Als je echt honger hebt dan kun je hier prima iets te eten halen, alleen toen ik hier iets had gehaald was mijn ervaring dat de friet wel erg vettig wasm en daar was ik niet echt blij mee. Ik had het... Voir plus
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Vandaag heerlijke frieten gegeten in het cafetaria. We waren met 3 volwassenen en 5 kinderen waaronder een tweeling van 1.5 jaar. Er werd gelijk ruimte gemaakt en alle tafeltjes bij elkaar gezet. Hee... Voir plus
Wij hadden een bedrijfsfeestje en daarbij de catering laten verzorgen door ‘t Stoepje. Alles was tot in de puntjes verzorgd en we kwamen niets tekort. De vriendelijkheid en het enthousiasme van het pe... Voir plus
Grootse bager zaak ooit nooit bestellen laten je 2,5 uur wachten en daarna als je belt zeggen ze gwn note bene niet weer bestellen ondat ik zeur om de bezorgtijd is toch wel logische na 2,5uur tijd ze... Voir plus
L'entreprise a répondu
À propos de l'entreprise
Écrit par l'entreprise
Geen omschrijving
Coordonnées de contact
Oosterbeek, Pays-Bas
- stoepjeoosterbeek.nl
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
A répondu à 50 % de ses avis négatifs
Répond généralement dans un délai de plus d'un mois
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Als je echt honger hebt dan kun je hier…
Als je echt honger hebt dan kun je hier prima iets te eten halen, alleen toen ik hier iets had gehaald was mijn ervaring dat de friet wel erg vettig wasm en daar was ik niet echt blij mee. Ik had het afgehaald.
Grootse bager zaak ooit nooit bestellen…
Grootse bager zaak ooit nooit bestellen laten je 2,5 uur wachten en daarna als je belt zeggen ze gwn note bene niet weer bestellen ondat ik zeur om de bezorgtijd is toch wel logische na 2,5uur tijd zeer onklantvriendelijke zaak en veeel te lange bezorgtijd

Réponse de Cafetaria
Bestelling menu was goed verzorgd!

Réponse de Cafetaria
Oh oh 58 minuten nadat de bestelling…
Oh oh 58 minuten nadat de bestelling geplaatst is wordt het eten bezorgd.
De saté was een zooitje in de zak.
Dit is niet de eerste keer, maar wel de laatste keer dat wij bij 't Stoepje besteld hebben.

Réponse de Cafetaria
Altijd goede service en zijn zo goed…
Altijd goede service en zijn zo goed als altijd op tijd!
Een van de beste cafetarias in Oosterbeek!

Réponse de Cafetaria
Heb mijn bestelling nog niet ontvangen
Heb mijn bestelling nog niet ontvangen
Ik ben altijd super tevreden het eten…
Ik ben altijd super tevreden het eten is heerlijk de bezorger is vriendelijk heb hier vaker besteld en altijd ben ik tevreden alles is vers gemaakt😁
Beste cafetaria
We krijgen altijd heerlijke frites en snacks keurig bezorgd. Dit is echt de beste cafetaria in Oosterbeek.

Réponse de Cafetaria
Top cafetaria
Wat een top cafetaria! Heel netjes en schoon, gastvrij en lekker eten. Echt een aanrader!

Réponse de Cafetaria
Saus
Het eten was goed te doen, patat zwom alleen in de saus, ook was de cheeseburger een beetje simpel voor het bedrag verder alles prima.

Réponse de Cafetaria
Me friekandel broodje was erg taai en…
Me friekandel broodje was erg taai en de curry was zwart verbrand

Réponse de Cafetaria
Vandaag heerlijke frieten gegeten in…
Vandaag heerlijke frieten gegeten in het cafetaria. We waren met 3 volwassenen en 5 kinderen waaronder een tweeling van 1.5 jaar. Er werd gelijk ruimte gemaakt en alle tafeltjes bij elkaar gezet. Heel vriendelijke mensen en eten was ook lekker. Top en zeker een aanrader.
Catering op bedrijfsfeestje
Wij hadden een bedrijfsfeestje en daarbij de catering laten verzorgen door ‘t Stoepje. Alles was tot in de puntjes verzorgd en we kwamen niets tekort. De vriendelijkheid en het enthousiasme van het personeel maakte het helemaal af! Echt een aanrader en voor ons voor herhaling vatbaar.
Altijd vriendelijk personeel
Altijd vriendelijk personeel, en het eten is altijd weer even lekker. Alleen vind ik het heel erg jammer dat ze nog niet bezorgen in Doorwerth. Want de snackbar in Doorwerth vind ik niet zo lekker als die van het stoepje.
Ook op feestdagen snel en goed
Ook op feestdagen even bestellen bij de sympathieke medewerkers van ‘t Stoepje. Ondanks de drukte lukt het ze weer een heerlijke warme hap te bezorgen. Goed en keurig op tijd. Zoals altijd eigenlijk.
Goede maaltijd en service
Net weer een heerlijke maaltijd gegeten. Super goede bezorging en altijd vriendelijk. Goede service top. Ze zijn echt een aanrader
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.







