Christiaansmagicdreams Avis 74

TrustScore 2.5 sur 5

2,5

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Helft van bestelling ontvangen. Vanaf begin contact is (Sidney christiaan) enorm onbeschoft. Stuurt dreigementen. Lost het probleem niet op. Betaald niet terug. Stuurt geen nieuw pakket. Houd zich n... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Finger weg von diesem Shop. Ware kam beschädigt an der Verkäufer wollte Fotos vom Karton diese habe ich geschickt inkl. Fotos vom defekten Artikel er wollte es Beil DHL reklamieren seitdem habe ich ke... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Er wordt bij bestelling aangegeven dat het binnen 15 werkdagen verzonden wordt, dat is gebeurd. Al zat het wel op het einde van het termijn dus geduld is wel vereist. Verpakking was wat vreemd, een... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Sinds dat wij dit ontdekt hebben is onze Disney verzameling flink uitgebreid wij bestellen regelmatig bij hem.. Zeker een goeie communicatie reageert snel en denkt ook mee super fijn bedrijf. Doet n... Voir plus

2,5

Bas

TrustScore 2.5 sur 5

74 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucune trace de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Helft van bestelling ontvangen

Helft van bestelling ontvangen. Vanaf begin contact is (Sidney christiaan) enorm onbeschoft. Stuurt dreigementen. Lost het probleem niet op. Betaald niet terug. Stuurt geen nieuw pakket. Houd zich niet aan consumentenrecht. Communicatie is ronduit schandalig. Negeert je dagen. Gaat het mis dan strijkt hij ook nog eens de vergoeding van DHL op en verdiend dus dubbel.

Tip! mail Shopify. En doe aangifte. Bewaar alle communicatie. Zie fotos voor hoe deze (ondernemer) omgaat met klanten.

1 juin 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Prima

Er wordt bij bestelling aangegeven dat het binnen 15 werkdagen verzonden wordt, dat is gebeurd. Al zat het wel op het einde van het termijn dus geduld is wel vereist. Verpakking was wat vreemd, een tv doos met de schuim er nog in, maar het item zat er stevig in en is heel aangekomen dus mag er niet over klagen.

Uiteindelijk is het vermoedelijk die gewoon van Disney houdt en er een hobbymatig bedrijfje van heeft gemaakt. Helemaal prima zo.

16 avril 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Ik heb op 25 februari een bestelling…

Ik heb op 25 februari een bestelling geplaatst deze is sinds 15 maart verzonden (verzendlabel aangemaakt) maar tot op heden heb ik nog steeds mijn bestelling niet ontvangen als ik hen contacteer hierover zeggen ze altijd dat ze het na een paar dagen gaan verzenden maar er gebeurd uiteibdelijk niets

8 mars 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Rap en prima verpakt

Voor mij was het een duidelijk verhaal. De reviews waren matig maar ik heb toch het risico genomen, wel gekozen voor een betaling met zekerheid als ook een verzending met zekerheid. Pakket is rap en prima verpakt verstuurd (5d) . Ik ben erg blij met mijn aankoop bij deze winkel en zou dit zelf prima nog eens doen. Duim omhoog.

8 mars 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Ich würde auch 0 Sterne verteilen

Ich würde auch 0 Sterne verteilen, wenn das möglich wäre.
Es wurden 2 Artikel bestellt: 1 Artikel war defekt, der andere komplett falsch. Nach Erhalt habe ich direkt Fotos gemacht und eine Nachricht geschickt. Das Paket war gut verpackt,daher muss die Ware bereits vorab defekt gewesen sein.
Nach mehreren Nachrichten ohne Lösung wurde dann nicht mehr geantwortet. Bitte kauft dort nichts ein!!!!

24 janvier 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Zeer teleurstellende ervaring met dit bedrijf

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald, maar mijn pakket is nooit geleverd. Daarnaast heb ik geen verzendbevestiging, track & trace of enige communicatie ontvangen waaruit blijkt dat de bestelling ooit is verstuurd.

Na meermaals contact te hebben opgenomen, bleef een oplossing uit. Inmiddels heb ik een terugstortverzoek bij de bank moeten indienen om mijn geld terug te krijgen.

Op basis van mijn ervaring raad ik anderen aan hier niet te bestellen totdat het bedrijf zijn leverings- en communicatiewijze op orde heeft.

15 janvier 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Schade bij levering en vijandige reactie van verkoper

Als eerst heb ik een melding gemaakt bij Consuwijzer, maar omdat een enkele melding NIET direct tot een onderzoek leidt besloten om ook hier een review te plaatsen!
Ik heb op 8 december bij deze onderneming een product gekocht en via iDEAL betaald. Na enkele weken wederom contact gezocht met de verkoper.
De verkoper reageerde direct dat de betaling niet was ontvangen, ook was het direct “dat dit aan mij zou liggen en ik het op de verkeerde manier zou hebben overgemaakt. Na contact te hebben gehad met de bank en met iDEAL werd mij bevestigd dat de betaling op een correcte manier was verwerkt en bij de ontvanger is bijgeschreven.
Tijdens het contact met Christiaan’s magic dreams verliep de communicatie ondertussen nog steeds moeizaam en tegenstrijdig en erg vijandig! Ik moest alles zelf uitzoeken en werd er geen oplossing geboden of gezocht!

Informatie werd herhaaldelijk ontkend of pas na meerdere verzoeken bevestigd, wat tot onnodige vertraging en extra acties heeft geleid.
Na deze vertraging is het product alsnog geleverd, maar het is beschadigd aangekomen. Ik heb dit direct gemeld en foto’s toegestuurd. Een spiegel! Deze was in een doos met 3 enkele lege legodoosjes wat als verpakking materiaal moest dienen (kan helaas geen foto’s hier uploaden!)

De verkoper heeft de ontvangst van mijn bericht bevestigd, maar reageert vervolgens niet of slechts summier en vijandig zonder een duidelijke en concrete oplossing te bieden (zoals vervanging of terugbetaling).
De onderneming communiceert via zowel een eigen website als een Facebook-bedrijfspagina. Ondanks herhaald contact blijft er echte inhoudelijke en tijdige afhandeling uit.

Het is vooral hoe er word gecommuniceerd, er word vijandig gereageerd op vragen die gaan over levering/betaling!

13 janvier 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

26 december een bestelling gedaan.

26 december een bestelling gedaan.
Na 2 weken een mail gestuurd wanneer ik het pakket kon verwachten. Hierbij werd vermeld dat het op woensdag 14 januari op de post ging.

Tot op heden niks ontvangen en krijg botte reacties op de mail.
Dit was de laatste keer voor mij dat ik hier ooit wat ga bestellen.

18 janvier 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Ik bestelde hier een Loungefly die ik…

Ik bestelde hier een Loungefly die ik zelf niet kan halen in Disneyland Parijs. Op voorhand wist ik al dat dit 14 werkdagen kon duren, dus geen probleem. Op tijd geleverd, netjes met communicatie. Een super lief extraatje erbij wat ik enorm waardeer! Heel blij met deze webshop! Alles zag er goed uit. Komt een video voor deze toppers aan.

17 janvier 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Slechte ervaring

Helaas een slechte ervaring.

Het pakket is wel geleverd en was door het bedrijf op zich netjes verpakt, maar de doos die in de verpakking zat was al duidelijk beschadigd en zo ook verzonden. Met andere woorden: het product is goed ingepakt, maar in beschadigde staat ingepakt.

Dit sluit aan bij wat vaker in de reviews wordt genoemd. Eerder contact over de verzending werd bovendien kortaf en weinig behulpzaam beantwoord.

Wees gewaarschuwd als je hier toch besluit te bestellen.

8 janvier 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Product betaald nooit ontvangen

Product betaald, maar nooit ontvangen!
Ik adviseer hier niets te kopen, niet via de webshop en niet via Facebook!

Onvriendelijk bij contact en wil geld niet terug betalen.

28 octobre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Oplichters!

Beantwoorden geen mails of contactformulier.
3 maanden wachten op gedeeltelijke levering. Beweren dat alles geleverd is en weigeren terugbetaling. Zeer onvriendelijk als je durft te vragen waar de rest blijft en hebben dan nog het lef om te zeggen datzelfde hier niet verder meer over communiceren. AFBLIJVEN!

12 novembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Mag zich geen bedrijf Noemen!

Een beeldje van Goofy besteld.
Bevestiging gekregen en verder geen info.
Na 14 dagen een mailtje er uit over evt. levertijd.
Ook hier geen respons op.
Ineens stond de pakketdienst voor de deur met een doosje!
Beeldje defect.
Gebroken
Doosje was opgevuld met papieren proppen.
Contact gezocht en antwoord gekregen.
Verzochten om foto,s.
Begrijpelijk.
Of ik het beeldje terug kon sturen.
Op eigen kosten terug gestuurd!
Want ze gingen de 18de Oktober weer naar Disney ( komt het beeldje kennelijk vandaan)
Verder weer geen info over hoe en wat!
Tot onze verbazing, ineens weer de pakketdienst op de stoep!
En weer is het beeldje gebroken op meerdere plaatsen
Doosje was onbeschadigd,
Maar wederom was het opgevuld met papieren proppen.
Zo hoor je dat soort breekbare beeldjes te versturen!
Weer een mailtje eruit gestuurd , gelijk maar met Foto’s.
Tot op heden, geen teken van leven van hun zijde .

ik leg me er bij neer ,van dat het ook niet gaat gebeuren!
Helaas denk ik dat het weggegooid geld is!!
Moet nog kijken of ik geen aangifte kan doen over deze
WAN praktijken .
Wat naar mijn geld kan ik fluiten omdat er geen contact wordt opgenomen na mijn mailtje!
Dus voor eventuele aankomende klanten!
DOE HET NIET!!!!!
Zeer slechte service
Totaal geen garantie!
En evt. retouren zijn voor eigen kosten!!!
Slechte communicatie .
En zeker niet klant vriendelijk.

In mijn ogen heet dit gewoon fraude!!!!!!

1 novembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Bloß NICHT!

Ware kam beschädigt an! Der Verkäufer arrangierte keine Rücknahme, machte nicht den Eindruck, dass er überhaupt Kundenorientieret handeln wolle und war in der Kommunikation unverschämt. Kundenservice gleich 0,0! Nie wieder. Schlechtester Shop! No dreams - more Nightmare!

20 octobre 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Positieve ervaring

Eerlijk gezegd had ik mijn twijfels om hier te bestellen, omdat ik online veel zorgwekkende reviews had gelezen. Toch besloot ik het een kans te geven en ik ben blij dat ik dat heb gedaan! De tas is netjes aangekomen, goed verpakt en ziet er precies zo uit als op de website. De levering duurde 8 werkdagen, dus daar is ook niets mis mee. Al met al een positieve ervaring en ik ben erg blij met mijn aankoop!

22 octobre 2025
Noté 1 sur 5 étoiles

Slechte service.

Houden zich totaal niet aan de afspraken.
Tijdens contact komen er loze beloftes en reageren nog beledigd ook.
Na 42 dagen en veel contact eindelijk mijn bestelling gekregen. Eens maar nooit meer.

21 octobre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Finger weg von diesem Shop

Finger weg von diesem Shop. Ware kam beschädigt an der Verkäufer wollte Fotos vom Karton diese habe ich geschickt inkl. Fotos vom defekten Artikel er wollte es Beil DHL reklamieren seitdem habe ich keine Antwort mehr erhalten und habe nun Klarna eingeschaltet weil es ja wohl nicht angehen kann das ein „Shop“ so argiert. Würde dort nie mehr bestellen absoluter Müll!

12 août 2025
Avis spontané

Cette entreprise vous appartient ?

Revendiquez votre profil pour accéder aux outils gratuits de Trustpilot et renforcer vos relations clients.

Créez un compte gratuit

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus