Lipoviausa Avis 

191
•
TrustScore 1 sur 5

1,1

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered one box of patches and I paid for those patches but nothing happened and they I got charged again but did not receive any more patches.

Noté 1 sur 5 étoiles

stay away! scam! dishonest! if you inadvertently buy anything from them change your credit card password immediately; the same if you use pay pal; without permission they consider your first purch... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

These patches don’t work! I originally notified them that I just wanted to try a starter kit. Once they gained access to my checking account, they continued to send automatic charges & deliveries. The... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Received one order then canceled and kept charging even after cancellation confirmation. Than started charging double three more times on my card after each one I sent another cancellation and they... Voir plus


Coordonnées de contact

1,1

Mauvais

TrustScore 1 sur 5

191 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 57 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

1,1

Tous les avis

(191)

191 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

BEWARE!!!…

The product and customer service both deserve zero stars.
Charged double - tried email, tried calling-never got my calls returned Never got email reply.
Took over 2 weeks to show up and couldn’t track my order either .
The patches don’t even stick .

22 mars 2026
Avis spontané
Logo de Lipoviausa

Réponse de Lipoviausa

Hello,

Thank you for your feedback, and we sincerely apologize for the experience you've had, we completely understand your frustration and this is absolutely not the standard we hold ourselves to.

We are truly sorry for the delayed delivery, the difficulty reaching our team, the issues with tracking, and the patches not adhering as they should. Each of these concerns is something we take very seriously and want to address right away.

Regarding the double charge, this may be related to a subscription that was selected at checkout. We want to assure you that we never charge our customers without reason, and we are committed to making this right.

Please reach out to us directly at support@lipoviausa.com with your order details and our team will prioritize your case immediately to ensure every one of your concerns is resolved as quickly as possible.

Again, we sincerely apologize and we look forward to making this right for you.

Noté 1 sur 5 étoiles

Patches are useless

Patches are useless, charged me over $70 and described the order as “ sporting goods”, cannot contact any customer service, email not answered and the phone number given is now no longer in service! Filed fraudulent charges with my bank and reported them to BBB. This is a SCAM!!

3 avril 2026
Avis spontané
Logo de Lipoviausa

Réponse de Lipoviausa

Hello,

Thank you for your feedback, and we sincerely apologize for the experience you've had, we completely understand your frustration and want to address your concerns directly.

We want to assure you that Lipovia is absolutely not a scam. We are a legitimate company committed to providing quality products and excellent customer service. We are truly sorry that you were unable to reach us and that this situation escalated to the point it did, that is not the experience we ever want for our customers.

Regarding the product description, order descriptions can sometimes vary depending on the payment processor used, and we apologize for any confusion this may have caused.

We would love the opportunity to resolve this for you directly. Please reach out to us at support@lipoviausa.com with your order details and our team will make this a top priority to ensure you are fully taken care of.

Again, we sincerely apologize and we hope to have the chance to make this right.

Noté 1 sur 5 étoiles

BIG FRAUD

This is a big fraud, the weight loss patches are useless. I have also been charged an additional 77.00 for another shipment that I DID NOT authorize, have tried calling and e-mails to no avail. So going to my bank to dispute charges. DO NOT FALL INTO THE TRAP, Like this old woman did, I am73 and they swindled me.

6 avril 2026
Avis spontané
Logo de Lipoviausa

Réponse de Lipoviausa

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback, and we are truly sorry to hear about your experience, your concerns are completely valid and we want to address them with the urgency they deserve.

We want to sincerely apologize for the frustration and stress this situation has caused you. We would never want any of our customers, especially someone who trusted us, to feel this way.

We are absolutely not a fraudulent company. The additional $77.00 charge was most likely related to a subscription that was active on your account. We completely understand that this may not have been intentional, and we are deeply sorry that our team did not respond to your calls and emails in a timely manner, this is unacceptable and not the standard we hold ourselves to.

Please reach out to us at support@lipoviausa.com with your order details and we will make your case our absolute top priority, we will cancel your subscription immediately and ensure a full refund is processed for the unauthorized charge without any further delays.

We truly hope you give us the opportunity to make this right for you.

Noté 1 sur 5 étoiles

Never received order

Never received order, can not track package, refused to send new order or give refund

4 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Lipoviausa

Réponse de Lipoviausa

Hello,

Thank you for your feedback, and we sincerely apologize for the experience you've had, we completely understand your frustration and this is absolutely not acceptable.

Not receiving your order and being unable to track it is a serious concern, and we are truly sorry that this was not resolved for you sooner. Every customer deserves to receive what they paid for, and we want to make this right immediately.

Please reach out to us directly at support@lipoviausa.com with your order details and our team will make your case a top priority, we will investigate the delivery issue right away and ensure you are either sent a replacement or issued a full refund without any further delays.

We are sorry for the inconvenience and we look forward to resolving this for you.

Noté 1 sur 5 étoiles

Scam product.

I have had no luck getting a hold of them to cancel my subscription. Paid for 6 months worth of garbage that does not do what it says it does. There are real people out here trying to lose weight who cannot afford GLP-1 shots. My weight has me so depressed and that was just made worse by this scam product! What’s worse is their website is not even real.

31 mars 2026
Avis spontané
Logo de Lipoviausa

Réponse de Lipoviausa

Hello,

Thank you for sharing your experience, and we want to start by saying, we hear you, and we are truly sorry. We understand how difficult and emotional a weight loss journey can be, and the last thing we ever want is to add to that frustration. Your feelings are completely valid.

We sincerely apologize that you were unable to reach us to cancel your subscription and that the product did not deliver the results you were hoping for. This is not the experience we want for any of our customers, and we take your feedback very seriously.

We want to assure you that we are a real company and we are here to help. Please reach out to us directly at support@lipoviausa.com with your order details and our team will cancel your subscription immediately and work with you to find the best resolution possible.

You deserve to be taken care of, and we are committed to making this right for you.

Noté 1 sur 5 étoiles

SCAMMERS

Reached out to company using the support number. The lady who answered my call stated that my order was coming from their warehouse and told her that we was being charged a 2 time and that we never approved them to be able to get any more money from our account. She stated that she would credit back our account for that . We got a email stating that we would refunded the 77.00 dollars. NEVER HAPPENED. Told to give our order a couple more weeks. So we did. NOTHING. They made sure that they posted the order was in transit. Been calling the support number NO ONE ANSWERS NOW. Leave messages at least 2 to 3 times a week. NO ONE REACHES OUT TO US ABOUT ANY OF THE FRAUD THAT THEY HAVE DONE.
HAD TO RATE THE COMPANY WITH A STAR. I WOULD PREFER TO GIVE THEM A -5.

6 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Lipoviausa

Réponse de Lipoviausa

Hello,

Thank you for taking the time to share your experience in such detail, and we are deeply sorry for everything you have been through. We completely understand your frustration and anger, what you have described is absolutely not acceptable and not the standard we hold ourselves to.

We sincerely apologize for the broken promise of a $77.00 refund, the lack of follow-up from our team, and the difficulty you have had reaching us. You trusted us and we let you down, and for that we are truly sorry.

We want to make this right immediately. Please reach out to us directly at support@lipoviausa.com with your order details and any previous correspondence, and we will make your case our absolute highest priority to ensure the $77.00 refund is processed without any further delays.

You have been more than patient and you deserve a resolution. We look forward to hearing from you.

Noté 1 sur 5 étoiles

One star only because you have to…

One star only because you have to choose one, I recieved my package but the product does not even stick on the skin. The product looks like a cheap sticker that falls off writhing 5 minutes and I was charged double. I have tried getting a refund but no one returns my call or email

23 mars 2026
Avis spontané
Logo de Lipoviausa

Réponse de Lipoviausa

Hello,

Thank you for your feedback, and we sincerely apologize for the experience you've had, we completely understand your frustration and want to address all of your concerns right away.

Regarding the patches not sticking ,we are sorry to hear this! This is usually resolved with a few simple adjustments such as applying to completely clean, dry skin free of any lotions or oils, pressing firmly for 20-30 seconds, and warming the patch between your hands before applying. We hope this helps!

As for the double charge, this is most likely related to a subscription that was active on your account, and we sincerely apologize if this was not made clear at the time of purchase.

We are truly sorry that your calls and emails have gone unanswered, this is not acceptable and not the level of service we pride ourselves on. Please reach out to us directly at support@lipoviausa.com with your order details and our team will make your case a top priority, we will address the charge and work toward the best resolution for you as quickly as possible.

We look forward to making this right for you.

Noté 1 sur 5 étoiles

I would give zero stars

I would give zero stars, but there isn’t a zero
No customer service
No one answers the phone
No one returns an e-Mail
These patches are bogus
I want my name taken off your list. I want you to quit taking money from me. I am highly upset.

1 avril 2026
Avis spontané
Logo de Lipoviausa

Réponse de Lipoviausa

Hello,

Thank you for your feedback, and we are truly sorry for the experience you have had, your frustration is completely understandable and we sincerely apologize for every unanswered call and email. This is not the level of service we want to provide and we take full responsibility for falling short.

We hear you loud and clear, we will cancel your subscription and remove you from all communications immediately. No further charges will be made to your account.

Please reach out to us at support@lipoviausa.com with your order details so we can locate your account and action this right away. We want to make sure this is resolved for you as quickly as possible.

Again, we are deeply sorry for the frustration and stress this has caused you.

Noté 1 sur 5 étoiles

I have been reaching out via email and…

I have been reaching out via email and the online chat but have gotten no response. My product was never received and I am trying to cancel. This customer service is horrendous and after reading these reviews, I’m concerned that I will be charged for a subscription.

9 mars 2026
Avis spontané
Logo de Lipoviausa

Réponse de Lipoviausa

Hello,

Thank you for your feedback, and we sincerely apologize for the experience you've had, not receiving your order and being unable to reach us is completely unacceptable and we are truly sorry.

We want to reassure you that we are here and ready to help. Please reach out to us directly at support@lipoviausa.com with your order details and our team will make your case a top priority, we will investigate your missing order, cancel your subscription so you are not charged again, and find the best resolution for you as quickly as possible.

Again, we sincerely apologize for the lack of response and we look forward to making this right for you.

Noté 1 sur 5 étoiles

This company is a scam

This company is a scam. I ordered one item for $26 and never received it. When I emailed, I was told it was “lost in transit”. Not only was I not refunded but a few weeks later, I see a “subscription” charge on my PayPal that I never signed up for for $70. Obviously I would not subscribe to a product that I never even received. I emailed and tried to chat on their website but no one ever responded. I filed claims through PayPal and thankfully, I am being refunded. I suddenly can no longer access their Facebook page or website- shocker! I sent an email telling them not to ever charge me again for anything.

31 mars 2026
Avis spontané
Logo de Lipoviausa

Réponse de Lipoviausa

Hello,

Thank you for taking the time to share your experience, and we are truly sorry for everything you have been through, this is absolutely not the experience we want for any of our customers.

We sincerely apologize that your order was lost in transit and that a refund was not processed promptly. We are also sorry for the subscription charge — we completely understand how frustrating it must have been to be charged for a product you never even received, and we understand why that felt wrong.

We are glad to hear that PayPal resolved the situation in your favor, and we want to assure you that your subscription has been cancelled and no further charges will ever be made to your account.

We are sorry we were not able to resolve this for you directly and sooner. We take your feedback very seriously as we are always working to improve our customer experience.

If there is anything else we can do for you, please don't hesitate to reach out at support@lipoviausa.com.

Noté 1 sur 5 étoiles

Do not do business with this company

Do not do business with this company. You will be billed for things you didn't agree to.

Edit: I emailed them before I posted this review. They don't respond to emails either.

26 mars 2026
Avis spontané
Logo de Lipoviausa

Réponse de Lipoviausa

Hello,

Thank you for reaching out and explaining your concerns. We completely understand your frustration and appreciate the opportunity to clarify.

We’d like to reassure you that we do not automatically add items or upgrade shipping to any order. Any additional items (such as add-ons) or expedited shipping options can only be added if they are selected during checkout. It’s possible that these options may have been selected unintentionally while placing the order, which can happen, especially on mobile devices.

Could you please email us at support@lipoviausa.com so we can further assist you?

Noté 1 sur 5 étoiles

Never received my order...Have tried to…

Never received my order...Have tried to call to inquire why and don't get to talk to anyone..It goes to voicemail..Have left several messages and no call back..

9 mars 2026
Avis spontané
Logo de Lipoviausa

Réponse de Lipoviausa

Hello,

Thank you for taking the time to leave your feedback, and we sincerely apologize for the experience you've had. This is absolutely not the standard we hold ourselves to, and we completely understand your frustration.

We want to make sure this is resolved for you as quickly as possible. Please reach out to us directly at support@lipoviausa.com and our team will prioritize your case and get back to you promptly.

We are committed to making this right for you!

Noté 1 sur 5 étoiles

False Advertisement

I received my order took quite awhile, the package does not say lipovia and upon opening the package there are no directions and the patches say focus on them and the ingredients are NOT what is stated in their FB ads or on their website. I emailed support still have not heard back. Would like a refund for false advertisement!
Responded to their response at the email provided and no one contacted me.

17 mars 2026
Avis spontané
Logo de Lipoviausa

Réponse de Lipoviausa

Hello,

Thank you for your feedback, and we sincerely apologize for the experience you've had, this is absolutely not the standard we hold ourselves to.

We would love the opportunity to look into this further and make it right for you. Please reach out to us at support@lipoviausa.com and send us a photo of the product you received so we can better assess the situation and find the best solution for you as quickly as possible.

We look forward to hearing from you!

Noté 1 sur 5 étoiles

It is a scam

It is a scam. I tried to cancel and they ignore you

23 mars 2026
Avis spontané
Logo de Lipoviausa

Réponse de Lipoviausa

Thank you for your feedback, and we are truly sorry to hear about your experience.

We want to assure you that Lipovia is absolutely not a scam. We are a legitimate company committed to providing quality products and excellent customer service to all of our customers.

Regarding your cancellation request, we never ignore our customers. Our orders are processed very quickly after being placed to ensure the fastest possible delivery. Because of this, once a cancellation request comes in, it is not always guaranteed that we are able to stop the shipment in time. This is stated in our terms at the time of purchase.

We sincerely apologize if this was not communicated clearly and for any frustration it may have caused. We would love the opportunity to make this right for you. Please reach out to us at support@lipoviausa.com and our team will be happy to assist you personally.

Noté 1 sur 5 étoiles

They overcharged me 3 times

They overcharged me 3 times. They keep trying to get you to order more , when u keep saying no the prices go lower, we'll dont believe it. Their prices actually went up . Im refusing to pay and contacted my bank.

21 mars 2026
Avis spontané
Logo de Lipoviausa

Réponse de Lipoviausa

Hello,

Thank you for reaching out and explaining your concerns. We completely understand your frustration and appreciate the opportunity to clarify.

We’d like to reassure you that we do not automatically add items or upgrade shipping to any order. Any additional items (such as add-ons) or expedited shipping options can only be added if they are selected during checkout. It’s possible that these options may have been selected unintentionally while placing the order, which can happen, especially on mobile devices.

Could you please email us at support@lipoviausa.com so we can further assist you?

Noté 1 sur 5 étoiles

They sent me something that said GLP-1…

They sent me something that said GLP-1 patches, and the damn things don't even stay on. Sadly, there are people out here trying their damndest to lose weight, and all these people know how to do is send shit. They take your money, and that's it, you want a refund, forget it because you won't get it. I will never ever order online for weight loss products again!!!

16 mars 2026
Avis spontané
Logo de Lipoviausa

Réponse de Lipoviausa

Hello,

Thank you for your feedback, and we are truly sorry to hear about your experience, we understand how frustrating this must feel, especially when you are working so hard toward your goals.

We want to assure you that we are here to help and we do not want any of our customers to feel this way. Patches not sticking is actually a very common issue that is usually related to how they are applied, and we would love the opportunity to help you get the best results possible.

Please reach out to us at support@lipoviausa.com with more details about your experience and we will personally make sure you are taken care of.

Noté 1 sur 5 étoiles

They would not give me my money back

They would not give me my money back. Never opened it. Asked for a return label they said they could only give me 50% and then they never returned and their email. They said that they were in Asia so they couldn’t send me a return label. It’s a big scam. They also tried to charge me for a subscription, which I did get my money back through PayPal.

28 février 2026
Avis spontané
Logo de Lipoviausa

Réponse de Lipoviausa

Thank you for your feedback, and we sincerely apologize for the experience you've had, we completely understand your frustration.

We want to clarify that we are not a scam. We are a legitimate company and we stand fully behind our 60-Day Money Back Guarantee. We are sorry if the return and refund process was not communicated clearly to you.

Regarding the return label, as stated in our return policy, return shipping costs are covered by the customer, as our fulfillment center is located internationally. We apologize if this was not made clear from the start.

We would love the opportunity to review your case and make things right. Please reach out to us directly at support@lipoviausa.com with your order details and our team will personally look into this for you as a priority.

Noté 1 sur 5 étoiles

Customer service was terrible

Customer service was terrible. I still don’t have my refund from 1 month ago and had to open a fraud case with my bank. In looking up the ingredients in these patches it’s a facial dewrinkling serum on the patches and not anything to do with weight loss. The worst experience I’ve ever had.

4 février 2026
Avis spontané
Logo de Lipoviausa

Réponse de Lipoviausa

We're truly sorry to hear about your experience, this is absolutely not the standard we hold ourselves to, and we completely understand your frustration.

A month without a refund resolution is unacceptable, and we sincerely apologize that it came to the point of filing a fraud case with your bank. We want to make this right. Please reach out to us directly at support@lipoviausa.com or call us at (323) 776-1816 (Mon–Fri, 9am–5pm) and we will personally ensure your refund is prioritized and resolved as quickly as possible.

Regarding the ingredients, we'd love the opportunity to address your concerns directly. Lipovia patches contain Berberine Extract, Green Coffee Bean Extract, Bitter Melon Extract, and Ceylon Cinnamon, which are plant-based compounds studied for their role in supporting GLP-1 production and metabolic health. We understand it can be confusing when researching ingredients independently, and we're happy to walk you through the science behind each one.

Again, we're deeply sorry for falling short. Your experience matters to us and we are committed to making this right.

Noté 1 sur 5 étoiles

Subscriptions have been canceled 3…

Subscriptions have been canceled 3 times yet they still are taking money every two weeks since January 4 th 2026
$79.90
$77.90
Received 1 refund this company is literally stealing from me

2 mars 2026
Avis spontané
Logo de Lipoviausa

Réponse de Lipoviausa

We are so sorry, what you've described is completely unacceptable, and we sincerely apologize that this has happened to you.

Being charged repeatedly after canceling three times is not okay, and we fully understand why you feel the way you do. This is not how we operate, and we want to get to the bottom of it immediately.

Please contact us directly at support@lipoviausa.com or call (323) 776-1816 (Mon–Fri, 9am–5pm) and reference this review so our team can pull up your account right away. We will investigate every charge since January 4th, confirm your subscription is permanently canceled, and ensure all unauthorized amounts are fully refunded, not just the one you've received so far.

We take situations like this extremely seriously and are committed to making this right for you as quickly as possible. Again, we are deeply sorry for the distress this has caused.

Noté 1 sur 5 étoiles

Fraud Fraud Fraud !!!!

I ordered and got an invalid tracking number. Finally got them and they Do Not work. The patches fall constantly. I was just illegally billed for 6 months a second time. They responded very quickly when I was inquiring about the delivery and even after i requested a refund as I am not satisfied with th the product but also for the 2nd charge I did not authorize. I have not received anything back since then and I just keep sending messages. I will be contacting the BBB to report them tomorrow. STAY AWAY FROM THIS COMPANY!!!!!!!

15 février 2026
Avis spontané
Logo de Lipoviausa

Réponse de Lipoviausa

We are truly sorry for everything you've experienced, this is not the standard we hold ourselves to, and we completely understand your frustration.

We want to address everything you've raised: the tracking issue, the patches not adhering properly, your refund request for the product, and the unauthorized second charge. All of these are legitimate concerns that deserve to be fully resolved, and we are committed to making that happen.

We understand you've already reached out and are still waiting, please email us directly at support@lipoviausa.com or call (323) 776-1816 (Mon–Fri, 9am–5pm) and reference this review. This will allow us to escalate your case immediately, ensure the unauthorized charge is refunded in full, and process your product refund under our 60-day money-back guarantee.

Regarding the patches not adhering, for best results they should be applied to clean, completely dry skin with firm pressure held for 10 seconds, but we absolutely hear that this hasn't been a good experience and want to make it right regardless.

We take unauthorized billing extremely seriously and will investigate this as a priority. Please don't hesitate to reach out ,we genuinely want to resolve this for you today.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus