Revelry Avis 

115
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,4

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

I had such a great experience with this company! There was an issue with the bridesmaid dress I originally ordered, and their customer service team was incredibly helpful. They made the return proce... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

The customer service was outstanding. As soon as I expressed any concern, they were so quick to make things right. This is the kind of service you need when on a time crunch and searching for the perf... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Misleading sizing and poor customer service. Exact height and measurements got me a pathetic excuse of a dress. I’m spending a fortune on tailoring. Team acknowledges their sizing is wrong and misle... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I experienced a delay in processing my at-home try-on order, which left me needing rush production for my bridesmaid dress. Andrea was incredibly kind, understanding and helpful throughout the process... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Boutique de robes

Écrit par l'entreprise

Revelry does wedding shopping differently, with home try-on before you buy for bridesmaid dresses, suits and separates. We offer trend-forward styles for people of every size. Our styles start at $149 with high-quality fabrics like satin, chiffon, velvet, and even floral appliqué.


Coordonnées de contact

4,4

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

115 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 24 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,4

Tous les avis

(115)

31 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible Customer Service

LEAVING THIS REVIEW HERE BECAUSE REVELRY WON'T LET ME PUBLISH A REVIEW ON THEIR WEBSITE THAT IS ONLY 1 STAR (I HAVE TRIED 4 TIMES NOW, AND UPON GOOGLING DISCOVERED THAT THIS HAPPENS TO OTHER PEOPLE TOO). MY DRESS WAS DELIVERED TO THE WRONG ADDRESS BY FEDEX. I CALLED FEDEX TO FILE A CLAIM, AND THEY SAID THAT REVELRY HAS IT SET UP SO THAT ONLY REVELRY CAN FILE CLAIMS/WORK WITH FEDEX REGARDING DELIVERIES. SO I CALLED REVELRY AND TOLD THEM WHAT HAPPENED. THEY SAID THEY WOULD FILE A CLAIM, BUT THAT FEDEX WOULD LIKELY DENY IT AND I WOULDN'T KNOW THE OUTCOME FOR UP TO 60 DAYS. THEY SAID THEY WOULD NOT GIVE ME A REFUND OR SEND ME A NEW DRESS. I ALREADY THOUGHT IT WAS RIDICULOUS THAT I HAD TO PAY TO JUST TRY DRESSES ON, BUT NOW I'M OUT OVER $200 AND THEY DON'T SEEM TO CARE. I AM VERY DISAPPOINTED WITH THE CUSOTMER SERVICE. I WILL NOT BE PURCHASING ANYTHING FROM REVELRY AGAIN, AND THE BRIDE HAS ACTUALLY DECIDED NOT TO USE REVELRY ANYMORE DUE TO THIS INCIDENT.

Reply to Revelry: I did speak to an agent and said that I cannot use a different style dress. One, because I paid for home try on of that specific style that I ordered, and more importantly, because the style I ordered is what the bride chose. She should not be expected to change her plans because of a delivery issue. I ordered a specific product and that is what I should get, or my money back. Regardless, she has decided to use a different company as it’s ridiculous for you to expect us to keep paying for dresses that aren’t delivered (her other bridesmaid had the same issue). Very disappointing customer service, and you should definitely update your algorithm so people can leave honest reviews on your page and aren’t forced to select more than one star when that wasn’t their experience.

24 mai 2023
Avis spontané
Logo de Revelry

Réponse de Revelry

We are so sorry that you were disappointed in your experience with us. We understand that it's an honor to be a part of a wedding, as well as the importance of having your dress in plenty of time for the big day. In the unfortunate instance of a delivery issue, we do everything we can to help. Because our dresses are made to order, we do not have dresses in every size, fabric, color, and length available and ready to ship from our warehouse. We did have two dresses in our warehouse, very similar to the dress that was originally ordered, that we offered to send to you while we work with FedEx to locate the original package. We never received a response, but we will be happy to help if you reply to that email thread.

EDIT: We are continuing to escalate this issue with FedEx - we understand how important it is for you to have the correct dress for this wedding. The offers for replacement dresses were intended to be something for you to have until we have more information from FedEx - we completely understand that it's not always possible to change styles. We always like to give our customers options whenever possible. This is still an open and active investigation, and we anticipate having a response soon.

Noté 1 sur 5 étoiles

Beware of sale items

Purchased a “ready to wear” bridal dress. It was on sale for 140 down from 195. I didn’t realize that sale items were not returnable. When the dress arrived, the style was very nice but it looked yellow - as if it had been in stock too long. I attempted to return in immediately but was told that was not possible as it was a sale item. I guess I will donate it to Goodwill.

22 mai 2023
Avis spontané
Logo de Revelry

Réponse de Revelry

Hello,
We are so sorry you are disappointed in your experience. We are upfront about this final sale policy. In order to add an item to your cart and proceed with checkout, you do need to agree to a disclaimer stating that sale items are final and cannot be returned/exchanged.

Noté 1 sur 5 étoiles

I don't know where to begin...

I don't know where to begin...

This company has made me feel bad about myself from the start about ordering the wrong size in a maternity dress. The fact that it takes forever to actually receive a dress and no time AT ALL to make a return if the size is wrong is absolutely ridiculous! I have been unhappy with this company from the beginning. I'm not allowed to return the dress and get a refund, so I'm out over $250 after paying for expedited shipping and a rush on the dress which I will still not get in time for the wedding if alterations are needed. I'm sure they would be...

Absolutely horrible!! Please avoid. You can shop Azazie for much better selection, timing and price with full refund on your dress.

24 avril 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

What a mess…

The quoted delivery was 15 business days - it’s been over 20. The cost of all the shipping and duty tax is actually more than the dress itself. This better be one hell of a dress because right now it’s not worth the experience or the money.

The bride was trying to keep costs under $200 and were over $400 each. That’s a lot of dough that could be better spent.

14 avril 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

So I purchased a dress in October and…

So I purchased a dress in October and the size chart is not right for the satin dress. I tried to send them a picture, and they said that the “material stretches”… it’s satin. The breast area was off too, and was off by 4 inches! They said that it is a smaller because of the cups they added… When I wrote a review on the knot they took it off. It’s very biased. I wish there was a zero, please don’t waste your time with this company. Very poor and definitely not made to order!

3 septembre 2022
Avis spontané
Logo de Revelry

Réponse de Revelry

Hi Anna, We are so sorry that you were not pleased with your experience. We take sizing and quality concerns very seriously. Our Quality Assurance team explained to you how the bust measurement should include each cup, which makes up the 4" difference you saw. Additionally, based on the measurements you provided, our QA team recommended a different size, located a new dress in that size, and (because we understand how important it is to have a dress that you look and feel great in for the wedding) offered to exchange for you. You initially agreed, then replied the following day that you would no longer need a return. Again, we take quality and sizing issues very seriously, and we did offer a solution that initially was agreeable.

Noté 1 sur 5 étoiles

If I could give them a zero I would

If I could give them a zero I would. This business is terrible. I ordered 5 dresses for my bridesmaids, and they all came a week before the wedding with issues (seams were off, one of them had a rip, another was missing the back clasp).

Honestly I never give reviews … I don’t want another bride to go through what I did.

They also did nothing to rectify this, they offered me 25 bucks to get the clasp fixed (a week out from my wedding). Not helpful.

18 juin 2022
Avis spontané
Noté 3 sur 5 étoiles

Looked nice but too many issues

I was just a bridesmaid and 3 of us had the sequins and 3 had satin. I had the sequin and was overall happy with the fit and quality of my dress but one of the other girls had problems with her zipper (it wasn't the size it was the zipper) and all 3 of us with sequins had alot of areas the material underneath was showing (like on the neckline and the leg slit it it didn't line up right) Also be prepared for a trail of sequins everywhere. They are literally all over my house just from trying it on. I ordered 1 size larger than my normal size and only needed slight alterations. The 3 girls in satin had MAJOR problems. There were so many pulls in the dress and once they stood next to us in our sequins it went way down hill from there. They had snags and pulls everywhere so by the ceremony the dresses looked really bad! The satin also is not a forgiving material so unless you are tiny, its not an easy dress to pull off. I think the dresses looked nice overall when we first put them on but for these issues I would not recommend them or buy them again. I think the sequin dresses were better quality than the satin but I wouldn't recommend either one.

6 janvier 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Beautiful velvet!

I had three attendants and they each had a different color and style of velvet. Each were stunning. Loved that they could try before they bought. And prices were great! I want to order now for myself. Absolutely 5 star quality.

29 octobre 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Horrible customer service for pregnant women!

There is nothing nice I can say about using this company. After ordering a dress for a wedding 6 months in advance I found out I was pregnant. Knowing it wouldn’t fit me I called and begged for an exchange (NOT refund). They pretended to “really care” about their pregnant bridesmaids so they told me to return the dress and then order a larger size. I paid for the shipping to return only to be told 5 days later they wouldn’t accept the dress because they could tell it had been worn. The tags were all still intact and I had only briefly tried it on! Then they told me they were either going to discard the dress or I’d have to pay for shipping to get it back! After literally crying on the phone and begging for just a larger size they refused. The entire conversation turned into “their word against mine.” It’s really sad that there is no compassion for pregnant women in an industry catered only to women. I would never use this company again nor recommend it. The fabric is horrible, and since it looked like I wore it out (with tags on apparently) I think that speaks volume of the poor fabric quality. I’m praying I find an outstanding alterations place that will be more helpful and reasonable than Revelry. I refuse to give this company and more money!

4 août 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

This place BLOWS.

This company is incredibly rude and does not care about the customer. I ordered a bridesmaid dress 4 and a half months in advance for the wedding I was going to be in. I filled out all the information asked including the date of the wedding and when I'd need it by. After two and a half months passed and I got no confirmation regarding when it would arrive, I gave customer service a call. When asked when the dress would arrive they told me they hadn't even started the process of making the dress yet and that it wouldn't be ready/delivered unti a month after the wedding. I offered to pay extra to rush the order and they declined. I then told them not to bother starting the process of making it and to just cancel the order and refund my 300$ because the dress would be of no use to me after the wedding is over. The representative said she would put in the request for a cancel but they have been "too busy" so the email sent out for the cancel might not get a response for a week and then they would call me with an answer. I made sure to tell them to make a note of the date I put in the cancelation because I wanted them to stop production asap. A week went by without contact so I called them back and they still hadn't even started processing the cancelation. They promised to call me back the moment they got a response. Three days later I get a text message (not a phone call) declining the refund because they had just started making the dress even though I clearly told them to stop production weeks earlier. When I called back again to complain the rep was short with me and told me to just find a way to re-sell the dress on my own time. Even though they are literally a site that sells dresses and could re-sell it without any money lost. Plus they hadn't even finished or delivered the dress yet.
So I would suggest NOT purchasing anything off this site if you want it on time or if you don't want crap customer service.

Oh and PS when I finally saw the hideous thing its was a POS. The material was no where near worth the amount of money they charge and from the looks of it the size chart was off according to 1 of the 4 Bridesmaids who actually got there's in time.

21 juin 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

All talk, no follow through - avoid at all costs

Revelry markets their home try-ons as $10 which is great but as soon as you enter your address they tack on another $11-13 for shipping that you have to pay every time you try on, and when you order your final dress. They don’t let you choose the color of your home try on and won’t let you see the actual color of the dress you’re going to buy before you purchase. The dresses also arrive in shambles hanging off the hanger and strewn in the box sloppily. They did send a free shipping coupon to me that had no expiration, yet now when I’m trying to use it they are claiming that they cannot honor the code. I’ve gone back and forth with their apathetic and unhelpful customer service team all day and I am fed up beyond belief. If you’re a bride don’t put your bridesmaids through the struggle of ordering from this terrible company.

28 décembre 2021
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

HORRIBLE experience with product and customer service

I’m in the middle of the worst experience ever with this company. I just received a bridesmaid dress that has so many flaws: multiple pulls in the satin fabric, runs in the fabric and the slit is bunch up it literally looks like it got caught in the sewing machine. My response from customer service was that satin is a delicate fabric and I should try stretching the fabric to smooth out the pulls. Pretty insane they think that’s an appropriate solution after I paid full price for them to make my dress as they advertise. My home try-on dresses (all satin) came in perfect condition. This was obviously a huge screw up in production. Still waiting to see if they decide not to be slime balls and just send me a new dress.

17 décembre 2021
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

I had a great experience with Revelry

I had a great experience with Revelry! All of my girls dresses are amazing. They all arrived on time, some even arrived early! I can't wait for them to wear them in my wedding. Their customer service was also very responsive and helped me solve any and every issue that popped up! All of the dresses are final sale, so we did the home try on process and that was a blast as well! I loved being able to get all of my girls together and see what the dresses would look like together.

15 octobre 2021
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus