Min familie og jeg ankom ret sent lige inden lukketid, men vi fik en super god service, prøvekørsel af bil og generelt en super god behandling. Det endte ikke i et salg denne gang, men det er be... Voir plus
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Hyggelig atmosfære og venlig betjening samt god efterservice. Havde bilen til service efter 4 mdr. hvor der blev konstateret rust på bremseskiver og mørnede dæk. Iflg. FDM ikke noget der med sikkerhed... Voir plus
Sjældent har jeg oplevet noget lignende! Faktisk aldrig! Sælger snakker og r.... går! Siger et i telefonen, men noget andet er virkeligheden. Ingen kundeservice, hvis der opstår problemer. Er på ing... Voir plus
L'entreprise a répondu
Vi købte vores VW Tiguan for to måneder siden, og vi har været meget tilfredse lige fra starten. Servicen har været i top, og vi blev mødt af en venlig og imødekommende sælger, som gjorde hele købso... Voir plus
À propos de l'entreprise
Écrit par l'entreprise
Det kan betale sig at investere i en brugt bil frem for en ny – så længe du vælger en forhandler, der prioriterer garanti og kundeservice og har øje for kvalitet. Vi er blandt landets mest ambitiøse og hurtig voksende bilforhandlere, med priser fra 80.000.- til 1.000.000.- skulle der være noget for enhver smag og pengepung. Vores ambition er at give vores kunder den bedste service til den rigtige pris, og det er uanset om du befinder dig i nord, syd, øst eller vest. Vi er friske med bytteprisen på deres bil, med markedets største og stærkeste finansiering og leasing muligheder. Lav rente, længere løbetid..
Coordonnées de contact
Landevejen 11, 4684, Holmegaard, Danemark
- 31369437
- Wm@holmebiler.dk
- holmebiler.dk
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
A répondu à 69 % de ses avis négatifs
Répond généralement dans un délai d'une semaine
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Rigtig god service
Købet af brugt bil fungerede meeen
Købet af brugt bil fungerede meget fint. I forbindelse med købet tilkøbte jeg 4 vinterdæk på fælge til en pris af DKK 3000. Det var lettere brugte dæk, som skulle være helt i orden fik jeg at vide. Da jeg skal skifte til disse dæk, får jeg at vide af mit værksted, at de er fra 2014 og absolut ikke bør bruges rent sikkerhedsmæssigt da levealderen for dæk er ca 7 år. Jeg har været i dialog med Holme Biler for at finde en løsning og er også blevet tilbudt nogle andre dæk. Disse var fra 2016 og altså stadig for gamle i forhold til anbefalingerne. Det skal lige siges, at der ingen lovmæssige krav er omkring kørsel med dæk, der er af ældre dato, blot fagmænds anbefalinger. Desværre er vi ikke nået i mål med en alternativ løsning og jeg anser de DKK 3000 for tabt. Jeg synes det ville have klædt Holme Biler at tilbyde nogle dæk, som man kunne være tryg ved, alternativt refundere mig de 3000. Så til fremtidige kunder vil jeg anbefale, at såfremt der tilkøbes dæk, så sørg for at kontrollere alderen på dem.

Réponse de Holmebiler
Rigtig god service
Rigtig god service, bilen tjekket af FDM, fik instruktioner og alt var som det skulle være
En god oplevelse at købe bil hos…
En god oplevelse at købe bil hos Holmebiler. Grundige i deres gennemgange af bilen og et trygt købsforløb. Kan kun anbefale herfra 👍
God og tryg oplevelse
Ærlig beskrivelse af bilen
God dialog om betingelser
Leveret rengjort, nyvasket og poleret
God tryghed med FDM-attest og garanti
Alt i alt er tryg og god oplevelse ved købet af vores bil!
meget venligt personale og hjælper med forklaringer
Meget venlig og professionel person, Alexander hjalp os og forklarede eventuelle problemer med bilen. Tak for alt 😊
Ikke et sekund i tvivl om at tingene er…
Ikke et sekund i tvivl om at tingene er som de skal være, og at kvaliteten er i top. Kan klart anbefales hvis man skal have en brugt bil hvor alt er som det skal være
A great feeling
We purchased a Kia Optima from here a few months back. Always thought of leaving a nice feedback. - We were met by nice people first over phone and later in person. Both the sellers and the mekanik.
Initially the car we went for was sold but knowing that we went there from afar we were allowed to try it out which we did after having tried the Kia Optima. We ended up buying the Optima which was delivered in pristine condition and special care, evident from the leftover car color and interior. (Great thanks)
We were specially pleased for being able to get so many answers but also having the car checked and go through all details of the report together. We even got very good tires and a great warranty. It was a good feeling then; it still is.
Hold jer langt væk fra det her firma
Hold jer langt væk fra det her firma. Vi købte en bil til 330000kr den var på reservetanken da vi hentede den. Det var en hybrid og hverken til prøveturen “som var bestilt “ eller da vi hentede den var der noget el på den. Så vi købte en bil vi aldrig havde prøvet el i. Smålighed på et højt plan.
Hurtigt levering
Hurtigt levering
Men intet ladestik med til en bil til 300 tusind.
It was a nice experience to buy the car…
It was a nice experience to buy the car from them. Alexander it was very nice and help me with everything. I recommend Holmebiller if you want a nice car and in a very good condition
Ekstremt God service
God service
god kommunikation
Meget fair i pris og glade for at hjælpe
Ringe hjælp
Ringe hjælp, ringe vejledning og ingen ansvar. Vil du føle dig tryg og handle med fagfolk som kan give god service og rådgivning, så det ikke her du skal handle. FUP!

Réponse de Holmebiler
Fantastisk sælger og ganske tilfreds…
Fantastisk sælger og ganske tilfreds med oplevelsen
Alt i alt en rigtig dejlig og behagelig…
Alt i alt en rigtig dejlig og behagelig oplevelse. Alexander som er sælger virker meget rolig og tryg at snakke med og jeg følte mig hørt og godt behandlet.
Alt stod klar på bilen
Alt stod klar på bilen, service og gennemgang af bilen
Vi er super tilfreds kun en anbefaling her fra.
Super fin service
Hjælp fra Alexander som også solgt os den fine BMW 330e vi har købt
Man bliver mødt med respekt og de er…
Man bliver mødt med respekt og de er meget behjælpelig med alt
Dårlig kundeservice
Jeg er ved at købe en bil, og siger fra start at de ikke må sælge bilen uden at kontakte mig, da jeg bare må eje den. Jeg får de sidste oplysninger jeg skal bruge torsdag middag, og da jeg er klar med pengene dagen efter, får jeg bare at vide at sælgerens kollega allerede har solgt bilen. Det godt nok dårlig kundeservice, hvis der overhovedet er tale om service.

Réponse de Holmebiler
Super god oplevelse
Super god oplevelse, køber gerne bil hos Holmebiler og Alexander igen
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.







