Grooniwellness Avis 

176
•
TrustScore 3.5 sur 5

3,6

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered a plush grounding mat for our queen bed on August 24th, 2026. My credit card was charged immediately. I have reached out weekly since then as I have not received a shipping confirmation. I... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

After reading a wellness article from what I consider a trusted source, I decided to try grounding sheets. After weighing price, testimonials and overall product information, I went with Grooni. The o... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I received my 'chair style' Grooni a week ago. It was much more than I expected. It was a stunning surprise to see first: the excellent, careful packing and then the pad itself. Even the booklet is... Voir plus

Noté 4 sur 5 étoiles

It took awhile for the mat to arrive but it arrived undamaged. Used the testing magnet to see if it works and it does. I notice subtle effects like feeling more relaxed or sleepy, and I also use it fo... Voir plus


Coordonnées de contact

3,6

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

176 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 32 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de plus d'un mois

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,6

Tous les avis

(176)

108 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Reconsider your purchase

We paid more than $800 for a product that we have received now 4 reminders to review... and not received any products to review. I have reached out, was assured of a delivery happening, then reached out when that delivery was overdue nearly 2 weeks, and have again been issued an email explaining the delay and where our product is at. Still no product. The order confirmation was received Sept. 4. It is now Oct. 17. I am thoroughly dissatisfied with our experience with this company.

17 octobre 2025
Logo de Grooniwellness

Réponse de Grooniwellness

Hello Sharon, thank you for contacting us, and please accept our most profound apologies for this absolutely unacceptable experience. We fully understand your frustration. The series of missed deliveries, broken assurances, and receiving review reminders before even getting the product is clearly a failure on our part.

We have reviewed your order history and the current tracking status immediately.

Here is the update regarding your $800 order:

Expected Delivery Today: According to the latest carrier information, your package is confirmed to be out for delivery and is expected to arrive today, Monday, October 20th.

Tracking Information: The tracking number for your shipment can be found immediately by logging into your account on our Help Desk portal.

We recognize that this situation warrants more than just an update. We are actively investigating why you received those erroneous review reminders and why our previous communication attempts failed to provide an accurate delivery window.

We sincerely appreciate your patience as we finalize this delivery. Please let us know immediately once the product arrives so we can ensure everything is satisfactory.

Noté 5 sur 5 étoiles

Great quality and works perfectly to…

Great quality and works perfectly to deliver the right dose of pulses. It is a very hard surface to sit on and so we put a plush blanket on the seat to alleviate discomfort. The carrying/storage case is well made.

16 octobre 2025
Noté 1 sur 5 étoiles

Poor cusomer service

Where is the Mat? How can I review a mat that has not arrived. Where is it? If there is going to be a delay why do you not inform the customer. Really poor service.

17 octobre 2025
Noté 2 sur 5 étoiles

Zero difference.

Seems high quality and the grounding sheet came quickly I’m just not sure it made a lick of difference. I think maybe this is just hippy dippy pseudoscience and not worth the purchase. Jokes on me.

25 septembre 2025
Noté 4 sur 5 étoiles

So far so good.

We just started using it, so it is hard to say how it works. The heat is wonderful, the mat is very sturdy, and lots of programs available.

22 septembre 2025
Noté 1 sur 5 étoiles

Customer service will no longer email…

Customer service will no longer email me back. I have asked to be contacted by a manager. I have been waiting for my refund for months.

14 juin 2025
Avis spontané
Logo de Grooniwellness

Réponse de Grooniwellness

Hi Cathy

I am truly sorry to hear about the trouble you've had with our customer service and the significant delay in receiving your refund. This is not the experience we want for our customers, and I sincerely apologize for the lack of communication and the frustration this has caused.

After looking into your order, it appears the product was unfortunately lost in transit by UPS. We've been working to resolve this on our end, and I apologize that we didn't communicate the status of this with you sooner.

Please be assured that I've processed your full refund, and it should be returned to your original form of payment today. Depending on your bank or credit card company, it may take 24 -48 hours to appear on your statement.

Thank you for your patience, and again, I apologize for this oversight and the inconvenience it caused.

Noté 4 sur 5 étoiles

The delivery of the mat and…

The delivery of the mat and communication along the way with my order was great. I can feel the calming and sleep inducing effects from the mat. Not sure it’s worth the price yet.

10 octobre 2025
Noté 1 sur 5 étoiles

Do Not Order from this company

I ordered a mat Aug 30 and the estimated date of delivery on the website was for Sept 5-7th. There was no communication from Grooni about any delays until I inquired. They use AI to reply to your inquires as they respond in 1 minute. Lots of back and forth and I asked for the order to be cancelled as they had not shipped it yet. Once I said I wanted to cancel, then they expedited everything to send this mat to me. Their 1 email said they would cancel the order and not send the mat as I had requested and 10 hours later they said it was too late and the mat was already in transit. UPS still had the only the label created 13 days ago with no product in hand as I write this review. BBB also shows many complaints about this company. Do not order from this company!

6 octobre 2025
Logo de Grooniwellness

Réponse de Grooniwellness

Hello Winne, we appreciate you taking the time to share your experience, and we are sincerely sorry that your interaction with us has been so frustrating. We fully understand your disappointment, particularly with the delayed shipping, the inconsistent communication regarding your cancellation request, and the confusion surrounding the tracking status.

We want to address the status of your order immediately:

Confirmed Delivery Tomorrow: Your mat has been processed and is currently in transit. We can confirm that the package is scheduled for delivery tomorrow, Tuesday, October 21st.

Tracking Information: The live tracking details are available in your account on our help desk portal. You should now see updated scanning activity showing the package in the carrier's network.

We recognize that our AI-driven customer service responses and the conflicting emails regarding your cancellation were unacceptable and contributed greatly to your frustration. We are actively reviewing our internal processes to ensure cancellation requests are honored when appropriate and that communication about shipping status is accurate and consistent across all channels.

We sincerely apologize for the multiple points of failure in fulfilling your order and will use your feedback to improve our transparency and customer service immediately.

Please rest assured that you can return you mat once received for a complete refund of your order if needed.

Sincerely

Noté 5 sur 5 étoiles

I was getting great sleep...7-71/2hr a…

I was getting great sleep...7-71/2hr a night. I put it on my daughter's bed and after 10 days she is sleeping 7 1/2 hr. and not waking up at night . I have one ordered for her and it should be in next week then I get mine back. Also stand in grass barefoot each AM. I have recommended it to several friends.

10 octobre 2025
Noté 1 sur 5 étoiles

It’s been more than a month since my…

It’s been more than a month since my order was placed (Aug 28) and I still haven’t received the product. I keep getting excuses yet my problem doesn’t get solved.

On your reply about having received it on Oct 6, you gave me the wrong tracking number and the product was received in another city by a different customer. Up to this date you tell me I will receive it in a couple of weeks.

27 août 2025
Logo de Grooniwellness

Réponse de Grooniwellness

Thanks for reaching out about this. We sincerely apologize for the delay and for the frustration you've experienced. We want to get this sorted out for you as quickly as possible.

We've just checked the UPS tracking information, and it shows your package was delivered on October 6th and signed for.

If you did not receive this delivery, please let us know immediately so we can open a formal investigation with UPS to track down the package.

Noté 3 sur 5 étoiles

Very confusing process and product and haven't seen results

First of all, after already spending a huge amount on the mat, duties wanted another $115. And then, if you want to return the mat, it's another $50CAD in shipping. So, buying from Groonie isn't as pain free as you'd hope.

While the mat is well made, the controller it came with is confusing and the manual doesn't really help. Also, it's bigger than I expected, as the product dimensions were not on their product page. Lastly, we haven't noticed any benefits from using it. I'm still hopeful though, so have decided to keep in after all I went through to get it.

10 octobre 2025
Logo de Grooniwellness

Réponse de Grooniwellness

Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologize for the unexpected duties, the confusing return shipping process, and the frustration you experienced. We know this wasn't the "pain-free" experience you were hoping for, and we are truly sorry for the added costs and hassle.

We understand that you ultimately decided to keep the mat, but we would still like to offer you a refund for the extra duties you mentioned. Please reply with a copy of your receipts for these fees, and we will process a refund immediately.

We truly appreciate your patience and your decision to stick with us. We're here to assist you and are committed to ensuring you have a positive experience with the mat. Please let us know if you have any questions or would like to schedule that call.

Noté 2 sur 5 étoiles

slow shipping

for shits sake your shipping is so extremely slow. its been almost 3 weeks.

23 septembre 2025
Noté 1 sur 5 étoiles

It didn't work

It didn't work. It wouldn't move the magnet at all I had to send it back. And I lost money on it!

10 septembre 2025
Noté 5 sur 5 étoiles

Great product!

I had some questions and they were answered almost immediately! I love the different settings ,times and temperatures. I just used P5 along with the infrared feature for 25 minutes and my muscle soreness is gone!

22 septembre 2025
Logo de Grooniwellness

Réponse de Grooniwellness

Thank you so much for this wonderful review!

We are absolutely thrilled to hear that our customer service team was able to assist you so quickly and that you're already enjoying the benefits of your mat. It's fantastic to know that the different settings are working for you and that combining the P5 program with infrared therapy provided such fast relief for your muscle soreness.

Your feedback is exactly why we do what we do. We're so happy to be a part of your wellness journey and are excited for you to continue enjoying all the benefits of the mat.

Happy recovery!

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus