Hotelhavbadet Avis 41

TrustScore 4 sur 5

3,9

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 3 sur 5 étoiles

Har lige haft et ophold i suite og værelse med havudsigt incl. morgenmad. 3400 kr. for en overnatning. Var det pengene værd? Nej. "Suiten" var magen til det andet værelse, bare lidt større. Absolut... Voir plus

Noté 2 sur 5 étoiles

På plus siden personale nok. Menuen meget overskuelig - de var undgået for jomfru hummer og deres ovn var død, hvilket fjernede halvdelen af deres retter. Der blev valgt Pariser bøf, som var pæn stor.... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Hygge og god atmosfære - tak for en dejlig oplevelse i forbindelse med vores overnatning på vores cykelferie med Bike With Us 🤩 Et solidt morgenbord med bl.a. små æggekager og nybagt rugbrød - det... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

En fantastisk madoplevelse. Var i Nørre Vorupør hele påsken og naturligvis skulle vi prøve at spise på Restaurant Havbadet efter der er kommet ny forpagter og sikke en fantastisk madoplevelse vi fi... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Station balnéaire

Écrit par l'entreprise

Lækkert vesterhavshotel i højeste klasse.


Coordonnées de contact

3,9

Bien

TrustScore 4 sur 5

41 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucune trace de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 3 sur 5 étoiles

Ikke pengene værd...

Har lige haft et ophold i suite og værelse med havudsigt incl. morgenmad. 3400 kr. for en overnatning. Var det pengene værd? Nej. "Suiten" var magen til det andet værelse, bare lidt større. Absolut ingen wow effekt og burde overhovedet ikke kaldes en suite. Maden i restauranten var ok men ikke mere, og man gider i hvert fald ikke have veganere på besøg. Min datter er veganer, og kunne vælge mellem en enkelt ret. Ingen forret og 2 skefulde sorbet med et par skiver frugt til dessert. Morgenmaden var pivringe. Jeg har aldrig nogensinde været på hotel og fået SÅ skrabet morgenmad, og da slet ikke til 125 kr. pr. person. Nogle drys og yoghurt. En enkelt slags franskbrød og pålæg, der så ud som om det var købt i Netto. Et par marmelader (ribs og solbær). Små pakker med honning. Brie af den billige slags. Papjuice af den allerværste skuffe, og der var hverken rundstykker eller f.eks wienerbrød. Der stod et lille bitte fad med noget røræg, der smagte som om det var indkøbt færdiglavet, og ovenpå var drysset nogle få halvtørre cocktailpølser. Det udgjorde det lune (selvom det ikke engang var lunt). Nogle mikrosmå stykker frugt. Og selvfølgelig ingen vegansk smør eller plantemælk.
Pinlig og skuffende morgenmad for et hotel i den prisklasse!

Men et plus er selvfølgelig, at man er tæt på havet. Og det er man.

13 juin 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

En fantastisk madoplevelse.

En fantastisk madoplevelse.
Var i Nørre Vorupør hele påsken og naturligvis skulle vi prøve at spise på Restaurant Havbadet efter der er kommet ny forpagter og sikke en fantastisk madoplevelse vi fik , alt maden var lavet fra bunden og der var kredset om hver ret , personalet var søde leverede en super service på trods af at der var fuldt hus. Efter den gode oplevelse skulle vi da lige prøve at spise der igen 2 dage efter og igen gik vi derfra med et stort smil. Kan på det kraftigste anbefaledes.
Øv vi kun kan give dem 5 stjerner når de nu har fortjent 10 stjerner.

2 avril 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Vi kommer gerne igen.

Lækre værelser, hyggelig stemning og god mad. God central beliggenhed med en fantastisk udsigt. Serviceminded personale som ikke er bange for at komme med en frisk bemærkning, hvilket medvirker til en afslappet atmosfære.
Vi kommer gerne igen.

14 juin 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Larmende omgivelser

Omgivelserne er desværre præget af råben, leben, til tider aggressiv adfærd og alkoholmisbrug. Og det er ikke nok blot at lukke vinduet, når naboerne fester igen. Det larmer alt for meget.

20 juillet 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Dårlig service og mad

Vi bookede et 2 nætters ophold her i september, på Hotel Havbadet i starten af januar.
Opholdet inkluderede 2-retters menu på ankomstdagen.
Aftenen før ankomst, modtager vi en mail med besked om at de har rykket vores mad til andendagen, grundet et arrangement. Vi svarer at det er vi bestemt ikke tilfredse med at få at vide så sent og hvad de så kan anbefale.
Morgenen efter modtager vi et svar, der anbefaler 2 restauranter, hvoraf den ene ligger 25 km væk og på den anden starter menuerne på omkring 1000,- + drikkelse for 2 personer . Udover det skriver de at vi er da velkomne til at aflyse vores ophold. Dette er temmelig flabet svar at modtage på ankomstdagen for et ophold der er bestilt 9 måneder før.
Ved ankomst påtaler vi igen at vi er trætte af den sene udmelding, men det bliver overhovedet ikke modtaget eller kommenteret. Det kunne have klædt værtsparret at sige "det beklager vi".
Angående maden søndag aften, så fik vi en lækker hummerbisque til forret. Derudover fik vi to forskellige hovedretter, hvor den ene var en vegetarret, som skulle indeholde to vegetarbøffer, dagens salat og små stegte, krydrede kartofler, samt en dip. Der ankom en tallerken med de to bøffer, salatblade fra en pose uden nogen form for dressing. Kartoflerne var alm. kogte kartofler og dippen glemte de. Så det blev en tør og nærmest uspiselig omgang. Vi konfronterede værtinden med det og blev mødt med et "jeg hører hvad du siger" Der kom ikke nogen form for det er vi kede af eller anden undskyldning, tværtimod følte man sig til besvær og ignoreret. Så til trods for et super lækkert værelse, er det ikke et sted vi kommer til at anbefale eller besøge en anden gang.

16 septembre 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Tak for et skønt ophold på Havbadet

Tak for et skønt ophold på Havbadet. En bedre beliggenhed findes ikke. Dejlig solidt mad der ikke er "krukket". Et super skønt personale, med masser af go energi, og smil på læberne. Vi kommer igen!!

16 août 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Dejlig atmosfære

Skøn beliggenhed. Dejlige rummelige værelser. Og ikke mindst dejlig morgenmad med friskbagt brød, hjemmebagt kringle og små æggekager. Værten havde styr på det og var med til at skabe en hyggelig stemning

30 juillet 2024
Avis spontané
Noté 3 sur 5 étoiles

Ærgerlig oplevelse

Der var kun få valgmuligheder på menukortet til frokost, hvilket egentlig er okay. Vi var 4 ud af 7 som bestilt moules fristes, og først efter at vi havde modtaget vores drikkevarer, blev vi informeret om, at det var udsolgt og vi måtte derfor bestille noget andet fra det sparsomme menukort. Vi undrede os over, at man i en fiskerby, med hele to fiske forretninger, ikke kunne fremskaffelse blåmuslinger. Det ville også ha' været på sin plads at informere om det inden man tog imod bestillinger, så havde vi, på ordentlig vis, kunne vælge et andet sted.

10 juillet 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

God beliggenhed med udsigt havet

God beliggenhed med udsigt havet, værelset var fint, 2 lænestole, TV med Chromecast
Dejlige værter.
Morgenbuffet rigelig og god.
Middagsretter store og mættende.
Vi havde 3 overnatninger.
Vi kommer gerne igen, og medbringer kuvertlagen.

12 février 2024
Avis spontané
Noté 4 sur 5 étoiles

Skønt ophold på hotel havbadet

Skønt ophold på hotel havbadet. Skønneste havudsigt fra terassen. En lille fejlved ankomst blev løst fornemt sammen med ejeren på professionel og serviceminded vis. Så vi kørte tilfredse hjem og kommer gerne igen.

20 août 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Endnu et super ophold

Endnu et super ophold. Altid god og glad betjening. Dejlig mad ved hvert måltid. Skønne værelser med perfekte senge.
Glæder os til at vende tilbage.
Stor tak til hele teamet.

1 septembre 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Fremragende

Har lige sat mig i sofaen efter et enestående ophold på Hotelhavbadet.
Suveræn service,enestående køkken, fremragende værelser.
Kan virkelig anbefale dette dejlige sted, og kommer gerne igen👍

2 septembre 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

En rigtig dejlig weekend skulle det…

En rigtig dejlig weekend skulle det havde været !!!
Men da vi ankom fik vi besked om at deres restaurant var lukket både fredag og lørdag! Deres besked til os var, i finder nok et andet sted i byen og spise???
Det er super dårlig service at i ikke sender denne information til os inden, så vi havde en mulighed for at ændre datoen.

Kent Mikkelsen

25 août 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

3. dages ferieophold

Endnu engang har vi haft et dejligt 3 dages ophold, med et dejligt værelse ( nr. 4 ) med den skønneste udsigt over Vesterhavet. Fik 3 skønne middage serveret af et meget venligt og smilende personale og til sidst en stor ros til værtparret, som forstår at hygge omkring deres gæster. Dette var 3. gang vi var der og vi kommer helt sikker igen til næste år.

9 août 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Hygge og god atmosfære

Hygge og god atmosfære - tak for en dejlig oplevelse i forbindelse med vores overnatning på vores cykelferie med Bike With Us 🤩
Et solidt morgenbord med bl.a. små æggekager og nybagt rugbrød - det hele tilsat hyggelige drillerier fra værtsparret var en skøn start på sidste dagen.
Vil bestemt ikke udelukke at vi vender tilbage.
Glade hilsner fra Jens og Gitte fra Aalborg 😎

19 juillet 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

På gensyn!!

På gensyn, det bliver ikke sidste gang vi besøger Hotel Havbadet og deres restaurant!
Her strømmer af hygge og gennemførlighed, med et imødekommende og venligt personale!
Stor ros for maden fra slagteren ;-)

10 juin 2023
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus