Bykjaergaard.dk Avis 32

TrustScore 3.5 sur 5

3,4

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 2 sur 5 étoiles

Kan ikke anbefales. Dårlig kvalitet og går i stykker efter kort tids brug ( øreringe) Der var ikke meget hjælp at hente ved reklamation 🥺 Havde ellers udset mig flere smykker, men startede for... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 4 sur 5 étoiles

Jeg har efterhånden 30+ smykker fra ByKjærgaard og er glad for hvert og ét af dem. Jeg er vild med flere af Nadias kollektioner og føler mig altid klassisk og feminin, når jeg har smykkerne på fra ByK... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Smukke smykker, jeg har lige hentet min pakke fra jer, og det var de fineste øreringe. Jeg bestilte tirsdag og allerede onsdag lå de hos min lokale pakkepost, det er hurtigt service. Jeg har ikke købt... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Har lige modtaget min pakke med smykker til min kones julegave. Ud over en ekspeditionstid på en dag modtog jeg også en ekstraordinær service i forbindelse med en ekstra bestilling, der ikke lige kunn... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Shopping & mode

Informations provenant de diverses sources externes

Velkommen til vores smykke univers. En smuk kollektion i ægte ædelmetaller og ædelstene. Altid gratis fragt og god betjening.


Coordonnées de contact

3,4

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

32 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucune trace de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 50 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 24 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 2 sur 5 étoiles

Kan ikke anbefales

Kan ikke anbefales. Dårlig kvalitet og går i stykker efter kort tids brug ( øreringe)

Der var ikke meget hjælp at hente ved reklamation 🥺
Havde ellers udset mig flere smykker, men startede forsigtigt ud. Det var vist mit held.

Må konkludere at øreringene ikke er egnet til brug. Forklaringen er at det er min skyld at de er gået i stykker, fordi jeg har haft dem på..Vildt nok !!

8 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Bykjaergaard.dk

Réponse de Bykjaergaard.dk

Hej Lone

Vores smykker er håndlavede sølv- og guldsmykker. Som alle fine smykker kan de ikke holde til belastning eller hårdhændet brug. Hvis et smykke går i stykker på grund af belastning, er det ikke en produktfejl og derfor heller ikke noget, der kan behandles som en reklamation.

Vi står naturligvis ved kvaliteten af vores smykker, men skader som opstår ved brug eller belastning er ikke dækket af reklamationsretten.

Venlig hilsen
Bykjaergaard

Noté 2 sur 5 étoiles

Ukontaktbar ifb. reklamation

Jeg købte den 1/6-2025 en rigtig fin ring på Vikingemarkedet ved Ravnsborg

Jeg er glad for den, passer godt på den og går ikke med den hver dag. Selv om det siges det ikke er nødvendigt, har jeg den heller aldrig på i hverken bad eller svømmehal eller andre situationer hvor jeg har hænderne i vand

Det er lidt over to måneder siden jeg har købt den, og for et par uger siden opdagede jeg, efter en dagstur til Læsø, at den ene sten er faldet af. Det blev jeg rigtig ked af, da jeg både er glad for den, men også fordi det er alt for tidligt at den skal gå i stykker

Så jeg sendte en reklamation ind via den formel som er på hjemmesiden. Her var der info om, at man bestræbte sig på, at besvare alle henvendelser inden for 24 timer

Efter halvanden uge havde jeg stadig ikke fået svar og sender nu en besked via Messenger på Facebooksiden

Et par dage mere går og der er ingen reaktion

Jeg forsøger nu med en kommentar på et at de opslag der er på Facebook

Heller ingen reaktion

Efter endnu et par dage forsøger jeg igen via Facebook Messenger men jeg kan simpelthen ikke få dem til at reagere og ved virkelig ikke, hvordan jeg nu skal få en dialog med dem omkring min reklamation

Så…. Hvis du køber her, så sørg lige for at få et direkte nummer, hvor du kan komme i kontakt med dem, skulle det opstå en situation, hvor du har brug for simpel kundeservice, for det er helt umuligt at få dem i tale efter dit køb…..

ØV!

13 août 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Jeg har flere af Bykjargaards smykker

Jeg har flere af Bykjargaards smykker - som virkelig er unikke og smukke. Jeg går med dem hver dag, og får mange komplimenter for de fine smykker.
Rigtig god kvalitet og virkelig med flotte sten i - og hvert smykke har sin egen unikke fortælling. Bestemt ikke sidste gang jeg køber smykker hos dem. Kan varmt anbefales.

18 janvier 2025
Avis spontané
Noté 4 sur 5 étoiles

Jeg har efterhånden 30+ smykker fra…

Jeg har efterhånden 30+ smykker fra ByKjærgaard og er glad for hvert og ét af dem. Jeg er vild med flere af Nadias kollektioner og føler mig altid klassisk og feminin, når jeg har smykkerne på fra ByKjærgaard. Eneste anke er anboringen af perler ved enkelte smykker - jeg har her modtaget et gavekort på beløbet i stedet, hvilket jeg synes, er en fin service. Kan varmt anbefales.

2 octobre 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Købte smykker til min kæreste i…

Købte smykker til min kæreste i månedsdagsgave, og det var bare helt vildt godt!

Hun blev glad, hun bruger det hele tiden og kvaliteten er helt i top!

Ser frem til at købe her igen i fremtiden!

22 janvier 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Hej Bykjaergaard

Hej Bykjaergaard
Tak for de flotte smykker
Sofia blev som altid mega glad for dem.
Super god service og hurtig levering 🥰

21 décembre 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Jeg købte en ring til 900 kroner

Jeg købte en ring til 900 kroner, guldbelagt sølv hvilket også fremgik af faktura, men fik tilsendt et smykke i sølv uden guld.

Ingen respons på telefon eller mail når man henvender sig.
Her på siden er der kun respons på positive henvendelser, så mon man kan trænge igennem her?

8 septembre 2023
Avis spontané
Logo de Bykjaergaard.dk

Réponse de Bykjaergaard.dk

Hej Allan, tak for din anmeldelse. Det er beklageligt at lageret fik sendt en forkert ring til dig, men det er desværre en menneskelig fejl som kan ske.

Du kontaktede os fredag eftermiddag på mail og telefon, hvor personalet var gået hjem. Jeg kan se i systemet at I fik tilsendt en ny ring mandag formiddag sammen med en betalt gls returlabel. Så vi ekspederede fejlen hurtigst muligt. Marianne har skrevet til os tak for super hurtig handling og jeg håber hun bliver glad for sin nye ring.

God aften.

Venligst
Ella

Noté 1 sur 5 étoiles

Elendig service og åbenbart dyre men elendig kvalitet i smykker

Hej,
Jeg har købt et armbånd gennem gavetanken (900 kr), og dette armbånd er knækket.
Jeg har gennem gavetanken fået at vide at de har talt med jer, og at I mener at jeg selv har hængt fast i noget og det derfor er knækket og ikke en reklamation.

Jeg må sige at jeg er dybt skuffet over at det er den besked man får.
Jeg kan med 100 % sikkerhed sige at jeg ikke har hængt fast i noget og har kun været brugt max 3 gange. Et armbånd i den prisklasse synes jeg simpelthen ikke man kan være bekendt, ikke i det mindste at ville se eller overveje om det kan være metallet der har haft et sårbart sted, men i stedet bare skylde skylden på kunden!
Jeg kan med sikkerhed sige at det er sidste gang jeg køber noget af jeres mærke, da det jo ikke ligefrem er billige smykker og kundeservice så er så elendig!!!!

4 juillet 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Mine ørenringe har tabt 1månesten Har…

Opdateret d 28 /6 2024.
Så lige min anmeldelse. Jeg fik sendt et nyt sæt, da jeg kontaktede ejer. Hun tog kontakt til guldsmeden, og fik verificeret at der ikke var skader på ørenringene. Samt en beklagelse overfor det svar, en medarbejder havde givet guldsmeden.
Mine ørenringe har tabt 1månesten Har lige hørt fra guldsmed at de er sendt retur med besked om at de er lige over et år gamle, og ser ud til at de har haft et par byture. HMMMM
Jeg er 53 år, sover ikke med dem, og har dem ikke på i bad . De er brugt max 8 gange. Det er virkelig dårlig service. Guldhandleren kan ikke se noget slitage på øreringene.
Jeg har flere af jeres smykker, men køber ikke flere, med så ringe service.

26 septembre 2022
Avis spontané
Logo de Bykjaergaard.dk

Réponse de Bykjaergaard.dk

Hej Pia, vi ved ikke hvad der bliver sagt og ikke bliver sagt ude hos en forhandler. Når vi modtager smykket til gennemgang, bliver det tjekket under lup af vores guldsmed. Hvis guldsmeden vurdere at smykket har lidt overlast (selve indramningen af stenen) bliver reklamationen afvist. Indfatningen på den ørering var helt deform, og det kan stenen ikke holde til.

Vi ser det ikke som ringe service, og beklager at du føler sådan.

Ønsker dig en dejlig dag.

Venligst
bykjaergaard

Noté 5 sur 5 étoiles

Har lige modtaget min pakke med smykker…

Har lige modtaget min pakke med smykker til min kones julegave. Ud over en ekspeditionstid på en dag modtog jeg også en ekstraordinær service i forbindelse med en ekstra bestilling, der ikke lige kunne placeres i standard bestillingerne. Dette fulgt af personlig håndskrevet hilsen. Super gået. Tak.

16 décembre 2021
Avis spontané
Logo de Bykjaergaard.dk

Réponse de Bykjaergaard.dk

Hej, Carsten
Mange tak for dine søde ord, det betyder meget for os. Håber din kone bliver glad for smykkerne❤️.

Glædelig jul når I kommer dertil

Venligst
Bykjaergaard

Noté 1 sur 5 étoiles

ingen reaktion på reklamtion

Jeg har reklameret over et armbånd, der er gået i stykker efter 3 måneder. Har sendt en reklamation pr. mail og rykket yderligere for et svar. Hører bare intet. Utrolig dårlig kundepleje.

15 décembre 2021
Avis spontané
Logo de Bykjaergaard.dk

Réponse de Bykjaergaard.dk

Kære Lone,
Vi er rigtig kede af, at du ikke har fået svar på dine mails. Jeg har lige fundet dig frem i systemet og forsøgt at kontakte dig telefonisk i dag.
Beklager den tid du har måtte bruge på det, og der er pakket og sendt et nyt armbånd til dig i dag med GLS, samt en lille ekstra gave for ulejligheden.

Jeg ønsker dig og dine kære en glædelig jul, når I kommer dertil.

Kærligst
Nadia Kjærgaard

Noté 1 sur 5 étoiles

Aldrig mere køb af deres smykker

Aldrig mere køb af deres smykker. Min kone fik en flot forgyldt ring pris kr. 1150. Hun passer altid på sine smykker, ringen brugt 3 gange og nu er forgyldningen væk. Har været sendt ind, uden resultat. Bykjaergaard mener at der er brugsridser i ringen.!!!
Dette er direkte usandt. Hun har brugt ringen til finere lejligheder og derefter lagt i æske igen. ALDRIG MERE KØB AF DERES SMYKKER.
Har nu fået svar, at ringen er ca 1 år gammel, men helt ærligt, HAR HAFT JOB HVOR SMYKKER VAR FORBUDT, RINGEN IKKE VÆRET BRUGT SIDEN NYTÅR 2020.
I LYVER OVERFOR OS. DÅRLIG STIL.
RINGEN HAR LIGGET I ÆSKE SIDEN JANUAR 2021 UDEN AT VÆRE BRUGT. !!!!!
ALDRIG MERE SMYKKER FRA JER.

13 septembre 2021
Avis spontané
Logo de Bykjaergaard.dk

Réponse de Bykjaergaard.dk

Kære Jens,
Vi har haft din kones ring på værkstedet og gået ringen igennem. Ringen er ca 1 år gammel, og den har utrolig mange ridser i bunden på ydersiden. Hvordan det er sket og hvor mange gange din kone har brugt ringen, kan vi desværre ikke svare på.

Når en forgyldt ring får ridser i overfladen brydes forgyldningen og dermed vil forgyldningen også forsvinde. En forgyldning er en overflade behandling hvor der lægges et lag guld oven på sølvet.

Vi mener at have håndteret reklamationen helt berettiget, og hvis muligt herinde - vil vi også have vedhæftet et billede af ringen som vi modtog den.

Venlig hilsen
bykjaergaard

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus