Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

DO NOT USE!! Absolutely shocking quality of clothes and customer service!! Can’t return item unless you play postage to CHINA!! and no guarantee it will get refunded as it could take 8-12 weeks to g... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Wish I could give zero stars kind of situation. Please avoid, I wish I had read the reviews before purchase. Super overpriced clothes and a non-existent return policy (you have to email support, which... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Super fast reply to my message. Credit card also posted immediately. From first contact and re-order of outfit only took about 3 hours, pretty amazing. I've had to wait days in the past from other si... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered a denim playsuit looked beautiful online arrived pure cheap like something of shein or temu; only quality probably worse. Nightmare getting a return trying to charge me £25 to return to Asia.... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise


Coordonnées de contact

1,6

Mauvais

TrustScore 1.5 sur 5

349 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

A répondu à 82 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 2 semaines

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

WARNING!

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY!
I bought two cardigans that were sold as Cashmere but were actually synthetic. Nowhere on the site was the real fibre content stated and when I tried to get a refund but they offered a discount or said I could pay (average £25) for the return postage but it would probably be held up in customs and may not get back to them. I WILL BE CONTACTING TRADING STANDARDS TO TRY AND GET THEM BARRED FORM TRADING IN THE UK

18 juillet 2025
Avis spontané
Logo de Thomwood

Réponse de Thomwood

Hi Karen,

We’re very sorry to hear about your experience. Your feedback is important to us, and we take these concerns seriously.

To assist you further and look into this properly, could you kindly reach out to our support?

We would like the opportunity to review your case and do our best to make things right.

Sincerely,
Team Thomwood

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent customer service

Excellent customer service. Really helpful.
My dress was so beautiful. Thank you.

15 juillet 2025
Avis spontané
Logo de Thomwood

Réponse de Thomwood

Hello Wendy,

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear you loved the dress and had a great experience with our customer service.

We’d love to have you shop with us again soon.
Warmly,
Team Thomwood

Noté 1 sur 5 étoiles

This is a rip off company

This is a rip off company, goods are awful quality, nothing like the pictures. Asked for refund to be told it’ll cost me £25 to send it back to China or they will give me a fiver back and I can keep it!! Keep well away everyone

18 juillet 2025
Avis spontané
Logo de Thomwood

Réponse de Thomwood

Hi Mrs Mazenko,

We’re very sorry to hear about your experience. Your feedback is important to us, and we take these concerns seriously.

To assist you further and look into this properly, could you kindly reach out to our support?

We would like the opportunity to review your case and do our best to make things right.

Sincerely,
Team Thomwood

Noté 1 sur 5 étoiles

Poor Quality, Misleading Products — No Real Refunds

I spent almost £160 on three dresses from Thomwood, and I deeply regret it. What I received looked nothing like the photos on their website — cheap materials, wrong colours, poor workmanship, missing features (like corsets), and unfinished hems.

I contacted them right away, but they only offered a 10% refund, store credit, or told me to return the items to China at my own cost (approx. £25+) — while warning me the items might be lost in customs. This is clearly a tactic to discourage returns and avoid giving proper refunds.

After looking at reviews, I realised many other people had the exact same experience. This seems to be a deliberate business model — take people’s money, send inferior products, and make returns too inconvenient or risky to bother with.

Avoid this website at all costs — it’s dishonest and predatory. I’ve reported them to my bank and Trading Standards.

17 juillet 2025
Avis spontané
Logo de Thomwood

Réponse de Thomwood

Hi Tade,

We’re very sorry to hear about your experience. Your feedback is important to us, and we take these concerns seriously.

To assist you further and look into this properly, could you kindly reach out to our support?

We would like the opportunity to review your case and do our best to make things right.

Sincerely,
Team Thomwood

Noté 1 sur 5 étoiles

Two orders I have not received

Two orders I have not received , one of which was placed over a fortnight ago and not even been shipped. They send messages and replies but do absolutely nothing. I have told them to cancel and reimburse me and now they have gone silent…no responses to emails. Will never order again and do not recommend this store as I believe it is a scam

18 juillet 2025
Avis spontané
Logo de Thomwood

Réponse de Thomwood

Hi Jennifer,

We’re very sorry to hear about your experience. Your feedback is important to us, and we take these concerns seriously.

To assist you further and look into this properly, could you kindly reach out to our support?

We would like the opportunity to review your case and do our best to make things right.

Sincerely,
Team Thomwood

Noté 1 sur 5 étoiles

Chinese scam site

Not sure whether I’m going to receive my order and judging from the other comments if it does finally arrive it will be very poor quality. The website suggests that this brand is a mother and daughter owned company from the Netherlands. It isn’t, it’s a Chinese scam site. The positive reviews posted here are so obviously fake it makes me angry. Wish I’d done my research before placing an order.

18 juillet 2025
Avis spontané
Logo de Thomwood

Réponse de Thomwood

Hi E.N.F.,

We’re very sorry to hear about your experience. Your feedback is important to us, and we take these concerns seriously.

To assist you further and look into this properly, could you kindly reach out to our support?

We would like the opportunity to review your case and do our best to make things right.

Sincerely,
Team Thomwood

Noté 2 sur 5 étoiles

I ordered 3 sweatshirts two weeks ago

I ordered 3 sweatshirts over two weeks ago , after chasing they have finally arrived.
The quality is not good ( polyester material which is shiny) , I was expecting sweatshirt material . They were not expensive so I will keep them for dog walking and gardening - I wouldn’t use them for anything else.
The goods are from China , although the advert led me to think they were local in Manchester. I have moved my review up from I star as they did expedite the delivery after my previous review .
Personally I won’t buy from them again as the delivery times and quality are not good enough for me.

17 juillet 2025
Avis spontané
Logo de Thomwood

Réponse de Thomwood

Hi there,

We’re very sorry to hear about your experience. Your feedback is important to us, and we take these concerns seriously.

To assist you further and look into this properly, could you kindly reach out to our support?

We would like the opportunity to review your case and do our best to make things right.

Sincerely,
Team Thomwood

Noté 3 sur 5 étoiles

They took a long time to be delivered…

They took a long time to be delivered and just came in a bag, I’m not sure if they are leather or pu.
On trying on the laces are very short and not able to tie on the top eye of the boot. I think if I’d had to do it again, I’d have bought the real dr marten boot and paid the extra

14 juillet 2025
Avis spontané
Logo de Thomwood

Réponse de Thomwood

Hi Brian,

Thank you for your feedback, and I’m sorry the experience didn’t meet your expectations.

The boots are made from high-quality PU leather, and I understand the laces being too short was frustrating. We truly value your input and would be happy to offer a resolution.

Please feel free to reach out to our customer support. We're here to help.

Best regards,
Team Thomwood

Noté 1 sur 5 étoiles

Nobody use this website

Nobody use this website. Item finally arrived nearly 3 weeks later. The dress was awful material and really nothing like the picture. I requested a refund like it states I can on their website and they kept refusing trying to offer me £20 instead of my £120 purchase. Now stuck with a dress that’s no good to me and out a lot of money. Awful service!!!

1 juin 2025
Avis spontané
Logo de Thomwood

Réponse de Thomwood

Hi there,

We’re very sorry to hear about your experience. Your feedback is important to us, and we take these concerns seriously.

To assist you further and look into this properly, could you kindly reach out to our support?

We would like the opportunity to review your case and do our best to make things right.

Sincerely,
Team Thomwood

Noté 1 sur 5 étoiles

Don’t touch this with the end of someone else’s barge pole

Really wish I had read these reviews before ordering….

My dress came, it’s cheap and horrible. I asked for a refund (four times) only to be told it would cost be £25 to return one item to China, but they offered me a partial credit to buy something else cheap and nasty, and I get to keep the crappy original dress. Lucky me.

Shock horror, the credit code doesn’t even work and they have stopped replying.

We live and learn - but it is annoying that scam websites like this are allowed to operate. Bunch of thieves.

14 juillet 2025
Avis spontané
Logo de Thomwood

Réponse de Thomwood

Hi Kathryn,

We’re very sorry to hear about your experience. Your feedback is important to us, and we take these concerns seriously.

To assist you further and look into this properly, could you kindly reach out to our support?

We would like the opportunity to review your case and do our best to make things right.

Sincerely,
Team Thomwood

Noté 1 sur 5 étoiles

Would give 0 stars if it was possible

Dress arrived damaged, was told a replacement was on its way (which it wasn’t). Refund was requested (as the event that the dress was for had been and gone whilst waiting on the excessive delivery time, so the dress was no longer needed or wanted) and denied!
Now left out of pocket and with a damaged dress! SHOP ELSEWHERE!
*Edit*
@thomwood- I did contact your support team. If you actually read my review before copy-pasting your reply, you’d understand that.
*Edit 2.0*
Thomwood stated that they would refund me on 17/7… this has still not been received… now they’re stating that they’re having “system issues” so can’t provide proof of this mysterious refund 🙄

26 juin 2025
Avis spontané
Logo de Thomwood

Réponse de Thomwood

Hi Jess,

We’re very sorry to hear about your experience. Your feedback is important to us, and we take these concerns seriously.

To assist you further and look into this properly, could you kindly reach out to our support?

We would like the opportunity to review your case and do our best to make things right.

Sincerely,
Team Thomwood

Noté 1 sur 5 étoiles

Disingenuous; Do Not Use

Purchased a dress which bared no resemblance to item advertised online. Style, colour, pattern, material and sizing all incorrect. Contacted customer support & sent images of item received as requested by Thomwood. Refund offered but would have to pay £25 shipping to China with no guarantee item would arrive. Decided to keep item with 10% 'good will' refund offered.
This company is a sham. Disingenuous and untrustworthy; do not use.

8 juillet 2025
Avis spontané
Logo de Thomwood

Réponse de Thomwood

Hi Annabel,

We’re very sorry to hear about your experience. Your feedback is important to us, and we take these concerns seriously.

To assist you further and look into this properly, could you kindly reach out to our support?

We would like the opportunity to review your case and do our best to make things right.

Sincerely,
Team Thomwood

Noté 1 sur 5 étoiles

No refund given

I sent a return back, but never received the refund.
Full detail of the order number and my contact details, but no refund. Quality and deigne looked cheap, hence I sent it back at great cost - so be aware!

14 juillet 2025
Avis spontané
Logo de Thomwood

Réponse de Thomwood

Hi Marion,

We’re very sorry to hear about your experience. Your feedback is important to us, and we take these concerns seriously.

To assist you further and look into this properly, could you kindly reach out to our support?

We would like the opportunity to review your case and do our best to make things right.

Sincerely,
Team Thomwood

Noté 3 sur 5 étoiles

I Love Thomwood

I planned a trip to the UK and didn’t pack much, so I ordered from Thomwood in advance and had it shipped directly to my hotel. The timing was perfect.. the package arrived with no issues at all. I told myself I’d leave the dresses behind when I returned to Brazil, but they were just too beautiful to part with. I actually bought an extra bag at the airport to bring them back with me! Elegant, comfortable, and no hassle at all. I just wish we had Thomwood here too

10 juin 2025
Avis spontané
Logo de Thomwood

Réponse de Thomwood

Hi Morgan,

Thank you for your kind words! We're so happy to hear your order arrived on time and that you loved the dresses enough to bring them back to Brazil, extra bag and all!

We're truly glad you had a smooth experience and felt great in our pieces. We're always here whenever you need a Thomwood moment again.

Warmly,
Team Thomwood

Noté 3 sur 5 étoiles

This was my first time ordering from…

This was my first time ordering from Thomwood and I’m genuinely impressed. The fabric quality was amazing, and the delivery was smooth and on time. I reached out with a sizing query and got a clear, friendly response within an hour. Definitely shopping here again!

16 juin 2025
Logo de Thomwood

Réponse de Thomwood

Hi Marcus,

Thank you so much for taking the time to share your experience! We’re thrilled to hear that your first order with Thomwood left such a positive impression, from the fabric quality to the smooth delivery.

We’re especially glad our team could assist you quickly and clearly with your sizing query. Providing helpful and timely support is something we truly care about.

We look forward to welcoming you back again soon!

Warm regards,
Team Thomwood

Noté 1 sur 5 étoiles

Worse purchase I’ve ever made and service

Update 18th july - still no full refund offered! Waist actually measures 27 1/2 inches and they send a copy it should be 29inch even with mine smaller than they state (but even so 28 is not a size 16
Terrible service and no admitting it is an error on the part of them !

Update today 15th July - still more emails only offering me more percent off an outfit that DOES NOT FIT! As far too small. When I ordered a XL -16 measurement tape showing it’s in 14inch wide - that means 271/2inch waist all round waistband !!!!! That is way under XL size 16 in any country size 16 is a 34 inch to 36 inch and it show much higher than 29 inch waste on their website showing it bigger than this that has arrived! They have no intention to pay me!!! I am instructing a solicitor to take the case over ! So no one else has this stress and treatment. Hope they are closed down ! So upsetting !!!!!
(They asked for photos to show label to resolve issue and even after photo proof !) and even with this they say the size is correct !!!!
And I still have to return or I keep items - outfit, they they have increase to 60% of refund.

Honestly they send wrong size/they delay arrival - from it leaving china late, arriving 20 days later and they blame me!
Worse purchase I’ve ever made !
I order a size 16 and a size 10 arrive as tiny! And it said XL on label I checked size chart before ordering! It took 20 days to arrive! Took ages before leaving china!!!
They have fine nothing and expect be to pay £25 return:-
when they took ages to deliver 20 days!!!
They sent tiny size !!!!
And do everything to stop them having to pay for a return! Tell me to pay £25 return !
Tell meme if night not make it back to them !!!!
Worse company ever do NOT ever use them !

Just had a reply from them asking if they can help !! 33 emails of complaint for not getting for 20 days and then arriving 4. Sizes smaller. Offered 10% back and no full refund!!! And then telling me if I return it will cost me ! £25 !!! and it could get lost at customers so i may not EVEN.get my refund! Every which way you stop me posting it back ! and they are needing photos and receipt of return etc when it’s been errors from them !

14 juillet 2025
Avis spontané
Logo de Thomwood

Réponse de Thomwood

Hi there,

We’re very sorry to hear about your experience. Your feedback is important to us, and we take these concerns seriously.

To assist you further and look into this properly, could you kindly reach out to our support?

We would like the opportunity to review your case and do our best to make things right.

Sincerely,
Team Thomwood

Noté 1 sur 5 étoiles

AVOID!!!!

AVOID! AVOID! AVOID!!!!
Don't buy from them! Options for returns are store credit or spend £25 to return to China (with the possibility to be kept in customs).
Had to buy a different product (adding more credit) to avoid loosing the money and the quality was as bad as the first one and It took ages to arrive!
Should have read the reviews here!!!!
SCAM!!!!!!!

18 mai 2025
Avis spontané
Logo de Thomwood

Réponse de Thomwood

Hi L. C.,

We’re very sorry to hear about your experience. Your feedback is important to us, and we take these concerns seriously.

To assist you further and look into this properly, could you kindly reach out to our support?

We would like the opportunity to review your case and do our best to make things right.

Sincerely,
Team Thomwood

Noté 1 sur 5 étoiles

SCAM COMPANY

Emailed company to initiate return order , website state 1 day reply however heard nothing and it has been 5 days !!! AVOID SCAM COMPANY

14 juillet 2025
Avis spontané
Logo de Thomwood

Réponse de Thomwood

Hi Kevin,

We’re very sorry to hear about your experience. Your feedback is important to us, and we take these concerns seriously.

To assist you further and look into this properly, could you kindly reach out to our support?

We would like the opportunity to review your case and do our best to make things right.

Sincerely,
Team Thomwood

Noté 1 sur 5 étoiles

Do not use

Trying to track my order as still not recieved. Now website is unobtainable so no tracking. Absolute disgrace, money lost. Wouldn’t use again even if I could. AVOID AT ALL COSTS. Wish I had read reviews before ordering.

14 juillet 2025
Avis spontané
Logo de Thomwood

Réponse de Thomwood

Hi Jane,

We’re very sorry to hear about your experience. Your feedback is important to us, and we take these concerns seriously.

To assist you further and look into this properly, could you kindly reach out to our support?

We would like the opportunity to review your case and do our best to make things right.

Sincerely,
Team Thomwood

Noté 3 sur 5 étoiles

Next Level Quality and Perfect Fit!

The second I opened the package, I could tell the quality was next level. I followed the size chart and it fit like a glove. Bonus points for the smooth delivery updates along the way!

28 janvier 2025
Avis spontané
Logo de Thomwood

Réponse de Thomwood

Hi Elodie,

Thank you so much for your lovely feedback! We're thrilled to hear that the fit was perfect and that the quality met your expectations the moment you opened the package.

We also do our best to keep our customers in the loop with delivery updates, so we're glad that made a difference too.

We can't wait to serve you again soon!

Warm regards,
Team Thomwood

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus