Sämsta taxibolaget i Malmö. Bokar storbil, står 8personer i appen. Vi är tre vuxna som dubbelkollar detta. Kommer en vanlig bil, chauffören bara kör och säger vi får avboka och ringa in. Sitter i tele... Voir plus
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Åker med min dotter och får låna bilbarnstol. Dotterns blöja råkar läcka ut lite kiss i stolen. Enligt bolaget ska vi då betala 1500 kronor för detta. Jag erbjuder mig tvätta skyddet eller att till o... Voir plus
Pålitliga och kommer alltid i god tid. De kör lugnt och tryggt snabbaste vägen. Fast pris alltid med kvitto. Bokar via appen som är smidig och enkel. Chauffören ringer när bilen är framme för upphäm... Voir plus
Taxin kommer ofta sent och kör till fel upphämtnings ställe. Har hänt vid tre tillfälle till samma adress. Ingen annan taxi har gjort detta under de 13 år vi bott på adressen. Kundtjänst svarar inte... Voir plus
L'entreprise a répondu
À propos de l'entreprise
Écrit par l'entreprise
Taxi Malmö 040-911 911 - Alltid låga fastpriser
Coordonnées de contact
Solbacksvägen 3, 217 63, Malmö, Suède
- 040-911911
- info@taximalmo.se
- taximalmo.se
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
N'a pas répondu aux avis négatifs
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Taxi till Kastrup
Reste 24.02.06 med Taxi Malmö 911911. Bilen var förbeställd och omfattade 2 personer Malmö-Kastrup, 2 bagage, 2 golfbagar. Fast pris 890 kr. Allt fungerade perfekt. Trevlig förare.
Vi har tidigare gjort samma resa ett 10-tal gånger. Alltid förbeställt, alltid 2 personer, 2 bagage och 2 golfbagar. Priset har varit 790 kr, 845 kr och 890 kr. Allting har alltid fungerat perfekt med artiga och trevliga förare.
Men nu, 24.02.17 Kastrup-Malmö, gick det helt snett. Som vanligt förbeställd, som vanligt 2 pers, 2 bagage, 2 golfbagar. Fast pris 890 kr. Vi blev upphämtade kl 15 och körde iväg mot Malmö. Av bilens dataskärm framgick vår beställning: 2 pers, 2 bagage, 2 golfbagar, fast pris 890 kr.
Väl ute på bron sa föraren att vi måste betala 300 kr extra eftersom vi hade stort bagage. Detta vägrade vi eftersom vi hade förbeställt med fast pris och hade samma bagage som alltid. Palaver uppstod och föraren kontaktade taxicentralen. Föraren blev uppmanad att stå på sig och under samtalet ändrades plötsligt det fasta priset på dataskärmen till 1185 kr.
Jag menade att att vi betalar det överenskomna priset om 890 kr vid framkomst och om han ville ha mer betalt så fick Taxi Malmö ansöka om betalningsföreläggande varefter ärendet skulle avgöras av Tingsrätten.
Föraren hotade då, på uppmaning av taxicentralen, att köra oss tillbaka till Danmark. Han stannade vid brons betalstation och fortsatte att hota oss. Jag insåg att om föraren hade vänt mot Danmark utan att släppa av oss så hade jag direkt tryckt på mobilens 112-larmknapp, anmält olaga frihetsberövande och begärt polisassistans.
När föraren då föreslog priset 1000 kr så tog jag det. Att inse att man blir rånad på 110 kr är smartare än att riskera bli utslängd på okänd plats i Danmark. Jag är 74 år och knappast fit för att riskera en fysisk konfrontation. Dessutom var min 72-åriga hustru med i bilen så det gällde att lösa situationen på smidigaste vis.
Detta är första gången i mitt liv jag blivit rånad under fysiskt hot. En skitsumma 110 kr men ändå. Oavsett om brottet skall rubriceras som utpressing eller rån så torde ansvaret ligga hos företaget Malmö Taxi 911911. Det var taxicentralen som uppmanade taxiföraren att begå brott.
Vi reklamerar färden idag till Taxi Malmö 911911 inkl detaljerade uppgifter om bil och förare så får vi se vad fortsättningen blir.
Stort bagage förresten - så väldigt stort var det nu inte. Större bagage - 3 personer, 3 resväskor, 3 golfbagar och 3 handbagage, ryms i hustruns Renault Clio. Det är ingen stor bil! Har funkat vid några resor Kivik-Kastrup.
Edit 24.02.19
Taxi Malmö ringde precis och bad om ursäkt för receptionistens felaktiga agerande. Betalar tillbaka 500 kr. Höjer betyget till **
Åk inte med dessa de håller inte tiden
De håller inte tiden. De gjorde att jag missade en viktig tid läkarbesök pga försenad bil kom efter 22 minuter borde ha ringt och meddelat förseningen men inte Aldrig mer Malmö Taxi. Sktev dessutom bomkörning och ingen avgift fast jag betalde. Chauffören hade nog inte tänkt att jag hade bevis på banken att jag betalde.
Tillägg Taxi Malmö hörde av sig relativt snabbt och bad om ursäkt. Fick även mina pengar tillbaka. De ska dom absolut ha en eloge för. De var super när det gällde upprättelse
Inte trygg
Flera gånger har jag sagt till föraren att inte köra så snabbt på motorvägen. Han körde upp till 190, så blev jag tvungen att agera.
Idag så kommer förare mycket trött och håller på att somna i rätten. Det känns inte trygg att köra med dem.

Réponse de Taxi Malmö
Läser ej meddelande ifrån kund
Tycker om till 100% trevlig service. Tycker inte om, finns en meddelande funktion till chauffören. Där skriver kunden in eventuella önskemål. Såsom var på gatan man vill bli hämtad eller var man vill bli avlämnad! ERA CHAUFFÖRER LÄSER INTE DESSA MEDDELANDEN!

Réponse de Taxi Malmö
En vän rek 040 911911 när jag återigen…
En vän rek 040 911911 när jag återigen blåstes av Färdtjänst som blivit uruselt. Ringde jag Malmö Taxi och vilket trevligt bemötande både i växeln och bilen kom inom 4min. Jag blev utmärkt bemött och de är billigare än 979797. Jag har åkt 3ggr med er olika dagar, och blivit enormt břa bemött! Jag täńker använda mig av era tjänster när jag behöver och dela min erfarenhet till de jag känner! Utan tvekan 5 stjärnor och fortsätt på samma sätt ! Tacksam kund!☀️👌

Réponse de Taxi Malmö

Réponse de Taxi Malmö
Trevlig kvinnlig förare
Chauffören kom i tid och var mycket serviceinriktad. Bra pris med tanke på att det var under nyårsfirandet. Själva körningen gick väldigt smidigt.
Det enda problemet var med appen. Jag var tvungen att boka 3 gånger innan det äntligen fixades. Den första och andra bokningen gick igenom men avbokats automatiskt några dagar senare.
Dessutom främjar företaget att det är ett rabatterat/billigare pris med appen. Det var det inte.

Réponse de Taxi Malmö
Bedrövligt
Bedrövligt. Kör som tokar och använder inte blinkers och röker i bilarna och slänger skräp på marken.

Réponse de Taxi Malmö
I have been charded twice for the same…
I have been charded twice for the same ride.
I have contacted customer service a couple of times about it, but I just not getting any response at all. It is a really poor and unacceptable customer service provided by Taxi Malmö.

Réponse de Taxi Malmö
Har alltid åkt med Taxi Malmö innan o…
Har alltid åkt med Taxi Malmö innan o varit supernöjd. Men nu efter att ha åkt 2 ggr på kort tid med utländska förare har vi råkat ut för hotfullt beteende.

Réponse de Taxi Malmö
Taxin kommer ofta sent och kör till fel…
Taxin kommer ofta sent och kör till fel upphämtnings ställe. Har hänt vid tre tillfälle till samma adress. Ingen annan taxi har gjort detta under de 13 år vi bott på adressen. Kundtjänst svarar inte på mail då en taxi chaufför tog betalt två gånger på samma resa.
Det enda positiva är att priserna är bra

Réponse de Taxi Malmö
Bokade en bil till min gammelmorfar
Bokade en bil till min gammelmorfar
Chauffören var så hjälpsam
Rekommenderar starkt

Réponse de Taxi Malmö
Trevlig och tillmötesgående…
Trevlig och tillmötesgående växelpersonal.
Chaufförerna kommer i tid och är väldigt service inriktade.
Bra priser.
Så full pott får dom / Eva

Réponse de Taxi Malmö
Allt man behöver från ett taxiföretag
Bra priser, punktliga och pålitliga. Allt man behöver från ett taxibolag. Keep up the good work :)

Réponse de Taxi Malmö

Réponse de Taxi Malmö
Väldigt dyrt
Väldigt dyrt, min mamma åkte precis mellan västra hamn (Ica Maxi) och Adelgatan (Stortorget)
De e bokstavligen 3 korsningar som tar cirka 5 minuter med cykel. 3-4 hållplatser.
Hon fick betala 100kr 1 håll. Jätte jätte dyrt.
Västra hamn räknas väl in i någon dyr zon fast att den ligger mitt i stan närmare centralen än något annat område i stan.
Edit efter svar:
Framgår inte vad priset är för jag letade på er hemsida. Och på facebook. Väldigt otydligt.
Tycker ändå att man kanske ska se över malmös zoner nu. För Malmö byggs om och buss ut.. de e billigare o åka från centralen till Jägersro än centralen till västra hamn tex.

Réponse de Taxi Malmö
Fin service mycket bra priser samt…
Fin service mycket bra priser samt alltid rena bilar. Rekommenderar stark detta bolag
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.







