Det är en tjej sim jobbar på ysl nk beatuy hon heter maria hon är jätte otrevlig när man motiverar varför man vill lämna tillbaka en vara ser hon så sur ut o tittar bort o söger ok
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
beställde en känning från varumärket Malina via NKs ehandel - klänningen vi fick hem var uppenbart använd av någon innan den hamnade i en låda hem till oss. När kontakt har tagits med deras KS är det... Voir plus
Har flera presentkort på flera tusen som gått ut. De skriver att korten är gilltiga 2 år från att de har aktiverats men jag har aldrig aktiverat de. NK säger är att pengarna är borta och det finns... Voir plus
Jag har varit en lojal kund hos NK i många år. Det är tråkigt att uppleva dåligt bemötande och kass service från den nya kundtjänstpersonalen. Hon kan knappt göra sig förstådd på svenska och har en ot... Voir plus
À propos de l'entreprise
Informations provenant de diverses sources externes
The store in Stockholm receives some twelve million visitors annually, with the figure for the store in Gothenburg being about three million and the total number of staff around 1,200.
Coordonnées de contact
Hamngatan 18, 111 47, Stockholm, Suède
- nk.se
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Les gens ont aussi consulté
Dålig webbshop och kass kundservice.
Dålig webbshop och kass kundservice.
Dåligt bemötande och kass service från den nya kundtjänstpersonalen samt personal i varuhus i Göteborg.
Aldrig mer Moncler. Lärt mig idag att dom kan inte bemöta sina kunder och inte heller få hjälp.
Har varit på Moncler och köpte skor till min son, som kostade mycket pengar. Så 4 månader efter skorna gick sönder och det släppte den sydda delen nästan på båda skorna. Gick till NK och prata med dom och dom kunde hjälpa mig med problemet. Den bemötande jag fick var verkligen helt kast. Att säga bara att skor är använda och kan inte göra så mycket åt det. Att jag skulle gå till en skomakaren och fixa det. Det är inte och hjälpa sina kunder. Helt värdelösa bemötande som att säga så. Skor köper man för att använda, men man tror inte att skor ska gå sönder efter 4 månader. Helt frustrerande och besviken att dom kan absolut inte hjälpa sina kunder. Fram över kommer aldrig mer köpa nåt från dom.
Mycket härlig stämning i varuhuset.
Jag har varit en lojal kund hos NK i…
Jag har varit en lojal kund hos NK i många år. Det är tråkigt att uppleva dåligt bemötande och kass service från den nya kundtjänstpersonalen. Hon kan knappt göra sig förstådd på svenska och har en otrevlig ton. Dessutom visade hon sig vara väldigt oprofessionell och verkade inte förstå systemet hon arbetade med. Det var verkligen en besvikelse. Jag var där i lördags och fick inte den hjälp jag behövde.
Sämsta jag varit med om
Sämsta jag varit med om. Att som varuhus inte ta emot kontanter är ju bara så tråkigt och ide löst.
Varför ska vi alla andra bli drabbade för att en person inte skötte sig?
Vi kanske ses när kontanter är en möjlig betalning hos er igen.
Hoppas det inte är sant
Hoppas det inte är sant, att ni tänker sluta med kontanthantering. Hoppas ni fortfarande kommer att ha kunden i centrum och låta dem välja betalningssätt. Kunderna har kvar sitt förstånd. Att bli först med att bli så digitala som det bara går är ingen merit och bankerna är inte Din bästa vän, Tänk nu igenom effekterna av vad ni beslutar.
Jag kommer aldrig nånsin handla på nk…
Jag kommer aldrig nånsin handla på nk nu när ni slutat ta emot kontanter!! Det är riktigt uselt av er!!!
Kommer aldrig handla där igen nu när…
Kommer aldrig handla där igen nu när dom inte tar kontanter
Att inte ta emot kontanter är skamligt…
Att inte ta emot kontanter är skamligt och jag hoppas ni blir fullständigt bojkottade.
NK = Nekar Kontanter
NK = Nekar Kontanter. Kommer aldrig handla där igen. De kriminella kommer hitta andra vägar att göra pengar på. Vilket trams att affärer slutar med kontanter. Vidrigt. Jag använder alltid kontanter om jag kan.
Inga kontanter inga mer köp.
Tar inte kontanter längre vilket ger…
Tar inte kontanter längre vilket ger underbetyg
Ta emot kontanter
Så ni börjar vägra ta emot mina ärligt förtjänade pengar. Tråkig att ni diskrimierar mig och andra som inte kan/vill betala digitalt.
Diskriminering/digitalberoende/kontantlöst
Sluta med kontanter är inte rätt sätt…
Sluta med kontanter är inte rätt sätt att stärka våran valuta!
Om man som stort företag gör så, kommer mindre att följa efter.
Då tar man bort en hel kundkrets som faktiskt vill använda våran svenska valuta!
Man utesluter helt enkelt kunder som inte kan eller vill ha betalkort.
Otrevlig personal
Riktigt tråkigt att bli bemött av personal som knappt göra sig förstådd på svenska, prova prata engelska, men det förstod han inte heller.
Sen att dom ska sluta med kontanter gör ju inte saken bättre.
Arg skåning
Aldrig mer handla hos er
Extremt pinsamt.
Så otroligt dåligt. En person som gjort något hemskt, ska gå ut på EXAKT alla andra i samhället. Är det vad som lärs ut i skolor? Att man ska döma alla andra när det är en enstaka person som gjort fel? Sparkar ni all personal i hela köpcentrumet och en av er arbetare gjort fel? Otroligt pinsamt för er.
gör om, gör rätt. OCH be om ursäkt.
Eftersom Nk slutade använda kontanter
Eftersom Nk slutade använda kontanter, jag kommer aldrig handla mer på Nk
Ordningen bör återbyggas!
Det finns klientel som beter sig stökigt... Ordningen bör återbyggas! Det var bättre förr.
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.








