Skøn oplevelse!
Esther som stod bag kassen var UTROLIGT sød og hjælpsom, og butikken havde så mange fine ting at jeg ikke kunne lade være med at købe noget. Helt sikkert et sted jeg ville anbefale at besøge hvis man leder efter en fin gave (eller noget forkæling til sig selv) og perfekt betjening ❤️

Réponse de Choisi




