Angreretten fungerer ikke da returen er…
Angreretten fungerer ikke da returen er veldig kostbar. Kvaliteten på varen er elendig, og kundeservicen lik 0. Firmaet gir inntrykk av å være norske, men de bestiller kun varen fra kina, og tar ikke noe ansvar, og det er usikkert om betaling av produktet blir tilbakebetalt. Mail besvares kun med beskjed å benytte et svensk angreskjema.







