Var meget positivt overrasket over det fine sommerhus i forhold til prisen, især inventaret i køkkenet var et plus samt standen af toilettet. Badeland og særligt legeland var også super gode, dog... Voir plus
L'entreprise a répondu
Merci de votre visite sur Trustpilot. Malheureusement, il n'est plus possible de laisser un avis sur cette page parce que le site web de l'entreprise n'existe plus. N'hésitez pas à nous contacter si vous avez des questions.
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Var meget positivt overrasket over det fine sommerhus i forhold til prisen, især inventaret i køkkenet var et plus samt standen af toilettet. Badeland og særligt legeland var også super gode, dog... Voir plus
L'entreprise a répondu
Vi havde faktisk en rigtig god oplevelse i SeaWest badeland. Omklædningsrum var ikke vildt baby-venlige, men ellers helt fine, og selve badelandet var rigtig hyggeligt og personalet var meget venli... Voir plus
L'entreprise a répondu
Kan absolut ikke anbefale dette sted. Er lige kommet hjem efter, hvad skulle have været en super dag og min nieces konfirmation, med en tom og total flad fornemmelse. For det første var der ikke no... Voir plus
L'entreprise a répondu
Godt badeland med passende aktiviteter for vore børnebørn på 6 og 9 år. Den sidste dag vi var der, Langfredag, blev badelandet dog meget overrendt, bl. a. fordi de lukkede ikke boende ind.
Et feriecenter for hele familien... Midt i den skønne vestjyske natur, ikke langt fra Ringkøbing Fjord og Vesterhavet, finder du Landal Seawest – et moderne feriecenter, der sætter helt nye standarder for familieferier i Danmark. Hos Landal Seawest er der plads til hele familien, unge som ældre, og der er oplevelser og aktiviteter for enhver smag. Med udgangspunkt i én af vores dejlige ferieboliger har I adgang til et hav af spændende attraktioner i og omkring vores moderne feriecenter, så der er masser af muligheder for at skabe dejlige ferieminder, også for de lidt større børn.
Vesterhavsvej 81, 6830, Nr. Nebel, Danemark
Vi havde faktisk en rigtig god oplevelse i SeaWest badeland. Omklædningsrum var ikke vildt baby-venlige, men ellers helt fine, og selve badelandet var rigtig hyggeligt og personalet var meget venlige.
Da vi har badet og går ud, opdager vi tilfældigvis at vi har betalt alt for meget. På den måde at vi var 4 voksne, 2 børn (og 2 babyer som er gratis) og vi har givet 90kr pr. person, ialt 540kr. Vi får så oplyst da vi afleverer badebånd at vi kunne have fået et 10 turs kort til 400kr fordi det er en hverdag. Men da de er ved at lukke receptionen vil de ikke gøre noget ved det med det samme, men laver en aftale om at ringe os op dagen efter. Vi mener at det er underligt at man ikke bliver oplyst om det, når man køber 6 billetter, som er en del dyrere end 10 ture er. De siger man kan se det på hjemmesiden, men det står ingen stedet på stedet.
Da vi snakker med dem dagen efter fortæller vi, at vi gerne vil komme en dag mere, og så på den måde bruge de klip vi ville have fået, havde vi haft 10 turs kort, og så betale for de sidste 2 indgange. Det fik vi en fornemmelse af, at personalet synes var lettest. Men da vi bliver ringet op endnu engang, er det en meget uhøflig konstatering af, at det kan der ikke gøres noget ved, og så bliver telefonen nærmest smidt på.
Virkelig dårlig service ikke at informere om et billigere alternativ, dernæst at stille i udsigt at de på en eller anden måde vil godtgøre det, for til sidst at afvise fuldstændigt. Virkelig ærgerligt, for ellers var vi helt sikkert kommet igen.

Réponse de Landal Seawest
Var meget positivt overrasket over det fine sommerhus i forhold til prisen, især inventaret i køkkenet var et plus samt standen af toilettet.
Badeland og særligt legeland var også super gode, dog kunne det godt have været en anelse varmere i badelandet.
Generelt positivt ophold, men desværre var størstedelen af aktiviteter/spisesteder kun åbent fra kl 17 - på et så børnevenligt resort er det ikke gennemtænkt. Vi kunne ingen dage nå at få en is, spille bowling eller opleve spillearkaden, da vores små børn sover kl 19 og aftensmaden skulle jo også indtages. Så det kunne man godt forbedre, ligesom at der ikke var en eneste børneaktivitet, fx mød funny i hverdagene, det behøver ikke være noget stort, men bare en lille særlig ting som børnene kan glæde sig til.

Réponse de Landal Seawest
Var i når Nebel badeland. Tre personer 450 Kr. Tænker det er godt nok dyrt, men sådan er det jo i Danmark. Men da vi kommer hjem går jeg lige på hjemmesiden og tjekker.
Ser så at man gir 40 Kr i depositum for armbånd, men det var der ingen der gav os tilbage da vi afleverede. Så husk undersøg forholdene inden

Réponse de Landal Seawest
Das schwimmbad ist absolut eine Katastrophe überall Rost. Die Bademeister unfreundlich. Erholung nicht möglich da man ständig aus den Whirlpools verjagt wird wenn der Blubber aus ist. Also wir werden solange solch ein Zustand dort herrscht nicht mehr in das Seawest fahren.Der Einzige Pluspunkt ist der Preis von 89 DDK inkl. PIZZA BUFFET

Réponse de Landal Seawest
Bestemt en horribel oplevelse og ringe service.
Har tilbragt uge 32 i seawest.
og vores børn har hver dag været over og spille i automater og spare billetter op, og da vi så skal indløse har de ikke en skid af de gevinster der står i skabet, der var ingen fjernstyret bil og der var ingen tatoveringsdukker, så stod man med to pænt skuffede børn, gå op i kundeservice og klager, men ingen hjælp her, tak for det da, så har man brugt en pænt god sum penge på at opspare masse billetter.
Her stopper det så ikke, vi havde reserveret en bowlingbane på nette, som så ikke virker da vi kommer over i hallen og han havde desværre ikke en ledig bane, så igen må vi gå med to skuffede børn, ikke noget med at tilbyde erstatningsbane senere eller måske en kompensation.
Så har i børn skal i ikke love dem noget i dayz seawest, nu har vi brugt dayz seawest og dayz rønbjerg meget, men det er slut.
Trylleshow som i reklamere med, kom heller ikke, vi sad en masse og ventede ved senen, og lige inde kommer i så først og siger det aflyst.

Réponse de Landal Seawest
Aldrig oplevet noget lignende i en restaurant før :-(
Sidste weekend var min familie og jeg ude for at bowle og spise hos Seawest i Nørre Nebel.
Da vi gik igang med maden hos deres pizza buffet startede det hele fint. Vi bestilte vores drikkevarer og gik igang med at spise. Men efter at vi var færdige med første omgang af maden og have ventet 10-15 min på drikkevarer, så gik min bror op for at bede dem om at skynde sig.
Nu ved jeg godt at min bror til tider kan være lidt flabet når han bliver småsur, men det må man som service personale bare tage til sig
( arbejder som butikschef, og ved godt at kunder til tider taler mindre pænt, men der må man som den ansatte være professionel og huske at man repræsenterer virksomheden ) - dette gjorde denne medarbejdere desværre ikke, og råber flabet tilbage til min bror, mens han er ved at vende tilbage til bordet, så de andre gæster også kan høre det. Derefter kommer han godt nok ned med vores drikkevarer, men sætter bare fadet på bordet og siger " det må i sgu bare selv finde ud af det her..." hvorefter han vender tilbage til køkkenet.
Vi bliver selvfølgelig overrasket over dette, da han virkelig er uprofessionel overfor os andre gæster som ikke har haft noget med denne episode at gøre.
Vi spiser vores mad og snakker selvfølgelig om at manden kan have haft en dårlig dag osv. men dette ændrer ikke på at vi alle sidder med en følelse med at dette er under al kritik.
Lidt senere ser min bror så denne mand igen, hvorefter at han siger til ham at man skal tale ordentlig til folk, og her eskalerer situatioenen så lidt, da medarbejdere kommer over mod min bror, peger på ham og siger " det skal du kraftedeme også " - dette var på grænsen til en truende adfærd overfor jeres gæster ! Meget uacceptabelt ..!
Heldigvis tager vi det ikke helt så alvorligt, men stemningen er stadigvæk trykket derefter.
Det øvrige personale har åbenbart flyttet denne medarbejder ud i køkkenet eller overpå, for vi så heldigvis ikke mere til ham.
Dog er var vi meget forundret over at der ikke var en chef eller leder der kom hen og undskyldte for episoden. Det virkede oprigtigtalt som om der ikke var en leder den dag, men det bare var unge mennesker der lavede deres arbejde, men ikke tog ansvar i situationen.
Jeg tænker også bare lidt at hvis vi havde købt en ferielejlighed derude, så ville det være en meget sur oplevelse at komme tilbage og se denne medarbejder igen.
Man skal jo huske på at han repræsenter både restauranten og seawest, og hele vores familie og vores omgangskreds sidder ikke ligefrem med positive tanker om jer nu...
// Mikael

Réponse de Landal Seawest
Vi var til bowl og pizza. Bowling var ok. Men betjeningen i pizzeriaet var under mål. Efter at vente ca 15 minutter på 2 fadøl og 6 sodavand og 1 vand. Efter bestilling. Gik jeg op for at spørge om det snart kom. Fik jeg at vide. Du kan jo bare selv komme op og hente det. Så sagde Jeg til dem for de stod 4 tjener. Det er jo ikke nogen plejehjem. gik ned igen. Tjenere kom sur ned og sætte baggen på en anden bord og sagde det finder i bare selv ud af. Ikke nogen undskyldning for at det tog lidt for lang tid. Måske var det mig der var for utålmodig. Men dårlig behandling.

Réponse de Landal Seawest
Kan absolut ikke anbefale dette sted. Er lige kommet hjem efter, hvad skulle have været en super dag og min nieces konfirmation, med en tom og total flad fornemmelse.
For det første var der ikke nogen service, værten måtte selv rende frem og tilbage med drikkevarer til alle gæsterne. Menuen som var trykt på bordkortene smed om sig med fine gloser som bærtrifli, skum og spændende salat. Den spændende salat bestod af 90% iceberg, en smule tomat, agurk og champignon. - spændende NOT !!
Sådan var det hele vejen igennem, det hele lød så fin, men INTET var som aftalt og beskrevet.

Réponse de Landal Seawest
Kom i mandags og skal være her til imorgen, og har indtil nu været yderst tilfreds med både udvalg og serviceniveau, men det vendte så idag hvor jeg sammen med mine børn går forgæves i tre "butikker" og til sidst må henvende mig hos et par snakkende damer i receptionen, for nærmest at tigge om at få lov til at betale for mine is, efter at have ventet på ekspedition i Ca 5 min. Det er super smart at én medarbejder kan passe både is kiosk og bowling, men så skal der sgu også være nogen til stede eller om ikke andet komme nogle når man ringer på klokken diverse steder. Derudover syntes jeg det er for dårligt at det kun er badeland og legeland der er gratis - næsten alle andre faciliteter i hovedbygningen er mod betaling, og så endda ret høje priser efter min mening. Det syntes jeg er dårlig service.
Vores besøg hos jer, blev desværre startet med et skuffende besøg i jeres Pizzeria / Steakhouse. 1) Vi havde 8 dage forinden bestilt bord til 11 personer, men da vi ankommer fredag aften, er bordet ved en fejl givet til anden side og der er ikke et lignende bord at finde. Efter 15 min venten bliver der sammensat et tilfældigt bord og personalet virker i øvrigt lidt "ligeglade" med den fejl der er sket. 2) Flere af os bestilte jeres Pizza buffet, med tilhørende salatbar. Det er længe siden vi har set en så dårlig tilberedt salatbar. Ingen opfyldning og mange af tingene var brune og bar præg af at havde ligget der i lang tid, hvilket også resulterede i, at flere af os var syge dagen efter, med opkast og dårlig mave. Vi måtte flere gange bede personalet om at fylde salatbaren op, så der var mad nok til alle 3) Useriøst ungt personale, som tydeligvis ikke var gearet til flere selskaber - ventetiden og servicen var dårlig. Kommer vi hos jer igen, bliver det for at benytte jeres hyggelige sommerhuse, men ikke jeres restauranter.

Réponse de Landal Seawest
Fint badeland. Isen i dineren havde været tøet op og frosset igen :-(

Réponse de Landal Seawest
Vi har været på weekend-ophold på Days Seawest, og vi var positivt overraskede. Det var rigtig fine faciliteter, pengene taget i betragtning. Huset var super fint og virkelig velholdt med alt i hårde hvidevarer og udstyr. Der var masser af aktiviteter og det var for det meste også til at komme til. Desværre havde en eller anden klub lejet alle banerne i hallen det meste af lørdagen, mens vi var der, men vi fik gang i nogle af de andre aktiviteter i stedet og fik i stedet benyttet hallen om søndagen inden afrejse. Betjeningen i pizza-restauranten kunne have været bedre - det tog MEGET lang tid på trods af meget få gæster, da vi var derinde. Der var egentlig meget personale, men åbenbart kun én der gad gå ved bordene og ta' i mod bestilling m.m.
MEN - alt i alt et super godt ophold - vi er meget tilfredse og kommer gerne igen for en weekend ;o)

Réponse de Landal Seawest
Badelandet er decideret klamt: Der er kager af rust og svampevækst rundt omkring; de store skumfigurer som børnene kan flyde på er helt mørnede og grønbrune af snavs eller svamp; babypuslepladserne, der er af gult skumplast, har en helt brun belægning af snavs; der ligger løse skruer, der har ligget så længe, at der trækker render af rust fra dem (et vidne på den manglende rengøring); og toiletterne stinker af urin. Kigger man op i loftet i omklædningsrummet ser man store kager af støv og snavs. Og generelt: Steder, der ikke "lige" er i synsvinklen, lader til aldrig at være gjort rent. Det er kvalmende klamt.
Derudover er en tredjedel af omklædningsskabene defekte og logistikken i omklædningsrummet fungerer ikke: Først ledes man igennem en slags lille sluse/kabine som vi aldrig forstod formålet med (receptionisten forstod det heller ikke da jeg spurgte). Derpå er selve omklædningsrummet blot et rum med en masse skabe (der, som nævnt, er ganske misligeholdte). Der er kun en lille bænk, og næsten ingen afsætningsplads. Bruserne er placeret i noget der ligner en mellemgang. Det fungerer i det hele taget ikke.
Der er ingen sauna i forbindelse med det tropiske badeland. Saunaen er derimod placeret separat i et wellnessområde og skal betales for separat. I et badeland... Come on...
Husene mangler også vedligehold: Lampeskærme, der mangler helt eller delvist; afskallet tapet; og kokostæpper med mørke uhumske pletter på værelserne.
Vi lavedede flere bestillinger/bookinger under opholdet, men personalet kludrede rundt i en del af dem. De knytter tilsyneladende ikke et navn til bookingerne så de kunne ikke genkende vores bookinger igen da vi forhørte os om hvorfor der var gået kludder i dem.
Generelt virker stedet som en underbemandet offentlig virksomhed, hvor de stakkels ansatte er i så stort ressourceunderskud, at det er umuligt at få tingene til at fungere.
Stedet kan ikke anbefales.
Vi havde lejet et Spa sommerhus 90/ 4 nætter hos Seawest - Days Resort, med forventninger i den gode ende da opholdet var bestilt 3 måneder i forvejen, får udleveret kode og husnummer ved informationen- ved ankomst til huset ser vi at kode "boksen" ved hoveddøren hænger og dingler? og i den ombæring ikke kan få adgang til huset da den afviser koden- op til informationen og få en tekniker på.... God start..... Får adgang til huset og kommer på plads. Efter noget tid kan vi konstatere at der ikke er en mikrobølgeovn i huset plus en blot almindelig Dvd-afspiller? Op til informationen igen og lige høre... svaret på dvd-afspilleren kom prompte... Bruger man den slags idag.. ?? vi kigger underligt og tænker blot vores på det svar. Ellers forløber opholdet fint i henhold til badeland og bowling, dog næste dag måtte vi gøre opmærksom på at der var sprunget en pærer over håndvasken og at lampen over sofabord er ved at falde ned- går op og beder om tekniker til at få det ordnet og får at vide en tekniker vil komme indenfor kort tid- efter 1 døgn tager vi kontakt igen........... også kunne de lige pludselig godt sende en tekniker med det samme...??? Så med disse plus og minus- et fin ophold med nogle sure opstød.
Vi havde 6 dejlige overnatninger. Fint badeland, og skøn legeplads.
Området er dog ikke specielt spændende, jeg ville gå en tur med barnevognen, men hvis jeg skulle se andet end bare Dayz, så skulle jeg ud på hovedvejen, da stien bag centret var en kedelig grussti.
Personalet i reception og andre steder på centret virkede som om de var meget nye allesammen, hvilket er lidt synd.
Den bestilte børneseng vi havde fået var knækket i bunden, og da jeg ringede og reklamerede til receptionen, var beskeden at den kunne jeg komme op og bytte, hørte så at en anden også havde fået en børneseng der var gået i stykker. Måske disse skulle tjekkes igennem.
Vi benyttede os ikke af at spise i centret, men spiste mange is og købte bagerbrød fra centret, hvilket fungerede rigtig godt.
Generelt bemærkede vi at personalet var MEGET opmærksomme på at give rigtig god service og gøre opholdet rart for os. For eksempel ankom vi lidt tidligt for at benytte legelandet, men blev straks tilbudt at tjekke ind eftersom huset allerede var klar.
Skipperhuset vi boede i var overraskende nyt, pænt og godt indrettet.
Badelandet er ikke kæmpestort, men med to drenge på 3 og 5 år passede det rigtig fint. Konstant opsyn af livredder, gratis udlån af badevinger til børnene og masser af legeredskaber i vandet.
Vi var desuden rigtig glade for muligheden for at spille badminton eller benytte fitnessfaciliteterne samtidig med at man kan holde øje med børnene i legelandet.
Eneste minus ved opholdet: Vi blev indbudt til Disney Sjov og popcorn i sportsbaren, men da klokken blev 19 skete der ingenting..
Vi besøgte Dayz Seawest i starten af juni 2016, og vil helt sikkert vende tilbage en anden gang.
Dejlig ro gode aktiviteter børnebørnene har hygget sig 2&4år

Réponse de Landal Seawest
Igen en super positiv oplevelse på SeaWest. På snarligt gensyn! 😃

Réponse de Landal Seawest
Super vandland, men alt for dyrt legeland, flotte huse, og god mad

Réponse de Landal Seawest
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.