En af mine yndlings mærker! De har altid været super søde og hjulpet mig med at hvad som helst hvis jeg har haft nogle spørgsmål eller problemer 🤍
L'entreprise a répondu
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
En af mine yndlings mærker! De har altid været super søde og hjulpet mig med at hvad som helst hvis jeg har haft nogle spørgsmål eller problemer 🤍
L'entreprise a répondu
Mit absolutte yndlingsmærke!! Jeg har kun haft gode oplevelser med Sissel! Jeg har handlet hos dem siden 2023 og alle ting jeg har fået er velsyet og unikke! Jeg bliver ofte stoppet på gaden og spurg... Voir plus
L'entreprise a répondu
Very nice company and very helpful customer service. Beautiful products that are even more gorgeous in reality than on their pictures as the back of the coat and vest were a pleasant surprise, soooo b... Voir plus
L'entreprise a répondu
Købte en ret dyr kjole online. Det kostede 50 kr. at få den sendt, og da jeg valgte at returnere den kostede det yderligere 60 kr. Langt de fleste forretninger - også meget mindre end Sissel Edelbo -... Voir plus
L'entreprise a répondu
SISSEL EDELBO er bygget på en fascination af indisk kultur, håndværk og farverige tekstiler. I over 20 år har vi arbejdet med vintage sarier, traditionelle teknikker og nøje udvalgte materialer for at skabe styles med respekt for deres historie og håndværket bag. Gennem årene har vi udvidet vores materialevalg til også at omfatte genanvendte og økologiske tekstiler. Vores tilgang er forankret i omtanke, kvalitet og en passion for tidløst design.
Lyngvej 1B, 9000, Aalborg, Danemark
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
A répondu à 100 % de ses avis négatifs
Répond généralement dans un délai de 24 heures
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Hurtig til at rette fejl. Jeg sendte kjole retur og der var fejl i refunderingen. Med det samme fik jeg svar og de rettede fejlen. Flot og rar service. Takker

Réponse de Sissel Edelbo
En af mine yndlings mærker!
De har altid været super søde og hjulpet mig med at hvad som helst hvis jeg har haft nogle spørgsmål eller problemer
🤍

Réponse de Sissel Edelbo
Meget skuffende og uacceptabel oplevelse med Sissel Edelbo.
Jeg har bestilt den samme kjole to gange, og begge gange modtaget et produkt med markante fejl. Kjolerne var flydt med pletter, havde skæve syninger og endda huller. Det er simpelthen ikke i orden – slet ikke når man betaler 1799 kr for en kjole, som burde leve op til en vis standard.
Jeg har dokumenteret alle fejl med billeder.
Kundeservicen er desuden under al kritik. Mine henvendelser på mail blev besvaret langsomt og uden reel hjælp, og det har været næsten umuligt at komme igennem telefonisk.
Det her virker ikke som enkeltstående fejl, men som et generelt problem med både kvalitet og håndtering af kunder. Jeg kan på ingen måde anbefale at handle her, og jeg forventer, at der bliver taget ansvar for både produktkvalitet og den mangelfulde kundeservice.
Derudover skulle jeg selv betale for fragten ved returnering ….

Réponse de Sissel Edelbo
Jeg har købt en smuk smuk jakke, som indenfor et halvt år mister megen af sin flotte farve. Sissel Edelbo affejer det med almindelig slid. Men sådan en dyr jakke synes jeg bør kunne holde sin farve, og ikke blive så slidt på så relativt kort tid.

Réponse de Sissel Edelbo
Quality is super low, I have purchased the suzani embroidery jacket and let me tell you, I am glad that the adult one was sold out and I only got the mini version bc at the price point of 299€ i expect no loose threads and better overal quality.

Réponse de Sissel Edelbo
Modtog en kjole fra Sissel Edelbo, som desværre både havde pletter og hul i syningen. Da jeg skrev det til dem modtog jeg straks en returlabel, hvilket var super. Det der så ikke var så super var, at da jeg fik pengene retur, fik jeg kun pengene for kjolen, de havde fratrukket fragten på 50 kr, som jeg så selv har fået lov til at betale. Ikke helt i orden, når det nu ikke er et køb jeg har fortrudt, men derimod deres fejl. Jeg købte heller ikke noget andet med end kjolen, så det kan heller ikke være årsagen til at jeg skal betale den fragt.

Réponse de Sissel Edelbo
Beautiful clothes , incredible customer service , exceptional
I only wish there were more stockists in UK

Réponse de Sissel Edelbo
Jeg har flere stykker tøj fra sissel edelbo da jeg synes deres design er virkelig pænt. Men fællesnævneren er desværre at det er gået i stykker - stoffet revner, syninger går osv. prisen afspejler på ingen måde kvaliteten. Det meste skal vaskes i hånden. Jeg synes I skal overveje om I synes det er pengene og besværet inden I køber.
Jeg har både købt deres tøj fra ny og på lagersalg. Som I kan læse af svaret er der ingen reklamation på lagersalgsvarer. Det er jo ganske normalt men taget i betragtning af man køber en kjole til 800 kr, som har en levetid på 2 måneder er det en væsentlig høj pris pr gang jeg har brugt kjolen. Jeg tænker det er de færreste der har råd til eller lyst til at købe en kjole i den prisklasse for at kunne kassere den efter en håndfuld vaske (med det besvær at det er håndvask)
Så selvom man får venligt svar fra deres kundeservice ændrer det ikke på at deres designs er skrøbelige i kvaliteten, stiller store krav til vaskeanvisninger selvom det eks er ren bomuld. Jeg tvivler på de fleste læser vaskeanvisningen inden de køber et stykke tøj. Derfor finder jeg det vigtigt at skrive denne anmeldelse til andre potentielle købere så man træffer et oplyst valg inden man smider 2400 efter en kjole eksempelvis fra ny.

Réponse de Sissel Edelbo
Købte en ret dyr kjole online. Det kostede 50 kr. at få den sendt, og da jeg valgte at returnere den kostede det yderligere 60 kr. Langt de fleste forretninger - også meget mindre end Sissel Edelbo - tilbyder gratis fragt, når man køber for over 500 kr. Og stort set alle online sælgere af tøj tilbyder gratis returnering. Det er helt sikkert sidste gang jeg køber online fra Sissel Edelbo.

Réponse de Sissel Edelbo
Hurtig og god service. Modtog en vare, der var anderledes end forventet - ikke i stykker eller forkert, bare anderledes. To dage efter modtog jeg en ny vare.

Réponse de Sissel Edelbo
Hurtig levering og altid smukke varer.
God og i mødekommen kundeservice.
Vh Ditte

Réponse de Sissel Edelbo
Min vurdering er givet på baggrund af den kundeservice jeg har oplevet gennem MyWoods, der har forsøgt at sende min reklamation til jer.
I forholder jer ikke til det jeg skriver men bare at den er vasket forkert, hvilket jo blot er en påstand.
At I har lavet vaskeprøver betyder jo ikke at alt stof nødvendigvis arter sig på samme måde, og jeg tror næppe at alle kjoler/stofruller er vaskeprøvet.
Der kan være forskel fra sending til sending.
Og uanset hvad så er kjolen hverken med perler, applikationer eller broderi, som I skriver. Men alene en bomuldskjole med sorte prikker. (Jow der er et lille broderi for neden, men det er ikke den der er problem med)
Flotte kjoler!
Men selv almindelige bomuldskjoler skal håndvaskes.
Selvom kjolen blev håndvasket mistede de sorte prikker farve, og så affejer Sissel Edelbo den med at man har vasket forkert.
Dårlig kvalitet og alt for dyrt i forhold til hvor dårligt tøjet holder

Réponse de Sissel Edelbo
Jeg var desværre nødt til at lave en reklamation på en vare, der var købt online. Der var meget kort svartid hos kundeservice samt forståelse for reklamationen - og vi fandt hurtigt en løsning, som jeg er meget tilfreds med! Super god kundeoplevelse på trods af reklamation!

Réponse de Sissel Edelbo
Their customer service team was so helpful and responsive!!!

Réponse de Sissel Edelbo
Virkelig smukke kjoler og virkelig venlig og hurtig betjening, da jeg havde spørgsmål til ordren.
Meget trygt sted at handle.

Réponse de Sissel Edelbo
I ordered the wrong blouse for my daughter. They were so helpful in getting the correct dress and blouse, and also canceling the original incorrect order. Besides having lovely clothes they are lovely people to work with.

Réponse de Sissel Edelbo
El servicio al cliente es súper eficaz. Tuve problemas con el envío (iba a un punto de recogida en vez de a la dirección que me convenía y que creía haber indicado al hacer la compra) y les escribí para quejarme por el error y pidiendo que lo arreglaran. Me hicieron ver que el error lo cometí yo, pero lo solventaron al instante sin cobrarme por el cambio, que tenía un coste.

Réponse de Sissel Edelbo
Wonderful experience with this company. I knew the quality of these jackets and coats as I had bought them from a local shop before. However, I ordered online during the sale and somehow, I messed up the checkout process. Not to worry - Amalie had it sorted immediately, without any delay to my delivery. It arrived, beautifully wrapped, and with a chocolate inside. I had it sent to my parents’ home and when I opened it there, my Dad commented on what a beautiful coat it was - rare for him to even notice. It’s the rose coat - sand wave - and I can’t wait to wear it. I just need the weather to cool down a little. It’s a show stopper which can be worn with jeans and a simple tee, or go bolder with more colour. There are some other jackets coming soon which I also have my eye on.

Réponse de Sissel Edelbo
En helt fantastisk hjælp, forståelse og tålmodighed i kundeservice ved mega problemer med betalingen (over 2 dage) så nu glæder jeg mig til at få min frakke i hus!
Mine allerbedste anbefalinger

Réponse de Sissel Edelbo
I took a chance and bought a cute top which is a repurposed sari. I am in Australia so wasnt really sure what to expect. Well, it came super fast, the top is divine and the packaging so pretty. I'm so impressed, I might actually buy another one.

Réponse de Sissel Edelbo
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.