Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

In my experience Charly Cares is just doing a great job. I am a nanny and it all works fine with the jobs on the Charly app. You can always choose a family yourself and make an appointment upfront. Th... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

1 ster is nog te veel voor een verdienmodel als dit. Ik had een jaar of 5 geleden charly cares genomen, toen het membership nog een euro of 2-3 was (het is nu veel duurder). Na een aantal zeer slechte... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Wij maken al jaren gebruik van Charly Cares (Amsterdam en Haarlem) en zijn enorm tevreden. Tijdens coronatijd was het een super oplossing. Kosten zijn transparant en tussentijds al vaker abonneme... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Onbetrouwbaar. de oppas is door hun navigatie naar een ander postcode gestuurd. Het was het te laat om nog te komen. Te laat om de kaarten te annuleren of op tijd te komen. Avond verpest, kosten b... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Baby-sitter

Écrit par l'entreprise

Oppas gezocht? Een gescreende en betrouwbare oppas vind je eenvoudig via Charly Cares. Een last minute, flexibele & vaste oppas vind je simpel en snel!


Coordonnées de contact

3,2

Moyen

TrustScore 3 sur 5

48 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

A répondu à 90 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 2 semaines

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Super service en altijd opties

Wij maken al jaren gebruik van Charly Cares (Amsterdam en Haarlem) en zijn enorm tevreden. Tijdens coronatijd was het een super oplossing. Kosten zijn transparant en tussentijds al vaker abonnement stop gezet (ivm periode aupair), wat ook gemakkelijk ging.

Indien een oppas last minute afzegd zijn ze altijd bereid en direct paraat te helpen met een alternatief. Dat is in ons geval ook altijd gelukt op die manier.

Wij vinden de app een aanrader. De flexibiliteit en het aanbod diverse oppassen op eigenlijk alle dagen en tijdstippen is super.

6 novembre 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Oplichters

1x een oppas gehad met een proefabonnement. Was prima. Daarna wordt stilzwijgend (zonder overig akkoord of mededeling) het contract omgezet in een betaalde service, 14 euro per maand! Ook dus als je geen nieuwe oppas meer afneemt. Ook nog een verhoging geweest van de maandelijkse 'bijdrage', nooit iets over gehoord.

Gênant en triest dat je zo je bedrijf winst wil laten maken. Dit maakt je bedrijf op de lange termijn kapot.

Doe er iets aan!

20 septembre 2024
Avis spontané
Logo de Charly Cares

Réponse de Charly Cares

Hi Roy,

Dank voor je feedback. We begrijpen dat het vervelend is om te ontdekken dat er maandelijkse kosten zijn afgeschreven als je de app na de proefperiode niet meer hebt gebruikt.

Tijdens de aanmelding wordt altijd aangegeven dat het proefabonnement na afloop automatisch overgaat in een betaald lidmaatschap, tenzij het tijdig wordt stopgezet. Dit werkt net zoals veel andere abonnementen, zoals bijvoorbeeld streamingsdiensten of sportscholen. Ook informeren wij de prijswijzigingen altijd per e-mail.

Mocht je aanvullende vragen hebben, neem gerust contact op met onze klantenservice; we helpen je graag verder.

Noté 1 sur 5 étoiles

Hele slechte service.

Abonnement niet op te zeggen, intussen wel betalen. Als je contact probeert te zoeken via de website krijg je een foutmelding bij het versturen. In de mail staat in piepkleine letters dat je ook contact kunt zoeken via whatsapp. Als je dit doet kan je jezelf 1000x herhalen en als je uitlegt dat er haast geen contact te zoeken is praten ze er overheen en sturen ze je een betaal link van wat je volgens hun nog moet betalen.

Waardeloos bedrijf

13 septembre 2024
Avis spontané
Logo de Charly Cares

Réponse de Charly Cares

Hi Elanique,

Dank voor je bericht en feedback. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn als iets niet werkt zoals verwacht. Toen je ons via WhatsApp benaderde, hebben we direct je abonnement opgezegd. Het is ook mogelijk om dit zelf via de app te doen, wat vaak een snellere oplossing is. We hebben geprobeerd om je zo goed mogelijk te ondersteunen en samen tot een oplossing te komen. We vinden het jammer om te horen dat dit niet aan je verwachtingen heeft voldaan.

Mocht je alsnog vragen hebben of iets verduidelijkt willen hebben, dan staan we uiteraard klaar om je verder te helpen via onze klantenservice.

Noté 1 sur 5 étoiles

Een criminele organisatie

Een criminele organisatie, die profiteert van je naiviteit - als je eenmaal wil kijken op de site, moet je een proefabonemment nemen waar je niets voor betaald, maar als je niet oplet - wordt dat automatisch in een abonnement omgezet. Ik heb nooit gebruikt gemaakt van wat dat ook, maar inmiddels 1,5 jaar betaald, zonder enige informatie van de kant van Charly Cares in mijn email. Schofterig. Als dit je verdienmodel is, ga je schamen.

4 septembre 2024
Avis spontané
Logo de Charly Cares

Réponse de Charly Cares

Beste,

Dank voor je feedback. We begrijpen dat het vervelend is om te ontdekken dat er abonnementskosten zijn afgeschreven als je de app na de proefperiode niet meer hebt gebruikt.

Tijdens de aanmelding wordt altijd op de app en per mail aangegeven dat het proefabonnement na afloop automatisch overgaat in een betaald lidmaatschap, tenzij het tijdig wordt stopgezet. Dit werkt net zoals veel andere abonnementen, zoals bijvoorbeeld streamingsdiensten of sportscholen. Ook informeren wij de prijswijzigingen altijd per e-mail.

Mocht je aanvullende vragen hebben, neem gerust contact op met onze klantenservice; we helpen je graag verder.

Noté 1 sur 5 étoiles

Waardeloos

Incasseren al anderhalf jaar zonder ooit iets geleverd te hebben. (Ze kwamen initieel met een hele slechte oppas aan, waarover we nog lang met ze hebben gebeld, en daarna hebben we een andere oplossing gevonden.) Het lukt niet om op te zeggen via de app, die sowieso slecht werkt. Het maandbedrag is in de tussentijd in twee stappen verdubbeld, zonder dat daarover een bericht is gestuurd.

16 avril 2024
Avis spontané
Logo de Charly Cares

Réponse de Charly Cares

Beste Willem,

Wat jammer om te horen dat je deze ervaring hebt gehad. Prijswijzigingen worden altijd gecommuniceerd per e-mail. We waarderen je feedback en nemen het mee om onze service te verbeteren. Neem gerust contact op als we je verder kunnen helpen.

Noté 1 sur 5 étoiles

It is awful

It is awful, I cancelled my membership months ago and they still charged me in my bank account. I have to cancelled a second time when I realized... And they did not return the money.

31 janvier 2024
Avis spontané
Logo de Charly Cares

Réponse de Charly Cares


Hi Alexandra,

We are sorry to hear about your experience. I understand that you’ve already been in contact with customer service regarding this issue. Unfortunately, without proof or confirmation of the cancellation, there’s not much we can do to assist further, except for cancelling the membership right away, as we did. If you have any documentation regarding your cancellation, please share it with us, and we will do our best to help you resolve this matter. Thank you for your understanding.

Noté 2 sur 5 étoiles

Misleiding information and bad technology

The company is very liberal with their communication and have no issue unilaterally raise prices without proper consent. Their support gives wrong information and after agreeing to a free trial on the app, I was billed right away.
Moreover their platform is slow, barely usable and full of bugs.
Lots of potential and very poor execution.
The only good thing are the actual caretakers.

20 septembre 2023
Avis spontané
Logo de Charly Cares

Réponse de Charly Cares

Hi,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear about your experience and appreciate your concerns regarding our communication and pricing practices. It’s important for us to clarify that we do send notifications about any price changes.

We also apologize for any misinformation you received from our support team. Your feedback about the platform's performance is noted, and we are actively working on improvements to enhance user experience. We’re glad to hear that you had a positive experience with our Angels and will strive to match that quality in all aspects of our service.

If you have any further concerns or suggestions, please feel free to reach out directly.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus