Min familie og jeg ankom ret sent lige inden lukketid, men vi fik en super god service, prøvekørsel af bil og generelt en super god behandling. Det endte ikke i et salg denne gang, men det er be... Voir plus
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Hyggelig atmosfære og venlig betjening samt god efterservice. Havde bilen til service efter 4 mdr. hvor der blev konstateret rust på bremseskiver og mørnede dæk. Iflg. FDM ikke noget der med sikkerhed... Voir plus
Sjældent har jeg oplevet noget lignende! Faktisk aldrig! Sælger snakker og r.... går! Siger et i telefonen, men noget andet er virkeligheden. Ingen kundeservice, hvis der opstår problemer. Er på ing... Voir plus
L'entreprise a répondu
Vi købte vores VW Tiguan for to måneder siden, og vi har været meget tilfredse lige fra starten. Servicen har været i top, og vi blev mødt af en venlig og imødekommende sælger, som gjorde hele købso... Voir plus
À propos de l'entreprise
Écrit par l'entreprise
Det kan betale sig at investere i en brugt bil frem for en ny – så længe du vælger en forhandler, der prioriterer garanti og kundeservice og har øje for kvalitet. Vi er blandt landets mest ambitiøse og hurtig voksende bilforhandlere, med priser fra 80.000.- til 1.000.000.- skulle der være noget for enhver smag og pengepung. Vores ambition er at give vores kunder den bedste service til den rigtige pris, og det er uanset om du befinder dig i nord, syd, øst eller vest. Vi er friske med bytteprisen på deres bil, med markedets største og stærkeste finansiering og leasing muligheder. Lav rente, længere løbetid..
Coordonnées de contact
Landevejen 11, 4684, Holmegaard, Danemark
- 31369437
- Wm@holmebiler.dk
- holmebiler.dk
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
A répondu à 69 % de ses avis négatifs
Répond généralement dans un délai d'une semaine
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Suværen service
Rigtig god service, vi købte en bil hos dem til en god pris, super venlige medarbejdere, især Adam og Alexander som hjalp os med alle spørgsmål vi havde, og sørgede for en virkelig god oplevelse. Kommer helt klart igen.
Jeg synes det har vært en meget god…
Jeg synes det har vært en meget god service vi har fået da vi skulle købe bil og god vejledning, kan stærkt anbefale
Vi har oplevet stor hjælp med køb af ny…
Vi har oplevet stor hjælp med køb af ny bil og støtte hele vejen igennem med det første nye køb så kan stærkt råde jer til og handle med holmebiler
Fik købt bil med vinter dæk men uden de…
Fik købt bil med vinter dæk men uden de lovlige dæktryksmålere da bilen er fra januar 2015
Købte den i januar og de undviger stadig med snak om at jeg kan få en god pris for at de sætter dem på
Men de skal være på og fejlen er ikke set til syn da bilen er synet med sommerdæk.
Nyt batteri er der dog kommet i efter en del samtaler .
Meget snakkesalige og vender hurtigt tilbage indtil bilen var kørt ud fra Holme biler.
Så en øv oplevelse desværre men de kan jo nå at rette op på fejlen
Et fint udvalg af nyere biler
Et fint udvalg af nyere biler. Fair pris på bil I bytte. Blev holdt løbende opdateret og aftalte deadlines blev overholdt.
Rigtig godt med FDM check.
Jestem zadowolona z obsługi i…
Jestem zadowolona z obsługi i przygotowania samochodu do odbioru pod względem technicznym .
Altid god service
Altid god service. Vi har brugt dem før og vil gerne bruge dem igen.
KØB ALDRIG HOS HOLME BILER
KØB ALDRIG HOS HOLME BILER
Jeg købte en Peugeot 508 d. 14/10 2025, efter 2 mdr. opdager jeg at den mangler en systemopdatering af ABS og at et ventildæksel er utæt og derfor suger falsk luft ind i motoren som gør at der kommer advarselslamper hele tiden. Jeg henvender mig til holme biler, så de kan rettet fejlen og har nu kæmpet med dem i en mdr., Men Men Men de er bare ligeglade, de siger at det først er kommet efter levering. Selv om der i købe lover siger det er forhandlerens ansvar når det er sket så kort tid efter levering.
Det største svindlerfirma jeg har handlede med til tider som ikke ønsker at overholde loven.
HOLD JEG VÆK FRA DETTE FIRMA:-(
Logisk process gennem hele handlen.
En behagelig sælger i forretningen
En behagelig sælger i forretningen. Tid til at overveje om vi ville købe eller ej, uden at føle os presset.
Super god handel af bil
Super god handel af bil. Kundeservicen var i top og der kunne snakkes om tingene til en god handel.
Holmebiler kan anbefales herfra.
Nemt
Nemt. God service og til at snakke med om diverse aftaler og forhandlinger..
Rigtig god services👍🏻
God betjening og vejledning
God betjening og vejledning.
God oplevelse lige fra prøvekørsel til køb.
Hold jer langt væk fra den platugle
Hold jer langt væk fra den platugle. Jeg har lavet et kæmpe gulv i hans bilforretning og vi aftalte betaling ved afslutning som var i dag fredag, det godkendte Adam selv i går Torsdag på en sms og sjovt når man er færdig vil han ikke betale. Så hold jer fra ham

Réponse de Holmebiler
Super oplevelse!
Medarbejderne var super flinke og tog godt imod en lige da man trådte ind hos Holmebiler.
Det gik bare stærkt med at få bilen ud til kunden da jeg havde valgt den ønskede bil og der var intet problem med noget som helst alt gik godt og hurtigt, og de var meget serviceminded hos Holmebiler
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.







