1 april bestelling geplaatst en betaald. Via hun site in april en mei 2 keer gevraagd waar mijn bestelling bleef. Geen enkele reactie ontvangen. In mei nogmaals via de mail gevraagd waar mijn bestelli... Voir plus
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Wandlampjes besteld die op batterij moesten werken volgens de beschrijving en foto. Helaas was dit tocht met snoer en 220v. Meteen contact gezocht en mocht ze terug sturen. Dit duurde heel lang... Voir plus
Contact opgenomen met moloo.nl omdat het bestelde niet kwam, kreeg direct mail terug van Adam, die heeft de bestelling kostenloos nog een keer laten bezorgen met een kortingcode voor de volgende... Voir plus
Voor mij zijn dit gewoon oplichters. Ik deed een bestelling op 9 december en kreeg een mail met bevestiging en track&trace code van Bpost die niet werkte. De bestelling, bedoeld als kerstgeschenk is t... Voir plus
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
N'a pas répondu aux avis négatifs
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Les gens ont aussi consulté
Niet intrappen, dropship-website!
Ik heb helaas niet goed opgelet toen ik er wat bestelde en vergat dus ook de reviews te checken. Denk niet dat wat je koopt snel arriveert. Sterker nog, na een geautomatiseerde bestelbevestiging blijft het vooralsnog oorverdovend stil. Zonde van m'n centen want echt veel voordeliger was het ook niet.
Tevreden klant
Ben erg blij met wat ik laatst had besteld.
Duurde iets langer voor dat het aankwam alleen ze bleven erg goed in contact met mij er over en gelukkig kwam het aan.
Voor in het vervolg bestel ik wat meer daar, goeie producten ook.
DROPSHIPPER!!
23-06 een bestelling geplaatst, levertijd 2-5 werkdagen. Pas vandaag 11-07 ontvangen. In de tussentijd allerhande mailtjes ontvangen oa dat er vertraging zou zijn bij Post NL. Klinkklare onzin want bij openen zat er nog een zwarte verpakking omheen met een post label uit China. Vandaar de werkelijke vertraging. Deze site is gewoon een ordinaire dropshipper.
Super leuke poster gekocht.
Super leuke poster gekocht.
En goeie klantenservice, ik kreeg een couponcode ter compensatie voor de vertraging van postnl.
Doucherekjes besteld, niet gekregen en geen geld terug. Niets bij bestellen!
Doucherekjes besteld, maar deze zijn nooit binnengekomen en ik krijg mijn geld niet terug. Verschillende keren contact gehad, maar ik kan een tegoedbon krijgen. Zelfs een mail in het Engels gekregen zogenaamd van een advocaat waarin staat dat ik de tegoedbon moet accepteren want anders krijg ik niets. Echt heel slecht. Bestel hier niets!!
excelente service
helaas was de voorraad ver op maar ze kwamen met een goed alternatief! super goed geholpen.
top service!
Ik had een paar doucherekjes besteld…
Ik had een paar doucherekjes besteld maar het duurde even voor ze binnen waren en heb toen contact opgenomen met klantenservice die mij hier heel snel mee heeft geholpen. Het bleek een fout van de pakketservice en er is meteen actie ondernomen. Bij iedere vraag die ik had kreeg ik meteen reactie terug. Dus ik ben tevreden en heb inmiddels mijn rekjes.
Naambordje ziet er mooi uit, maar kwalitatief slecht zonder bevestigingsmateriaal
de 1e x was kwam het naambordje gebroken aan. Goed geholpen via de mail, ik heb nu een nieuwe ontvangen. Ik zou het bordje ook al ziet het er best mooi uit niemand adviseren, het is een plat dun plastic bordje zonder bevestigingsmateriaal. Ik heb nog geen idee hoe ik dit op de buitenmuur blijvend kan vastplakken zonder dat het loslaat....Misleidend op de website, daar is het naambord van de muur af gefotografeerd en lijkt het alsof er een verdikking achter zit waar je schroeven zou verwachten.
Na retour sturen bestelling wachten ik…
Na retour sturen bestelling wachten ik nu al enkele weken op de terugbetaling. Als het deze week niet lukt maar ik er een incasso procedure van.
Oplichters. Avoid at all costs.
We hebben een kinder lazybag gekocht, er kwam maar de hoes ervan. Er stond maar ergens op 1 foto vermeld dat het maar de hoes is, zonder vulling. Nergens op de pagina, nergens op de order bevestiging. Het was te duur voor maar de hoes. Retour kosten zijn aan mij, maar de retour moet naar United Arab Emirates gaan?!? Dat kost een derde van de product. Oplichters.

Réponse de Moloo
Goederen nooit ontvangen en krijg ook mijn geld niet terug!!
Goederen nooit ontvangen, wordt al 2 maanden via de mail aan het lijntje gehouden met elke keer uitvluchten (lees script) waarom ik nog geen refund gekregen heb. ook stellen ze steeds vragen die al bekend zijn in de voorgaande mails, ik vertrouw ze voor een meter, ik denk dat ik naar mijn geld (120 euro) kan fluiten.
Geen shit meer.
De slechtste winkel waar ik ooit heb besteld. Ik wil een product retourneren en er is geen contact met hen. En wat ik bij hen kocht, is van temu. Nooit meer
Wat een oplichters
Wat een oplichters! Reactie binnen 24 uur!? Probeer ze al 4 weken te bereiken via contactformulier. Heb 1x reactie gehad via mail. Hierna gereageerd op mail, maar nooit meer iets op gehoord. Klopt helemaal niks van deze site!!
Een set baby-bestek besteld
Een set baby-bestek besteld. Nooit aangekomen. Ze claimen te reageren binnen 24u, maar reageren gewoonweg niet. Nuttige feedback? Met klantvriendelijkheid en goede service kom je al een heel eind, alsook met de uitbouw van een eerlijk "bedrijf". Hier bestaan opleidingen voor! Tip: NIET bestellen via deze site!
Een grote fraude
Een grote fraude. pakje nooit aangekomen. via Info is pakje terug naar het bedrijf. bestelling in december gedaan en ze willen het bedrag niet terug storten. Ze geven mij de info dat ze pas een terugbetaling doen als ze het pakje ontvangen. Pakje is al meer dan 1 maand onderweg naar MOLOO. adres van hun is ergens in Azië.
Oplichters
Oplichters! Iets besteld, kwam gewoon van Temu voor 3x de prijs… wilde het retour sturen, maar je krijgt geen antwoord op je mails! Trap er niet in!
Oplichters
Nadat ik een artikel ( wat niet naar wens omdat het eruit zag alsof het rechtstreeks was doorverkocht van temu of ali express) netjes geretourneerd had en op eigen kosten had teruggestuurd. Na lang wachten een reactie of ik een ordernummer wil doorgeven. Dit netjes gedaan en daarna niks meer gehoord. Geen geld terug gekregen en tot op heden geen antwoord op mijn mail. Wat een oplichters zijn dit.
Leuke mini me's besteld voor mijn kids
Leuke mini me's besteld voor mijn kids. Binnen een weekje waren ze al binnen. Super blij met deze leuke cadeautjes.
Tip voor de klantenservice: er is een fout in het email adres van de klantenservice. ik kreeg geen reactie. toen ik contact op nam met het andere email adress wat op de website te vinden was werd ik gelijk goed geholpen.
Doucheplankjes besteld, waardeloos...
Doucheplankjes besteld.
Website spreekt van "set" en "extra doucheplankje" dus ik ging uit van 2 stuks zoals op de foto.
Na 19 dagen krijg ik 1 Chinees doucheplankje geleverd.
Van veel dunner materiaal dan op de foto.
Geen set dus.
2 e-mails naar klantenservice gestuurd, geen enkele reactie... Voel me opgelicht.
Slechte review op hun website gezet en deze is na enkele dagen gewist.
Moloo lijkt de opvolger te zijn van Forsonline en Loebers, die al een hondsberoerde reputatie hebben opgebouwd. Dus als je misleidende praktijken teveel bekend zijn geworden dan ga je gewoon onder een nieuwe naam verder. Man man, wat zal je moeder trots op je zijn!
Update: op 3 oktober heeft iemand een 5 sterren beoordeling gegeven aan zowel forsonline als moloo. Verder geen beoordelingen van haar...Heel geloofwaardig! 😉 Enkele dagen later zijn deze beoordelingen weer verwijderd...
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.






