Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

I was gifted a Kissbobo 1508 double breast pump, however one of the motors stopped charging as the charging port broke after 4 months use. I contacted KissBobo via the chat on their website, on Instag... Voir plus

Noté 3 sur 5 étoiles

I received this pump as a gift. When first received the pump was working great and was a game changer as far as time and convenience. After just two months of use one of the pumps stopped suctioning p... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I bought 1508pro and the suction is very strong! I am giving 10 out 10 stars the customer service as well of kissbobo website, they responded right away and provide a resolution right away as-well kee... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I have been using the breast pump for several months now, and its performance is very stable and reliable. each pumping session is quick and completely painless, which is especially important to me. I... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de puériculture

Écrit par l'entreprise

Welcome to KISSBOBO—Guardians of Maternal and Infant Health and Convenience! At KISSBOBO, we understand that every mother and her baby deserve the highest quality, most innovative care. Since our inception, we have been dedicated to designing and offering high-end, fashionable, and easy-to-use breast pumps aimed at supporting and simplifying the nursing journey for every new mom. Our flagship products, such as the GLE10 and 1508 PRO, not only feature unprecedented intelligent upgrades and personalized suction adjustments but also cater to the needs of modern mothers with their stylish, colorful appearance and ultra-thin, portable design. From powerful suction, quiet operation to ease of carrying and cleaning, each KISSBOBO breast pump is designed to make breastfeeding more comfortable and enjoyable. At KISSBOBO, we sell not just products but also care about every customer's experience. We provide flanges of all sizes and a nipple measurement ruler to eliminate the hassle of choosing sizes, along with a promise of 24 months of free exchange service, allowing you to enjoy the beautiful moments of breastfeeding worry-free. Choosing KISSBOBO means selecting a trusted partner to grow with you and your baby. We look forward to supporting you on your breastfeeding journey and exploring the endless possibilities of nursing together.


Coordonnées de contact

3,1

Moyen

TrustScore 3 sur 5

99 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,1

Tous les avis

(99)

1 avis reçu au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Don't buy anything from this site

I want to warn everyone that the KISSBOBO website looks like a scam. My wife ordered a breast pump from them, but it was never shipped. After canceling the purchase, they didn’t refund the money as promised.
The only contact they provide is a Gmail address (seriously?), and now they’ve stopped replying to our messages. You just can’t trust a company that treats customers like this. We just want our money back.
Don’t buy from this website. They’ll take your money and leave you with nothing. Stay away!

9 décembre 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

0 stars!!!

If I could I wouldn't give any stars! im really deep dissatisfaction with KISSBOBO brand costumer service. I have zero information regarding my order of two electric pumps, which I placed on Dezember 09, 2024. As of today, January 2, 2025, I have yet to receive my products. I have repeatedly reached out via email to inquire about the shipping status, but my messages have gone ignored. Additionally, I have requested a refund, but again, there has been no response. Its unaccetable. This experience has been incredibly frustrating, and I feel compelled to share my concerns. The lack of communication and support from your team is disappointing and does not reflect well on your brand. I want my money back!

I urge others to think twice before making a purchase, as it seems that the customer service is lacking and may lead to unnecessary stress.

I hope to hear back from you soon regarding the status of my order or my refund request.
They only respond to a standard robotic message here on Trustpilot complaints. There is no point in writing to their customer service email. I no longer want the Double Electric Breast Pump-1508Pro × 1. I just want my money back. I'm in a delicate phase, with a three-month-old baby at home exclusively breastfeeding. It's a disappointment that you treat your customers this way, with complete disregard. No more product, just my money back!

3 janvier 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Appalling customer service to go hand…

Appalling customer service to go hand in hand with their appalling products. I’ve had at least 2 broken pumps and as I’m under warranty they were replaced, now needing yet another replacement and they don’t want to know, initially offered me a “partial refund” which I declined as I’m still under warranty so entitled to a full refund or replacement, they requested a video of broken pump, which I sent them, I have now sent them around 6/7 emails for over a month, they’re ignoring me, probably until my warranty is up, would not recommend to anyone, absolute waste of money as I’ve had to buy from another company, it’s out of order when you’re relying on these pumps to remove milk to feed your babies, unacceptable and I’ll definitely be taking it further.

18 décembre 2024
Avis spontané
Logo de KISSBOBO

Réponse de KISSBOBO

Dear Ellie,

We sincerely apologize for the issues you encountered with our product and for the delays in responding to your service requests. We understand that a breast pump is an essential tool in your daily life, and any problems with it can cause significant inconvenience. Please accept our deepest apologies for this.

According to our warranty policy, we provide free product replacements during the warranty period. If your current device needs to be replaced, please send your order number and details to kissbobo.customerservice@gmail.com, with the subject line “Urgent – Warranty Replacement Request.” Our team will prioritize arranging a replacement for you. We have already received the video you sent and will verify and process your request as soon as possible.

In addition, we have initiated internal process improvements to ensure that future customer service requests are handled more promptly. We regret the inconvenience caused by the delays in addressing your previous emails.

Thank you for your feedback, which is crucial for us to improve our products and services. We are committed to resolving this issue for you as quickly as possible and hope to regain your trust.

Sincerely,
KISSBOBO Customer Support Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Do not buy from them

Do not buy from them. Terrible customer service. Loud noisy pumps. Broke within a month. Promised a refund but never got any.

1 août 2024
Avis spontané
Logo de KISSBOBO

Réponse de KISSBOBO

Dear Namrita,

We are truly sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We deeply value your feedback and sincerely apologize for the issues with product noise, malfunction, and the refund process. This is certainly not the standard we strive to provide to our customers.

We have already assigned a dedicated representative to follow up on your order and provide a solution as soon as possible. To help us resolve the issue more efficiently, please contact us at kissbobo.customerservice@gmail.com, or provide us with your order number, and we will prioritize processing your refund or replacement.

Thank you for giving us the opportunity to improve. We are committed to providing high-quality products and services to every customer.

Sincerely,
KISSBOBO Customer Support Team

Noté 2 sur 5 étoiles

Low quality

Bought the breast pump 1508 in February, the first motor broke in August. After sending three videos, this motor was replaced, but it took more than two weeks before it was delivered. Not pumping for two weeks was not an option, so I had to buy a new extra pump. Now the second engine is broken. The breast pump is very affordable, but of low quality. If you are looking for a breast pump for daily pumping, this one is not reliable enough.

3 décembre 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Would give 0 stars if i could

Bought two pumps. I purchased two 1508 pumps. After one week of using one of the pumps stopped working.
The quality of both pumps at the start was good but I feel I wouldn’t rate either of them now. Stopped working after one week. The motor went in them. Wrote to customer service for the company they are useless. Zero response. A terrible brand. AVOID AT ALL COSTS save your money and buy a different pump.

23 novembre 2024
Avis spontané
Logo de KISSBOBO

Réponse de KISSBOBO

Dear Myrtle,

We are truly sorry to hear about the issues you experienced with our 1508 pumps and the lack of response from our customer service team. Please accept our sincerest apologies for the inconvenience and frustration this has caused. We completely understand how essential a reliable breast pump is, and we deeply regret not meeting your expectations.

To resolve this matter for you as quickly as possible, we kindly ask you to reach out to us at kissbobo.customerservice@gmail.com with the subject line “Urgent – Warranty Assistance” and include your order details. We will prioritize your case and provide a solution, whether it be a replacement or repair, under our warranty policy.

Your feedback is incredibly important to us, and we are actively working to improve the quality of our products and the efficiency of our customer service. We are committed to ensuring that such situations do not occur again in the future.

Thank you for bringing this to our attention. We are determined to make things right and hope to regain your trust in our brand.

Sincerely,
KISSBOBO Customer Support Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Disgusting customer service

I got one pump from them, had issues with the motor suction on the first so they replaced it and then had issues with the actual cup not fitting together so they replaced that. I was impressed with the quick replacement so i purchased a second believing them to be trustworthy if i had any issues. Recently both pumps just stopped working. They will not turn on despite being fully charged and treated carefully so i messaged customer service for help. It has been three weeks and NOTHING. I have been chasing it up daily as i cannot afford to just buy another two pumps for almost £100 but they will not respond. I have emailed, whatsapped and filled in an online form. The closest i have been is a response asking for my order number but nothing since then. I am incredibly disappointed as i feel foolish that i trusted them enough to waste my money on a second faulty pump. BUY FROM ANYWHERE ELSE!! Kissbobo will just take your money and ignore you even though you supposedly get a warranty.

16 novembre 2024
Avis spontané
Logo de KISSBOBO

Réponse de KISSBOBO

Dear Loren,

We deeply apologize for the negative experience you’ve had with our product and customer service. We are truly sorry for the repeated issues with your breast pump and the delays in responding to your requests. We understand how frustrating and disappointing this situation must be, especially when you placed your trust in our product.

To resolve your issue as quickly as possible, please contact us at kissbobo.customerservice@gmail.com and include “Urgent – Warranty Assistance” in the subject line, along with your order number. We will prioritize your case and ensure you receive the support and resolution you deserve.

Your feedback is extremely important to us, and we are actively reviewing and improving our product quality and customer service processes to prevent similar issues from occurring in the future. We are committed to resolving this matter properly and hope to regain your trust.

Thank you for bringing this issue to our attention, and we will do everything possible to provide a satisfactory solution.

Sincerely,
KISSBOBO Customer Support Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Customer service doesn’t respond to emails?!

I bought a breast pump and due to no longer requiring it, wanted to return the item- completely sealed and unopened. I emailed the company on the 16th of September (10 days ago now) and still haven’t received any response. So I am still unable to return my item. Ironically, I have been sent emails asking me to review the product, yet no response to my email. This company seems incredibly difficult to contact and deal with.

16 septembre 2024
Avis spontané
Logo de KISSBOBO

Réponse de KISSBOBO

Dear Customer,

We sincerely apologize for the lack of response to your return request. We understand how frustrating this situation must be, especially when trying to return an unopened item.

We value your feedback and are committed to resolving this as soon as possible. Please contact us directly at kissbobo.customerservice@gmail.com, and we will make sure to assist you promptly with your return.

Thank you for your patience, and we appreciate the opportunity to address this issue.

Best regards,
KISSBOBO Customer Support

Noté 1 sur 5 étoiles

Poor customer service

I was really enjoying using this breast pump as an exclusively pumping mamma with a great output, easy to use, good for being mobile whilst pumping however after only having it for 4 months the suction has started losing strength intermittently which has started to affect my supply.

After trying to contact the company in all ways possible over the last 2 weeks - WhatsApp, live chat, email I've still not received any response regarding a replacement due to the product being under warranty - to the point of a WhatsApp message being opened and ignored.

I'm understandably frustrated by this after how well the product has worked hence why I had recommended it to a family member but I will have to tell them to avoid just in case they have any issues which won't be resolved.

1 septembre 2024
Avis spontané
Logo de KISSBOBO

Réponse de KISSBOBO

Dear,

We sincerely apologize for the inconvenience and frustration you've experienced with our customer service and the issues with your breast pump. We understand how important it is to have reliable support, especially when it affects your pumping routine and milk supply.

Your feedback is extremely valuable to us, and we are committed to resolving this issue as quickly as possible. Please reach out to us directly at kissbobo.customerservice@gmail.com, and we'll make sure to assist you promptly with the replacement process.

Thank you for your patience, and we truly appreciate the opportunity to make things right.

Best regards,
KISSBOBO Customer Support

Noté 5 sur 5 étoiles

Stylish Design

The breast pump has a very stylish design and looks great. They shipped it within 4 hours of my order. It's also very convenient to use. Every time I use it, I feel happy. I really love it.

21 août 2024
Noté 5 sur 5 étoiles

Effectively Solved My Problem

After receiving the package, I noticed the suction was insufficient. I contacted their customer service, and they helped me troubleshoot the issue step by step. The breast pump is also very easy to clean, and I can easily clean it thoroughly after each use.

19 août 2024
Noté 5 sur 5 étoiles

Time-Saving and Efficient

I love this breast pump. It saves time and effort and is very convenient to use. My daily pumping routine has become much easier, and I no longer worry about insufficient milk supply. The only issue is that the touch buttons on the main unit are a bit sensitive.

18 août 2024
Noté 5 sur 5 étoiles

Quite nice

Quite nice, aesthetically pleasing with a good design, fairly lightweight and compact but still has its volume, the functions are decent and they do their job. For cleaning, it took a bit of time to disassemble all the parts and then reassemble them but then you get used to it. The only thing I would have preferred was if there had been a carrying case included, but it's fine as it is.

13 août 2024
Noté 5 sur 5 étoiles

Stable Performance

The performance of this breast pump is very stable, achieving the desired results every time I use it. The product quality is excellent, and I feel very confident using it.

13 août 2024
Noté 4 sur 5 étoiles

Easy to Use

My overall experience with the pumping performance has been very good, and the operation is simple. However, the touch controls are a bit sensitive. The overall experience is great, but I hope this issue can be improved.

14 août 2024
Noté 5 sur 5 étoiles

The user experience is fantastic

The user experience is fantastic. Every time I use it, I can feel the efficiency and convenience of the breast pump. The pumping performance is also very satisfying it's am outstanding product.

13 août 2024
Noté 2 sur 5 étoiles

Really wanted to be happy with this…

Really wanted to be happy with this product but after a few short weeks of using the suction has just gone, seems on both pumps! I bought though Amazon and have tried to email their company email for customer service and keep getting failure notifications sent back through so the email on the official website doesn’t even work??????

16 août 2024
Avis spontané
Logo de KISSBOBO

Réponse de KISSBOBO

Dear Customer,

We are very sorry to hear that you encountered issues with our product, and we sincerely apologize for the trouble you had in reaching us. We understand how frustrating this must be for you.

At the moment, we are unable to contact you directly. To resolve your issue as quickly as possible, please send an email to our customer support at support@kissbobo.net. We will do our best to assist you promptly.

Thank you again for your understanding and support.

Best regards,
KISSBOBO Customer Support Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Great Suction

The suction of this breast pump is very powerful, effortlessly emptying the milk each time I use it. The design is also thoughtful, making it very comfortable to use.

10 août 2024

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus