Hier hetzelfde. Op 26-01-2021 advertentie op Facebook gezien, kids kasteel van Sanatan-nl.com besteld en betaald, bevestigings-SMS gekregen (ipv email, al raar), met link naar hun website (naar mijn b... Voir plus
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Ook ik ben opgelicht met deze fake website en 1 antwoordmail na bestelling van een miniairpump van 34,95 via Facebook. Deze lichter heeft een account voor ideal betaling via Mollie waardoor het allem... Voir plus
Wij hebben ook niks ontvangen. Kids kasteel besteld voor de 5e verjaardag van onze zoon. Gelukkig hadden we ook nog wat anders, anders had hij niks gekregen. Jammer dat mensen fake bedrijven o... Voir plus
ik ben opgelicht door deze fake website en kreeg 1 antwoordmail na bestelling van een miniairpump van 34,95 via Facebook. Deze oplichter heeft een account voor ideal betaling via Mollie waardoor het a... Voir plus
À propos de l'entreprise
Coordonnées de contact
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Les gens ont aussi consulté
oplicters
oplichting besteld en betaald op 22-02-2021 en nu einde juni nog niks ontvangen
Betaald en niets ontvangen !!
Betaald en niets ontvangen !!
Is niet eerste keer, opgepast van Facebook er zitten veel oplichters op
Pure.oplichters,bestelling 27 jan ll
Pure.oplichters,bestelling 27 jan ll. nooit ontvangen,reageren op niks,puur bedrog
Goed opgelicht. Vertrouw geen advertenties via Facebook.
Opgelicht en ze verkopen nu opnieuw hetzelfde onder een andere naam. Geld kwijt en geen reactie op klacht via Test-aankoop. Had ik maar eerst gezocht naar de betrouwbaarheid van deze site. Mijn kleinkind zag er naar uit. Betaald via IDEAL
Bedrogen!
Ook ik ben dus bedrogen !
Ook ik ben dus bedrogen !! Bestelling gedaan en betaald en niks ontvangen !!!!😖😖😖Ook geen reactie op mijn mail ! De tweede keer dat ik dit meemaak met een Nederlands bedrijf !!! Ik snap niet dat er niets aan gedaan kan worden !!!
Wat een ellende
Wat een ellende. Heel lang geleden al besteld. Nergens contactinfo. Kortom...oplichters ja
Ook ik heb betaald en niks ontvangen
Ook ik heb betaald en niks ontvangen. Enkele mails verstuurd maar ook daar geen enkele reactie op. criminelen! Toch maar melding doen bij Consumentenbund
Ook ik heb betaald en niks ontvangen
Ook ik heb betaald en niks ontvangen. Enkele mails verstuurd maar ook daar geen enkele reactie op. Het zijn inderdaad een stel criminelen!
Pompje besteld niets ontvangen.
Ook ik ben dus bedrogen !
Ook ik ben dus bedrogen !! Bestelling gedaan en betaald en niks ontvangen !!!!😖😖😖Ook geen reactie op mijn mail ! De tweede keer dat ik dit meemaak met een Nederlands bedrijf !!! Ik snap niet dat er niets aan gedaan kan worden !!!
Ook hier flink gepakt
Ook hier flink gepakt, kleinzoon wacht op zijn kasteel, niks niemand te bereiken, les geleerd. Eerst informeren. Maar daarmee wel geld kwijt
Betaald en nooit ontvangen!!!
Maanden geleden besteld en betaald. Dubbele bestelling! Nooit iets ontvangen. Ze reageren ook niet op mails. Criminele organisatie dus. Ook een manier om mensen het geld uit de zakken te kloppen. Bah!!!
Fietspomp
Ook ik heb iets besteld. Nooit aangekomen, wel betaald. Gewoon een stelletje criminelen.
Hier ook niks ontvangen
Hier ook niks ontvangen, had leuke oorbellen besteld maar geen track en trace ontvangen. Geen reacties op mijn mails e.d teruggekregen en heb net gezien dat de site er ook al niet meer is. Kan dus fluiten naar mijn bestelling en mijn geld.
This shop is a scam
This shop is a scam! I purchased a castle through these fraudsters for 45 euro in January, still no goods received, and no refund! Sure enough they are not answering emails. Be careful people
Wij hebben ook niks ontvangen
Wij hebben ook niks ontvangen. Kids kasteel besteld voor de 5e verjaardag van onze zoon. Gelukkig hadden we ook nog wat anders, anders had hij niks gekregen.
Jammer dat mensen fake bedrijven oprichten zoals dit, om vervolgens misbruik te maken van het vertrouwen de kopers. Zeker in Coronatijd, waarbij je veel meer aangewezen bent op de online aankopen.
Mijn man heeft ook via een andere partij een speaker gekocht voor in de keuken, om muziek af te spelen tijdens het koken. Helaas is dat bedrijf ook in rook opgegaan na betaling.
Uiteraard balen en direct een wijze les voor ons (t.w.v. ca. €100,-), om niet blind te vertrouwen op allerlei Facebookreclames en juist wel voor die vertrouwde, bewezen partijen te gaan zoals Intertoys of bol.com.
30 januari een bestelling gedaan
30 januari een bestelling gedaan.
Geen reactie op mail dat er nog niets geleverd is.
🤬🤬
Zag er zo leuk uit
Zag er zo leuk uit, een soort grote knecks om te bouwen. Advertentie kwam veel voorbij, superleuk bouwmateriaal voor de (klein) kinderen en helemaal niets ontvangen! Mijn geld is dus weg begrijp ik? Wie weet wie hier achter zit?
Schandalig.
Schandalig.. Besteld op 17januari en niks ontvangen, ook geen antwoord op mijn mail. Ik snap niet da hier niks aan doen, oplichters pikken geld van werkende mensen,ze zitten op fb en fb doet niks? Ga deze criminelen opzoeken i. P. V. Onschuldige mensen te beboeten.. Ik ga hier verder mee 😡dit kunnen ze onderzoeken
Hier het zelfde verhaal
Hier het zelfde verhaal. Die teringlijers mogen als doen zonder er voor afgerekend worden. Je denkt dat het je niet zal gebeuren ( de meeste zijn wel netjes ), maar je kan het ook niet altijd weten. De volgende keer eerst maar eens op het net zoeken naar het bedrijf.
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.







