Kachelventilatoren besteld Nooit iets ontvangen . Nabetaling van KLARNA nu in discutie.Extra betaald voor verzending . Colis Prive zegt dat geleverd is niet dat ik dat niet geloof enkel is het nooit b... Voir plus
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Een ster omdat geen ster niet mogelijk is, wat een oplichters! Op 10 dec een geruite jas besteld. Meteen betaald en orderbevestiging binnen maar daarna niets meer. Op mails via gofit1122 at outlook.c... Voir plus
Na een melding op deze site werd ik per mail verwittigd dat de levering ging gebeuren binnen de week en dat gebeurde ook.
Bespaar jezelf de moeite en gedoe met dit drop shipping bedrijf. Ik heb op 26 november jl. een 'bouw je eigen dinosaurus kit' besteld voor Sinterklaas. Pas gisteren (16/12) binnengekregen! De ve... Voir plus
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Les gens ont aussi consulté
Kachelventilatoren besteld Nooit iets…
Kachelventilatoren besteld Nooit iets ontvangen . Nabetaling van KLARNA nu in discutie.Extra betaald voor verzending . Colis Prive zegt dat geleverd is niet dat ik dat niet geloof enkel is het nooit bij mij geleverd. Nu maar opzoek gaan naar contact adres want op e-mail word wel degelijk NOOIT geantwoord.
LET TOCH OP!!
LET TOCH OP!!
Zij adverteren op Facebook. Als je iets besteld, wordt dit naar hun zeggen na 2 werkdagen geleverd, niet dus!
Het spul komt uit China, dus...ze gaan het echt niet zelf halen. Doorgeven bij de fraude helpdesk. Voorkom-dat-u-opgelicht-wordt-door-een-webshop
Heb je betaald: dan kun je fluiten naar je duiten!!!
Oplichters zijn het dus.
Oplichters- pas op!
Precies dezelfde ervaring als hieronder: in november sieradenset x2 besteld, niet geleverd, adres bleek niet volledig, overige communicatie geen reactie. Tot op heden geen levering of geld retour. Oplichters!
Einde november een bestelling geplaatst…
Einde november een bestelling geplaatst van een Rosara sieradenkit. Kon zo gezegd niet geleverd worden omdat leveringsadres niet klopte. Heb via mail
contact opgenomen en heb nogmaals adres moeten doorgeven. Het pakketje ging terug aangeboden worden. Is nog steeds niet gebeurd en als ik naar de link van mijn bestelling ga krijg ik een foutmelding.
Ik krijg ook geen reactie meer op mails die ik verstuur.
Echte oplichters !!!!
Niets ontvangen
één maand na bestelling nog steeds niets ontvangen. Een terugbetaling zou netjes zijn, maar daar vrees ik voor.
Artikel was volledig beschadigd bij de…
Artikel was volledig beschadigd bij de levering. Na verschillende mailtjes met de klantenservice weigeren ze de bestelling terug te betalen. Hier bestel ik nooit meer.
Wat een smerige oplichters
Wat een smerige oplichters. Jas besteld en betaald. Binnen no time een email met de bevestiging en track & Trace. Nu is opeens de website en facebook pagina weg!! Op het mailadres : Gofit1122@ outlook.com wordt simpelweg niet gereageerd.
Opeens is er op Facebook een advertentie met dezelfde jas maar dan van een ander bedrijf: Bodario.com
Oplichterij
Besteld op 5 december, zogezegd 3 dagen levering. Track en trace blijft staan op 'informatie ontvangen'
Geld teruggevraagd via mail en messenger en via messenger antwoord gekregen dat ze gingen proberen. Helaas daarna geen teken van leven meer en website is ook verdwenen :(:(
Een ster omdat geen ster niet mogelijk…
Een ster omdat geen ster niet mogelijk is, wat een oplichters! Op 10 dec een geruite jas besteld. Meteen betaald en orderbevestiging binnen maar daarna niets meer. Op mails via gofit1122 at outlook.com krijg je geen antwoord. Online alleen maar slechte reviews gelezen, website en Facebook is weg. Wel vind ik balandostore.nl die exact dezelfde jas aanbiedt.
Aangifte gedaan bij de politie en claim ingediend bij creditcard maatschappij.
Bestelling nog steeds niet geleverd
Ik heb een juwelenkit besteld via Rosara.be op 7/december en dit ook betaald bij bestelling.
Op vandaag heb ik nog niets ontvangen.
De site blijkt ook verdwenen te zijn.
Heeft iemand een mail adres waar ik terecht kan?
Vreemd genoeg krijg ik nu pop-up's van andere websites die dezelfde producten aanbied. Iemand weet dat er een link zou zijn tussen deze bedrijven?
Hiphopmat besteld voor kleindochter
Hiphopmat besteld voor kleindochter. Veel te laat geleverd .Slechte kwaliteit. Dus moet terug. Maar kan niks meer vinden over retourneren. Gelukkig voor achteraf betalen gekozen. Waardeloos bedrijf.
Oplichters geen pakje wel een mail voor…
Oplichters geen pakje wel een mail voor een review schandalig !!!!
Pakket wel ontvangen
Pakket wel ontvangen, duurde wel lang. Blijkt het bestelde niet geschikt voor kinderen jonger dan 3 jaar, terwijl wordt geadverteerd met kinderen van ca. 8-9 maanden.
Gelukkig niet vooraf betaald!
Pakket besteld op 11/12 en ging binnen…
Pakket besteld op 11/12 en ging binnen de 3 tot 10 dagen geleverd worden. Nog steeds niks ontvangen en met de track en trace staat in progres. Als je naar de winkel wil gaan via de mail is die plots verdwenen. Echte oplichters ik ga klacht indienen bij de politie.
Twee weken geleden sieraden voor…
Twee weken geleden sieraden voor kleindochter besteld. Nog niets ontvangen. Begint op oplichting te lijken. Heb al meerdere e-mails gestuurd. Geen reactie
Wacht al sinds 2 december op pakketje
Wacht al sinds 2 december op pakketje, mail gestuurd geen antwoord, dus een hele slechte ervaring met dit “bedrijf”
Pakje na meer dan een maand nog steeds…
Pakje na meer dan een maand nog steeds niet ontvangen en eveneens geen antwoord op mijn e-mail.
Niets geleverd,geen concact mogelijk
Wacht al weken, mn vrouw is al weken terug jarig geweest, zinloos dit.
Reageren ook nergens op,bestel hier niets. Wel betalen, en niets leveren.
Dacht Nederlandse site niet dus, nu word ik ook plots doodgegooid met mails van de douane even 2€ betalen blijkt dus oplichtingte zijn, en ik bestel nooit iets uit buitenland, dus ze spelen ook nog eens je gegevens door!!! Echt uitkijken met rosara,site bestaat plots niet meer.
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.




