Sissel Edelbo Avis 93

TrustScore 4 sur 5

3,8

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

En af mine yndlings mærker! De har altid været super søde og hjulpet mig med at hvad som helst hvis jeg har haft nogle spørgsmål eller problemer 🤍

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Mit absolutte yndlingsmærke!! Jeg har kun haft gode oplevelser med Sissel! Jeg har handlet hos dem siden 2023 og alle ting jeg har fået er velsyet og unikke! Jeg bliver ofte stoppet på gaden og spurg... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Very nice company and very helpful customer service. Beautiful products that are even more gorgeous in reality than on their pictures as the back of the coat and vest were a pleasant surprise, soooo b... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Købte en ret dyr kjole online. Det kostede 50 kr. at få den sendt, og da jeg valgte at returnere den kostede det yderligere 60 kr. Langt de fleste forretninger - også meget mindre end Sissel Edelbo -... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Grossiste en vêtements
  2. Styliste de mode
  3. Grossiste en biens de grande consommation

Écrit par l'entreprise

SISSEL EDELBO er bygget på en fascination af indisk kultur, håndværk og farverige tekstiler. I over 20 år har vi arbejdet med vintage sarier, traditionelle teknikker og nøje udvalgte materialer for at skabe styles med respekt for deres historie og håndværket bag. Gennem årene har vi udvidet vores materialevalg til også at omfatte genanvendte og økologiske tekstiler. Vores tilgang er forankret i omtanke, kvalitet og en passion for tidløst design.


Coordonnées de contact

3,8

Bien

TrustScore 4 sur 5

93 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucune trace de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 24 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Hurtig til at rette fejl

Hurtig til at rette fejl. Jeg sendte kjole retur og der var fejl i refunderingen. Med det samme fik jeg svar og de rettede fejlen. Flot og rar service. Takker

3 juin 2026
Avis spontané
Logo de Sissel Edelbo

Réponse de Sissel Edelbo

Hej Sanne

Tusind tak for de fine ord, og tak for at tage dig tid til at give os et par stjerner med på vejen🌸

De bedste hilsner
Amalie // Sissel Edelbo

Noté 5 sur 5 étoiles

En af mine yndlings mærker

En af mine yndlings mærker!
De har altid været super søde og hjulpet mig med at hvad som helst hvis jeg har haft nogle spørgsmål eller problemer
🤍

3 juin 2026
Avis spontané
Logo de Sissel Edelbo

Réponse de Sissel Edelbo

Kære Birta

Tak for de søde ord. Dem værdsætter vi meget💖

Vi håber at du bliver glad for dine produkter.

Kram
Amalie // Sissel Edelbo

Noté 1 sur 5 étoiles

Meget skuffende og uacceptabel…

Meget skuffende og uacceptabel oplevelse med Sissel Edelbo.

Jeg har bestilt den samme kjole to gange, og begge gange modtaget et produkt med markante fejl. Kjolerne var flydt med pletter, havde skæve syninger og endda huller. Det er simpelthen ikke i orden – slet ikke når man betaler 1799 kr for en kjole, som burde leve op til en vis standard.

Jeg har dokumenteret alle fejl med billeder.

Kundeservicen er desuden under al kritik. Mine henvendelser på mail blev besvaret langsomt og uden reel hjælp, og det har været næsten umuligt at komme igennem telefonisk.

Det her virker ikke som enkeltstående fejl, men som et generelt problem med både kvalitet og håndtering af kunder. Jeg kan på ingen måde anbefale at handle her, og jeg forventer, at der bliver taget ansvar for både produktkvalitet og den mangelfulde kundeservice.

Derudover skulle jeg selv betale for fragten ved returnering ….

22 avril 2026
Avis spontané
Logo de Sissel Edelbo

Réponse de Sissel Edelbo

Hej Clara

Vi vil med glæde løse problemet så du bliver tilfreds med dit køb. Vi beklager at du ikke har kunne få fat på os telefonisk.

Send gerne dit telefon nummer på vores mail, så kontakter vi dig næste hverdag.

Tak❤️

Mvh.
Team Sissel

Noté 1 sur 5 étoiles

Sissel Edelbo jakke

Jeg har købt en smuk smuk jakke, som indenfor et halvt år mister megen af sin flotte farve. Sissel Edelbo affejer det med almindelig slid. Men sådan en dyr jakke synes jeg bør kunne holde sin farve, og ikke blive så slidt på så relativt kort tid.

21 avril 2026
Avis spontané
Logo de Sissel Edelbo

Réponse de Sissel Edelbo

Hej Mette

Vi har gennemgået din reklamation og de fremsendte oplysninger med vores forhandler. Ud fra vores vurdering er der tale om naturligt slid og afblegning ved sollys.

Da jakken er over et år gammel, og denne type ændring må anses som forventelig ved brug af tekstiler, er det desværre ikke noget, der er omfattet af reklamationsretten.

Vi forstår selvfølgelig, at det er ærgerligt, og vi sætter pris på, at du har taget kontakt til os. Hvis du har spørgsmål til pleje eller vedligehold fremadrettet, hjælper vi meget gerne.

Du kan altid skrive til os med spørgsmål og ordrer på webshop@sissel-edelbo.com

Du ønskes en dejlig dag ❤️

Mvh. Amalie // Sissel Edelbo

Noté 2 sur 5 étoiles

Quality is super low

Quality is super low, I have purchased the suzani embroidery jacket and let me tell you, I am glad that the adult one was sold out and I only got the mini version bc at the price point of 299€ i expect no loose threads and better overal quality.

7 août 2025
Avis spontané
Logo de Sissel Edelbo

Réponse de Sissel Edelbo

Dear Viktoria,

We are sorry to hear about your experience with your purchase.

Please contact us at webshop@sissel-edelbo.com, so we can help you and find a solution.

Best regards,
Julie, Sissel Edelbo

Noté 2 sur 5 étoiles

Skulle selv betale fragt ved reklamation

Modtog en kjole fra Sissel Edelbo, som desværre både havde pletter og hul i syningen. Da jeg skrev det til dem modtog jeg straks en returlabel, hvilket var super. Det der så ikke var så super var, at da jeg fik pengene retur, fik jeg kun pengene for kjolen, de havde fratrukket fragten på 50 kr, som jeg så selv har fået lov til at betale. Ikke helt i orden, når det nu ikke er et køb jeg har fortrudt, men derimod deres fejl. Jeg købte heller ikke noget andet med end kjolen, så det kan heller ikke være årsagen til at jeg skal betale den fragt.

27 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Sissel Edelbo

Réponse de Sissel Edelbo

Hej Laura

Der må være sket en fejl, hvis du ikke har modtaget din oprindelige fragt tilbage. - Skriv endelig til vores kundeservice, så vi kan hjælpe dig. <3

webshop@sissel-edelbo.com

De bedste hilsner,
Amalie // Sissel Edelbo

Noté 5 sur 5 étoiles

Beautiful clothes exceptionally made

Beautiful clothes , incredible customer service , exceptional
I only wish there were more stockists in UK

2 février 2026
Avis spontané
Logo de Sissel Edelbo

Réponse de Sissel Edelbo

Dear Clare

Thank you for your kind words. We love to know the fact our styles is shining in UK. Hopefully we can get more retailers in UK soon.

All the best,
Amalie // Sissel Edelbo ❤️

Noté 1 sur 5 étoiles

Jeg har flere stykker tøj fra sissel…

Jeg har flere stykker tøj fra sissel edelbo da jeg synes deres design er virkelig pænt. Men fællesnævneren er desværre at det er gået i stykker - stoffet revner, syninger går osv. prisen afspejler på ingen måde kvaliteten. Det meste skal vaskes i hånden. Jeg synes I skal overveje om I synes det er pengene og besværet inden I køber.

Jeg har både købt deres tøj fra ny og på lagersalg. Som I kan læse af svaret er der ingen reklamation på lagersalgsvarer. Det er jo ganske normalt men taget i betragtning af man køber en kjole til 800 kr, som har en levetid på 2 måneder er det en væsentlig høj pris pr gang jeg har brugt kjolen. Jeg tænker det er de færreste der har råd til eller lyst til at købe en kjole i den prisklasse for at kunne kassere den efter en håndfuld vaske (med det besvær at det er håndvask)

Så selvom man får venligt svar fra deres kundeservice ændrer det ikke på at deres designs er skrøbelige i kvaliteten, stiller store krav til vaskeanvisninger selvom det eks er ren bomuld. Jeg tvivler på de fleste læser vaskeanvisningen inden de køber et stykke tøj. Derfor finder jeg det vigtigt at skrive denne anmeldelse til andre potentielle købere så man træffer et oplyst valg inden man smider 2400 efter en kjole eksempelvis fra ny.

22 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Sissel Edelbo

Réponse de Sissel Edelbo

Kære Pernille

Varer som er købt på pop-up, er 2. sorteringsvarer som købes som beset. Vi kan derfor ikke tilbyde dig en reklamation på den vare som vi har skrevet om på mail.

Hvis du har købt en vare på vores hjemmeside med et ordrenummer, så kigger vi gerne på sygningerne, da disse skal være tilfredsstillende.

Du ønskes en dejlig dag.

De bedste hilsner,
Amalie // Sissel Edelbo

Noté 1 sur 5 étoiles

Super dyr fragt

Købte en ret dyr kjole online. Det kostede 50 kr. at få den sendt, og da jeg valgte at returnere den kostede det yderligere 60 kr. Langt de fleste forretninger - også meget mindre end Sissel Edelbo - tilbyder gratis fragt, når man køber for over 500 kr. Og stort set alle online sælgere af tøj tilbyder gratis returnering. Det er helt sikkert sidste gang jeg køber online fra Sissel Edelbo.

29 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Sissel Edelbo

Réponse de Sissel Edelbo

Kære Charlotte

Jeg kan ikke finde dig på navn i vores system, så jeg kan desværre ikke se hvad du henviser til.

Hvis man returnerer hele sin ordre, får man selvfølgelig sin oprindelige fragtomkostning tilbage. Hvis dette ikke er sket ved dig, så vil jeg gerne være behjælpelig.

Skriv til mig på webshop@sissel-edelbo.com og jeg ser om der er sket en fejl.

Kærligst,
Amalie // Sissel Edelbo

Noté 5 sur 5 étoiles

Hurtig og god service

Hurtig og god service. Modtog en vare, der var anderledes end forventet - ikke i stykker eller forkert, bare anderledes. To dage efter modtog jeg en ny vare.

5 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Sissel Edelbo

Réponse de Sissel Edelbo

Tusind tak for de flotte ord, vi er glad for at vi kunne hjælpe dig❤️

Kram Amalie
Sissel Edelbo

Noté 5 sur 5 étoiles

Hurtig levering og altid smukke varer

Hurtig levering og altid smukke varer.
God og i mødekommen kundeservice.
Vh Ditte

17 novembre 2025
Avis spontané
Logo de Sissel Edelbo

Réponse de Sissel Edelbo

Kære Ditte

Jeg er glad for at vi fandt en god løsning. Jeg håber at du får pyntet fint op til jul.

Du ønskes en dejlig dag💖

De bedste hilsner
Amalie // Sissel Edelbo

Noté 1 sur 5 étoiles

Dårlig kundeservice


Min vurdering er givet på baggrund af den kundeservice jeg har oplevet gennem MyWoods, der har forsøgt at sende min reklamation til jer.
I forholder jer ikke til det jeg skriver men bare at den er vasket forkert, hvilket jo blot er en påstand.
At I har lavet vaskeprøver betyder jo ikke at alt stof nødvendigvis arter sig på samme måde, og jeg tror næppe at alle kjoler/stofruller er vaskeprøvet.
Der kan være forskel fra sending til sending.
Og uanset hvad så er kjolen hverken med perler, applikationer eller broderi, som I skriver. Men alene en bomuldskjole med sorte prikker. (Jow der er et lille broderi for neden, men det er ikke den der er problem med)

Flotte kjoler!
Men selv almindelige bomuldskjoler skal håndvaskes.
Selvom kjolen blev håndvasket mistede de sorte prikker farve, og så affejer Sissel Edelbo den med at man har vasket forkert.

Dårlig kvalitet og alt for dyrt i forhold til hvor dårligt tøjet holder

13 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Sissel Edelbo

Réponse de Sissel Edelbo

Kære Maria

Jeg kan ikke finde en tideligere korrespondance mellem du og os, hvor jeg kan se at vores service har været dårlig.

Vi gør altid vores bedste for at hjælpe vores kunder, hvis de oplever problemer med et af vores produkter.

Vi anbefaler at vaske vores bomuld med håndvask, fordi dette giver bedst holdbarhed, hvilket gælder for alt tøj. Ofte har vores styles også broderi, perler og cutwork, som kun tåler håndvask.

Vi vil gerne hjælpe dig på mail. Vedlæg ordrenummer, billeder, samt problem, og send dette til webshop@sissel-edelbo.com

Vi ser frem til at høre fra dig. - Og håber at vi kan ændre dit syn på vores kundeservice.

Kærlig hilsen
Amalie // Sissel Edelbo

Noté 5 sur 5 étoiles

Rigtig god kundeoplevelse på trods af reklamation

Jeg var desværre nødt til at lave en reklamation på en vare, der var købt online. Der var meget kort svartid hos kundeservice samt forståelse for reklamationen - og vi fandt hurtigt en løsning, som jeg er meget tilfreds med! Super god kundeoplevelse på trods af reklamation!

6 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Sissel Edelbo

Réponse de Sissel Edelbo

Kære Christina

Jeg er glad for at vi sammen kunne finde den bedste løsning. Vi håber at se dig igen i fremtiden🌸

Du ønskes en skøn dag.

De bedste hilsner,
Amalie

Noté 5 sur 5 étoiles

Their customer service team was so…

Their customer service team was so helpful and responsive!!!

7 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Sissel Edelbo

Réponse de Sissel Edelbo

Dear Jen

You stunning person, we love to help💖

All the best,
Amalie, Customer Service Responsible

Noté 5 sur 5 étoiles

Virkelig smukke kjoler og virkelig…

Virkelig smukke kjoler og virkelig venlig og hurtig betjening, da jeg havde spørgsmål til ordren.
Meget trygt sted at handle.

25 août 2025
Avis spontané
Logo de Sissel Edelbo

Réponse de Sissel Edelbo

Kære Signe

Jeg er glad for at du kontaktede os, og at vi kunne være behjælpelige. Jeg håber at du bliver glad for dine kjoler. Knus fra os🌸

Amalie // Sissel Edelbo

Noté 5 sur 5 étoiles

I ordered the wrong blouse for my…

I ordered the wrong blouse for my daughter. They were so helpful in getting the correct dress and blouse, and also canceling the original incorrect order. Besides having lovely clothes they are lovely people to work with.

12 août 2025
Avis spontané
Logo de Sissel Edelbo

Réponse de Sissel Edelbo

Dear Barbara

It was my pleasure to help you. We are looking forward to make your beautiful order🎀

All the best,
Amalie // Sissel Edelbo

Noté 5 sur 5 étoiles

El servicio al cliente es súper eficaz

El servicio al cliente es súper eficaz. Tuve problemas con el envío (iba a un punto de recogida en vez de a la dirección que me convenía y que creía haber indicado al hacer la compra) y les escribí para quejarme por el error y pidiendo que lo arreglaran. Me hicieron ver que el error lo cometí yo, pero lo solventaron al instante sin cobrarme por el cambio, que tenía un coste.

4 août 2025
Avis spontané
Logo de Sissel Edelbo

Réponse de Sissel Edelbo

Dear Sylvia

We love to help. Glad we found a solution to the problem💖

Best regards, Amalie // Sissel Edelbo

Noté 5 sur 5 étoiles

Wonderful experience with this company

Wonderful experience with this company. I knew the quality of these jackets and coats as I had bought them from a local shop before. However, I ordered online during the sale and somehow, I messed up the checkout process. Not to worry - Amalie had it sorted immediately, without any delay to my delivery. It arrived, beautifully wrapped, and with a chocolate inside. I had it sent to my parents’ home and when I opened it there, my Dad commented on what a beautiful coat it was - rare for him to even notice. It’s the rose coat - sand wave - and I can’t wait to wear it. I just need the weather to cool down a little. It’s a show stopper which can be worn with jeans and a simple tee, or go bolder with more colour. There are some other jackets coming soon which I also have my eye on.

25 juillet 2025
Avis spontané
Logo de Sissel Edelbo

Réponse de Sissel Edelbo

Dear - we are happy to hear about your experience, and you liking the packaging and the beautiful coat. Amazing with support from a cool dad💖

All the best, Amalie // Sissel Edelbo

Noté 5 sur 5 étoiles

Venlighed, hjælpsomhed og en masse tålmodighed

En helt fantastisk hjælp, forståelse og tålmodighed i kundeservice ved mega problemer med betalingen (over 2 dage) så nu glæder jeg mig til at få min frakke i hus!
Mine allerbedste anbefalinger

31 juillet 2025
Avis spontané
Logo de Sissel Edelbo

Réponse de Sissel Edelbo

Kære søde Jonna,

Tusind tak for din flotte anmeldelse. Vi er taknemmelige for din tålmodighed, og åbenhed for at løse problemet. Vi håber at du bliver glad for din flotte Hedvig frakke💖

Mvh. Amalie // Sissel Edelbo

Noté 5 sur 5 étoiles

I took a chance and bought a cute top…

I took a chance and bought a cute top which is a repurposed sari. I am in Australia so wasnt really sure what to expect. Well, it came super fast, the top is divine and the packaging so pretty. I'm so impressed, I might actually buy another one.

24 juillet 2025
Avis spontané
Logo de Sissel Edelbo

Réponse de Sissel Edelbo

Dear Sara,

Thank you for your sweet review. We love to make beautiful packages, and happy about you loving it💖

All the best, Amalie // Sissel Edelbo

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus