Happident är ett företag där din tandhälsa är en engångsförsäljning. Det visade sig att jag efter lång behandling för tandreglering hos dem bara var en tillfällig kund, inte en patient. De slutade me... Voir plus
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Önskar visa största respekt o tacksamhet till tandläkaren och sköterskan på HAPPYDENT i Borås. Jag är mycket nöjd med det arbete som lagts på de tänderna som var ett problem och smärta för min del, HA... Voir plus
Jag är så tacksam och nöjd över att ha hittat den bästa tandläkaren, Zeena Al-ateia i Lund 🌸 Hon är skicklig, professionell och inger både värme och förtroende. För mig som haft rädsla för tandlä... Voir plus
Hasse är grym! Här snackar vi en tandläkare som tar sig tiden. Berättar hela tiden vad som ska göras och du får också information om vad det kan tänkas kosta för dig som patient. Det gör också att d... Voir plus
À propos de l'entreprise
Écrit par l'entreprise
Happident är en modern tandvårdskedja med kliniker i Sveriges storstäder med omnejd. Vi skapar leenden för livet.
Coordonnées de contact
Polhemsplatsen 1, 411 11, Göteborg, Suède
- happident.se
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
N'a pas répondu aux avis négatifs
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Inte speciellt trevliga
Inte speciellt trevliga. Oproffsiga. Försökte ta för mycket betalt dessutom. Går inte tillbaka.
Har ”tandläkarskräck” ändå klarade jag…
Har ”tandläkarskräck” ändå klarade jag en behandling på nästan 2 timmar, tack vare professionell tandläkare och
Tandsköterska, mycket bra utfört arbet
/Krister
Dom är lika trevliga när man kommer och…
Dom är lika trevliga när man kommer och besöket gick smidigt
Här noggrann och bryr sig sitt jobb
Här noggrann och bryr sig sitt jobb, duktig.
Not. Good.
Quite unfriendly service. Hard to reach them on the phone (being first in line and still wait minutes is just no good service). Not friendly. Last time I was at happident. They change your booked times without checking if you can at the new time.
Martin är duktig tandläkare !
Hur f-n kan Happident få fortsätta lura…
Hur f-n kan Happident få fortsätta lura kunder! Varning Varning Varning! De fullföljer inte sina åtaganden, Tar betalt och gör ej klart. Fruktansvärt! Snälla människor skriv inte omdömen som ni inte står för. När man försöker få kontakt med ansvarig så återkopplar dem inte som utlovat vid första kontakt. De lämnar inte ut direktnummer, svarar inte på mail. Lurendrejeri!! Smart av dem att dra ut på det så man tröttnar? Polisanmälan, hjälper det?
Happident Mölndal
Happident Mölndal är en modern, trevlig och välkomnande klinik.
Tandläkaren Baresh och tandhygienisten Habiba är fantastiska! De är både professionella och utgör ett mycket proffsigt team tillsammans. Jag har gått hos dem i tre år nu och har varje gång mötts av ett varmt, trevligt och respektfullt bemötande.
Man märker tydligt att de verkligen bryr sig om sina patienter och deras munhälsa. De ger alltid bra råd och rekommendationer för hur man bäst tar hand om tänderna.
Det är utan tvekan dem jag kommer att fortsätta gå hos resten av mitt liv.
Perfekt😀😀😀
Känner mig alltid välkommen
Känner mig alltid välkommen
personaller är snällt och hjälp sam.
Tandläkaren är mycket noga med sitt jobb
Han alltid förklarar vad håller på att göra.
Jag är mycket nöjd med behandlingen
Önskar visa största respekt o…
Önskar visa största respekt o tacksamhet till tandläkaren och sköterskan på HAPPYDENT i Borås. Jag är mycket nöjd med det arbete som lagts på de tänderna som var ett problem och smärta för min del, HAPPYDENT med doktor och sköterska har gjort allt för att lösa mitt problem till ett lyckligt slut för ett lyckat resultat. Tusen tack till berörda på HAPPYDENT i Borås!
NO SIGN!!
There is no sign outside or inside the building. SO BAD!! Did look for the house in 10 min before a nice lady in a shop accros the building showed me.
Såå fint med en vänlig tandläkare med…
Såå fint med en vänlig tandläkare med humor, och man känner att han bryr sig. Tänderna ska inte bara
fungera bra, det ska vara snyggt också, även på en 80+ are. Det uppskattar jag verkligen!
Priset för högt
HAPPIDENT- VILKET SKÄMT
HAPPIDENT- VILKET SKÄMT
Synd man inte kan sätta minusomdöme.
Jag besökte nyligen tandhygienist Nordreen på Stureplan, och jag har aldrig varit så missnöjd med ett tandläkarbesök som detta😠
För det första var hon 15-20 min sen, och det var precis samma förra året. Hon skyller alltid på trafiken, men då får man ju åka hemifrån tidigare. Det är en sak om en patientbehandling drar ut på tiden, men jag var dagens första patient!
Sedan hittade hon ett problem som krävde röntgen, men då kunde hon inte hantera utrustningen!! Detta drog ut på tiden. Det blev ingen röntgen.
Hon sa inte mycket vettigt under behandlingen, men ändå hade hon mage att fakturera 595kr för råd jag inte fick och 785kr för röntgen som inte blev😡
Denna tandhygienist framstod i mina ögon som oprofessionell, och jag vill aldrig mer gå till henne. Jag vill förresten aldrig mer gå till Happident😤
Jag har vid upprepade tillfällen mailat till två chefer på företaget som båda krupit in under en gråsten och inte svarar.
Ett gott tips: GÅ INTE TILL HAPPIDENT!!
👎👎👎👎👎👎👎👎👎gillar ej
Trevlig och förstående personal :)
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.








