TruffleMagic Avis 

451
•
TrustScore 3 sur 5

3,1

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible experience when I ordered last, got a lecture in an email on how the review was unfair and damaging. Yeah don't buy from these, find another vendor. Sorry truffle magic but you're not... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

The site has been working with the DEA and other agencies building a large case and gathering information on it's customers In lieu of leniency towards Trufflemagic. Afterwhich from all devices, y... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

People need to stop talking crap about this website. If you look it says they cannot send packages to the US at the moment. Its annoying when people literally leave bad reviews about anything they can... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 3 sur 5 étoiles

Orders never arrived. Be aware, I decided to try their services after the latest reviews, but in my personal experience, I order first a non tracked parcel. Still now never arrived. I opened ticke... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Aliments, boissons & tabac

Informations provenant de diverses sources externes

Magic Mushrooms can be bought easy, safe and fast online in our shop. We ship daily Monday through Thursday!


Coordonnées de contact

3,1

Moyen

TrustScore 3 sur 5

451 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,1

Tous les avis

(451)

0 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Outstanding Quality and Service!

I would give Trufflemagic 10 stars if I could. I have placed three orders so far (all in the past 3-4 months) and received all goods in tip-top condition. For context, I live on the east-cost of the USA.

Without being critical of some of the more recent reviews here, I'd like to point out a couple of things that folks should consider when ordering from Trufflemagic: you need to understand that you are not ordering from amazon. These guys run a family business and their top priority is quality. Preparing shipment of an order takes time because we are talking about fresh, living cultures. For instance, when you order fresh truffles, you will get FRESH truffles, which means they need to be harvested, cleaned, portioned, sealed, packaged and prepared for shipping. Logically, this process takes time. In my cases, it was always around one week between when I placed my order and the shipment of the goods. To me, this is more than reasonable.

Shipping to the US took about 4 weeks. So, depending on where you live - also bearing in mind the current COVID situation - it can take 4-5 weeks before you receive your order. Now, Trufflemagic is very honest and transparent about this. They don't deceive you by making false promises, all this info is clearly stated on their website.

As for the quality of the items I purchased, I have nothing but praise. I am new to truffles and mushrooms and I do realize that I don't have a lot of reference points. However, at least in my case, I was more than satisfied with everything that I received. Well, that's why I placed two more orders after I received the first one.

Well, again, I am not trying to be critical or question some of the less favorable reviews here - however, those are just not consistent with my experience. Trufflemagic has gained my trust and I will continue to be their loyal customer.

13 mai 2020
Avis spontané
Logo de TruffleMagic

Réponse de TruffleMagic

Hoy CBD Fan,

Thanks for your review and for your amazing website https://kushmastery.com/2020/mushrooms-truffles/magic-mushroom-grow-kit-golden-teacher/ it is inspiring!

Best,

TruffleMagic Family

Noté 3 sur 5 étoiles

Orders never arrived.

Orders never arrived.
Be aware, I decided to try their services after the latest reviews, but in my personal experience, I order first a non tracked parcel. Still now never arrived. I opened ticket, but their ticketing system seems broken or doesn't update.
Then I decided to used a tracked order. After 5 days I didn't even received any track id, or any proof that they actually even sent anything to me.
*** update **
Vendor does replies to trust pilot, apparently my order is processing yet so I will keep updating this review as I have updates.

11 mai 2020
Avis spontané
Logo de TruffleMagic

Réponse de TruffleMagic

Hoy!

We have checked your orders and one of them is still on the delivery window as it was shipped on 1st of May. Your second order, with track service, will be shipped today (11th) and that is why you do not have your track number yet.

We kindly ask you to remove this hurtful review as your experience is not finished and TrustPilot is not the place to deal with it, we have our ticket system and is there where we deal with our customers if issues come up.

We hope you can understand that we work providing psilocybin for many people to keep up their treatments. We are not here to give people another high, we are here to keep helping and changing people's life through psilocybin.

Kindly,

Truffle Magic Family

Noté 1 sur 5 étoiles

Never received my order or a refund

Never received my order or a refund, but I did get a coupon for 25% off so they can take 75% of my money next time! I'm never going to order from them again, and I wouldn't recommend them to anyone I know. As far as I'm concerned, it's a scam.

6 mai 2020
Avis spontané
Logo de TruffleMagic

Réponse de TruffleMagic

Hoy,

We are sorry your order did not work as you expected but we see no reason for 1 star review as we did all we could to delivery your order. We feel it's unfair to order prohibited items and then expect the supplier to take all risks even though the terms and conditions state the opposite, in any way it's not sustainable for us as a company.

We have changed our terms and conditions and had a red store notification about it when you were ordering. We have tried it and we're losing money while taking huge risks to make psilocybin available throughout the world.

Our competitors do not refund/reship either in such a case. Blackmailing us is not your only option and you have not been scammed, we just apply the terms and conditions that you agreed to when ordering. We have 14 bullet points explaining that the risk is for the customer when ordered without tracking and even with tracking we do not refund packages stopped at the border, lost or due to using a faulty address.

We truly hope you can rethink your review, as we are making tremendous effort to be open in days like we all are going through.

Kindly,

Truffle Magic Family

Noté 5 sur 5 étoiles

Very happy, will definitely be ordering again.

Update: me and my friend made a tea each out of half a pack of Utopia each and wow what an experience, really intense visuals and spiritual experience.

TL;DR: Ordered 23rd April, received 4th May, everything I ordered arrived and discretely packaged.

Ordered 3 for 2 Utopia on 23/04/2020, received tracking details few days after and just received them today (04/05/2020). So far happy. Will be sampling the truffle Saturday so they're just stored in the fridge for now. Will edit to add my journey and experience soon after Saturday.

Only thing I was slightly worried about was the vacuum sealed pouch thing they came in wasn't as tightly vacuumed and still appeared to have a bit of air in, this was probably happened during shipping and they still look and smell* fine.

*I was also worried about the smell (pungent earthy, dirt, mold like weird smell honestly can't explain it) but after a quick Google search that's normal.

I definitely recommend getting tracked delivery, just for peace of mind because delivery will be a thumb twiddling wait.

Also having tracked means if they get seized because of the nature of the product you won't instantly blame TruffleMagic.

And lastly the package was very discreet.

4 mai 2020
Avis spontané
Logo de TruffleMagic

Réponse de TruffleMagic

Hoy AC,

Thanks for your review, we do appreciate your support.

We are glad to hear you had a great experience with your friends. :D

We hope to see you around soon.

Best,

TruffleMagic Family

Noté 5 sur 5 étoiles

Highly recommended

These guys provide an amazing product and the online service is straightforward. Any doubts or queries are dealt with quickly. I plan to place another order very soon.

2 mai 2020
Avis spontané
Logo de TruffleMagic

Réponse de TruffleMagic

Hoy Andrew Avery,

Thanks for your review, we do appreciate your support.

We hope to see you around soon.

Best,

TruffleMagic Family

Noté 5 sur 5 étoiles

Great service as always.

Great service as always. Quick in answering any questions. Very nice Team to deal with. Parcel took a bit longer to arrive, but it's understandable due to the pandemic. Thanks Team! :)

30 avril 2020
Avis spontané
Logo de TruffleMagic

Réponse de TruffleMagic

Hoy Jak M,

Thanks for your review, we do appreciate your support.

We hope to see you around soon.

Best,

TruffleMagic Family

Noté 4 sur 5 étoiles

Did not receive the order (Delayed Recieved)

Did not receive the order , ticket system is broken and not able to submit a ticket. Order no. 108145
----Edited Review----
I initially gave TruffleMagic a 1 star review because my order never arrived after a month and on top of that their ticketing system would not let me contact them. They also shipped the package 1 week later than what order status mentioned. Long story short, I did receive my order on 5/25 after about 2 months of ordering. This might be all because of covid situation. Hoever the broken ticketing system is no excuse. Please fix your ticketing system so that your customers can have a better experience. Now that I have order, I will go see the portal. Peace !!
----Edited Review Ends------

29 avril 2020
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Great products, great service

I've ordered with them a few times over the past years. One time the products didn't make it through the mail, but that was most probably no fault on their behalf and just something that can happen in this case. The other times everything worked smoothly and I received some great products. Also, they respond quickly to any questions and were very helpful. Thanks!

27 avril 2020
Avis spontané
Logo de TruffleMagic

Réponse de TruffleMagic

Hoy Kristin,

Thanks for your review, we do appreciate your support.

We hope to see you around soon.

Best,

TruffleMagic Family

Noté 2 sur 5 étoiles

Did Not Receive Product

Did not receive product. It has been over a month and I am not expecting it anytime soon. I recommend to look at another provider for your truffles as Trufflemagic does not seem to be functioning well under COVID-19. There has been many reports recently of customers not receiving their products also, this does not seem like a one off.

Trufflemagic has amazing customer service but sadly that can not help them when it comes to this situation.

21 avril 2020
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Haven't received order

Only here because it seems this is the only way to get in touch with you - the ticketing system is not working (I've been trying for a week on multiple browsers and devices) and the email address I found is getting an automatic reply.

I ordered on March 9 and still haven't received my order. I understand the risks of that when I ordered and that the pandemic might be slowing things down. Just wanted to see if anything could be done. Thanks.

UPDATE: Finally received my order. Not sure if it was posting here that prompted a resend or just delays due to COVID-19 but it made it! Thank you and stay safe.

15 avril 2020
Avis spontané
Logo de TruffleMagic

Réponse de TruffleMagic

Hoy Lee!!!

We are indeed facing delays to orders shipped to USA and many other countries due to Covid-19 outbreak. Unfortunately, Post Service is out of our control.

Thanks for your review, we do appreciate your support.

We hope to see you around soon.

Best,

TruffleMagic Family

Noté 5 sur 5 étoiles

Bravo customer service rep

Posted a terrible review but the reply from these guys was so ridiculously well done I'm changing it to a 5 star just based on response...bravo trufflemagic rep...bravo

7 avril 2020
Avis spontané
Logo de TruffleMagic

Réponse de TruffleMagic

Hi Nathan,

We are a reputable vendor and have been since 2005 and we would never steal our customer's money. Your order was shipped out on the 4th of March as an UNtracked package as you did not choose track service. I can understand your frustration and hope you can still see this from our perspective. The order might have been delayed because of the coronavirus lockdown measures that are in place at the moment or it might have been stopped at the border. It's too early to tell, PostNL is still operating but warns of possible corona delays.
We have changed our terms and conditions and had a red store notification about it when you were ordering. I feel it's unfair to order prohibited items and then expect the supplier to take all risks even though the terms and conditions state the opposite, in any way it's not sustainable for us as a company. We have tried it and we're losing money while taking huge risks to make psilocybin available throughout the world. Our competitors do not refund/reship either in such a case. Blackmailing us is not your only option and you have not been scammed, we just apply the terms and conditions that you agreed to when ordering. We have 14 bullet points explaining that the risk is for the customer when ordered without tracking and even with tracking we do not refund packages stopped at the border, lost or due to using a faulty address.

Also, if very unfair that you never made contact through our ticket system and just decided to give us 1 star review before any effort of contacting us.

We kindly ask you to remove your review or be honest at it, as we did not steal your money.

Truffle Magic Family

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent service

Excellent. These guys really look out for you. My order was reshipped no questions asked when my initial order never came. The reshipped order just came and I couldn’t be more pleased. They responded to me on every inquiry and gained much trust from me. I am looking into ordering again very soon! Thanks so much guys! I would definitely refer them to a friend!
Jd

24 mars 2020
Avis spontané
Logo de TruffleMagic

Réponse de TruffleMagic

Hoy Atravler,

Thanks for your review, we do appreciate your support.
We hope to see you around soon.

Best,

TruffleMagic Family

Noté 5 sur 5 étoiles

Second time ordering with success

Second time ordering, received it within 10 days and had a very good first experience with the products.

23 mars 2020
Avis spontané
Logo de TruffleMagic

Réponse de TruffleMagic

Hoy Oscar,

Thanks for your review, we do appreciate your support.
We hope to see you around soon.

Best,

TruffleMagic Family

Noté 5 sur 5 étoiles

Top marks *****

I've been using these guys for so many years now, there have been a couple of hiccups over the years due to a mix up in transferring money to wrong account on my behalf, and once a package didn't make it to me, but they have always done there best to resolve the problem for me.

Since the latest changes after January/February with the site closure and reopening, I've made another purchase from them using the new crypto payment method and its so much better.

It takes a couple of weeks from payment till I received the package but it got to me in good condition.

The product is always top quality and does a great job at all its versatile uses, giving me great insight and open-mindfulness as I tackle through the complexities of life.

Thankyou TruffleMagic for providing such a great product and service doing a great honner to humankind against the opression of babalon.

20 mars 2020
Avis spontané
Logo de TruffleMagic

Réponse de TruffleMagic

Hoy Leon,

Thanks for your review, we do appreciate your support.
We hope to see you around soon.

Best,

TruffleMagic Family

Noté 5 sur 5 étoiles

What an amazing staff!

What an amazing staff! They get your stuff to you fast and it always looks good. Thanks trufflemagic!!!

17 mars 2020
Avis spontané
Logo de TruffleMagic

Réponse de TruffleMagic

Hey Franky,


Thanks for your review, we do appreciate your support.
We hope to see you around soon.

Best,

TruffleMagic Family

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent

Excellent customer service. Delivery for a parcel was 5 days - Holland to UK. Product is superb. Will definitely buy again.

11 mars 2020
Avis spontané
Logo de TruffleMagic

Réponse de TruffleMagic

Hoy Dave,

Thanks for your review, we do appreciate your support.
We hope to see you around soon.

Best,

TruffleMagic Family

Noté 5 sur 5 étoiles

👌 Service

First package didn’t make it but the second one did 😁!

Excellent 👌 customer service throughout.

10 mars 2020
Avis spontané
Logo de TruffleMagic

Réponse de TruffleMagic

Hoy Carli Ar,

Thanks for your review, we do appreciate your support.
We hope to see you around soon.

Best,

TruffleMagic Family

Noté 5 sur 5 étoiles

Absolutely outstanding service from…

Absolutely outstanding service from start to finish. Friendly and helpful, and the order reached me as described.Perfect.

10 mars 2020
Avis spontané
Logo de TruffleMagic

Réponse de TruffleMagic

Hoy KevB,

Thanks for your review, we do appreciate your support.
We hope to see you around soon.

Best,

TruffleMagic Family

Noté 5 sur 5 étoiles

Great company, great communication, great products

I was skeptical at first ordering from Truffle magic to begin with, but have to say, very impressed.

My first order did not reach my address in the UK and I contacted Trufflemagic. At this point I thought I had thrown my money away as another one of those sites!

They were always in communication the whole time and reshipped the order after we established it was not making it here.

The quality of the products and service are second to none.

Iv just made another order without hesitation and will review again once I do

Many thanks

26 février 2020
Avis spontané
Logo de TruffleMagic

Réponse de TruffleMagic

Hoy Fraz,

Thanks for your review, we do appreciate your support.
We hope to see you around soon.

Best,

TruffleMagic Family

Noté 5 sur 5 étoiles

Unfortunately my package to UK was…

Unfortunately my package to UK was seized. I contacted Truffle Magic; they were great and gave me a full refund.

25 février 2020
Avis spontané
Logo de TruffleMagic

Réponse de TruffleMagic

Hoy Alex,

Thanks for your review, we do appreciate your support.
We hope to see you around soon.

Best,

TruffleMagic Family

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus