Happident Avis 2 861

TrustScore 4 sur 5

4,2

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Happident är ett företag där din tandhälsa är en engångsförsäljning. Det visade sig att jag efter lång behandling för tandreglering hos dem bara var en tillfällig kund, inte en patient. De slutade me... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Önskar visa största respekt o tacksamhet till tandläkaren och sköterskan på HAPPYDENT i Borås. Jag är mycket nöjd med det arbete som lagts på de tänderna som var ett problem och smärta för min del, HA... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Jag är så tacksam och nöjd över att ha hittat den bästa tandläkaren, Zeena Al-ateia i Lund 🌸 Hon är skicklig, professionell och inger både värme och förtroende. För mig som haft rädsla för tandlä... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Hasse är grym! Här snackar vi en tandläkare som tar sig tiden. Berättar hela tiden vad som ska göras och du får också information om vad det kan tänkas kosta för dig som patient. Det gör också att d... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Urgences dentaires

Écrit par l'entreprise

Happident är en modern tandvårdskedja med kliniker i Sveriges storstäder med omnejd. Vi skapar leenden för livet.


Coordonnées de contact

4,2

Bien

TrustScore 4 sur 5

3 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucune trace de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Kände mig trygg och omhändertagen

Kände mig trygg och omhändertagen
Såväl tandläkaren som tandsköterskan var duktiga i sitt yrkesutövande och socialt kompetenta
Det som för många år sen var en mardröm för mig, blev istället till en trevlig upplevelse . Tack

10 février 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Rekommenderar ej!

Oseriösa kliniker i Malmö. Jag har varit bokat in på 5 olika tider på gamla väster och Hyllie där alla har blivit avbokade och i vissa fall utan att bli kontaktad, där jag har dykt upp till en stängd klinik. Har klart och tydligt bett dem ta bort mig från deras system då jag nu har hittat en bättre klinik och ändå blev jag bokat in på en tid nästa månad utan att har varit i kontakt med dem. Har försökt ringa till kliniken fler gånger men kommer inte fram eller blir ringt upp som de lovar och idag fick jag ringa en annan happident klinik för att få raderat mig från deras system (även om de skulle ha gjort det innan). Märkligt en klinik kan ta avgift om man som patient ej dyker upp men ingen konsekvens eller ansvarighet tas från kliniken. Jag råder alla att hitta annan och mer seriöst klinik i Malmö och att inte använda happident

9 février 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Martin Nabatti är en mycket bra…

Martin Nabatti är en mycket bra tandläkare. Han kollade noggrant igenom mina tänder och föreslog adekvata åtgärder. Innan behandling förklarade han varför och hur behandlingen skulle genomföras. Jag är helt nöjd.

2 février 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Gick till happiest för att jag ville…skriva ett tandvårdsavtal

Gick till happiest för att jag ville skriva ett tandvårdsavtal, tyvärr gick inte detta då jag hade ett hål o en trasig tand, vilket happiest kunde fixa för 10000!!!! Vilket var dubbelt så mycket än vad min gamla tandläkare uppgett o då ingick även sövning. Happident erbjöd ett lån, kändes mest jobbigt, eftersom det inte blev något avtal blev jag debiterad för undersökningen, som ändå blev 300kr trots tandvårdsbidraget. Undersökningen var brutal, innan hade jag sagt att jag lätt får kväljningar, ändå envisades tandläkaren att köra in två fingrar i munnen på mig samtidigt, hon var inte särskilt lätt på handen utan rotade mest runt med spegeln med ursäkten att hon var tvungen att se ordentligt, att hon dessutom behövde hjälpa sköterskan med datorn samtidigt som hon hade spegeln i min mun gjorde inte saken bättre. Dessutom var de tvungna att ta fler röntgenbilder då deras instrument inte kunde komma längre bak i min mun, den är liten o jag har KVÄLJNINGAR!!!! O det skulle kosta extra. För en sjukpensionär är 300kr en jättesumma.
Hade de dessutom uppgett att jag inte skulle få skriva ett avtal pga existerande tandproblem, som jag inte hade någon avsikt att göra något åt, så hade jag aldrig utsatt mig för detta. Känner mig lite lurad faktiskt o ert var den värsta undersökningen jag har gjort, någonsin, skulle aldrig rekommendera happident på Stampgatan i Göteborg, någonsin, när jag blippat mitt kort sprang tandläkaren därifrån, så jag gick. En dålig upplevelse helt enkelt

2 février 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Very friendly

Very friendly, courteous, and competent personnel. Easy online booking. Near bus line, but note parking a car will involve a few minutes walk.

3 février 2026
Avis spontané
Noté 4 sur 5 étoiles

Väldigt ödmjukt o fint samt självsäkert…

Väldigt ödmjukt o fint samt självsäkert bemötande av tandläkaren! Bra expertis och jag kände trygg genom hela processen även om jag var riktigt rädd innan och upplevelsen inte var så kul.

Efter behandlingen hade jag små värk men inte jättemycket!

Bra jobbat!

26 janvier 2026
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus