KitchenAid Australia Avis 

28
•
TrustScore 2.5 sur 5

2,4

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

I have the 'Go" Hand Stick blender and the Hand Mixer and BOTH batteries do not work. They plug in to charge and the lights go through their cycle and then NOTHING. It is still under warranty but it... Voir plus

Noté 2 sur 5 étoiles

all good until it’s not. loved it only had it for 8 months then was kneading pizza dough with the proper attachment as it’s meant to be made to do and then the dough got stuck on the side of the bowl... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 3 sur 5 étoiles

The KitchenAid Anti-Fatigue Floor Mat is very comfortable to stand on, especially when spending longer periods of time in the kitchen. It definitely helps reduce pressure on the feet and makes coo... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent service for a product issue. I might be in the wrong place considering how low the rating is here... I purchased a KitchenAid branded toaster from a reseller (not from their site) and was... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de matériel de cuisine
  2. Magasin d'électroménager

Écrit par l'entreprise

Since 1919, KitchenAid has built on the legacy of its legendary stand mixer to create a complete range of high-performance appliances and utensils designed for the passionate maker. From our iconic stand mixers to blenders, food processors, and kettles, our appliances combine reliable functionality with timeless design. We believe that cooking is an expression of love, and we are dedicated to crafting high-quality products that help your family celebrate food and traditions, beautifully. Discover our inspiring kitchen range online at kitchenaid.com.au.


Coordonnées de contact

2,4

Bas

TrustScore 2.5 sur 5

28 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 85 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de plus d'un mois

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,4

Tous les avis

(28)

11 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

I have the 'Go" Hand Stick blender and…

I have the 'Go" Hand Stick blender and the Hand Mixer and BOTH batteries do not work. They plug in to charge and the lights go through their cycle and then NOTHING. It is still under warranty but it is too difficult to get a replacement and I shouldn't have to. Wish I had a cable to plug into the wall!

21 septembre 2026
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

all good until it’s not

all good until it’s not. loved it only had it for 8 months then was kneading pizza dough with the proper attachment as it’s meant to be made to do and then the dough got stuck on the side of the bowl for 2 seconds and i turned it off to then move the dough and when i turned it back on the motor runs but no spinning. googled says it needs professional fixing which is ridiculous considering it’s already cost me so much money. i didn’t do anything wrong with it and treated it properly just broke doing what it was meant to do. thought kicthen aid would be better electronically. not worth the money no better than a normal cheap mixer just got pretty brand name and colour.

8 août 2026
Avis spontané
Logo de KitchenAid Australia

Réponse de KitchenAid Australia

Hi there, thank you for sharing your feedback with us.

Since you have only had your Stand Mixer for 8 months, it sounds like you are still well within your warranty period. We would love to arrange an assessment and have it repaired for you under warranty so we can get you back to making your homemade pizza dough in no time! 🍕

Please reach out to us at 1800 990 990 or via email at enquiries@kitchenaid.com.au, and one of our helpful team members will gladly assist you further.

Warm regards,
The KitchenAid Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent service for a product issue

Excellent service for a product issue. I might be in the wrong place considering how low the rating is here... I purchased a KitchenAid branded toaster from a reseller (not from their site) and wasn't happy with it. I am very happy with how KitchenAid support handled the situation.
If you're looking at 2 slice KitchenAid toasters -
5KMT2115 - To be honest, this thing is pure garbage and it has a horrible beep. I wouldn't take it for free.
5KMT2109 - Everything the 2115 isn't. It's a bit pricey but very happy with it.

24 juillet 2026
Avis spontané
Logo de KitchenAid Australia

Réponse de KitchenAid Australia

Hi Tamlyn, thank you for the fantastic 5-star review! ✨

We are thrilled our Customer Care team could step in and smoothly resolve the situation for you. We truly appreciate your honest feedback on both models, and we are so glad you are happy with your new 5KMT2109 Toaster! 🍞

If you ever need us again, we are always here at 1800 990 990.

Happy Toasting,
The KitchenAid Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Customer service is appalling

Customer service is appalling, based on my experience nobody should buy from this company. I ordered a frankly overpriced mixer from them on sale, I selected the colour I wanted and checked out, I received the invoice and realized strait away they had given me the incorrect colour so I emailed customer service to ask to change the colour to the one I had selected. I was told that there was nothing they could do but wait for it to arrive and do an”Change of mind” return, essentially costing me money to ship it back when it was their fault and the item hadn’t even shipped yet. Many emails later they shipped the wrong colour and sent me the same email. Never dealing with them again. This machine is a rip off too for what it is. So unimpressed

30 mai 2026
Avis spontané
Logo de KitchenAid Australia

Réponse de KitchenAid Australia

Hi Andy,

We appreciate you sharing your feedback regarding your recent order with us. Because our warehouse processes orders very quickly to ensure fast delivery, we unfortunately couldn't intercept the package to change the colour before it was dispatched.

We would also like to clarify that KitchenAid offers free returns within the first 30 days of purchase for change-of-mind refunds.

We can see that your machine was returned safely to our warehouse and your refund was processed. 🎉

If you need any further assistance, please give our Customer Care team a call on 1800 990 990. 😊

Warm regards,
The KitchenAid Team

Noté 1 sur 5 étoiles

All good until it stops working!

All good until something is faulty and you have to deal with their customer support. We sent an enquiry about the fault, explaining all the steps we took to try to rectify the issue. They asked us to send a video, which we promptly did. They sent a stock-standard response with steps to repair the machine ourselves, clearly not bothering to read what we’d already said in our initial enquiry. After requiring multiple follow-ups, they finally admitted that the machine needed professional repairing - which should have been obvious from the start, given the machine was flashing all warning lights immediately after being turned on. Then no Kitchenaid communication about whether the machine was received or not, we just had to follow the tracking number ourselves. After about a month of no communication, we followed up Kitchenaid again and were told they can’t help, as they don’t communicate with the repair company. So basically they can hold your paid-for items indefinitely without any updates or expected timeframes. You will just get it back when they see fit - more like months as it is certainly not weeks. At this point we should have just bought a new machine from a different brand.

2 mars 2026
Avis spontané
Logo de KitchenAid Australia

Réponse de KitchenAid Australia

Hi there,

We appreciate you sharing your feedback and sincerely apologise for the frustration you’ve experienced with your repair process.

This is certainly not the standard of communication we strive for, and we want to help get this resolved.

Please give our Customer Care team a call on 1800 990 990 with your repair reference number so we can escalate this on our end.

Warm regards,
The KitchenAid Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible blender, worse customer service

Bought a blender ($400+) online direct from KitchenAid - had already bought a stand mixer and accessories.

The blender jug cracked and the entire unit is now useless. Customer service is a joke - designed not to help you, but to make it difficult and frustrating to get basic information to them.

Over priced, fragile and over-hyped products, dreadful customer service. Will never buy a product from them again.

6 mars 2026
Avis spontané
Logo de KitchenAid Australia

Réponse de KitchenAid Australia

Hi Misha,

We are truly sorry to hear about your cracked blender jug and the frustration you experienced while navigating our customer service process.

We completely understand that gathering information can feel tedious. Our warranty process does require specific details, like the machine's serial number and a current physical address, to ensure we are securely sending the correct replacement parts.

We are glad our team was able to finalize your claim and dispatch a brand-new replacement jug to you under warranty so your machine is no longer out of action.

If you need any further assistance getting your blender up and running again, please give our Customer Care team a call on 1800 990 990.

Warm regards,
The KitchenAid Team

Noté 3 sur 5 étoiles

The KitchenAid Anti-Fatigue Floor Mat…

The KitchenAid Anti-Fatigue Floor Mat is very comfortable to stand on, especially when spending longer periods of time in the kitchen. It definitely helps reduce pressure on the feet and makes cooking or washing dishes more comfortable.

However, I found it quite difficult to keep clean. The surface has many grooves, which tend to trap dust, crumbs, and small particles. Even after wiping it down, the dirt doesn’t come off easily because it gets stuck in those grooves. If you have a dark-colored mat, this becomes even more noticeable and it can start to look dirty very quickly.

Overall, it’s comfortable and supportive, but the design makes maintenance harder than expected. If easy cleaning is important to you, this is something to consider before buying.

8 mars 2026
Avis spontané
Logo de KitchenAid Australia

Réponse de KitchenAid Australia

Hi there, we are so glad you are enjoying the comfort and support of your Anti-Fatigue Floor Mat! 👣

We appreciate your honest feedback about the grooved design being tricky to clean. Try using a soft brush or vacuum attachment before wiping it down to easily lift trapped crumbs. We have also passed your helpful notes along to our product design team.

Warm regards,
The KitchenAid Team

Noté 1 sur 5 étoiles

They honestly don’t deserve any stars…

They honestly don’t deserve any stars but that’s not an option here!
I purchased a KitchenAid stand mixer specifically because it was advertised on KitchenAid’s official website as having the black classic KitchenAid logo. The product I received did not match the listing — it had a metal band and metal logo instead, which was not what was advertised.
Because the product did not match the description, I returned it. KitchenAid received the return over a month ago, yet I am still waiting for my refund. This delay is unacceptable, especially when the issue was caused by misleading product information on their end.
I expected better accuracy and customer service from a brand like KitchenAid. While mistakes can happen, holding a customer’s money for this long after a return has been received is beyond disappointing.

6 janvier 2026
Avis spontané
Logo de KitchenAid Australia

Réponse de KitchenAid Australia

Hi there,

We appreciate you sharing your feedback with us. We understand it is frustrating when a product's design differs from the specific aesthetic you had in mind, and we always value customer feedback regarding our website imagery.

Looking into our records from your communication with our team back in 2024, we can confirm that your return was finalised and your full refund was successfully processed at that time.

If you need any further assistance, please feel free to reach out to our Customer Care team on 1800 990 990.

Warm regards,
The KitchenAid Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Highly suspicious and deceiving return process (if you eventually get that far)

I purchased an item from them last week, and we wish to return it in the original packaging still sealed.

Upon logging in to my account, orders, “return items”, away I go.

The only problem is that when it asks me for my email, the email box is already populated with my partially correct email, although displays a few wrong characters such as the % sign.

Whilst I would think all good, I highlight it with the mouse cursor and attempt to delete it. This operation does not work. My incorrect email that is populated in the box is fixed and locked.

Hence when I continue, it returns a “this email is not recognized”.

This is highly suspicious and deceiving to the public, no doubt in order to detract users from continuing to return.

I tried their chat but of course, no option for refund help or order numbers from their auto robot chatter.

Their emails to users and website has a massive amount of tracking and they are heavily into advertising.

I will now pursue this with vigor and steer clear from them in the future.

15 novembre 2025
Avis spontané
Logo de KitchenAid Australia

Réponse de KitchenAid Australia

Hi there,

we appreciate you sharing your feedback regarding your experience with our return portal in late 2025.

When unexpected characters like a % sign lock an email field, it can sometimes happen due to a formatting quirk between certain web browsers and autofill settings.

KitchenAid proudly offers a 30-day change-of-mind return policy, and our goal is always to make that process as straightforward as possible, never to intentionally block a return.

While this occurred some time ago and we hope you were ultimately able to get your return sorted, please know that our Customer Care team is always happy to assist over the phone at 1800 990 990.

Warm regards,
The KitchenAid Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Finally made the switch

I switched to the kitchenaid artisan 4.8L after years with a wobbly old mixer, and youll feel the difference straight away. It is steadier and kinder on the ears than what I had before, yet powerful enough to knead my big sourdough batches without walking across the bench, and the stainless bowl cleans up so easily. You will love how versatile it is with the pasta roller and food grinder, which makes weeknight cooking feel a little special and very very doable. I chose Pistachio and it looks tender and cheerful in my small kitchen, still tucking neatly under the cupboards, and delivery to my place in Australia was smooth with the box handled carefully. After a month the meringues are loftier, the crumb is more consistent, and knowing parts and service are easy to get here gives me a comforting sense of longevity.

17 octobre 2025
Avis spontané
Logo de KitchenAid Australia

Réponse de KitchenAid Australia

Hi there,

Thank you for sharing such a wonderful review! We are absolutely thrilled that your new Pistachio Artisan Stand Mixer has been the perfect, sturdy upgrade for your sourdough batches and weeknight cooking. It is fantastic to hear how much you are enjoying the attachments, too.

We wish you many more lofty meringues and perfect crumbs! 🧁🍞

Warm regards,
The KitchenAid Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Great coffee but not hot enough

The purchasing of my coffee machine kf8 was extremely simple and delivery was fast
The machine is extremely simple to operate and makes great coffee however the temperature needs to be looked at as it's not hot enough when milk is used which is a shame as my wife and I like latte

14 octobre 2025
Avis spontané
Logo de KitchenAid Australia

Réponse de KitchenAid Australia

Hi there,

Thank you for the fantastic 5-star review! We are thrilled to hear you enjoyed the quick delivery and that your new KF8 Espresso Machine is easy to use and brewing great coffee.

To help get your lattes nice and hot, we recommend checking the machine's beverage settings to ensure the milk temperature is adjusted to the highest level. Pre-warming your mugs with a little hot water before brewing can also make a wonderful difference! ☕

Happy Brewing,
The KitchenAid Team

Noté 1 sur 5 étoiles

BEWARE BEWARE BEWARE of this company

BEWARE BEWARE BEWARE of this company. Their return policy and refund process is so long winded that they prefer to frustrate the hell out of a customer, rather than simply do the right thing. Return labels that don't work, waiting times that inconvenience the buyer and overall a sh*t experience.
Don't do it. There are other brands out there.

8 août 2025
Avis spontané
Logo de KitchenAid Australia

Réponse de KitchenAid Australia

Hi there, we appreciate you sharing your feedback regarding your experience with our return process back in 2025.

We understand that navigating return labels and processing timeframes can be frustrating. Our return procedures are in place to ensure all items are safely tracked and received at our warehouse before refunds are finalized, but we always value customer feedback to help us streamline this process in the future.

As this occurred some time ago, we trust your return and refund were successfully completed. If you do have any outstanding questions, our Customer Care team is always ready to help at 1800 990 990.

Warm regards,
The KitchenAid Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Worst customer service

Worst customer service ever. I cannot find words to describe the total absence of customer support from Kitchenaid.
Thankfully, the particular product in this instance is only some measuring cups that have all cracked with little use and no abuse.
I rang the customer support line, who gave me the email address to write to (customercare[at]greenpan.com.au) - 'The Cookware Company'.
I got an automated acknowledgement to say they got my email and never any further response or contact. I followed up several times with the same result.
I contacted one of the other 'customer service' addresses who told me to contact the same place and when I explained that I had no response the suggested another. I eventually got someone to reply who sought further details and then never replied to me again (customercareeu[at]lifetimebrands.com).
This has gone on for many months now and I've got nothing.
Thankfully my expensive Kitchenaid products have not broken down, but I fear the day they do.

Worst customer service ever.

29 mai 2024
Avis spontané
Logo de KitchenAid Australia

Réponse de KitchenAid Australia

Hi there,

Ae appreciate you sharing your experience from late 2024.

Certain KitchenAid utensils and accessories, like our measuring cups, are manufactured and supported by trusted global licensing partners like Lifetime Brands. We completely understand the frustration of experiencing communication delays when trying to navigate their external support channels.

Please be assured that all of our major countertop appliances, like our Stand Mixers and Blenders, are supported entirely in-house, meaning you will always deal directly with our dedicated KitchenAid Customer Care team for those items.

If you never received a final resolution for your measuring cups, please give our direct Customer Care team a call at 1800 990 990 so we can help escalate this with our partners for you!

Warm regards,
The KitchenAid Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered an ice cream bowl rejected by Kitchen AidA reply to a reply from 23 months ago. Great PR from a bloody awful company!

Ordered an ice cream bowl and accessories via Amazon. Amazon because I was given a gift card. 4 months after receiving it the bowl leaked blue fluid from a crack on the base. Contacted Kitchen Aid who dismissed me very rudely because I had not bought it from them.
Never ever buy anything from Kitchen Aid. You are not treated like a customer should be.
Thank you for the reply Kitchen Aid TWO YEARS AFTER THE COMPLAINT. CANNOT BELIEVE ANY PRODUCT YOU SUPPLY IS NOT COVERED BY YOUR WARRANTY IF IT IS SUPPLIED TO A TETAILER AND NOT BOUGHT THROUGH YOUR ACTUAL COMPANY. A REALLY UNTRUSTWORTHY, APPALLING RIP OFF COMPANY YOU ARE. You don’t deserve even 1 star!

5 septembre 2024
Avis spontané
Logo de KitchenAid Australia

Réponse de KitchenAid Australia

Hi there,

We appreciate you sharing your feedback regarding your experience in late 2024.

The blue liquid you mentioned is the safe, non-toxic freezing gel used inside our ice cream bowls, and a crack is certainly a structural issue that warrants a replacement.

While KitchenAid fully supports products bought from our authorized retailers, purchases made through third-party platforms like Amazon often require warranty claims to be processed directly through the retailer's specific return channels, or require a verified proof of purchase from an authorized seller. We always aim to provide helpful and professional guidance in these situations.

If you need any further assistance please reach out to our Customer Care team on 1800 990 990 and we would be happy to assist.

Warm regards,
The KitchenAid Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Woeful customer service

Wife ordered an appliance in mid December. Subsequently received an advice that it was given to Aust Post on 27 December. She rang Kitchenaid on 16 January (on hold for 40 minutes!) to advise no item received. Customer Service advised that it will be monitored and if they see that it is not received here by 19 January they will despatch another appliance. It is now 25 January - NO APPLIANCE, NO COMMUNICATION FROM KITCHENAID - REALLY POOR SERVICE!! She has rung them 3 times - got a different person and a different story each time.

25 janvier 2024
Avis spontané
Logo de KitchenAid Australia

Réponse de KitchenAid Australia

Hi there, we appreciate you taking the time to share this feedback regarding your wife's order from early 2024.

We understand your concerns regarding the communication you received while navigating this holiday shipping delay. We're always working to improve our internal processes to ensure our customers receive clear, consistent updates when investigating delayed parcels with our shipping partners.

As this occurred quite some time ago, we trust this delivery issue was ultimately resolved for your family. If you ever need any further assistance with your appliance, our Customer Care team is always available at 1800 990 990.

Warm regards,
The KitchenAid Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Bad customer service and sent to wrong…

Bad customer service and sent to wrong address when it finally did get sent
I called twice to find out where my order was, had to wait over an hour on the phone for the lady to say ‘I don’t work in that department’ to me asking if she can work out where it is after 3 and a half weeks of waiting. She was rude and rather unhelpful.

13 décembre 2023
Avis spontané
Logo de KitchenAid Australia

Réponse de KitchenAid Australia

Hi there, we appreciate you taking the time to share your feedback regarding your order from early 2024.

We understand your concerns regarding the wait times and the support you received while tracking your delivery. Please know that we have continued to make improvements to our Customer Care processes and assistance over this time, to ensure everyone receives clear, efficient, and helpful support for their inquiries.

We trust your order was ultimately delivered to you safely. If you ever need any further assistance with your KitchenAid products, our team is always available at 1800 990 990.

Warm regards,
The KitchenAid Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Worst customer experience.

Worst customer experience.
Ordered a kitchen aid and it went to the wrong address. After 2 emails and one attempt to contact them on instagram, there has been no response, still to date in December.
Apparently the incorrect delivery was due to the implementation of a new system. I don’t blame the customer service staff, as they would have been inundated with complaints, I blame executive management for implementing a system without testing it correctly. Ridiculous!

21 octobre 2023
Avis spontané
Logo de KitchenAid Australia

Réponse de KitchenAid Australia

Hi there, we appreciate you taking the time to share your feedback regarding your order experience back in late 2023.

We understand your concerns regarding the delivery routing and the delay in communication you experienced at that time. Please note that we have made vast improvements to our systems and Customer Care processes since then to ensure a smooth, reliable experience for all our customers.

We trust that your machine was ultimately delivered safely to your home. Should you need any further assistance with your appliance down the track, our team is always happy to help at 1800 990 990.

Warm regards,
The KitchenAid Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Worst customer service ever

Worst customer service ever. They don’t care about customer at all. They took my product a month ago and I'm still waiting for my money back. I can't get in touch with anyone to ask why this is so. They simply stole my money. Don’t buy from them !!! They deserve zero star.

9 septembre 2023
Avis spontané
Logo de KitchenAid Australia

Réponse de KitchenAid Australia

Hi there, thank you for providing feedback regarding your return experience from late 2023.

We understand that the extended wait time for your refund to be processed was frustrating. Because this occurred a while ago, please know we have since streamlined our warehouse return procedures and support channels to ensure a much faster turnaround for our customers today.

We trust your refund was fully resolved back then. If you ever need further assistance, please reach out to our Customer Care team at 1800 990 990.

Warm regards,
The KitchenAid Team

Noté 5 sur 5 étoiles

KitchenAid food processor purchase experience

I ordered a food processor from kitchenaid.com.au (the 13 cup food processor, kfp1319).

During the order process I was informed that it would be delayed 1-3 business days but they posted express and it came through fine.

Support was exceptional as well. During my call to get some issues sorted I noticed in my account (shopping through shopping.com and directly on website was mixed up) the support personnel was courteous, helpful and effective.

Looking forward to shop again in future at KitchenAid Australia.

20 octobre 2023
Avis spontané
Logo de KitchenAid Australia

Réponse de KitchenAid Australia

Hi there,

Thank you for sharing such a wonderful review! We are absolutely thrilled to hear you had a great experience purchasing your new 13-Cup Food Processor.

It is fantastic to know that our Customer Care team was able to easily resolve your account mix-up over the phone, and that your express delivery arrived promptly.

We truly appreciate your support and look forward to welcoming you back to KitchenAid in the future! 🧁🎉

Warm regards,
The KitchenAid Team

Noté 1 sur 5 étoiles

DELIVERS TO WRONG ADDRESS AND DOESNT REPLY

I bought a couple items fm KA online for a housewarming present for a friend. KA delivered it to the billing address (which is under my account - my address) and not to the shipping address (friend’s address). Had to deliver them myself as KA doesnt reply at all, lucky my friend is in the same state, although it was still quite a drive for me. I used to do this & KA had never issues like this. Kitchen warehouse or other stores even sell cheaper KA items that wont have any issues with delivery/ returns.

30 août 2023
Avis spontané
Logo de KitchenAid Australia

Réponse de KitchenAid Australia

Hi there, thank you for sharing your feedback regarding your order from late 2023.

We understand it is frustrating when a package is routed to your billing address rather than the intended shipping destination, especially when it is meant to be a surprise gift. Because this occurred a while ago, please be assured that we have since made significant updates to our online checkout and dispatch systems to ensure shipping details are always accurately captured and fulfilled.

We trust your friend loved their housewarming present! If you ever need assistance with your KitchenAid products in the future, our Customer Care team is always happy to help at 1800 990 990.

Warm regards,
The KitchenAid Team

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus