Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 3 sur 5 étoiles

Good website for ease of finding/ordering parts. Item arrived (Car Suspension Control Arm) and appears to be a quality part at a very competitive price. I ordered the item on Friday at 1415 and immedi... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Dyson V11 Torque Motorhead Estimated between: Nov 24 and Nov 29 1 £54.99. No response to numerous emails. Tel +44 333 335 5871 does not work. Just rings off immediately. Live chat also t... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 3 sur 5 étoiles

Ordered a V15 Dyson exchange. No tracking number, no replies to email, no reply to live chat, Phone number does not work. Was going through paypal to get a refund but it turned up out the blue totally... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Same situation as other reviews. Order placed for Dyson motorhead, and no delivery within dates advised. Follow up emails/online chats all seem to be automated, and no response on delivery. Phone l... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de pièces et de composants électroniques détachés

Écrit par l'entreprise

We sell brand new genuine parts for brands, such as Dyson, Vax and Samsung.


Coordonnées de contact

2,1

Bas

TrustScore 2 sur 5

246 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,1

Tous les avis

(246)

0 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Totally unprofessional company!

Totally unprofessional company!
I ordered a new rotating brush head for my Dyson cordless as their website said that it was in stock.
An email from them stated that it'd be delivered by a particular date and I'm still waiting 2 weeks later.
7-8 emails later and I'm more exasperated and frustrated than ever. It's like AI is relying to me for the words they reply with are simply meaningless.
I have asked the following simple question 5 times ........
'when will I receive my order and if you can't be specific then I'd like a refund please'
Their reply each time is along the lines of 'we value your customer and your enquiry. We are working urgently with our shipping department on locating your order and expediting it........blah blah blah'

The truth of the matter is that they didn't have it in stock in the first place.
I'd have respect for them if they had simply stated something along the lines of 'we apologise to inform you that we mistakingly thought the item was in stock but alas it wasn't. It will be back in stock on (date) but if you'd prefer not to wait then we'll give you a full refund'

But sorry to say they don't have any integrity or professionalism.
I'll never be attempting to buy anything from them in the future

They're a total joke !

9 octobre 2023
Avis spontané
Logo de Spares Hut

Réponse de Spares Hut

Hello, I’m unable to find any orders placed under the details provided on this believed to be malicious review. We would appreciate if you could email our support team as soon as possible, so we can get any outstanding issues resolved for you.

You can speak to our support team by emailing the following address: contact@spareshut.co.uk

We aim to answer all enquiries within 72 hours.

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible

Terrible. They don't deserve one star.

Regardless of how many emails I send, they keep telling me 'it's in transit' providing no evidence the part has ever been shipped.

When I continue to ask for evidence it's been sent, they say they are 'coordinating with their shipping department to provide the necessary documentation to confirm it is indeed in transit', that's for the past 3 weeks.

I have asked for a refund numerous times and they refuse based on it being so called 'in transit'. Today we will be submitting a County Court Application.

Please avoid, you will waste your money and not have the security of a refund.

Response to reply: What a joke, you know who I am, still no filter, still no refund. For reference again the order number is ORDER #HUT3858, for a Dyson Filter. Just by saying my feedback is malicious, trying to make out to other prospective customers that my views are not connected to your business is not true. Taking peoples money, without having the stock to satisfy the order, then to also refuse a refund based on ‘it’s in transit’, is terrible business and ripping off the consumer. Luckily, sites where people are allowed to provide actual factual feedback is essential to ensure those businesses like yours that are bad, are shown as bad. Whilst others that look after their customers will flourish. Maybe BBC Rogue Traders might take a look…

6 octobre 2023
Avis spontané
Logo de Spares Hut

Réponse de Spares Hut

Hello, I’m unable to find any orders placed under the details provided on this believed to be malicious review. We would appreciate if you could email our support team as soon as possible, so we can get any outstanding issues resolved for you.

You can speak to our support team by emailing the following address: contact@spareshut.co.uk

We aim to answer all enquiries within 72 hours.

Noté 1 sur 5 étoiles

AVOID AT ALL COST

Exactly the same issue as many others. The order was placed 3 weeks ago, they took the money and just said the order is 'fulfilled' but won't/can't give me a courier name or tracking number and are refusing to give me a refund. Have instructed my credit card company to recover the money.

UPDATE - PayPal has refunded me as they failed to respond to them about my order. This company is not ok. Please avoid.

FURTHER UPDATE! - further proof that this company is a joke with the comment under this review. The only thing malicious is the experience dealing with them. The order number for this review is #HUT3882 and #HUT3881. Here is also one of the many emails they sent saying the same thing over and over:

Hello,

I apologize for any inconvenience you've experienced with your recent orders, and I understand your concern regarding the tracking information and the refund for #HUT3881.

Regarding the tracking details, I will certainly look into this for you and provide you with the name of the courier and the tracking number as soon as possible. Our team is actively working on updating order statuses, and I'll ensure that you receive the information you need promptly. As for the refund for #HUT3881, I've submitted your request to our refund department, and we are currently processing it. I'll keep you informed about the progress of your refund and provide updates as soon as I have them.

We sincerely apologize for any delays and appreciate your patience and understanding. If you have any more questions or concerns, please feel free to reach out, and we'll do our best to assist you.

FINAL UPDATE!! - now they have contacted me (months later) saying I owe them money as I’ve had the product and been refunded incorrectly. Despite claiming in this review I’ve never ordered from them! Amazing.

13 septembre 2023
Avis spontané
Logo de Spares Hut

Réponse de Spares Hut

Hello, I’m unable to find any orders placed under the details provided on this believed to be malicious review. We would appreciate if you could email our support team as soon as possible, so we can get any outstanding issues resolved for you.

You can speak to our support team by emailing the following address: contact@spareshut.co.uk

We aim to answer all enquiries within 72 hours.

Noté 1 sur 5 étoiles

I now understand the 1* reviews!

Disappointed to be in the same boat as most of the bad reviews. No delivery, no response to email, WhatsApp or web message.

UPDATE: Finally heard back to say my item was on the way. I asked for a tracking id only to then be told my item was being dealt with. Scarily similar to so many of the bad reviews and I put it down to a 25% voucher I was able to apply to my order.

No confidence I’ll ever get my order and they’ll be able to cancel and refund this saving themselves the discount. At some point, there needs to be more punishment for companies who act in this way.

Order was HUT3948 just to assuage concerns my review was not real. I’m updating this on Feb 6th because I’ve just had an email chasing payment of the invoice or returning the item I never received. Still no tracking number and still shows as “Shipped”. Ridiculous company

4 octobre 2023
Avis spontané
Logo de Spares Hut

Réponse de Spares Hut

Hello, I’m unable to find any orders placed under the details provided on this believed to be malicious review. We would appreciate if you could email our support team as soon as possible, so we can get any outstanding issues resolved for you.

You can speak to our support team by emailing the following address: contact@spareshut.co.uk

We aim to answer all enquiries within 72 hours.

Noté 5 sur 5 étoiles

Amazing

Had to wait a little longer than expected, but have taken delivery of a V15 Dyson today. Absolutely thrilled.

Amazing deal.

5 octobre 2023
Avis spontané
Logo de Spares Hut

Réponse de Spares Hut

So glad you're loving your new Dyson V15! We're grateful for your patience and understanding.

Noté 1 sur 5 étoiles

Bizarre company

Very bizarre company. And it looks like my experience is not one off.

Order a dyson motorhead. No delivery 2 weeks after order. Contacted them via email and chat both said it's being delivered, but it wasn't. Asked both to provide tracking number, both refused. After 10 days of chasing, one agent offered me a 20 gift voucher the other one said they are reordering but again no tracki g number.

Shipment showed up a few days later but it was sent directly from Dyson?????

The £20 gift card didn't work. As others mentioned it, the order got cancelled automatically. When contacted CS they said they can't reissue. Very messed up practices

Edit after reply from company: Complete nonsense. Ordered on 12.09, received the part 29.09. You also clearly didn't answer why the item was shipped by Dyson and not your company and also why the £20 "voucher" order got magically cancelled and voucher voided and refused to be reinstated by CS. Same experience as other ppl had here.

18 septembre 2023
Avis spontané
Logo de Spares Hut

Réponse de Spares Hut

Hello Istvan, I’m sorry about the negative shopping experience you’ve had with us. I have raised this concern to my manager, but in the meantime I did in fact check your order and it seems like it was dispatched on time and has been delivered. The tracking details were sent to you, but they can only be accessible through pressing “track your order” on the email confirmation. The order was dispatched using Royal Mail under the tracking number: FJ7325841**GB

Noté 5 sur 5 étoiles

it was good because they guided me…

it was good because they guided me through ordering the part I need

22 septembre 2023
Avis spontané
Logo de Spares Hut

Réponse de Spares Hut

We're glad to hear that you had a positive experience with our guidance during the ordering process. Assisting our customers in finding the right parts is a top priority for us. Thank you for choosing us!

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered a Dyson v11 body

Ordered a Dyson v11 body, it arrived a week later but the wrong body. I contacted them immediately and they agreed it was wrong and they would arrange for a return . Almost a month later and all I get is a reply saying they are dealing with it. Will not buy from here again and I wouldn’t recommend anyone else does. Customer service is atrocious and non existent. Buyer Beware!!!

3 septembre 2023
Avis spontané
Logo de Spares Hut

Réponse de Spares Hut

Hello, I’m unable to find any orders placed under the details provided on this believed to be malicious review. We would appreciate if you could email our support team as soon as possible, so we can get any outstanding issues resolved for you.

You can speak to our support team by emailing the following address: contact@spareshut.co.uk

We aim to answer all enquiries within 72 hours.

Noté 1 sur 5 étoiles

Wish I'd read reviews here earlier

12/01/24 UPDATE -
Despite responding to the accusations of placing a fake review, providing all my order details and waiting to them ' getting back to me' I have heard nothing more from these cowboys. No update on the cancelled compensation.

Scam artists.

My original review...

Wish I'd read reviews here earlier. Run away... Ordered a dyson battery and over a week later nothing. Two emails received limited and strangely worded responses. Battery finally arrived.

Final insult - offered a £20 discount of my next order. When I used it, nervously, my order was accepted then cancelled without explanation.

EDIT - After the response below my review : Order number was #HUT3866 Dyson Battery Here's the content of your first email Sent to me on 27/09/2023 from undefined contact 'at' spareshut.co.uk "I want to start by offering my sincere apologies for any frustration you've experienced.

I understand that the delay in your order has caused you to be frustrated, and I want to assure you that we are a legitimate company committed to providing a positive shopping experience. The delay in your order's delivery is due to a sudden increase in order volume and logistical challenges. Unfortunately, this has affected our usual delivery timelines, for which we sincerely apologize. Our team is actively working to resolve this situation and expedite the delivery process."

Your system allowed me to place an order using the compensation voucher code you gave me but was cancelled without explanation ass mentioned above.

29 septembre 2023
Avis spontané
Logo de Spares Hut

Réponse de Spares Hut

Hello, I’m unable to find any orders placed under the details provided on this believed to be malicious review. We would appreciate if you could email our support team as soon as possible, so we can get any outstanding issues resolved for you.

You can speak to our support team by emailing the following address: contact@spareshut.co.uk

We aim to answer all enquiries within 72 hours.

Noté 1 sur 5 étoiles

Fake trading address

Same as all the other bad reviews. No delivery. No response. Classic scam behaviour.

To top if off, the registered address on their website is a front.

63/66 Hatton Garden, Fifth Floor, Suite 23 is a 'location' offered by Mycoworks.

Quoting from Myco's website:

"Situated in London's 'Diamond District' this location is ideal for companies keen to impress clients and suppliers with a Central London Registered Office Address, Director Service Address or Virtual Business Address."

It goes on to say, "We don’t have any facilities at our Hatton Garden location. This prestigious mailing address is an unmanned post box."

I'm not sure how it can get more dodgy. If you want to know the actual address of this scam company, look up HKN ENTERPRISES LTD on Companies House.

UPDATE: this company is abusing customer rights (and so are Trustpilot) by falsely claiming this review pertains to another company. Apparently I have somehow reviewed the wrong company. PULL THE OTHER ONE

27 septembre 2023
Avis spontané
Logo de Spares Hut

Réponse de Spares Hut

Hello, I’m unable to find any orders placed under the details provided on this believed to be malicious review. We would appreciate if you could email our support team as soon as possible, so we can get any outstanding issues resolved for you.

You can speak to our support team by emailing the following address: contact@spareshut.co.uk

We aim to answer all enquiries within 72 hours.

Noté 1 sur 5 étoiles

Cannot get an answer

Cannot get an answer about my order. No response whatsoever. Very sceptical about this company. This is not a Scam review as suggested by another reviewer. Is it not surprising that Spares Hut only responds to positive feedback. And they also dont charge VAT. Must be a very small company not turning over £85000

26 septembre 2023
Avis spontané
Logo de Spares Hut

Réponse de Spares Hut

Hello, I’m unable to find any orders placed under the details provided on this believed to be malicious review. We would appreciate if you could email our support team as soon as possible, so we can get any outstanding issues resolved for you.

You can speak to our support team by emailing the following address: contact@spareshut.co.uk

We aim to answer all enquiries within 72 hours.

Noté 1 sur 5 étoiles

A Scam-Like Buying Experience

I ordered a V15 under a trade-in scheme on 30/08/23 but still not yet received today (25/09/23). The seller repeatedly promised and apologised but did nothing to improve the situation. There is also a repeated failure to inform me on the procedures of product return after nearly a month's repeated urges. Very disappointed of its service and Spare Hut's reaction suggests to me that it is a scam site.

30 août 2023
Avis spontané
Logo de Spares Hut

Réponse de Spares Hut

Hello TK Kwan, I have raised your concerns to my manager, who will be in touch in the next few days. In the meantime, I have checked your order and in fact it seems like it was dispatched on time and has been delivered. Your order was dispatched using Royal Mail under the tracking number: FJ7184262**GB

Noté 1 sur 5 étoiles

Do not respond to emails in relation to faults or refunds

Purchased parts, they were quick to arrive although after purchasing there was no real confirmation that you had purchased anything. Parts arrived faulty. 4 emails sent, not a single response. Extremely poor non existent customer service

25 septembre 2023
Avis spontané
Logo de Spares Hut

Réponse de Spares Hut

Hello L Miccy, I have tried to search our system for any orders under the details you’ve given, but I’m not able to find any orders. If you are a customer on our store, then please send us your order number through to your support team at the following email address:
contact@spareshut.co.uk

Noté 5 sur 5 étoiles

Bought a new dyson filter from this…

Bought a new dyson filter from this company. Asked for a review, really good. Good prices and easy to use their website.

24 septembre 2023
Avis spontané
Logo de Spares Hut

Réponse de Spares Hut

We greatly appreciate your positive review! We're thrilled that you found our prices competitive. Your feedback means a lot to us. Thank you for choosing us!

Noté 1 sur 5 étoiles

Dreadful company

Dreadful company. Obviously not UK based. The item I ordered took so long to be delivered I bought it from somewhere else. Got fed up with the fobbing off from their so called customer support. Lots of platitudes but couldn't tell me where my item was or when it might be delivered. It finally turned up, wrongly addressed, after 3 weeks. Now I am 2 weeks in to waiting for a refund for the returned item and again more platitudes from customer support but no actual refund. Do not buy from these people.
Update: Having read the reply from Spares Hut, it is obvious they didn't actually read my review. Yes the item was delivered - 3 weeks late and to the wrong address. I said that. I also said I had returned the item and was waiting for a refund - and, guess what, 5 weeks later, I'm still waiting.
I have heard all their excuses about 'technical issues' and have been assured that my refund is being processed. How hard is it to log into Paypal and make the refund?
I repeat, people, DO NOT BUY FROM THESE CON ARTISTS.

24 septembre 2023
Avis spontané
Logo de Spares Hut

Réponse de Spares Hut

Hi Helen, I have raised this concern to my manager, but in the meantime I have checked your order in our system and it’s showing as it was dispatched on time and has been delivered. This was dispatched using Royal Mail under the tracking number:
FJ7146446**GB

If you have any questions regarding your order, or you think it’s been delivered to the wrong address, then please contact our support team as soon as possible, so we can get this resolved for you.

You can speak to our support team by emailing the following address: contact@spareshut.co.uk

We aim to reply to all enquiries within 72 hours.

Thanks and Best Regards.

Noté 5 sur 5 étoiles

Superb

Superb
Will be using you again in the future

22 septembre 2023
Avis spontané
Logo de Spares Hut

Réponse de Spares Hut

Thanks for shopping with Spares Hut, we hope you’re satisfied with your purchase. If you have any other questions, then be sure to let us know.

Noté 5 sur 5 étoiles

Great company with a range of spare…

Great company with a range of spare parts. I would use them again for sure.

20 septembre 2023
Avis spontané
Logo de Spares Hut

Réponse de Spares Hut

Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you had a great experience with our company and found the spare parts you needed. We look forward to serving you again in the future. Your satisfaction is important to us!

Noté 1 sur 5 étoiles

No delivery of Dyson part

Have ordered a replacement Dyson part, have had to chase twice - only communication is via email or live chat (which isn't live) - was told it was arriving 2 weeks ago - no further communication - been over 4 weeks - will be processing a chargeback and sourcing part from elsewhere

20 septembre 2023
Avis spontané
Logo de Spares Hut

Réponse de Spares Hut

Hi Lee, I have raised this concern to my manager, but in the meantime I have checked your order in our system and it’s showing as it was dispatched on time and has been delivered. This was dispatched using Royal Mail under the tracking number:
FJ7283691**GB

If you have any questions regarding your order, or you think it’s been delivered to the wrong address, then please contact our support team as soon as possible, so we can get this resolved for you.

You can speak to our support team by emailing the following address: contact@spareshut.co.uk

We aim to reply to all enquiries within 72 hours.

Thanks and Best Regards.

Noté 4 sur 5 étoiles

My order was missed but replaced

18 septembre 2023
Avis spontané
Logo de Spares Hut

Réponse de Spares Hut

We apologize for the oversight, but we're glad to hear that we could quickly replace your order. Your satisfaction is important to us. Thank you for your understanding!

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus