Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

The product and customer service (CS) at Rug Studio are great! I have several area rugs from them. The latest rug we ordered was high quality, beautiful yet didn't work for us. CS quickly acted on ret... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Just completed our fifth very smooth purchase with the Rug studio. outstanding customer service, quick turnaround time, amazing selection of Carpet and more make the Rug studio a very easy choice t... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

RugStudio is an amazing company to work with! The customer service is top notch, and they have an incredible selection. I live in a small ski town in CO, and they make it super easy to order samples,... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Buyers beware: I have taken RugStudio to small claims court to get full refund and free return label! The rug I received was “item not as described” long story short RugStudio takes no accountability... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Décorateur d'intérieur
  2. aussi dans
  3. Magasin de meubles

Informations provenant de diverses sources externes

Rug Studio is a division of Oriental Rug Gallery, L.P. a family-owned business located in San Antonio, Texas with a rich history in the rug business. For more than 80 years, the company has enjoyed success in all aspects of the industry, from manufacturing and importing, to wholesaling and retailing. For four generations, we have maintained our roots in our highly service-oriented retail division - partnering with retail shops of all shapes and sizes throughout the US.


Coordonnées de contact

4,2

Bien

TrustScore 4 sur 5

317 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 50 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 2 semaines

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,2

Tous les avis

(317)

20 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

The product and customer service (CS)…

The product and customer service (CS) at Rug Studio are great! I have several area rugs from them. The latest rug we ordered was high quality, beautiful yet didn't work for us. CS quickly acted on return protocol, and went the extra mile to provide a map for the local return. Upon drop off they had the paper work ready to sign, and promptly refunded the money. Quality and service and prices are superb. JV

20 août 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Just completed our fifth very smooth…

Just completed our fifth very smooth purchase with the Rug studio. outstanding customer service, quick turnaround time, amazing selection of Carpet and more make the Rug studio a very easy choice to work with. Thank you for all your help, support, and outstanding service!
We highly recommend the Rug studio!!

16 août 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Outstanding Customer Service

I ordered a rug for our entryway that was backordered. I really wanted this rug and was willing to wait. Rug Studio regularly kept me apprised of the delivery date. This was not an expensive rug, but I was made to feel like my business and my order were every bit as important as someone who had spent more money. Rug Studio is hands down one of the best companies I've ever dealt with and their customer service is exceptional. Rug Studio is my new go to.

7 août 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

RugStudio is an amazing company to work with!

RugStudio is an amazing company to work with! The customer service is top notch, and they have an incredible selection. I live in a small ski town in CO, and they make it super easy to order samples, return samples, and finalize my eventual rug orders. They also have excellent advice on what rug pads to purchase.

22 août 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Great selection and fast delivery

They had a great selection to choose from. My order arrived very quickly, and the quality exceeded my expectations. I ended up ordering 2 more rugs and loving them all.

14 août 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Our purchase of a large Karastan wool…

Our purchase of a large Karastan wool rug and pad from Rug Studio online was terrific from beginning to end! We were updated at every juncture. The sale rug had flaws reported up front and repairs were completed and photographed with my option to decline or accept the purchase and additional deduction when I called customer service to ask questions a living extremely nice lady talked to me on the phone to answer everything. No AI or automated help line! The heavy wool rug was shipped right to our door and arrived in excellent as-shipped condition. It is beautiful and makes us happy every day since!

11 février 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

my rug is gorgeous.

my rug came quickly. it was wrapped so well, we had a contest to count the layers of protective wrapping it had. i think 5!!! the southeastern truck delivery guy was very very nice. there was a delay in delivery and the lady was very apologetic. the rug is spectacular. i have been searching for this rug for 8 months. so happy happy. what a wonderful present to me from my husband. just in time for out of town company. thank you soooo much!!!!

3 août 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I would give them a zero if it were…

I would give them a zero if it were possible.
The primary issue I have is with their return policy.
We purchased 3 very inexpensive runners for a stairway in a basement renovation project. We had a large rug in the main room from Livabliss with colors that went well in the space and so ordered runners also from Livabliss that had the same color names in the description. When they came, the colors were very different from the large rug and clashed with everything else in the space. We needed to return them and try again. We contacted them to request a return and were told we needed to email them the specifics and wait for them to determine whether or not they would allow a return. Several days later we got a notice that they would allow us to return the rugs, but we had to place them in the original packaging, make labels that had everything imaginable on them including their phone number, put the email allowing us to return in the package and be sure we put the proper RA# on the outside of the package, noting that any error would mean they would not be accepted. At that point we could take them to the carrier of our choice and pay the shipping charges. They also made it clear that they would inspect the rugs to make sure we hadn't damaged them before any refund would be issued. For 2 runners and a 2 x 3 rug, that had a total cost of just over $200 we paid over $100 to ship them back using UPS. This is something we have not encountered anywhere else and will never buy from them again. The measure of a company is not how they manage things if you are happy with their product, but how they manage things if you are not. The Rug Studio has failed miserably.

22 juillet 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

We inadvertently ordered two rugs…

We inadvertently ordered two rugs instead of one. When we discovered our error we called rugstudio and they quickly corrected the order quantity right on the spot. Thanks for the great customer service!

20 juillet 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Best customer service

The customer service at RugStudio is outstanding. I used to online email "contact us" feature to request information. Responses were almost immediate!

3 juillet 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Time Honored Tradition

We have been doing business with O R G since the early 80’s. There has been many Oriental Rugs in our house and even one in the wall, all from O R G. We have had every kind of interaction with this company a consumer could have and we were always treated fairly and what I thought was honestly. If you are looking for a great product with Great service-Oriental Rug Galleries of Texas is the only place to go.

12 janvier 2026
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

I purchased several small rugs to…

I purchased several small rugs to coordinate fabrics and rugs in a room after reading the return policy that said all items except "custom orders" could be returned. No where on my order form or my confirmation email did it say the standard size rugs that I ordered were "custom" and could not be returned. I was only notified of this the next day when I received another email telling me my order was "made to order" and could not be cancelled or returned. Rug Studio did give me a store credit but refused to apply the credit to a purchase I made the day before I was notified that I would not receive a full refund to my credit card. They said they do not have the capability to do this. I find that hard to believe in this day and age. I will not be ordering from them again due to their deceptive return policy language

26 juin 2026
Avis spontané
Logo de RugStudio

Réponse de RugStudio

Thank you for taking the time to share your experience, Kristine. We're sorry that you remain disappointed.

We would like to clarify a few facts for anyone reading your review. The rugs you ordered were made-to-order items, and the page where you ordered the rug clearly stated in red that these items were made to order and not returnable. These disclosures are provided before and immediately after purchase so customers have the opportunity to review the terms.

Although your order was not eligible for return under our policy, we made an exception because you were a longstanding RugStudio customer. As a courtesy, we offered to accept the return in exchange for a store credit, and you agreed to that resolution. After the return was completed, you requested a cash refund instead, which was outside the accommodation we had already provided.

Even after that, we offered to return the rugs to you at no cost if you preferred not to keep the store credit. You declined that offer. We also note that the store credit has since been used toward another RugStudio purchase, which suggests that the accommodation ultimately served its intended purpose.

Our goal has always been to treat our customers fairly while honoring the policies that are clearly disclosed before purchase. We believe we acted in good faith throughout this process and wish you nothing but the best with your new rugs.

Noté 1 sur 5 étoiles

Such a shame

Such a shame! Everyone was wonderful when I palced my $1600 order and waited 6 moinths for delivery. Now that the delivery is here, no one can give me the correct information, I had to call the delivery service myself to change the date, and more importantly not one customer service person suggested that I pay a little extra and have the rug delivered inside my home since it is so heavy. It was let by my garage. I called customer service for recomedations and was told I can return the rug. Both Marissa and Carla, the supervisor, hung up on me when I pushed back and asked for the corporate office! Apparently they are all so nice and kind during the pruchase process but not when there is an issue as they are unable to resolve it. DO NOT BUY FROM THEM!

24 juin 2026
Avis spontané
Logo de RugStudio

Réponse de RugStudio

Denise,
We are sorry to hear that you were disappointed with your delivery experience.
Your rug was shipped with standard freight delivery at no charge to you, which does not include inside delivery, placement, or installation. White glove or room-of-choice delivery services must be requested and arranged before shipment, and we apologize if there was any misunderstanding regarding the free service included with your order. We understand this was frustrating, and although the rug was delivered and accepted in good condition, we have offered a full refund upon return. Since the product was delivered as ordered and accepted in good condition, we are unable to provide a partial refund or monetary compensation. However, our offer to accept the return for a full refund remains available.
We do want to clarify that no one at RugStudio hung up on you. When the conversation was ended abruptly, we followed up in writing with our delivery policies, return information (per your request), and a link to the page on our site where all of our contact information can be found.
We remain available by email if you have any other questions or concerns. Thank you

Noté 5 sur 5 étoiles

I had a problem with the delivery

I had a problem with the delivery; FedEx delivered to the wrong address! I called RugStudio; not ONLY did a person pick up the phone, but she was able to pull up my order and said that they would ship me out a new rug ASAP!!! Luckily, the person who received my rug reached out on FB, and I was able to pick it up at their house. It was wonderful dealing with this company, and they have a very loyal customer. I would very much recommend them - great products, fair prices, and WONDERFUL customer service!

8 janvier 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Theothora rug

I have been looking at this rug for 3 years at the other high end stores and I’m so glad I found it here and at one third of the price. Shipping was fast and great customer service.

13 décembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Buyers beware

Buyers beware: I have taken RugStudio to small claims court to get full refund and free return label! The rug I received was “item not as described” long story short RugStudio takes no accountability at all for rugs not looking anything like the pictures online. Rug Studio absolutely Blames their customers and no where in their policy will they provide a refund of any kind! (Took me awhile to figure this one out)

30 septembre 2025
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus