VesterhavsCaminoen Avis 729

TrustScore 5 sur 5

4,9

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Det hele fungerede perfekt. Den venligste og mest hjælpsomme mand modtog os i Thorsminde d. 17.6. Både almindelige og el cykler var rigtig gode. Fine ruter på gode stier. Gode hoteller særlig i... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Fra starten i Thorsminde til vi ankom i Vigsø gik alt perfekt. Gode cykler, gode cykelruter/-stier, hoteller og en god og nem app. Vi nød de 4 dage langs Vesthavet. Har allerede besluttet at næste år... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Alt klappede - vi havde lejet gode el-cykler. Ruten var perfekt - varieret og smuk. Gode overnatningssteder. Og selv en elendig vejrudsigt blev fikset, så regnen stoppede, da vi fik cyklerne udlevere... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

5 stjerner herfra. Gik fra Thyborøn til Agger med et vennepar. Godt guidet hele vejen med fremsendt materiale. Kom til pæne og rene overnatningssteder og fik set Danmark fra en ny smuk side. Bagagetr... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Agence d'excursions
  2. Voyagiste
  3. Agence de voyages

Écrit par l'entreprise

VesterhavsCaminoen tilbyder færdigpakkede og individuelle vandre- og cykelferier langs Vestkysten.


Coordonnées de contact

4,9

Excellent

TrustScore 5 sur 5

729 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucune trace de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Fra starten i Thorsminde til vi ankom i…

Fra starten i Thorsminde til vi ankom i Vigsø gik alt perfekt. Gode cykler, gode cykelruter/-stier, hoteller og en god og nem app. Vi nød de 4 dage langs Vesthavet. Har allerede besluttet at næste år går turen fra Thorsminde og sydover.

17 juin 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Det hele fungerede perfekt.

Det hele fungerede perfekt.
Den venligste og mest hjælpsomme mand modtog os i Thorsminde d. 17.6.
Både almindelige og el cykler var rigtig gode.
Fine ruter på gode stier.
Gode hoteller særlig i Nørre Vorupør.
En super ferie , tilmed i perfekt cykel vejr.
Vi tager den sydligste tur næste år.

17 juin 2026
Avis spontané
Logo de VesterhavsCaminoen

Réponse de VesterhavsCaminoen

Hej Jenny,

Tusind tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at alt fungerede perfekt, og at I både havde gode cykler, fine ruter og gode hoteller – samt en god oplevelse ved modtagelsen i Thorsminde.

Vi glæder os til at byde jer velkommen på den sydlige tur næste år.

Hav en dejlig sommer :-)

Dbh
Malthe
VesterhavsCaminoen

Noté 5 sur 5 étoiles

Det var en fantastisk naturoplevelse……

Det var en fantastisk naturoplevelse… uden lige 🤩. Turen var flot tilrettelagt af Vesterhavscaminoen, alt fungerede og vi har været fuldstændig overvældet af oplevelsen. Tak for det 🙏

15 juin 2026
Avis spontané
Logo de VesterhavsCaminoen

Réponse de VesterhavsCaminoen

Hej Lise,

Tusind tak for din anmeldelse.

Det glæder os virkelig, at I havde en fantastisk naturoplevelse, og at alt fungerede som det skulle undervejs.

Hav en fantastisk sommer :-)

Dbh
Stine
VesterhavsCaminoen

Noté 4 sur 5 étoiles

Jeg gik med en veninde fra Slettestrand…

Jeg gik med en veninde fra Slettestrand til Lønstrup.
Blokhus badehotel får min bedste anbefaling, der i mod var jeg en smule skuffet over Løkken badehotel. Vi ankom lidt sent, hvorfor receptionen var lukket, ingen modtagelse ud over en nøgle i en kuvert.
Vi var trætte, og jeg fik værelse på 2. sal, hvor jeg skulle slæbe kufferten op ad en stejl trappe, heldigvis var lejligheden meget flot og nyrenoveret. Jeg havde dog svært ved at finde brandtrappen.

Vore mobil tlf gik desværre tom for strøm, så vi farede vild, heldigvis mødte vi nogle rare mennesker, der kunne vise os en sti til Løkken.

Da vi ankom til Lønstrup, ville det have været rart, hvis der var en kop kaffe, til at byde os velkommen. Heldigvis var der flere penge i lommen.

Trods dette skriv, havde vi en helt forrygende tur.

Mvh Lise

15 juin 2026
Avis spontané
Logo de VesterhavsCaminoen

Réponse de VesterhavsCaminoen

Hej Lise,

Tusind tak for din anmeldelse.

Det glæder os, at I trods enkelte udfordringer havde en forrygende tur fra Slettestrand til Lønstrup. Vi tager jeres input med videre.

Hav en dejlig sommer :-)

Dbh
Malthe
VesterhavsCaminoen

Noté 5 sur 5 étoiles

Fantastisk oplevelse - der var styr på alt

Vi har for nyligt gået turen fra Houvig til Årgab. Der var vores anden tur med Vesterhavscaminoen, og igen var det en fantastisk oplevelse. Skøn rute og alt klappede med bestilling, information før og under turen, bagage-transport og overnatningssteder. Kæmpe anbefaling herfra 😊

8 juin 2026
Avis spontané
Logo de VesterhavsCaminoen

Réponse de VesterhavsCaminoen

Hej Jacob

Tusind tak for din anmeldelse.

Det glæder os, at I igen havde en fantastisk oplevelse på jeres tur med VesterhavsCaminoen, og at alt fra rute til logistik fungerede som det skulle.

Hav en dejlig sommer :-)

Dbh
Stine
VesterhavsCaminoen

Noté 5 sur 5 étoiles

En fantastisk tur

En fantastisk tur, fyldt med nærvær og ro.
Tid til at nyde naturen.
Gør det gerne igen.
Badehotellet i Løkken var så skønt og hyggeligt med et fantastisk værtspar

23 mai 2026
Avis spontané
Logo de VesterhavsCaminoen

Réponse de VesterhavsCaminoen

Hej Anni,

Tusind tak for din anmeldelse.

Det glæder os virkelig at høre, at du havde en skøn tur med ro, nærvær og tid til at nyde naturen.

Hav en dejlig sommer :-)

Dbh
Stine
VesterhavsCaminoen

Noté 5 sur 5 étoiles

Rigtig god tur og oplevelse

Rigtig god tur og oplevelse.
Vil dog sige at hvis man ikke vil spise aftensmad på Hjorts Badehotel, kan man gå ned til stranden og spise der.
Syntes det var en dyr aftensmad på Hjorts Badehotel, da vi ikke spiser fisk.
Men ellers var resten af oplevelsen til UG.
Vi valgt også at gå til Skagen og så lige tage 3 etape med, så vi ende ud i 36 km på dag 2 og så var det jo luxus at kunne bruge pool, spa og sauna på Color hotel i Skagen.

Det er bestemt ikke sidste gang vi tager på tur.
Næste gang tager vi som udgangspunkt 3 etaper et andet sted.

13 juin 2026
Avis spontané
Logo de VesterhavsCaminoen

Réponse de VesterhavsCaminoen

Hej Annika,

Tusind tak for din anmeldelse.

Det glæder os, at I havde en god tur, og vi glæder os allerede til næste gang, vi ses.

Hav en dejlig sommer :-)

Dbh
Stine
VesterhavsCaminoen

Noté 5 sur 5 étoiles

Vi to damer og vores 2 hunde har lige…

Vi to damer og vores 2 hunde har lige cyklet ruten toppen af Danmark. Vi har haft en fantastisk tur, skønne storslåede natur ruter, dejlige hoteller især Kallehavegård Badehotel var fantastisk.
Alt var vel tilrettelagt og fungerede efter planen.
Vi anbefaler vesterhavscaminoen varmt til alle

15 juin 2026
Avis spontané
Logo de VesterhavsCaminoen

Réponse de VesterhavsCaminoen

Hej Charlotte,

Tusind tak for din anmeldelse.

Det glæder os, at I havde en fantastisk tur med jeres hunde, og at både natur, hoteller og planlægning levede op til forventningerne.

Tak for jeres varme anbefalinger.

Hav en dejlig sommer :-)

Dbh
Malthe
VesterhavsCaminoen

Noté 5 sur 5 étoiles

Fantastisk vandretur fra Thorsminde til…

Fantastisk vandretur fra Thorsminde til Agger. Hele vejen igennem var der styr på logistikken, og alt personale var søde, velinformerede og meget imødekommende. Dejlige ruter og smuk natur. Vejret kan I jo ikke gøre noget ved 🤷🏼‍♀️☔️

11 juin 2026
Avis spontané
Logo de VesterhavsCaminoen

Réponse de VesterhavsCaminoen

Hej Trine,

Tusind tak for din anmeldelse.

Vi er glade for at høre, at du havde en fantastisk vandretur fra Thorsminde til Agger, og at både logistik, ruter og vores personale levede op til forventningerne.

Hav en fantastisk sommer :-)

Dbh
Malthe
VesterhavsCaminoen

Noté 5 sur 5 étoiles

Smuk tur i nationalpark Thy

Smuk tur i nationalparken hvor vi kunne nyde den fantastiske ro, fuglenes sang, duften af træer og blomster og den skønne udsigt.
Turen fra Klitmøller til Hanstholm var dog lidt kedelig, men det ændrer ikke ved, at det alt i alt var en skøn tur.
Alt det praktiske virkede perfekt.

7 juin 2026
Avis spontané
Logo de VesterhavsCaminoen

Réponse de VesterhavsCaminoen

Hej Niels,

Tusind tak for din anmeldelse.

Vi er glade for at høre, at du havde en skøn tur i Nationalpark Thy, og at alt det praktiske fungerede som det skulle.

Hav en dejlig sommer :-)

Dbh
Stine
VesterhavsCaminoen

Noté 5 sur 5 étoiles

Veltilrettelagt og fuldstændigt styr på…

Veltilrettelagt og fuldstændigt styr på alt fra ankomst til afslutning.
Vi er helt høje på oplevelser og vender tilbage med en ny tur i 2027.
Hvis det var muligt at give mere end fem stjerner var det blevet givet😉😊

12 juin 2026
Avis spontané
Logo de VesterhavsCaminoen

Réponse de VesterhavsCaminoen

Hej Laila,

Tusind tak for din anmeldelse.

Vi takker for de pæne ord og er superglade for at høre, at du havde en god tur, og at både planlægning og overnatninger levede op til forventningerne.

Hav en dejlig sommer :-)

Dbh
Stine
VesterhavsCaminoen

Noté 5 sur 5 étoiles

Det var planlagt og tilrettelagt og de…

Det var planlagt og tilrettelagt og de tre steder vi overnattede var alle gode og meget forskellige. Helt utrolige smukke vandringer.

2 juin 2026
Avis spontané
Logo de VesterhavsCaminoen

Réponse de VesterhavsCaminoen

Hej Christina,

Tusind tak for din anmeldelse.

Det glæder os, at du havde en god tur, og at både planlægning, overnatninger og de smukke vandringer levede op til forventningerne.

Hav en fantastisk sommer :-)

Dbh
Stine
VesterhavsCaminoen

Noté 5 sur 5 étoiles

Jammerbugten ruten

Gik Jammerbugten ruten.
Virkelig flot tur som kan anbefales.

12 juin 2026
Avis spontané
Logo de VesterhavsCaminoen

Réponse de VesterhavsCaminoen

Hej Anne,

Tusind tak for din anmeldelse.

Det glæder os, at du havde en god tur på Jammerbugten-ruten.

Hav en dejlig sommer :-)

Dbh
Stine
VesterhavsCaminoen

Noté 5 sur 5 étoiles

Alt klappede

Alt klappede - vi havde lejet gode el-cykler. Ruten var perfekt - varieret og smuk. Gode overnatningssteder. Og selv en elendig vejrudsigt blev fikset, så regnen stoppede, da vi fik cyklerne udleveret og startede først rigtigt igen, da vi satte os i bussen til hjemtransport. Havde et lille cykelproblem undervejs - det blev straks fikset af de søde mennesker, der tog imod os. Vi glæder os allerede til næste gang

9 juin 2026
Avis spontané
Logo de VesterhavsCaminoen

Réponse de VesterhavsCaminoen

Hej Marianne,

Tusind tak for din anmeldelse.

Det glæder os, at alt spillede for jer – fra cyklerne og den smukke rute til overnatningerne og den hurtige hjælp undervejs.

Vi glæder os til at byde jer velkommen igen.

Hav en dejlig sommer :-)

Dbh
Stine
VesterhavsCaminoen

Noté 5 sur 5 étoiles

Fantastisk vandreferie fra Thorsminde…

Fantastisk vandreferie fra Thorsminde til Agger. Information omkring selve ruterne inkl vejledning helt i top. Overnatningerne var også i top, kan især anbefale Fjaltring Gæstehus. Transporten retur til Thorsminde i super komfortabel bus med en meget behagelig buschauffør som også fortalte om seværdighederne på vejen. Mine varmeste anbefalinger til Vesterhavscaminoen

5 juin 2026
Avis spontané
Logo de VesterhavsCaminoen

Réponse de VesterhavsCaminoen

Hej Joan,

Tusind tak for din anmeldelse.

Det glæder os, at du havde en fantastisk vandreferie fra Thorsminde til Agger, og at både ruter, overnatninger og transport levede op til forventningerne.

Hav en fantastisk sommer :-)

Dbh
Stine
VesterhavsCaminoen

Noté 5 sur 5 étoiles

Vesterhavscaminoen in June 2026

Just came back from a 4 day hike from Agger to Vigsø. It was a wonderful experience. 2 first days were long, 20,5 km and 23 km. Second day we were challenged by the 5 km in sand, but still, I enjoyed it. Third day from Klitmøller to Hanstholm was 13 km along the road and was probably the day with less variation. All the places where we slept were nice, Stenbjerg Inn had footbaths ready for us and I loved that. Wish it were the same all 3 places. Only negative experience was when we got to The Montre Hotel Hanstholm, we were not greeted, and my friend and I had to protest that our rooms were far away from each other, and were told that it was probably because we were on the Vesterhavscaminoen. I don´t understand this as we pay the same amount for our rooms as the other guests. But anyway, we did get rooms by each other, and the rooms were great, the breakfast was excellent, so we got over the initial bad impression. I would definitely love to do more of the hikes.

6 juin 2026
Avis spontané
Logo de VesterhavsCaminoen

Réponse de VesterhavsCaminoen

Hello Carolyn,

Thank you very much for your review.

We are glad to hear that you enjoyed your hike from Agger to Vigsø and your experience along the route.

We are sorry about your experience at Hotel Hanstholm and appreciate your feedback.

We hope to welcome you again on another VesterhavsCamino route.

Best regards,
Stine
VesterhavsCaminoen

Noté 5 sur 5 étoiles

Blandingen af fantastisk natur

Blandingen af fantastisk natur, fysisk udfordring af selve vandringen og luksus på gode hoteller er lise for sjæl og krop. Meget velarrangeret, hvor det praktiske med kuffert og ophold bare spiller.

7 juin 2026
Avis spontané
Logo de VesterhavsCaminoen

Réponse de VesterhavsCaminoen

Hej Ole,

Tusind tak for din anmeldelse.

Det glæder os, at du har nydt turen, og at alt det praktiske fungerede som det skulle.

Hav en dejlig sommer :-)

Dbh
Stine
VesterhavsCaminoen

Noté 5 sur 5 étoiles

Vandretur fra Agger til Vigsø med 3…

Vandretur fra Agger til Vigsø med 3 overnatninger. Skøn natur, gode ruter og alt velorganiseret. Kan varmt anbefales

5 juin 2026
Avis spontané
Logo de VesterhavsCaminoen

Réponse de VesterhavsCaminoen

Hej Lene,

Tusind tak for din anmeldelse.

Det glæder os, at du havde en god tur fra Agger til Vigsø, og at alt fungerede som det skulle.

Hav en dejlig sommer:-)

Dbh
Stine
VesterhavsCaminoen

Noté 5 sur 5 étoiles

Great experience walking the Vesterhavs Camino

Great experience walking the Vesterhavs Caminoen from Årgab through Nymindegab to Henne Mølle Å ending up in Vejers.
Great organizing with luggage drop-off and delivery from start point and on all accommodation sites.
Booking and subsequent communication flawless and good instructions in advance as well as both maps for download with suggestions and recommendation to use mobile app for directions.
The walk / hike itself was wonderful, blessed with good weather i.e. no rain and 16-21 degrees and low wind for the Danish West Coast ;-) landscape shifting and different impressions.
Would highly recommend this and we'll probably get on one of the northern tracks next.

29 mai 2026
Avis spontané
Logo de VesterhavsCaminoen

Réponse de VesterhavsCaminoen

Hello,

Thank you very much for your review.

We are delighted to hear that you enjoyed your hike on the VesterhavsCaminoen and that everything worked well throughout your trip.

We look forward to welcoming you back on one of our northern routes.

Best regards,
Stine
Vesterhavscaminoen

Noté 5 sur 5 étoiles

Rute, natur og hjælpsomhed

Rute, natur og hjælp i bedste klasse
Dejlige og imødekommende og ikke mindst hjælpsomme i forbindelse med en fiberskade
Se at få bestilt - før din nabo

6 juin 2026
Avis spontané
Logo de VesterhavsCaminoen

Réponse de VesterhavsCaminoen

Hej Jens,

Tusind tak for din anmeldelse.

Det glæder os, at du havde en god oplevelse med både ruten, naturen og servicen. Vi er også glade for, at vi kunne hjælpe i forbindelse med din skade.

Tak for de pæne ord, og hav en dejlig sommer:-)

Dbh
Stine
VesterhavsCaminoen

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus