Plastk Secured Credit Card Avis 328

TrustScore 1.5 sur 5

1,5

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Hidden monthly fees, high interest rates, the worst customer service I've ever experienced, service is constantly down with no eta of services being restored, I would only send people I didn't like so... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

DO NOT SEND MONEY TO THESE CROOKS. Tried canceling before activation August 2022 and advised 60 days to return funds. Going on 6 months and still nothing. They keep stating its been expedited and p... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Contact me if you have a claim against this company or thier CEO Motola Omobamiduro. More specifically Plastik Financial.. Were in the early stages of class action and have currently over 60 names w... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

These guys are Slime Bags! They refuse to refund your deposit, the so-called customer service is a joke, and I've basically been threatened with ridiculous fees, and even a strike on my credit for... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Institution financière

Écrit par l'entreprise

Give yourself some credit and apply for your secured credit card today.


Coordonnées de contact

1,5

Mauvais

TrustScore 1.5 sur 5

328 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

They stole my deposit and won't give it…

They stole my deposit and won't give it back. I'm trying to start a class action suit...please everyone reach out to me.
Updated
Plastk continues to reach out saying they want to help, I will get my money and they will try and help...BS this is a stall tactic and they have no intention of refunding me or the thousands of others out money...CLASS ACTION LAWSUIT!!!

29 avril 2023
Avis spontané
Logo de Plastk Secured Credit Card

Réponse de Plastk Secured Credit Card

We are sorry to hear about your experience, and we take these allegations seriously. We want to address your concerns promptly and resolve the matter to your satisfaction. Please contact our customer support team, so we can investigate the issue further and work towards a resolution. Your feedback is essential to us, and we are committed to ensuring fair and transparent practices.

Team Plastk.

Noté 1 sur 5 étoiles

DOWN RIGHT CRIMINAL

I was pushed to get this card for work - a whole other financial nightmare there. Opened the account in November 2022 and requested to cancel on March 26, 2023. Waited the required 60 days and contacted Plastk as to when I would be receiving my security deposit back. They proceed to tell me that I had to wait until June 26, 2023 as this is the date they had on file for my 60 days. I had to provide the proof that it should be May 26, 2023. Needless to say, I am now hearing a lot of similar issues with others. This company should be held accountable but they are not. I am out $500.00. DO NOT USE PLASTK. You can obtain secured credit cards elsewhere. I am now afraid how this is going to affect my credit rating - worried that they have all my credit information as well and my account is still open after months of requesting it closed. Can't even reach someone by phone either.

8 juillet 2023
Avis spontané
Logo de Plastk Secured Credit Card

Réponse de Plastk Secured Credit Card

We apologize for the difficulties you encountered during your experience with our card services. We understand your frustration and the inconvenience caused by the delay in canceling your account and receiving your security deposit.

Regarding your concerns about your credit rating and account closure, we assure you that we take data security and customer privacy seriously. We will investigate the status of your account and ensure that it is closed as requested.

We apologize for the inconvenience caused by the difficulty in reaching us by phone. Please provide your account details; our customer support team will prioritize your case and assist.

Once again, we apologize for any inconvenience caused and appreciate your patience as we work towards resolving these issues. We value your feedback and are determined to address your concerns and provide a satisfactory resolution.

Please reach out to our customer support team. We are here to assist you.

Team Plastk.

Noté 1 sur 5 étoiles

I cancelled my card in March

I cancelled my card in March, they asked to wait 60 days to settle any potential charges before releasing the deposit. I have been begging them for so many weeks, endless emails.

I still haven't received anything.

27 juin 2023
Avis spontané
Logo de Plastk Secured Credit Card

Réponse de Plastk Secured Credit Card

Dear Paul, your dissatisfaction is deeply concerning to us. We apologize for the delay in addressing your refund concern.

we're glad to inform you that most pending refunds have been processed. You should see the refund in your account. If you don't, please reach out to our support team.

Team Plastk.

Noté 1 sur 5 étoiles

Criminal behaviour with no repercussions

I highly doubt anyone Plastk responded to in these comments actually got their money back. I canceled my cats almost two years ago and can’t get them to release my security deposit. Criminals.

24 juin 2023
Avis spontané
Logo de Plastk Secured Credit Card

Réponse de Plastk Secured Credit Card

Dear Andrew, your dissatisfaction is deeply concerning to us. We apologize for the delay in addressing your refund concern.

We're glad to inform you that most pending refunds have been processed. You should see the refund in your account. If you don't, please reach out to our support team.

Team Plastk.

Noté 1 sur 5 étoiles

just a SCAM, avoid it

had this card for 6 month or so. didnt report to credit bureaus and had stacks of fees and stuff. massive scam.

took 4-5 months to cancel and all the while they were charging me fees. finally had to call better business bureau and hassled them a lot. they finally cancelled.

just another scam, stay away.

14 février 2023
Avis spontané
Logo de Plastk Secured Credit Card

Réponse de Plastk Secured Credit Card

We apologize for the inconvenience caused during your experience with our card services. We want to assure you that we are not a scam and appreciate your feedback and will use it to improve our processes moving forward.
Team Plastk.

Noté 1 sur 5 étoiles

Worst Credit Card Company

This is one of the worst credit card companies ever; providing a small deposit of $300, but they add so many fees, including a processing fee for using the credit card. I voiced my opposition to the fee. I cut up the card last fall.

Then In April 2023, they offered a plan where they waived the fees if I paid an amount owning, and they would update my Equifax and Transunion, which they haven't done at all even through I paid the principal amount, owing.

No wonder they are getting bad press right now as they are the worst company that I have delt with

20 juin 2023
Avis spontané
Logo de Plastk Secured Credit Card

Réponse de Plastk Secured Credit Card

We appreciate you bringing this matter to our attention. We would like to investigate the situation further to understand the specifics of your case and find a suitable resolution. Our customer service team is dedicated to addressing your concerns and providing you with a satisfactory solution.

Our company strives to deliver excellent customer service and ensure transparency in our policies. We understand the importance of maintaining a positive relationship with our customers and will take your feedback into consideration to improve our services. Please allow us the opportunity to rectify the situation and regain your trust.

Once again, we apologize for any inconvenience caused and are committed to resolving this matter to your satisfaction. Please contact our customer service department at your earliest convenience so that we can assist you further.

Team Plastk.

Noté 1 sur 5 étoiles

Been trying for months now to cancel

Been trying for months now to cane the card. First took 3 days of emailing stating want to cancel. Finally they state "60 days" and will be refunded.
Still nothing. Evrry week, am emailing to get info, only to get same excuse every single time. "OH, it's been escalated to back end."
Yeah right.
Now contacting fraud dept, stating what they have done.
Going to be contacting parliament also.
RCMP will also be informed.
"Team Plastk"?
More like "TEAM FRAUD"

17 juin 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Waiting 8 months and counting for my $500 deposit back

Again I wish I could give out negative stars. I have been chasing Plastk since October 2022 to return my $500 deposit. They have responded with the same thing over and over that it's been escalated to Senior management and prioritized. We were told on Tuesday, June 6 to expect a call from the Returns Team in 2 days. They haven't called. When I emailed them again, this was the reply "It is to inform you that we have already forwarded the concern to our manager for further assistance. As the manager is out of the office for a few days as soon as he will be back we will assist you accordingly.
Rest assured as I have forwarded the request will keep you updated soon as I will follow up with the higher management." I followed up yesterday and got this response "
We really appreciate your patience in this matter. We have escalated it to the relevant department to release your refund soon. We will update you via email once we have an update." This will be added to my collection of correspondence which promises a callback or a return of my deposit. I feel bad for the staff because I know that their responses are a directive from "Senior Management" who throw their frontline staff to the wolves.

So long and short of it, these guys are crooks. I have initiated complaints with the Better Business Bureau, the FCAC and the Consumer Protection Boards of BC and Alberta. Do not, I repeat, Do not, sign up for a Plastk card. There are plenty of options out there which are legitimate and will help you. I fear I will be out $500 but if there are any others out there in the same situation, please post and help me warn unsuspecting customers.

12 juin 2023
Avis spontané
Logo de Plastk Secured Credit Card

Réponse de Plastk Secured Credit Card

We are truly sorry to hear about the ongoing issues you have faced in regards to your deposit refund. We understand your frustration and disappointment, and we deeply regret any inconvenience caused to you. Please accept our sincere apologies for the delays and lack of communication you have experienced.

We assure you that your concerns have been escalated to our senior management, and we are actively working towards resolving this matter as quickly as possible. However, we understand that the repeated delays and unfulfilled promises have left you dissatisfied, and we apologize for the distress this has caused.

Our team is committed to providing timely updates and ensuring a resolution to your refund request. We regret any miscommunication or unmet expectations, and we are taking immediate steps to rectify the situation. Please be assured that your concerns have been heard and are being addressed by our management team.

We genuinely value your feedback and hope to regain your trust in the future. Thank you for bringing these issues to our attention.

Team Plastk.

Noté 1 sur 5 étoiles

Stay Out of Plastk Visa Company To Protect Your Hard Earned Money

It was the most horrible experience in my life applying for a card to Plastk. Guys, stay out of them to protect your money and save yourself from harassment. Immediately after applying for the card and sending my security deposit, I asked them to cancel my card and send me a full refund. My request was processed, but I never received my money back. Then I reached out to them and they mentioned that there would be a 6-month wait. Although, that 6 months have passed, I never received that refund. I kept contacting them and they kept promising a refund. That never happened. I realized that this company is running their operations in such a way that is not professional and ethical. Upon realizing that I would never get that refund, I asked them to send me to reactivate my account and mail the card to me. After receiving the card, I started getting questionable charges that did not make any sense. Upon realizing the horrible situation that I am trapped in, I asked them to cancel my card. As usual, my request was processed, but my account is still not canceled. They keep hitting my account with questionable charges. Not to mention the monthly fees. The customer support confirmed that they would keep charging fees until the card is canceled. Well, my friends, It's been more than 2 months or so, my account is still active and I am paying those questionable charges. I do not think that they would cancel my account ever, and keep hitting me with these questionable fees and charges. My fellow citizens, please, stay out of this company, and spread this all over, so no one else has to go go through their torture. Thank You

5 juin 2023
Avis spontané
Logo de Plastk Secured Credit Card

Réponse de Plastk Secured Credit Card

We sincerely apologize for the unfortunate experience you have had with our company. We understand your frustration and disappointment, and we deeply regret any inconvenience caused to you. Please allow us to address your concerns and provide a professional response.

First, we assure you that we take customer feedback seriously and strive to provide a seamless and reliable service. We deeply apologize for any miscommunication regarding your refund. We understand the importance of timely resolution and regret that we did not meet your expectations. Rest assured; we are committed to rectifying this situation promptly.

We have thoroughly investigated your case and are actively working to process your refund as quickly as possible. Due to unforeseen circumstances, there was a delay in the refund process, for which we sincerely apologize. We understand the frustration this has caused you and are committed to resolving the matter promptly. Our team is dedicated to ensuring that your refund is processed without any further delays.

Regarding the questionable charges you mentioned, we take such matters very seriously. We assure you that we have initiated a thorough investigation into these charges to determine their origin and rectify the situation immediately. We apologize for any inconvenience caused and will take appropriate measures to prevent similar issues from arising in the future.

As for the monthly fees, we apologize for any confusion regarding our terms and conditions. We are committed to providing transparent information about our fees and charges. We kindly request you contact our customer support team with specific details, so we can promptly address your concerns and clarify any misunderstandings.

Please know that your satisfaction is of the utmost importance to us, and we are determined to resolve these issues to your complete satisfaction. We value your feedback as it helps us improve our services and ensure that similar situations do not occur in the future.

Thank you for bringing these matters to our attention.

Team Plastk.

Noté 4 sur 5 étoiles

Find another secured Credit Card

First and Foremost: The company responded to my review in the most professional manner. Second they are a new company on the market and adjusting to the unjust.. (they are backed by another company and the relationship was not the best,, they are transitioning to find alternative).

No fees are hidden they are in the disclosure agreement.

Hoping they soon will be able to find more ATM that can be used without the high ATM fees which will allow deposits.... to down your credit ... or add to security funds.

It does report to equifax.

I have not used the card to date... only to activate the PIN. I had to do this because the PIN on the paper didn't peal correctly.

I'm wondering how many other people had issues with this..
$10.00 ABM fee in addition to the $3.50 ABM fees adds up.. if many people are activating their PIN using at ABM. Not sure if you have to if the PIN on the paper works.

So far the charges I've had

$48 annual fee x 2 (they say they will refund still waiting)

$6 month charge
$10.00 TD Fee (Your fee) This is posted in the PLastk disclosure agreement.
International purchases have a fee of $4.50 per transaction.

Best to read the disclosure agreement to see all the fees.

$3.50 (ATM... use)
(it cost me $13.00 to withdrawl cash $100.00 from a TD ATM)

$115.50

I have not used the card. I had no choice but the do a cash withdrawl to activate the PIN.

I sent and etransfer for the $100.00 to avoid the withdrawl interest charges that occur after 3 days. My bank I sent if from says it was deposited so I have to see how long until it shows on the account.

The etransfer arrived within 30 minutes of it saying it was deposited by my other bank.

I will update that when recevied.. curious to see if they delay it by days to charge me interest on the cash withdrawl I had no choice over.

Inconvenient access to no charge ATMs. Office buildings only open during limited building hrs in the Toronto area.
If did take a long time to get the card after sending the security deposit.

If the PIN you receive does not work, peals off incorrectly you have to call them, they will send an email for you to reset your PIN.... followed by .. having to find an plus ATM.

The email instructions to reset the email are confusing. It says to go to your website on a brower and card management, but have your app open to receive notification code. The notification pops up but no code ever appears.

You have to withdrawal money (High interest rate after 3 days on cash withdrawls) to finish the PIN activation process.

You cannot deposit money to your account through an ATM.

In the Toronto area only 2 of the ATMS are available for withdrawals without the high fees charged by other ATMS, $3.50 .. to use their ATMS. TD for Example will charge $3.50 per withdrawal.

I'm not sure if the same activation of the PIN is necessary if the Initial pin works for you. The email response from representatives is prompt, and this is a bonus; however, they neglect to answer the specific questions you ask.

I was asking questions like can I make a deposit to active the PIN. Only two or three emails of asking the same questions did I finally get a proper response.

I figure its a simple matter of not reading the email fully and assuming they have the answer, responding quickly and without too much thought. Once again the response is prompt and that's a bonus.

The card looks nice has your name on the front. It's a secured card and it's great if your credit is trash. If you want a high credit level I would send a high initial amount of money as the process is slow.

Not sure how to increase the security funds. Hoping it won't be as slow as the initial amount.

Watch your transactions as I noticed a double annual fee charge. It was charged twice.... ! They are looking into reversing it. I would keep track of everything as the trust level is a little unknown at this point.

I do know hey are seeking another company to support them as a relationship with another company has fallen apart however a judge ordered the other company to continue to provide the service. I think until they can find someone else.

I think the main bonus is the quick response from a representative.

As I progress in using this card I will update the review.

10 juin 2023
Avis spontané
Logo de Plastk Secured Credit Card

Réponse de Plastk Secured Credit Card

We're glad to inform you that most pending refunds have been processed. You should see the refund in your account. If you don't, please reach out to our support team.

Team Plastk.

Noté 1 sur 5 étoiles

Don't get this card

In March the whole system went down for weeks. This resulted in me not having access to funds while on holiday, causing me to have to borrow money to eat. In addition, several pre-authorized payments did not go through and I had to pay hundreds in late fees and penalties. There was no compensation for this whatsoever. I am getting rid of this card, but I decided I should use the points I had banked before I do, so I converted them to cash. Of course, there is another issue with the points to cashed conversion and I lost my points and the cash. So, in short, dont get this card.

Edited to respond to the reply...
I have heard this before. I understand that you didn't shut down your system for two weeks on purpose. The point is you did nothing whatsoever to compensate your clients who were negatively impacted by the disruption. For example, since I had set up some automatic payments on the card, they didn't go through and I ended up paying hundreds in late fees.

My issue this time is that I cashed in my points but didn't get any cash back. The whole reason I got this card is for the cash back, and now you took my points and I didn't get the cash. It's been over a week and I just keep getting 'we're looking into it's emails when I inquire. Clearly, given that there have been two major issues in three months and you do nothing to help or compensate your clients, is a good indication that no one should get this card.

1 juin 2023
Avis spontané
Logo de Plastk Secured Credit Card

Réponse de Plastk Secured Credit Card

Our current processor and BIN Sponsor, Digital Commerce Bank, was found to have breached court orders Plastk obtained in January. On March 23, 2023, the bank was ordered by the Court to reinstate operations and to cooperate with Plastk’s migration away from Digital Commerce Bank.

We are actively migrating to a new world-class banking partner and processor soon and will keep you updated

We remain committed to providing you with the best possible service and appreciate your patience during this time. Please contact our customer service team at hello@plastk.ca if you have any questions or concerns.

If you have concerns about Digital Commerce Bank’s breach of court orders and resulting disruption of access to your credit card, you may contact the Ombudsman at ombudsman@dcbank.ca and/or https://www.obsi.ca/en/index.aspx.

Noté 1 sur 5 étoiles

Where is my deposit refund?

I am one of the victim having my deposit of $1000 being held longer than their actual 90days after closure policy.

I am 3 months in still waiting for my refund.

I find it hard to believe that in Canada we allow this kind of company to even exist and as consumers we are not protected or supported on where our money went and how to get it back.

I am genuinely surprised that credit karma recommended Plastk and for me not knowing Plastk but believing in credit karma was the biggest mistake I’ve made.

13 février 2023
Avis spontané
Logo de Plastk Secured Credit Card

Réponse de Plastk Secured Credit Card

Our current processor and BIN Sponsor, Digital Commerce Bank, was found to have breached court orders Plastk obtained in January. On March 23, 2023, the bank was ordered by the Court to reinstate operations and to cooperate with Plastk’s migration away from Digital Commerce Bank.

We are actively migrating to a new world-class banking partner and processor soon and will keep you updated

We remain committed to providing you with the best possible service and appreciate your patience during this time. Please contact our customer service team at hello@plastk.ca if you have any questions or concerns.

If you have concerns about Digital Commerce Bank’s breach of court orders and resulting disruption of access to your credit card, you may contact the Ombudsman ombudsman@dcbank.ca and/or https://www.obsi.ca/en/index.aspx .

Noté 1 sur 5 étoiles

This company is TRASH

This company is TRASH. My husband has been waiting 6 months for his refund of his deposit. They keep charging him the monthly fee on top of it. And now they won’t return my $1000 either. A company full of excuses and a complete scam STAY FAR away from them!

29 mai 2023
Avis spontané
Logo de Plastk Secured Credit Card

Réponse de Plastk Secured Credit Card

Dear Sana, your dissatisfaction is deeply concerning to us. We apologize for the delay in addressing your refund concern.

We're glad to inform you that most pending refunds have been processed. You should see the refund in your account. If you don't, please reach out to our support team.

Team Plastk.

Noté 1 sur 5 étoiles

If I could give a negative star review, I would

If I could give a negative star review, I would. I wanted a quick credit card to use to build credit, and I applied to Plastk. Fine. Secured with $300. Fine. I used it for 1 year, and decided that it wasn't for me. Numerous charges by them that couldn't be explained. I called to have it cancelled, and my original $300 security sent back. This was 7 months ago. They keep telling me that it is in for processing. What a load of crap.

27 octobre 2022
Avis spontané
Logo de Plastk Secured Credit Card

Réponse de Plastk Secured Credit Card

Dear Sharon, your dissatisfaction is deeply concerning to us. We apologize for the delay in addressing your refund concern.

We're glad to inform you that most pending refunds have been processed. You should see the refund in your account. If you don't, please reach out to our support team.

Team Plastk.

Noté 1 sur 5 étoiles

Quite frankly I am surprised they have…

Quite frankly I am surprised they have 1.7 overall. If I could give them no stars I would. I sent them money for a card on March 8, 2023. Still haven't heard anything except excuses and answers from auto bots. I wish I had listened to everyone else on here. Whatever you do, DO NOT give your money to them period. You will lose it!!!!!!!!!!!!!

23 mai 2023
Avis spontané
Logo de Plastk Secured Credit Card

Réponse de Plastk Secured Credit Card

Our current processor and BIN Sponsor, Digital Commerce Bank, was found to have breached court orders Plastk obtained in January. On March 23, 2023, the bank was ordered by the Court to reinstate operations and to cooperate with Plastk’s migration away from Digital Commerce Bank.

We are actively migrating to a new world-class banking partner and processor soon and will keep you updated

We remain committed to providing you with the best possible service and appreciate your patience during this time. Please contact our customer service team at hello@plastk.ca if you have any questions or concerns.

If you have concerns about Digital Commerce Bank’s breach of court orders and resulting disruption of access to your credit card, you may contact the Ombudsman ombudsman@dcbank.ca and/or https://www.obsi.ca/en/index.aspx .

Team Plastk.

Noté 1 sur 5 étoiles

Closed account and no security deposit returned to date.

Closed account and have been unable to receive the return of my secured funds.

You are unable to contact Plastk customer service via telephone and the email responses are automated generated responses as you see in their replies to the other reviews on file.

Company is providing fraudulent information and not processing the return of funds.

15 février 2023
Avis spontané
Logo de Plastk Secured Credit Card

Réponse de Plastk Secured Credit Card

Dear Aryanne, We sincerely apologize for your frustrating experience. We understand your concerns and the inconvenience this has caused you.

We want to make this right for you. We have taken your feedback seriously and significantly improved our processes to ensure such issues don't happen again.

We're glad to inform you that most pending refunds have been processed. You should see the refund in your account. If you don't, please reach out to our support team.

Team Plastk.

Noté 1 sur 5 étoiles

It took 14 months to close my account…

It took 14 months to close my account and in that time they did more damage to my credit score than any good they ever could. I went to the bank company that bought them out to resolve my problem but by then they had decimated my credit score with missed payments. Customer service is the worst and they over charged my account by hundreds of $$$ STAY AWAY, DON'T EVEN THINK ABOUT USING THIS COMPANY

20 août 2022
Avis spontané
Logo de Plastk Secured Credit Card

Réponse de Plastk Secured Credit Card

Our current processor and BIN Sponsor, Digital Commerce Bank, was found to have breached court orders Plastk obtained in January. On March 23, 2023, the bank was ordered by the Court to reinstate operations and to cooperate with Plastk’s migration away from Digital Commerce Bank.

We are actively migrating to a new world-class banking partner and processor soon and will keep you updated

We remain committed to providing you with the best possible service and appreciate your patience during this time. Please contact our customer service team at hello@plastk.ca if you have any questions or concerns.

If you have concerns about Digital Commerce Bank’s breach of court orders and resulting disruption of access to your credit card, you may contact the Ombudsman ombudsman@dcbank.ca and/or https://www.obsi.ca/en/index.aspx .

Team Plastk.

Noté 1 sur 5 étoiles

Horrible company to deal with. Scamers.

Horrible company to deal with. They took my security deposit and never provided a card. Provided same excuses that other reviewers are stating from months and years ago. They haven't changed. They are working off some scam script. I requested an immediate refund and was told I had to wait 60 days (shameful with today's modern technology). I sent them my money in minutes and they need 60 days to return it? It's now been 67 days and I continue to get the run-around. I'll likely never see my money again. Do not do business with this company or you will regret it. They are either fraudulent or incompetent.

Update: 71 days. Still no refund. Phone number just gives automated reply.

Update: 77 days. Still no refund.

Update: 94 days. Still no refund.

Update: 123 days. Still no refund.

Update: 139 days. Still no refund.

Update: 147 days. Still no refund.

7 mai 2023
Avis spontané
Logo de Plastk Secured Credit Card

Réponse de Plastk Secured Credit Card

Our current processor and BIN Sponsor, Digital Commerce Bank, was found to have breached court orders Plastk obtained in January. On March 23, 2023, the bank was ordered by the Court to reinstate operations and to cooperate with Plastk’s migration away from Digital Commerce Bank.

We are actively migrating to a new world-class banking partner and processor soon and will keep you updated

We remain committed to providing you with the best possible service and appreciate your patience during this time. Please contact our customer service team at hello@plastk.ca if you have any questions or concerns.

If you have concerns about Digital Commerce Bank’s breach of court orders and resulting disruption of access to your credit card, you may contact the Ombudsman ombudsman@dcbank.ca and/or https://www.obsi.ca/en/index.aspx .

Team Plastk.

Noté 1 sur 5 étoiles

Don't not do business with them!!!

They didn't report to the bureau. They didn't refund my money. Their customer service agents are rude and pushy.

4 mars 2023
Avis spontané
Logo de Plastk Secured Credit Card

Réponse de Plastk Secured Credit Card

Our current processor and BIN Sponsor, Digital Commerce Bank, was found to have breached court orders Plastk obtained in January. On March 23, 2023, the bank was ordered by the Court to reinstate operations and to cooperate with Plastk’s migration away from Digital Commerce Bank.

We are actively migrating to a new world-class banking partner and processor soon and will keep you updated

We remain committed to providing you with the best possible service and appreciate your patience during this time. Please contact our customer service team at hello@plastk.ca if you have any questions or concerns.

If you have concerns about Digital Commerce Bank’s breach of court orders and resulting disruption of access to your credit card, you may contact the Ombudsman ombudsman@dcbank.ca and/or https://www.obsi.ca/en/index.aspx .

Team Plastk.

Noté 1 sur 5 étoiles

STAY AWAY

STAY AWAY! This is by FAR the worst company I've ever dealt with. They hurt my credit and state online they will return your funds within 60 days of closing the account. You can never get through on the phone. Im going on 200 days since my account was officially closed and still waiting on getting my money back. Ive contacted a lawyer, the BBB and consumer protection. They should not get away with what they do to people!

30 septembre 2022
Avis spontané
Logo de Plastk Secured Credit Card

Réponse de Plastk Secured Credit Card

Our current processor and BIN Sponsor, Digital Commerce Bank, was found to have breached court orders Plastk obtained in January. On March 23, 2023, the bank was ordered by the Court to reinstate operations and to cooperate with Plastk’s migration away from Digital Commerce Bank.

We are actively migrating to a new world-class banking partner and processor soon and will keep you updated

We remain committed to providing you with the best possible service and appreciate your patience during this time. Please contact our customer service team at hello@plastk.ca if you have any questions or concerns.

If you have concerns about Digital Commerce Bank’s breach of court orders and resulting disruption of access to your credit card, you may contact the Ombudsman ombudsman@dcbank.ca and/or https://www.obsi.ca/en/index.aspx .

Team Plastk.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus