Happident är ett företag där din tandhälsa är en engångsförsäljning. Det visade sig att jag efter lång behandling för tandreglering hos dem bara var en tillfällig kund, inte en patient. De slutade me... Voir plus
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Önskar visa största respekt o tacksamhet till tandläkaren och sköterskan på HAPPYDENT i Borås. Jag är mycket nöjd med det arbete som lagts på de tänderna som var ett problem och smärta för min del, HA... Voir plus
Jag är så tacksam och nöjd över att ha hittat den bästa tandläkaren, Zeena Al-ateia i Lund 🌸 Hon är skicklig, professionell och inger både värme och förtroende. För mig som haft rädsla för tandlä... Voir plus
Hasse är grym! Här snackar vi en tandläkare som tar sig tiden. Berättar hela tiden vad som ska göras och du får också information om vad det kan tänkas kosta för dig som patient. Det gör också att d... Voir plus
À propos de l'entreprise
Écrit par l'entreprise
Happident är en modern tandvårdskedja med kliniker i Sveriges storstäder med omnejd. Vi skapar leenden för livet.
Coordonnées de contact
Polhemsplatsen 1, 411 11, Göteborg, Suède
- happident.se
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
N'a pas répondu aux avis négatifs
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Trevligt bemötande
Trevligt bemötande! Aldrig har tandhygeniskbehandling känts så bra! Nöjd och tacksam!
Fick vänta i 20 min efter min bokade tid!
Fick vänta 15 min efter min bokade tid innan jag fick komma in och efter det fick jag vänta ytterligare 5 min innan tandläkaren kom in i rummet. Tandläkaren tittade i min mun i ca 30 sekunder och sen kom en tandsköterska och tog bort tandsten. Var inne i rummet i totalt 10 min och betalade 1600kr, för vad vet jag inte!? 595kr för information? Vet inte ens vad jag fick för information…
Vilseledande marknadsföring etc
Jag vill dela med mig av min upplevelse från mitt senaste tandläkarbesök.
Besöket började med att tandläkaren ursäktade sig för att hon inte var så social eftersom hon hade arbetat sedan klockan nio på morgonen. För mig kändes det inte särskilt professionellt att uttrycka sig så, särskilt när jag som patient lägger min munhälsa i hennes händer. Det gav intrycket av att hon var trött, vilket inte inger förtroende i en sådan situation.
Under behandlingen upplevde jag att hon inte var tillräckligt tydlig med att beskriva vad hon gjorde. Jag hade önskat mer information löpande kring vad som hände och varför. Behandlingen gjorde dessutom väldigt ont, och jag upplevde inte att hon var särskilt försiktig eller att hon förvarnade om att vissa moment kunde orsaka smärta. En tydligare kommunikation hade gjort stor skillnad för min trygghet.
Jag vill även lyfta marknadsföringen av erbjudandet för 295 kr. Det framgick inte tydligt att hela tandvårdsbidraget skulle användas för att nå det priset. I min mening är det missvisande att marknadsföra det som nedsatt från 1500 kr till 295 kr när en stor del av kostnaden täcks av patientens eget tandvårdsbidrag – vilket i praktiken är mina pengar. Detta framgick inte tydligt i Instagram-annonsen där jag bokade besöket.
Inför besöket frågade jag dessutom uttryckligen om det skulle tillkomma några extra kostnader eftersom erbjudandet lät väldigt förmånligt. Där tycker jag att kliniken hade ett bra tillfälle att förtydliga hur betalningen faktiskt skulle fördelas och hur tandvårdsbidraget skulle användas.
Sammanfattningsvis upplevde jag brister både i bemötande, kommunikation under behandling samt tydlighet kring prissättning och marknadsföring. Jag hoppas att kliniken kan ta till sig denna feedback för att förbättra upplevelsen för framtida patienter.
Modernt och vänligt tandläkarbesök
Kliniken kändes modern och fräsch och jag blev väl omhändertagen direkt. Tandläkaren var pedagogisk och förklarade allt på ett enkelt sätt. Jag gick därifrån med ett leende.
Var hos tandl. Tyresö
Var hos tandl. Mahmoud Atashfaraz, i Tyresö.
Bästa bästa tandläkaren tog tid och förklarade vad han gjorde under hela behandlingen.
Mycket trevlig och lättsam.
Great service and recommendation!
No one at the clinic even though I had…
No one at the clinic even though I had a booking 10 am I am done with happident next dentist visit will be in another clinic.
Den bästa tandläkare jag någonsin haft
Den bästa tandläkare jag någonsin haft. Han förklarade allt han gjorde och det gjorde mig lugn. Han drog ut fyra tänder och det gjorde inte ett dugg ont. Det enda som kändes var bedövningssprutorna och de gjorde knappt ont. Han och tandsköterskan jobbade bra ihop och de kändes väldigt proffsiga.
Enkelt och snabbt att få hjälp när jag…
Enkelt och snabbt att få hjälp när jag hade tandvärk
Rätt personal på rätt tid med rätt…
Rätt personal på rätt tid med rätt kompetens. Mycket nöjd
Very good reception and service
Very good reception and service. But VERY hard to find car parking and impossible to use GPS routing to find. (Gamlestaden) Place is in the middle of heavy traffic reconstruction. Be in extra good time if coming by car.
Vänligt och proffesionellt.
Här blir man alltid vänligt och professionellt bemött. Nöjd med alla mina behandlingar.
Mycket bra och professionellt…
Mycket bra och professionellt bemötande. Noggrann och försiktig tandläkare. Jag är rädd för tandläkare så för mig är det viktigt att man hör och är försiktig och förstående. Det tycker jag de är så bra på här på Happident.
Simsalabim- smärtan finns inte i munnen min!
Behandling jag fått var kort, professionellt och gjort med passion! Tusen tack!
Alltid lika fint bemötande .Man känner…
Alltid lika fint bemötande .Man känner sig omhändertagen och bra bemött
Professional help
Professionell and very nice personell.
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.








