Cookwarestore Avis 159

TrustScore 3 sur 5

3,1

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Really wonderful products, exactly what I wanted and so many to choose from from the brand I ordered and a good price. Also very fast and smooth handling and shipping, came 2 days earlier than expecte... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Very misleading website. UK domain, UK customer services number. I thought I was buying from a UK seller. Does not ship from UK. Instead shipped from Holland. Very underhand. Still waiting for deliver... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Fantastic range of quality, stylish & well made kitchen utensils, cook ware, bbq accessories, etc.. In fact everything the cook, chef, postmaster, professional or just keen amateur could wish for is r... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

I placed an order for 2 cups. After 3 weeks I was notified that one would ship but the other was refunded. After that I got notice that I had store credit for the cup so I thought it would be shippe... Voir plus


Coordonnées de contact

3,1

Moyen

TrustScore 3 sur 5

159 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent customer service and price

I had difficulty finding this product available in the white. I had ordered from another supplier that supposedly had it in stock and still hadn't delivered after 2 months. I ordered from this company and had it within a couple of weeks. There was a slight delay which they kept me informed about. Cant recommend them highly enough for service...and cost as it was actually cheaper than my first company I had used!

16 juillet 2020
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent Service !!!

Bough a new Pressure Cooker WMF Perfect RDS 6.5L from CookwearStore, ordered on a Tuesday it was delivered two days later 07:30am. Thursday,
Excellent Service !!!

15 juillet 2020
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Scan pan copper saucepan

This is a top quality saucepan,superior to other copper pans I previously purchased. Will buy scanpan again when I replace my older ones.

7 juillet 2020
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Room for improvement.

I placed an order for 3 items making sure each item was in stock. Subsequently received an apologetic email explaining that one of the items was not in stock. I eventually received the package 3 weeks after ordering and found one item was missing. I got in touch and was emailed a form to print and sign before they would send the missing item. Once submitted, the missing item was sent very quickly. Both deliveries were poorly packed, massive boxes used for small items, no bubble wrap or paper used so the items just bounced around inside the boxes, fortunately no damage seems to have been caused, not sure how that was avoided. So, they got there in the end but there is clearly room for improvement.

6 juillet 2020
Avis spontané
Logo de Cookwarestore

Réponse de Cookwarestore

Dear Richard,

Thank you for your review.

First of all, we are very sorry to hear that you were not pleased with how your parcels were packaged, though we are pleased to hear that no products were damaged. It seems that this was not mentioned in any of our previous correspondence, so I will pass your comments on to our warehouse staff so that this can be looked into.

Furthermore, we are very sorry that one of the items you ordered was not initially shipped with all of the other items you ordered. Unfortunately it seems that there was an error that resulted in one item not being shipped. Though as you say, the product was shipped immediately once the mistake had been identified. Our apologies for the delay and for any inconvenience caused.

If you have any questions or if we can be of any assistance, please don't hesitate to get in touch via customerservice@etrias.co.uk.

Kind regards,
Etrias Customer Service

Noté 5 sur 5 étoiles

Great service, great product

I was after a crystal pint glass and found a plethora of them on the Internet.

The one by this seller caught my eye. It was solid looking, a great design and an excellent price.

I bought it when I saw it and received the customary emails regarding delivery.

The glass arrived very quickly. It is excellent quality and I couldn't be happier.

On the back of the overall customer experience I would absolutely recommend this seller and their products

1 juillet 2020
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Disappointed to say the least on the…

Disappointed to say the least on the web 3-5 days delivery was stated and boy did you fail on this one. It was birthday present and you missed by three days thanks guys. But don't worry I won't buy from you again in hurry.
It didn't move out of Holland for three days to add insult to injury and the DPD tracking app was next to useless in my opinion.

19 juin 2020
Avis spontané
Logo de Cookwarestore

Réponse de Cookwarestore

Dear Andrew,

Thank you for your review.

We are very sorry to hear that your order didn't arrive in time for the birthday and sincerely apologise for any inconvenience caused. I can see in your order that it was shipped from our warehouse within the originally estimated time frame of 3-5 working days, but it seems that it did take a little longer than usual for DPD to get the parcel in transit from their depot.

Due to the Covid-19 outbreak, delivery services are under a lot of pressure at the moment and are experiencing some delays due to a very high volume of parcels, which means that the delivery time of may be slightly longer than estimated. We appreciate the inconvenience and are very sorry for the late arrival of your order.

If you still have any questions or if anything is uncertain, please don't hesitate to get in touch via customerservice@etrias.co.uk.

We hope the recipient is pleased with their gift!

Kind regards,
Etrias Customer Service

Noté 5 sur 5 étoiles

Purchase of bakeware…

Everything about the experience of buying this product was extremely straight forward. Delivery was undertaken by DPD very efficiently. Will definitely buy from this Company in the future.

16 juin 2020
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

100% satisfied

Fast, well packaged, DPD delivery and at one of the best prices I could find. I'm a happy customer and would have no hesitation about buying from Cookware store again.

12 juin 2020
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

5 star!

Brilliant product at a cheaper price than I could find anywhere else, also arrived very quickly considering it came from the Netherlands (within 2 days)

Thanks!

4 juin 2020
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Poor!

Unfortunately, due probably to a poor delivery provider, I am unable to give a positive review of this item. To date I have still not received the item!!!!

Poor!!

3 juin 2020
Avis spontané
Logo de Cookwarestore

Réponse de Cookwarestore

Dear Bev,

Thank you for your review. We are very sorry to hear that your order has not been delivered and apologise for any inconvenience caused! I have had a look at your order for you and can see that the tracking indicates that the courier was unable to deliver the parcel; they have claimed the parcel was was refused. Consequently, they have arranged for the parcel to be returned to us.

We kindly ask that you contact us via our customer service email address (customerservice@etrias.co.uk) so that we can resolve the problem for you as soon as possible and find an appropriate solution. Once again, our sincere apologies for these unfortunate circumstances.

Kind regards,
Etrias Customer Service

Noté 5 sur 5 étoiles

Great products and customer service

I ordered a large cutting board from Etrias. After doing some research they had professional quality kitchen items that maybe other online shops didn't have. The price was very reasonable as well. There was very good customer service along the way. I had questions about the item and was answered promptly. There was an issue as during delivery my item was damaged, but the company responded the next day and the issue was resolved. I loved the cutting board. The quality was fantastic.

28 mai 2020
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent service

Despite coming from the Netherlands to the UK delivery was fast, efficient and extremely well packaged. Could not have asked for more

20 mai 2020
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus