Min familie og jeg ankom ret sent lige inden lukketid, men vi fik en super god service, prøvekørsel af bil og generelt en super god behandling. Det endte ikke i et salg denne gang, men det er be... Voir plus
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Hyggelig atmosfære og venlig betjening samt god efterservice. Havde bilen til service efter 4 mdr. hvor der blev konstateret rust på bremseskiver og mørnede dæk. Iflg. FDM ikke noget der med sikkerhed... Voir plus
Sjældent har jeg oplevet noget lignende! Faktisk aldrig! Sælger snakker og r.... går! Siger et i telefonen, men noget andet er virkeligheden. Ingen kundeservice, hvis der opstår problemer. Er på ing... Voir plus
L'entreprise a répondu
Vi købte vores VW Tiguan for to måneder siden, og vi har været meget tilfredse lige fra starten. Servicen har været i top, og vi blev mødt af en venlig og imødekommende sælger, som gjorde hele købso... Voir plus
À propos de l'entreprise
Écrit par l'entreprise
Det kan betale sig at investere i en brugt bil frem for en ny – så længe du vælger en forhandler, der prioriterer garanti og kundeservice og har øje for kvalitet. Vi er blandt landets mest ambitiøse og hurtig voksende bilforhandlere, med priser fra 80.000.- til 1.000.000.- skulle der være noget for enhver smag og pengepung. Vores ambition er at give vores kunder den bedste service til den rigtige pris, og det er uanset om du befinder dig i nord, syd, øst eller vest. Vi er friske med bytteprisen på deres bil, med markedets største og stærkeste finansiering og leasing muligheder. Lav rente, længere løbetid..
Coordonnées de contact
Landevejen 11, 4684, Holmegaard, Danemark
- 31369437
- Wm@holmebiler.dk
- holmebiler.dk
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
A répondu à 69 % de ses avis négatifs
Répond généralement dans un délai d'une semaine
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Utrolig god service fra start til slut.
Utrolig god service fra start til slut.
Tak til Alexander der tog sig tiden til at gennemgå alt.
Kun varme anbefalinger
Flotte biler til en go pris
Flotte biler til en go pris.
Sælger var med hele vejen til at alt lykkes
110% tilfreds!
Rigtig god service!
Ford Mondeo
VI MENER IKKE AT HOLMEBILER TAGER ANSVAR !!
VI ANBEFALER IKKE ANDRE AT KØBE BIL DER..
Vi købte en Ford Mondeo hos Holmebiler i juni 2023.
Vi mødte et super venligt og imødekommende personale.
Da vi henter bilen, da købet er gået i gennem, bliver brugt bil testen gennemgået og alt er den skønneste orden. Vi har valgt at købe 1 års ekstra motorgaranti på bilen, så vi har garantien i 2 år.
Vi vælger at få tjekket bilen igennem på et værksted, og her er der en del ting som bestemt ikke er i orden. Vi gør forhandleren opmærksom på det, og de retter op på det der ikke var i orden.
Vi var super glade for bilen indtil at den her i efteråret begynder at drille. Den smider alt kølervæsken, og giver ingen varme i kabinen. Vi kontakter forhandleren efter weekenden, der siger at vi bare skal holde øje med det, og at vi sagtens kan køre videre.
Bilen har her i efteråret været til service, og turboen opdagede de nok snart skulle skiftes.
Vi kørte en tur til Norge, og på vej hjem gik bilen i stykker. Det er nu snart 6 uger siden, og bilen er fortsat ikke kommet ud og køre.
Holmebiler fralægger sig et hvert ansvar til trods for at de har sendt en bil ud af døren, der kun på papiret var i orden.
Den motorgaranti vi har købt, kan vi heller ikke benytte da den lige pludselig ikke dækker hele motoren, som Holmebiler har solgt forsikringen på.
Vi oplever samtidig at forhandleren ikke er til at komme i kontakt med, og at det imødekommende og venlig personale vi mødte den første gang, kun eksisterer indtil de har sendt bilen ud af døren.
Vi har valgt at kontakte FDM.

Réponse de Holmebiler
Fine nyere biler.
Positiv sælger med styr på tingene
Positiv sælger med styr på tingene. God service.
Jeg havde fornøjelsen af at købe en bil…
Jeg havde fornøjelsen af at købe en bil fra denne bilforhandler, og jeg kan kun udtrykke tilfredshed over hele oplevelsen. Personalet var ikke blot professionelt, men også ægte hjælpsomme og imødekommende. Deres dedikation til kundetilfredshed var tydelig, og de gjorde processen både enkel og behagelig. Jeg værdsatte især den opmærksomhed, de viste mod mine behov og spørgsmål. Alt i alt en ærgerlig og professionel oplevelse, som jeg gerne anbefaler til andre bilkøbere.
Super service
Det har været en fantastisk oplevelse at være kunde hos Holmebiler.dk
Fremragende service og god…
Fremragende service og god kundeoplevelse, kan klart anbefales.
Holmebiler -trygt at handle…
Holmebiler har et godt udvalg af biler og i alle prisklasser. Personalet er yderst hjælpsomme. Udover de selvfølgelig skal sælge, så bliver man taget i hånden gennem alt det administrative også med finansiering. De strækker sig langt for at hjælpe. Jeg følte der endelig var en brugtvognsforhandler med integritet, som man trygt turde stole på.
Ikke køb bil ved holmebiler
Ikke køb bil ved holmebiler
Har købt en Audi a3 ved Holmebiler. Bilen er jeg glad for. Men når det kommer til noget som ikke holder ret med det som man har fået at vide i opslaget og inden køb af bilen så sejler det helt vild.
Får at vide i opslaget den har afmontaligt anhængertræk. Når det er afmontaligt skal det kunne tages af men når låsen er gået i stykker fungere det ikke. Bilen er ovenikøbet blevet nysynet med trækket på og ved et syn skal trækket kunne tages af ellers kan den ikke synes hmmm?
Jeg aftaler så med dem jeg køre til en mekaniker og får det fikset på deres regning men efter regningen kommer på de små 2500,- kr vil de ikke kendes ved det.
Bilens springlevæske arm fungere heller ikke dette er heller ikke nævnt i opslaget
Så er bilen også blevet solgt på nogle dæk som er så gamle at de også skulle skiftes da det ikke er sikkert at køre med.
Inden man har købt bilen er det sååå! Flinke og hjælpsomme.
Men efter køb af bilen kan man ikke komme i kontakt med dem når der er det mindste der handler om penge.
Den bedste service
Vi har set på 2 biler og da vi ankommer møder Adam os som i øvrigt har holdt butikken åben for os. De lukkede kl 15 men da vi havde lang transport og først kunne være der kl 16 holdt han åben og var venlig og imødekommende. Der var ingen stress omkring situationen.
Den første bil vi prøver var ikke noget for os men da vi prøver nr 2 bil er vi ikke i tvivl. I samme omgang får vi en god pris på vinterdæk som bilen selvfølgelig leveres med, samtidig med 24 mdrs garanti på bestemte dele og så bliver bilen gennemgået og eventuelle fejl retter de inden bilen leveres.
Vi aftaler til og starte med at bilen leveres hjemme på hjemmeadressen men da vi havde mulighed for selv at afhente bilen kan han have den klar til afhentning først kl 14 men ved spørgsmål kan de klare det til kl 13.
Alt i alt har der været den bedste service fra start til slut.
Alexander has been very professional…
Alexander has been very professional and patient through out the hole process of us purchasing our new tesla. I would very much recommend them.
Meget god service
Meget god service. Flot klargøring for deres biler.
Alexander er en flink og hjælpsom mand, vi er meget taknemmelig for ham.
Jeg er glad for at købe min bil hos dem.
Jeg anbefaler Alle at køber biler hus dem 🙂
2 hjul sad løse.
Ved køb af brugt Skoda Superb til 211.500 inkl nye sommerdæk, vinterdæk og undervognsbehandling står bilen et par dage i min private carport hvor jeg polerer og pudser. Ved 2. Tur opdager jeg på motorvej kraftig tiltagende dækstøj og rysten i styretøj. Jeg tjekker dæktryk og prøver at rive i hjul for at se om der er løshed. En mekaniker prøver det samme, og prøvekører. Efter 50 m råder han mig til ikke at køre 1 meter længere. Jeg må derfor bekoste både autotransport og lånebil. Holmebiler konstaterer at årsagen er at venstre forhjul og højre baghjul sad løst, hvilket de udtrykker at jeg burde have opdaget, så den ikke skulle sendes til dem. Jeg kan i bagklogskabens lys kun indrømme, at det havde været klogt at tjekket mine hjul. Men når man sælger en bil som: nysynet, nyserviceret og klargjort, er det komisk (måske tragikomisk) at I mener det kun er mit ansvar. Det er jo præcist det jeg mener at alle bør vide om Holmebiler. Efter denne faresituation, udgifter og brug af min næste fridag på at hente bilen igen igen, mener jeg en kompensation som f.eks udskift af trækrem (som skal foretages meget snart alligevel) kunne være en løsning. Holmebiler mener ikke at det er deres problem, da det er deres samarbejdspartner som evt har lavet en fejl. Men fortæller dog at de har stoppet samarbejde med denne samarbejdspartner.
Det er sku en dårlig holdning til service og sikkerhed ! Jeg kan bestemt IKKE anbefale at handle hos Holmebiler.

Réponse de Holmebiler
Har handlet her for anden gang og igen…
Har handlet her for anden gang og igen var alt tip top! :-)
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.







