Holmebiler Avis 288

TrustScore 4 sur 5

4,2

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Min familie og jeg ankom ret sent lige inden lukketid, men vi fik en super god service, prøvekørsel af bil og generelt en super god behandling. Det endte ikke i et salg denne gang, men det er be... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Hyggelig atmosfære og venlig betjening samt god efterservice. Havde bilen til service efter 4 mdr. hvor der blev konstateret rust på bremseskiver og mørnede dæk. Iflg. FDM ikke noget der med sikkerhed... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Sjældent har jeg oplevet noget lignende! Faktisk aldrig! Sælger snakker og r.... går! Siger et i telefonen, men noget andet er virkeligheden. Ingen kundeservice, hvis der opstår problemer. Er på ing... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Vi købte vores VW Tiguan for to måneder siden, og vi har været meget tilfredse lige fra starten. Servicen har været i top, og vi blev mødt af en venlig og imødekommende sælger, som gjorde hele købso... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Concessionnaire automobile

Écrit par l'entreprise

Det kan betale sig at investere i en brugt bil frem for en ny – så længe du vælger en forhandler, der prioriterer garanti og kundeservice og har øje for kvalitet. Vi er blandt landets mest ambitiøse og hurtig voksende bilforhandlere, med priser fra 80.000.- til 1.000.000.- skulle der være noget for enhver smag og pengepung. Vores ambition er at give vores kunder den bedste service til den rigtige pris, og det er uanset om du befinder dig i nord, syd, øst eller vest. Vi er friske med bytteprisen på deres bil, med markedets største og stærkeste finansiering og leasing muligheder. Lav rente, længere løbetid..


Coordonnées de contact

4,2

Bien

TrustScore 4 sur 5

288 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucune trace de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 69 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Har for nyligt købt bil hos Holmebiler

Har for nyligt købt bil hos Holmebiler, og kan kun anbefales. Hurtig og god service også efterfølgende da der var et par enkelte små ting med bilen som Holmebiler udbedret. Fem stjerner herfra kan kun anbefales.

15 septembre 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Dårlig service.

Dårlig service.
Jeg købt en BMW 520d hos holmebiler for godt 5 uger siden. Allerede en måned efter købet af bilen, stoppede den midt på motorvejen, hvorefter jeg måtte kalde efter vejhjælp. Holmebiler nægter at lave den, trods min 1 års garanti og reklamation, og har kun tjekket under kølerhjelmen en enkelt gang, og konkluderet herefter, at skaden er selvforskyldt.
Jeg har på ingen måde ligget og kørt rally eller lignende, jeg har tværtimod passet på den som min egen baby. Jeg står nu og ikke aner hvad der er galt med bilen, og hvor meget jeg skal betale. De vil ikke hjælpe mig yderligere, og da jeg ringede til dem svarede de “vi har kunder, jeg har ikke tid til at snakke”, selvom jeg jo også er en af deres kunder!😡
Super dårlig stil, at man bare vælger at ignorer en skade som er forekommet allerede en måned efter købet af bilen, og slet ikke vil tjekke den ordentligt efter.

Jeg har valgt at overlade sagen til FDM, som jeg håber kan få styr på denne situtation. Jeg håber, at jeg kan få en skriftlig forklaring på, hvorfor de ikke har lyst til at tage dette problem med bilen op.

Det er med 110%, at jeg aldrig kommer igen et sådan beskidt og uprofessionelt sted!

Jeg anbefaler aldrig at købe herfra, og det er som sagt sidste gang jeg sætter fod der.

1 septembre 2023
Avis spontané
Logo de Holmebiler

Réponse de Holmebiler

Hej Ismail!

Mange tak for din anmeldelse, trods den ærgerlige oplevelse.

Som vi af flere omgange har drøftet over telefonen, vil vi meget gerne tilbyde at få bilen ind til en fejlsøgning på vores værksted, så vi kan undersøge den nærmere for reklamationsmæssige fejl eller mangler, men da jeg pr. telefon første gang tilbød dig dette, stak du helt op i det røde felt og sagde at din mekaniker havde fejlsøgt den og at “det” bare skal laves.

Vi vil meget gerne undersøge din bil nærmere, men for at vi kan komme videre er vi nødt til at have bilen ind på vores værksted til en fejlsøgning. Vi har yderligere bedt om at få dokumentation på fejlen fra værkstedet, som du har haft bilen på, men denne har du ikke ville fremsende.

Senere på dagen talte jeg med din kæreste og vi fik aftalt at I skulle få bilen ned til os med vejhjælp og så ville vi tage den ind til en akut tid, så vi kunne finde ud af hvad den helt præcist fejlede. Dog har jeg ikke hørt yderligere fra jer før nu. Du skriver dertil at vi har afvist din bil på baggrund af et enkelt kig under motorhjelmen, dog har vi endnu ikke haft bilen inde og haft mulighed for at kigge nærmere på bilen.

Ud fra ovenstående vil jeg pointere at vi derfor ikke bare betaler et “ukendt” værksted, som vi hverken må tale med eller få dokumentation for fejl eller reparation fra.

Vi mener derfor ikke at denne anmeldelse er på sin plads.

Fortsat god dag!

Mvh, Alexander
Holmebiler

Noté 1 sur 5 étoiles

MERCEDES-BENZ C 350 E

Stor tak til sælger Alexander, du fremstår rolig og professionel .

Om Holmebiler :

HOLD JER LANGT VÆK,SERVICE OG IKKE MINDTS KUNDEPLEJE, DE ORD INDGÅR IKKE I HOLME BILERS ORDFORRÅD ELLER FORSTÅELSE.

9 juin 2023
Avis spontané
Logo de Holmebiler

Réponse de Holmebiler

Hej Michael!

Mange tak for din anmeldelse, trods den ærgerlige oplevelse.

Jeg har selvfølgelig nogle retningslinjer, som jeg er nødt til at holde mig til ifbm. din Mercedes C350e , hvortil et gearkasseolieskift samt andet forudset vedligehold ikke er noget vi dækker, da det som sagt indgår som generel vedligehold ifbm. ejerskab af en bil.

Vi føler derfor ikke at anmeldelsen er på sin plads.

Håber på din forståelse.

Mvh, Alexander
Holmebiler

Noté 3 sur 5 étoiles

Man kan ikke regne med aftaler, som er lavet i forbindelse med handlen.

Jeg har overordnet set fået en god bil. Der hvor jeg oplever virkelig dårlig service er aftaler lavet i forbindelse med købet.
Jeg har købt en hybrid bil, som jeg intet kender til. Jeg spørger derfor ind til lade muligheder. Får forklaret, at med en "mormorlader" kan jeg lade fra en hvilken som helst stikkontakt. En sådan følger ikke med bilen, men jeg kan købe en via dem til kr. 3.000. Dette takker jeg ja til. Vi kan også se i servicebogen, at det snart er tid til næste service. Vi aftaler, at det skal laves inden jeg henter bilen.
Da jeg kommer hjem med bilen pakker jeg laderen ud, og finder en godt brugt lader, som er gået i stykker i noget af plastik isoleringen, og værre endnu virker den ikke. Jeg ringer til sælger, som siger: Nåeee, der er nogle gange der skal et jordstik til, så du kan bare gå i Harald Nyborg og købe et stik. Jeg har også en forventning om en ny lader, da jeg aldrig er blevet orienteret om, at det var en brugt lader jeg købte. En original lader koster knap kr. 3.500 hos autoriseret forhandler. Det er han helt ligeglad med.
Bilen har nøglefri betjening, fik to nøgler i et bundt, men da de bliver skilt ad, virker den ene ikke. Heller ikke et problem for sælger. Efter nogle uger giver bilen besked om, at der er 30 dage til inspection. Altså den service der burde være sket. Efter mange mails frem og tilbage har jeg fuldstændig mistet tilliden til dem. Jeg sender bilen på autoriseret værksted, som ikke kan se der er lavet noget service. Bilens computer er ikke nulstillet, og der er div. små ting som skal laves. Blandt andet noget som Brugtbilstesten havde sagt god for. Jeg sender beskeden videre til sælger, men de beklager bare, at de ikke har fået nulstillet computeren. De påstår at have lavet et olieskift, som de behændigt havde fået det serviceeftersyn vi havde aftalt, til at hedde på slutsedlen. Så de synes bestemt, at have levet op til aftalerne. Jeg må da stole på dem, synes de. De andre ting som det autoriserede værksted fandt, vil de slet ikke forholde sig til. På det autoriserede værksted synes de bestemt ikke, at jeg har fået hvad vi aftalte eller har betalt for, efter de har gennemgået bilen og div. papirer.
Jeg kan se nogle af de svar, som Alexander har givet andre her med lignende problemer. De ligner de svar jeg kender. De svarer undvigende og mener ikke, at de har gjort noget som helst forkert. Det er dog ikke den oplevelse jeg har haft. De er glatte som ål, og bestemt ikke imødekommende og indstillet på reel problemløsning.
Jeg oplever, at have mødt en sælger som lever op til brugtbilforhandleres dårlige ry.

23 avril 2023
Avis spontané
Noté 3 sur 5 étoiles

Velkørende bil med afgørende fejl for fremtidigt handel.

Vi købte en Ford Mondeo 2.0 180HK hos holmebiler som vi faktisk er glade for.

De ting der er i vejen med bilen burde være fanget af forhandleren ved en simpel test kørsel inden salg og det er afgørende for de 3 stjerner.

Hele oplevelsen var overvejende positiv men der var nogle få ting som blev nævnt før købet, såsom bilen trak til den ene side, TPMS lampen lyste og bagrude viskeren virkede ikke.

Det ville de tjekke ved brugtbils attesten og lige genindlæse TPMS . Brugtbils attesten viste ingen fejl

På vej hjem i bilen gik TPMS lampen så igen

Og da jeg ville udbedre det viser det sig der slet ikke var monteret ventiler i hjulene på bilen som de havde monteret .

Sporingen var ikke udbedret og bagrude viskeren har jeg selv måtte lave.

Bilen er flot og kører godt men jeg køber ikke en bil der igen.

Bagbremserne holdte 9.000 km efter køb så var de opslidt , så den brugtbilsattest er en ringe værdi .

14 décembre 2022
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

En meget behagelig oplevelse at handle…

En meget behagelig oplevelse at handle bil hos HolmeBiler, hvor koncentrationen vedr. den enkelte kunde blev sat i højsædet.
God service og en god sælger, der vidste rigtig meget om den bil jeg skulle købe. Tak for en god behandling Alexander Langgaard 😊

19 mars 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Best customer service !

I would really recommend this place to buy a car, it was my first time when i tried to buy something new with the loan . Customer service was very helpfull and patient I felt so comfortable next to them because I see how important it was to them to help me to get te loan and finally buy a car. We was waiting few days for decision meanwhile we were talking a lot they always answer for the questions. Thanks to them because it was so stresfull time for me but we did it.

15 mars 2023
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

Vær opmærksom.

Var ude at prøvekøre en golf 7 som skulle have været 140 hestes model men den føltes ikke helt rigtig, hvorfor jeg undersøgte tidligere nummerplade som så var den mindre model med 120 heste, enten rimelig dårlig kendskab til biler, dovenskab eller grådighed hos forhandleren. Og nu halvt år efter beder de en om at slette eller overveje anmeldelsen. Find et andet sted at købe din bil.

20 février 2023
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus