Har bestilt et batteri de har trukket…
Har bestilt et batteri de har trukket penge men har intet hørt 10 dage siden
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Har bestilt et batteri de har trukket penge men har intet hørt 10 dage siden
Uacceptabelt. Indehaveren lægger facebook video op, han er nødt til at aflyse flere aftaler uger frem på grund af rygproblemer. Lægen har sagt han skal hvile, og ligge.
Dage efter farer manden rundt på Padborg Park på sin bane motorcykel. Det er godt nok dårlig stil at være nødsaget til at aflyse folk, men man kan godt drøne rundt på sin motorcykel på en bane.
Aldrig igen. Uærligt, utroværdigt og under al kritik.
God service og hjælp til de rigtige produkter til ens MC, intet at komme efter det spiller bare.
Ventede 10 dage på min varer som var på lager de svarer ik når man ringe
Umulige at komme I kontakt med på mail og tlf, når man ikke har fået det man kar købt og betalt for...
Startede med at bestille en GPR udstødning i mens de afholdte sommerferie. Det vidste sig efter at deres ferie var slut at udstødningen var udgået og ikke kunne skaffes.
Jeg fik tilbudt andre udstødning med rabat for ulejligheden. Produktet blev levereret som aftalt og er over al forventning. Jeg er meget tilfreds.
Virkelig god service fra Poul.
Jeg er bestemt ikke færdig med at handle hos Pitboxen! :-)
Pitboxen🏍️🏍️👍👍😀😀
Jeg kan ikke mindes at have mødt en mere dedikeret, utrolig faglig dygtig og venlig person end Poul fra Pitboxen
Det er første gang jeg har brugt Pitboxen og kan kun sende den største ros til Teamet omkring Pitboxen
Jeg har fået lavet affjedring, stort service, dæk, nyt kædekit, alle væsker, filtre og haft motorcyklen på rullefelt alt
I hele processen har der været kyndig vejledning fra Pitboxen med Deres enorme knowhow.
Motorcyklen var klar til aftalt tid og alt spiller bare Max. Selv om der var udfordringer med at få motorcyklen til at gå optimalt på rullefelt, giver de sig tid til at finde de rigtige løsninger også selv om det kræver at motorcyklen skal på rullefelt ad flere omgange.
Når det kommer til affjedringen har jeg fået opgraderet forgaffel, bagdæmper og styrdæmper, under kyndig vejledning montage og ind justering af Pitboxen
Pitboxen er god til også at sige fra på de ting som de ikke er experter i, men fremadrettet skal jeg kun have lavet min motorcykel hos Pitboxen
5 stjerner rækker ikke😀de er meget bedre end det
Har handlet ved pitboxen først omkring nogle hyperpro fjedre til Kawasaki og har nu fået motorcyklen rullet og kørt ind. Poul er flink og snaksaglig samt professionel, god service kommer 100 tilbage
Fantastisk rådgivning og anbefalinger, selvom det hurtigt kan blive dyrt !
Jeg fik idag påmonteret, en hyperpro bagdæmper. Må sige at det var en rigtig god oplevelse at komme hos pitboxen. Ligefra man kommer føler man sig velkommen i værkstedet. Poul gav gode råd med på vejen om opsætning og anbefaling af dæk, og gav sig tid til at give en grundig gennemgang af den nymonterede bagdæmpers funktion. Helt igennem proff. og behageligt sted. Det er ikke sidste gang jeg kommer der.
Enestående service og rådgivning! Jeg skulle for første gang til at rode med et nedgearet kædekit til min Fireblade, og havde i den anledning lidt udfordringer med at blive klog på plusser og minusser ved forskellige bredder, materialer og påvirkning af kørsel. Heldigvis fik jeg fat i Poul, der kvitterede med gode råd, gearings-simulator og som slutvist sammensatte et sæt, der passede til min lidt specielle hjulopsætning. 10/10
Professionel og Fantastisk Oplevelse 😃
De leverer en 150% kvalitetsbevidst service.
Min MT-09 SP kører så meget bedre efter en ECU Flash.
Super flink og imødekommende ☀️
Kan kun varmt anbefales 😄
Jeg har lige fået justeret min suzuki gsxs 1000 som var umulig at køre på ved lave omdrejninger,nu kører den bare super godt trækker jævnt i alle gear.
Tak til Poul
Fantastisk forskel.
Havde bestilt ECU flash til min “nye SV1000” hos Pitboxen. På vej der op oplever jeg på motorvejen, at cyklen ligesom holder igen (går dårligt) også ved høj hastighed.
Trods travlhed kigger Poul på den og konstatere, at TPS censor står forkert, det ene tændrørskabel er defekt, og der er skidt i brændstofpumpen.
Alt det bliver fixet, og cyklen stiger fra ca. 100 til 125 heste på baghjulet. Oplevelsen på hjemturen var fantastisk, den går fantastisk og køreglæden er vendt tilbage.
Vigtigst af alt er dog, at man som kunde oplever Poul som en mand der bare vil have tingene skal lykkedes, og til den aftalte tid trods uforskyldte udfordringer.
Kan kun anbefale Pitboxen.
Fantastisk service.
Bestilte sæde til mc online, som ikke kunne leveres fra leverandør.
Kompetent vejledning fra pitboxen som straks hjalp mig finde erstatningsæde til en fordelagtig pris.
De har helt klart fået en kunde i fremtiden.
Skal du have lavet noget på din mc, så er det her du får proff. Hjælp til alt fra affjedring, dæk, bremse og indkøring på rullefelt.
Tjek på FB hvor det lyser langt væk at Pitboxen går op i detaljerne og nørder alt for at være bedst.
Kan kun anbefale Pitboxen.
Har bestilt en reservedel på deres hjemmeside, som efter 14 dagen stadig ikke er dukket op.. selvom der blev lovet 5-8 hverdages leveringstid. Man kan ikke træffe dem på telefonen og har ikke modtaget noget som helst om levering....
Jeg var forbi med min MT09 som ellers gik meget godt inden. Men jeg skal lige love for det blev en anden cykel jeg fik med hjem. Den kører nu blødt som smør når jeg kører mig en rolig tur og kan forvandle sig til et bæst som bare trækker igennem længere. Det er de bedste penge jeg har givet ud længe. Kan varmt anbefales.
enormt god service og særdeles proffessionelle , samt altid klar på at vejlede og hjælpe med hvad end man skulle få brug for.
har handlet her flere gange og det vil jeg klart blive ved med.
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.