Een fijne plek voor dessert en thee.
Ik kan niet zeggen dat het eten fantastisch was, maar het was goed, de bediening was vriendelijk en de plek was zowel van binnen als van buiten prachtig.
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Ik kan niet zeggen dat het eten fantastisch was, maar het was goed, de bediening was vriendelijk en de plek was zowel van binnen als van buiten prachtig.
Heerlijk eten, altijd parkeerplek GRATİS!! Uitzicht is super, met mooi weer giga tuin waar je lekker kan zitten, dus wij zijn zeker vaak te vinden @ Masha!
Heerlijk eten lief personeel. Al met al een super tent!
Ik snap de negatieve reacties niet. Het eten is echt heel goed, ook niet duur.
Ik kom er vaker voor de sisha, maar het eten is echt een 8+
was daar en had een mixgrill gegeten voor 1 persoon, vroeg of ze het door wouden bakken maar de vlees kwam medium rare aan, en wouden het niet terug sturen. ondanks dit hele gedoe wouden ze me nog een verkeerde bonnetje laten betalen, schandalig. je kan liever bij de dirk een broodje frikandel eten
Geen kwaliteit geen service en te duur gegeten.
Het eten was zeer zeker een ruim voldoende.
MAAR als je daar aankomt met een baby van 6 maanden, en je zit in een shisha lucht omdat je buiten een shisha kan en mag roken 🙃😕 maar de shisha wordt aangemaakt en bereid in de zaak zelf boven de keuken! Waardoor heeel de tent naar shisha en kooltjes ruikt!
Het leek wel een shisha lounge binnen 🤔🤔
Ik heb aangegeven dat ik dit niet vind kunnen omdat er meerdere gezinnen met kinderen aanwezig waren.
Personeel gaf aan dat het mij eigen keuze was
Om naar dit restaurant te komen met een kind.
Terwijl het restaurant wel kindvriendelijk is want er staat een speelhoekje voor kinderen.
🤔🤔
Dus GEEEN volgende keer voor mij wat weer wel erg jammer is want het eten was goed.
Ik ben een positief persoon, en laat geen eigenlijk nooit een review achter. Maar kinderen in die shisha lucht laten zitten moet gewoon verboden worden. Niet kindvriendelijk 👎
Goorste, vieste eten wat ik in mijn leven heb gegeten!!!
Lams spieces besteld, deze waren in eerste instantie rauw & koud en de groentes erbij ook koud!!
Medewerker erbij geroepen, deze heeft het meegenomen en gewoon weer terug op de grill gezet maar dit keer waren ze aangebrand!! Totaal niet te eten, geen smaak geen klasse, geen service, gierigste en meest gore restaurant dat ik tot nu toe heb gezien!!
We hebben heerlijk gegeten. Hele lieve medewerkers.,
Superslechte openbuffet ontbijt
Alles is heel koud
Prijzig voor wat je krijgt
Ze hebben geen controle over de service, ze zijn heel onaardig, ze weten niet wat gastvrijheid inhoud. Klantvriendelijkheid is er niet. Ik zal dit restaurant afraden want ze gaan als stront met de klanten om.
Mooi restaurant, ligt ook op een mooie locatie met een mooi uitzicht op het water.
Helaas is het eten van matige kwaliteit, maar liggen de prijzen voor het eten en de shisha al heel hoog.
Als je met zijn tweeën daar gaat eten, betaal je al heel gauw € 45,- per persoon. En dan krijg je maar een simpele menu met een drank erbij. Wat betreft de shisha is het niet anders. Ook heel prijzig en van extreem matige kwaliteit.
Ik raad dit restaurant niet aan.
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.