Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Very disappointing experience. This garage clearly prioritizes only high-paying jobs. I arrived at 5:40 PM—well before their 6:00 PM closing time—with a visibly rotten tire. Despite seeing the condit... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Fantastic service!!!! RAC dropped my car with broken crankshaft pulley lunchtime Tuesday, was quoted price soon after & was repaired and picked up Thursday lunchtime.The bossman phoned me on the... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

The most amazing garage I have been so far. The receptionist and the mechanics were super friendly, allowed even to go in the actual working area to see the issue with the car. At the last half hour b... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

RAC took my son's Mini there with a leaking rubber coolant hose and left car there in their yard on a Sunday. They did the simple job on the Monday without first advising the cost. Unbelievably they r... Voir plus

À propos de l'entreprise


Coordonnées de contact

2,8

Moyen

TrustScore 3 sur 5

67 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,8

Tous les avis

(67)

3 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Fantastic garage

Fantastic garage. Had a major service and MOT. Very helpful with advice sorting out minor issue with vehicle. Would highly recommend.

21 février 2023
Avis spontané
Logo de MOT Bros

Réponse de MOT Bros

Thank you very much Maria!!!

Noté 5 sur 5 étoiles

THE BEST GARAGE IN SURREY

THE BEST GARAGE IN SURREY! I service there 6 cars of mine and never left unhappy. Professional guys, always on time and good prices. Highly recommended. Regards
Arek.

21 février 2023
Avis spontané
Logo de MOT Bros

Réponse de MOT Bros

Thank you very much for such great review, we will keep harder to make it even better.

Noté 4 sur 5 étoiles

Great service

Professional service from the reception to the workshop have been taking my cars to them for almost 2 years and always satisfied with the work they have done.

20 février 2023
Avis spontané
Logo de MOT Bros

Réponse de MOT Bros

Thank you very much for review

Noté 5 sur 5 étoiles

Mot Bros

Really great garage to deal with and very trustworthy

20 février 2023
Avis spontané
Logo de MOT Bros

Réponse de MOT Bros

Thank you for your feedback i really appreciate it

Noté 5 sur 5 étoiles

I’v had Mot’s completed by Slavek for…

I’v had Mot’s completed by Slavek for over 24yrs on various vehicles and never been let down.

He is and his family very;
- hard working
- honest
- go out of there way to help you
- provide excellent value and expertise

I fully recommend MOTBRO which is, a caring honest family business.

Andrew

17 février 2023
Avis spontané
Logo de MOT Bros

Réponse de MOT Bros

Hi Andrew, thank you very much for detailed review. Honestly and quality are always priority for us.

Noté 1 sur 5 étoiles

Poor advice and I knowledgeable staff

Basically my vehicle went to mot bots with a fault warning on the dash. They partially completed the procedure to rectify fault and said that vehicle would be fine to drive. Within 5 miles I broke down and basically they couldn’t get it started.

Basically I had received poor advice from a company who didn’t know what they were doing or how to fix my problem. I’ve now been left with a vehicle with a seized engine.

A write off. Do not use this company if you rely on your vehicle.

2 février 2023
Avis spontané
Logo de MOT Bros

Réponse de MOT Bros

Philip, you came with DPF warning light and requested clearing errors and regeneration service, upon checking we refused due too bad condition and heavy smoke coming out. We refused further actions without proper diagnostic (you declined as knew better) and then you could not start your engine (but you came here like that). Where is our fault in there? We didn't charge you a penny and finally you took vehicle away. You had engine damaged when you came here (noise and lot of smoke to start), all on CCTV with audio- why you need to lie then?

Noté 5 sur 5 étoiles

I have never paid only £29 for MOT…

I have never paid only £29 for MOT before. It was the only garage in Woking who did it for me the same day in less than 45min. No hassle of leaving a car for all day, then having a lift back. There is nice and warm waiting area. Just what's needed.

21 novembre 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Couldn't be more unhelpful if they tried

Had a very flat tyre within a 2 minute drive of the Woking branch, rang them up, was told very busy will ring you back within 10 minutes. Rang me back around 45 minutes later but when I said don't know whether vehicle was drivable told sorry don't do call outs. So took photos and walked down to them as it was only a 7 minute walk but still they still wouldn't make a decision on whether the tyre could be driven on. Just that the tyre was beyond repair so I ordered a new tyre, after a 30 minute wait the new tyre was brought out but the garage refused to lend me a tyre remover. So I walked back to the car and drove it at 5mph to the garage, getting my son to keep a close eye on whether the tyre was breaking up. The tyre was then changed quickly but in Exeter I paid for two mid range tyres which cost £84 fitted, at this garage one mid range tyre cost £76 fitted so expensive and also on top they couldn't go out of their way in being more unhelpful. I hope I don't have another flat in Woking again

28 février 2022
Avis spontané
Logo de MOT Bros

Réponse de MOT Bros

Dear Jonathan, Thank you for your review.
We're really sorry that were not able to call you back immediately but our existing already booked customers are always priority and only if the are all served we can work on last minute enquiries. We also not able to do over the phone or by photos vehicle/ tyre diagnostics. Your safety is our priority and we can only justify your vehicle safety while its with us. We're sorry that we don't have all tyres in stock, we only keep about 150 most common types due to space limitation (only 350sqm available) but 30 min wait for custom tyre delivery is not worth one star review in my opinion. We're very sorry we don't offer hire services for our tools, its mainly due to insurance policy which will not cover you in case of any accident, its not our "unhelpful if they tried" its only policy and putting customer safety first. Our cost are transparent and we always inform upfront about total cost due which we did and you agreed. We're sorry that we're not in Exeter price range, but perhaps they used much more economic tyre? We do not recommend cheapest options when comes to tyres as its major component influencing your safety on the road. We wish you all the best and hopefully not a flat tyre in Woking again.

Noté 5 sur 5 étoiles

Booked my MOT yesterday online and got…

Booked my MOT yesterday online and got an appointment the next day as my MOT had lapsed, very quick efficient service would recommend.

29 novembre 2021
Avis spontané
Logo de MOT Bros

Réponse de MOT Bros

Thank you for positive feedback.Mot Bros Team.

Noté 5 sur 5 étoiles

Honest mechanics fair pricing.

Went in with my Ford Transit Van in limp mode and thought it was the end of it. Was expecting a huge bill, but the mechanics got it all up to SPEED and were honest and came up with a solution that saved me hundreds of £'s. This will now be my go to for any car fault, solely based on the honest and efficient service I received. Thanks again MOT Bros

Branden.

13 mai 2021
Avis spontané
Logo de MOT Bros

Réponse de MOT Bros

Thank you very much for your positive feedback.We really appreciate it.Mot Bros Team.

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent service

Excellent service, all done in one visit (service, tyres and MOT) for great price. Thank you!!

5 avril 2021
Logo de MOT Bros

Réponse de MOT Bros

Thank you for the feedback.Mot Bros Team.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus