe. Jeg bestilte tirsdag og allerede onsdag lå de hos min lokale pakkepost, det er hurtigt service. Jeg har ikke købt... Voir plus
L'entreprise a répondu
Har lige modtaget min pakke med smykker til min kones julegave. Ud over en ekspeditionstid på en dag modtog jeg også en ekstraordinær service i forbindelse med en ekstra bestilling, der ikke lige kunn... Voir plus
L'entreprise a répondu
Velkommen til vores smykke univers. En smuk kollektion i ægte ædelmetaller og ædelstene. Altid gratis fragt og god betjening.
Toldbodgade 16, 6000, Kolding, Royaume-Uni
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
A répondu à 50 % de ses avis négatifs
Répond généralement dans un délai de 24 heures
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Kan ikke anbefales. Dårlig kvalitet og går i stykker efter kort tids brug ( øreringe)
Der var ikke meget hjælp at hente ved reklamation 🥺
Havde ellers udset mig flere smykker, men startede forsigtigt ud. Det var vist mit held.
Må konkludere at øreringene ikke er egnet til brug. Forklaringen er at det er min skyld at de er gået i stykker, fordi jeg har haft dem på..Vildt nok !!

Réponse de Bykjaergaard.dk
Jeg købte den 1/6-2025 en rigtig fin ring på Vikingemarkedet ved Ravnsborg
Jeg er glad for den, passer godt på den og går ikke med den hver dag. Selv om det siges det ikke er nødvendigt, har jeg den heller aldrig på i hverken bad eller svømmehal eller andre situationer hvor jeg har hænderne i vand
Det er lidt over to måneder siden jeg har købt den, og for et par uger siden opdagede jeg, efter en dagstur til Læsø, at den ene sten er faldet af. Det blev jeg rigtig ked af, da jeg både er glad for den, men også fordi det er alt for tidligt at den skal gå i stykker
Så jeg sendte en reklamation ind via den formel som er på hjemmesiden. Her var der info om, at man bestræbte sig på, at besvare alle henvendelser inden for 24 timer
Efter halvanden uge havde jeg stadig ikke fået svar og sender nu en besked via Messenger på Facebooksiden
Et par dage mere går og der er ingen reaktion
Jeg forsøger nu med en kommentar på et at de opslag der er på Facebook
Heller ingen reaktion
Efter endnu et par dage forsøger jeg igen via Facebook Messenger men jeg kan simpelthen ikke få dem til at reagere og ved virkelig ikke, hvordan jeg nu skal få en dialog med dem omkring min reklamation
Så…. Hvis du køber her, så sørg lige for at få et direkte nummer, hvor du kan komme i kontakt med dem, skulle det opstå en situation, hvor du har brug for simpel kundeservice, for det er helt umuligt at få dem i tale efter dit køb…..
ØV!
Kollektionen Nuinui… unik smuk design. Gode priser og levering helt i top.
Design og kreativitet i topklasse, kan kun varmt anbefale handel med Bykjaergaard.dk
Efter køb af øreringe og halskæde fra det nye mærke Nui Nui, kan jeg kun anbefale dem. Smykkerne er både smukke, lette og holdbare. Helt igennem fantastiske smykker til prisen
Helt fantastiske smykker fra kollektionen nuinui !
Jeg har lige modtaget min bestilling og jeg glæder mig allerede til at tage det i brug, så smukt stykke håndarbejde ♥️
Jeg har flere af Bykjargaards smykker - som virkelig er unikke og smukke. Jeg går med dem hver dag, og får mange komplimenter for de fine smykker.
Rigtig god kvalitet og virkelig med flotte sten i - og hvert smykke har sin egen unikke fortælling. Bestemt ikke sidste gang jeg køber smykker hos dem. Kan varmt anbefales.
Jeg har efterhånden 30+ smykker fra ByKjærgaard og er glad for hvert og ét af dem. Jeg er vild med flere af Nadias kollektioner og føler mig altid klassisk og feminin, når jeg har smykkerne på fra ByKjærgaard. Eneste anke er anboringen af perler ved enkelte smykker - jeg har her modtaget et gavekort på beløbet i stedet, hvilket jeg synes, er en fin service. Kan varmt anbefales.
Købte smykker til min kæreste i månedsdagsgave, og det var bare helt vildt godt!
Hun blev glad, hun bruger det hele tiden og kvaliteten er helt i top!
Ser frem til at købe her igen i fremtiden!
Hej Bykjaergaard
Tak for de flotte smykker
Sofia blev som altid mega glad for dem.
Super god service og hurtig levering 🥰
Jeg købte en ring til 900 kroner, guldbelagt sølv hvilket også fremgik af faktura, men fik tilsendt et smykke i sølv uden guld.
Ingen respons på telefon eller mail når man henvender sig.
Her på siden er der kun respons på positive henvendelser, så mon man kan trænge igennem her?

Réponse de Bykjaergaard.dk
Hej,
Jeg har købt et armbånd gennem gavetanken (900 kr), og dette armbånd er knækket.
Jeg har gennem gavetanken fået at vide at de har talt med jer, og at I mener at jeg selv har hængt fast i noget og det derfor er knækket og ikke en reklamation.
Jeg må sige at jeg er dybt skuffet over at det er den besked man får.
Jeg kan med 100 % sikkerhed sige at jeg ikke har hængt fast i noget og har kun været brugt max 3 gange. Et armbånd i den prisklasse synes jeg simpelthen ikke man kan være bekendt, ikke i det mindste at ville se eller overveje om det kan være metallet der har haft et sårbart sted, men i stedet bare skylde skylden på kunden!
Jeg kan med sikkerhed sige at det er sidste gang jeg køber noget af jeres mærke, da det jo ikke ligefrem er billige smykker og kundeservice så er så elendig!!!!
Fine smykker men dårlig kvalitet…og et godt råd er, at undgå deres kundeservice…jeg har lige fået voksen skæld-ud fordi jeg gerne ville have repareret mit smykke for egen regning…
Opdateret d 28 /6 2024.
Så lige min anmeldelse. Jeg fik sendt et nyt sæt, da jeg kontaktede ejer. Hun tog kontakt til guldsmeden, og fik verificeret at der ikke var skader på ørenringene. Samt en beklagelse overfor det svar, en medarbejder havde givet guldsmeden.
Mine ørenringe har tabt 1månesten Har lige hørt fra guldsmed at de er sendt retur med besked om at de er lige over et år gamle, og ser ud til at de har haft et par byture. HMMMM
Jeg er 53 år, sover ikke med dem, og har dem ikke på i bad . De er brugt max 8 gange. Det er virkelig dårlig service. Guldhandleren kan ikke se noget slitage på øreringene.
Jeg har flere af jeres smykker, men køber ikke flere, med så ringe service.

Réponse de Bykjaergaard.dk
Jeg fik helt fantastisk service og de fineste øreringe. Det kan varmt anbefales at købe smykker hos dem.

Réponse de Bykjaergaard.dk
Har lige modtaget min pakke med smykker til min kones julegave. Ud over en ekspeditionstid på en dag modtog jeg også en ekstraordinær service i forbindelse med en ekstra bestilling, der ikke lige kunne placeres i standard bestillingerne. Dette fulgt af personlig håndskrevet hilsen. Super gået. Tak.

Réponse de Bykjaergaard.dk
Jeg har reklameret over et armbånd, der er gået i stykker efter 3 måneder. Har sendt en reklamation pr. mail og rykket yderligere for et svar. Hører bare intet. Utrolig dårlig kundepleje.

Réponse de Bykjaergaard.dk
Aldrig mere køb af deres smykker. Min kone fik en flot forgyldt ring pris kr. 1150. Hun passer altid på sine smykker, ringen brugt 3 gange og nu er forgyldningen væk. Har været sendt ind, uden resultat. Bykjaergaard mener at der er brugsridser i ringen.!!!
Dette er direkte usandt. Hun har brugt ringen til finere lejligheder og derefter lagt i æske igen. ALDRIG MERE KØB AF DERES SMYKKER.
Har nu fået svar, at ringen er ca 1 år gammel, men helt ærligt, HAR HAFT JOB HVOR SMYKKER VAR FORBUDT, RINGEN IKKE VÆRET BRUGT SIDEN NYTÅR 2020.
I LYVER OVERFOR OS. DÅRLIG STIL.
RINGEN HAR LIGGET I ÆSKE SIDEN JANUAR 2021 UDEN AT VÆRE BRUGT. !!!!!
ALDRIG MERE SMYKKER FRA JER.

Réponse de Bykjaergaard.dk
Fik rigtig fin service da min kones armbånd gik i stykker. Tak til John Juhl.

Réponse de Bykjaergaard.dk
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.