Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Producten zijn goed, maar duur. Na een aantal jaren de producten (green powder en collageen) gebruikt te hebben heb ik mijn abonnement 3 maanden geleden opgezegd. Het geld wordt nog steeds afgeschreve... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Es una pena, espere mucho tiempo poder comprarlo y la verdad que ha sido una gran decepción! Tengo casi 2 meses tomándolo y no me ha hecho absolutamente nada. Precio elevado, resultados nulos. Cuesta... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I’m on month 4 of taking the super elixir. Amazing product, tastes wonderful both the original flavour and lemon and ginger. What a boost of energy , sorted my hot flushes which are no longer, my hair... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 4 sur 5 étoiles

I purchased because of poor digestion, bloating and lack of energy. I am now half way through my second tub and happy with results with better digestion, which has improved my bloating, but the bigges... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de vitamines et compléments alimentaires

Écrit par l'entreprise

The pioneer of ingestible wellness. WelleCo is an Australian born company, founded in 2014 by Elle Macpherson as a result of her own personal wellness journey and discoveries. Our carefully curated collection of wellness solutions is underpinned by Elle’s philosophy that, with wellness, you can live the life you’d only dreamed of living. Feeling strong and alive, capable and confident. WelleCo is committed to empowering you to own your wellness journey. Naturally.


Coordonnées de contact

3,0

Moyen

TrustScore 3 sur 5

245 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,0

Tous les avis

(245)

29 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Great products

Great products, great customer service

18 avril 2025
Logo de WelleCo

Réponse de WelleCo

Hi Linda,

Thank-you for taking time to get in touch and for sharing your experience with us.

We are so glad to hear you have been enjoying our products and of your warm experience with our Customer Experience Team.

We look forward to supporting you on your beauty through wellness journey and if you ever have any questions feel free to reach out!

Stay Welle,

Phoebe
WelleCo Customer Experience Specialist and In-House Nutritionist.

Noté 5 sur 5 étoiles

Gorgeous hot chocolate

Gorgeous hot chocolate
Really helps me sleep sound and wake up feeling refreshed
My skin is also glowing

17 avril 2025
Logo de WelleCo

Réponse de WelleCo

Hi Angela,

Thank-you for taking time to get in touch and for sharing your experience with us.

We are so glad to hear you have been enjoying The Evening Elixir and seeing the well deserved benefits.

We look forward to supporting you on your beauty through wellness journey and if you ever have any questions feel free to reach out!

Stay Welle,

Phoebe
WelleCo Customer Experience Specialist and In-House Nutritionist.

Noté 5 sur 5 étoiles

Wellness foundation

I really look forward to receiving my welleco products . They have become a foundation for my wellbeing now I’m approaching 60.

20 avril 2025
Logo de WelleCo

Réponse de WelleCo

Hi Jane,

Thank-you for taking time to get in touch and for sharing your experience with us.

We are so glad to hear you have been enjoying the products in our Welle collection!

We look forward to supporting you on your beauty through wellness journey and if you ever have any questions feel free to reach out!

Stay Welle,

Phoebe
WelleCo Customer Experience Specialist and In-House Nutritionist

Noté 1 sur 5 étoiles

Poor product

The service and delivery was perfect. But I really dislike the product. It may just be personal preference, but I find the taste undrinkable

17 avril 2025
Logo de WelleCo

Réponse de WelleCo

Hi Helen,

Thank-you for taking time to get in touch and for sharing your experience with us.

We are sorry to hear that The HydroProtein Elixir is not the right fit for your routine. We would love to offer you an alternative product and have reached out to you via email.

We look forward to supporting you on your beauty through wellness journey and if you ever have any questions feel free to reach out!

Stay Welle,

Phoebe
WelleCo Customer Experience Specialist and In-House Nutritionist.

Noté 1 sur 5 étoiles

Unfortunately very disappointing!

Super motivated to try the HydroProtein Elixir my first disappointment came when opening the nice black box... it is half empty! Mixing the powder into a glass of water and it starts to clot. The biggest disappointment, however, is the taste. The Passionfruit version tastes awful. Will be finishing the half empty box and not reordering.

22 avril 2025
Avis spontané
Logo de WelleCo

Réponse de WelleCo

Hi there,

While we love to hear feedback from the WelleCo community, we never like to hear that you are disappointed.

I am sorry to hear that The HydroProtein Elixir is not as you expected.

We understand that wellness looks different to everyone and that this blend / flavour may not be suitable for you.

We would love to offer you a refund and alternative product if you wished. If you could share some further information with us we would love to help make further arrangements for you.

Phoebe,
WelleCo Customer Experience Specialist.

Noté 1 sur 5 étoiles

The hydroprotein tastes really bad

The hydroprotein tastes really bad. I never expect delicious perfection when it comes to protein powder, but this is just undrinkable.

18 avril 2025
Avis spontané
Logo de WelleCo

Réponse de WelleCo

Hi Norma,

Thank-you for getting in touch.

While we love to hear feedback from the WelleCo community, we never like to hear that you are disappointed.

I am sorry to hear that The HydroProtein Elixir is not as you expected.

We understand that wellness looks different to everyone and that this blend / flavour may not be suitable for you.

We suggest you try adding frozen berries / ice and blending to make this more of a smoothie.

We would love to offer you a different product from our collection to try and have requested some further information.


Phoebe,
WelleCo Customer Experience Specialist.

Noté 5 sur 5 étoiles

Love the Super Elixer

Love the Super Elixer. I have it after lunch and it helps keep me full until my next snack. It’s a greens drink people, it tastes fruity but isn’t candy or a smoothie. I honestly don’t get all the negative reviews. I tried clear protein and love the concept but don’t love the flavor so trying another one. Overall, ingredients are clean and I’m a happy customer.

19 avril 2025
Avis spontané
Logo de WelleCo

Réponse de WelleCo

Hi Suzanne,

Thank-you for taking time to get in touch and for sharing your experience with us.

We are so glad to hear you have been enjoying The Super Elixir.

We are glad to hear you have tried The HydroProtein Elixir! We would love to send you the alternate flavour to try, if you have not purchased this already!

We look forward to supporting you on your beauty through wellness journey and if you ever have any questions feel free to reach out!

Stay Welle,

Phoebe
WelleCo Customer Experience Specialist.

Noté 1 sur 5 étoiles

The blood orange super greens

I ordered the blood orange super greens powder and the taste to me is so revolting that I’ve struggled so much to drink it and have now given up. I feel terrible for giving up because it’s so expensive but I literally can’t stomach it. The texture is also quite thick and a little gloppy. If you love it, good for you, but this is my experience.

19 avril 2025
Avis spontané
Logo de WelleCo

Réponse de WelleCo

Hi Alexandra,

While we love to hear feedback from the WelleCo community, we never like to hear that you are disappointed.

I am sorry to hear that The Super Elixir - Blood Orange is not as you expected.

We understand that wellness looks different to everyone and that this blend / flavour may not be suitable for you.

We would love to offer you an alternative product if you wished. If you could share some further information with us we would love to help make further arrangements for you.

We have requested further information so we can best assist you.

Phoebe
WelleCo Customer Experience Specialist.

Noté 3 sur 5 étoiles

Have been happy with a couple products and went back for a 3rd purchase wanting to trust this company

This rating could go up as I just placed another order. Here are a couple things with pricing:
1) purchased items when they were running a sales promotion - I did not receive the promotion and payed full price on the order.
2) Just now when I ordered - I was asked if I wanted a free sample - I said yes and was charged $5 dollars for the sample.

I really liked the protein powder and the pineapple elixier. The collagen from my initial order had a rotten fish-like taste but I made myself finish it because it was so expensive. I want to trust this company and the products they sell - giving them another go even though they slipped in the $5 charge for my free sample on the purchase I just made; left me wondering how much money they make by doing that - which free sample do you want? I would have said no to the free sample if I knew it would cost $5.

18 avril 2025
Avis spontané
Logo de WelleCo

Réponse de WelleCo

Hi DG,

Thank-you for taking time to get in touch and for sharing your experience with us.

We are sorry to hear of your recent experience when purchasing with us. We would love to honour the promotion, and can refund you the additional costs you were accidentally faced with.

We have reached out to you for some further information.

Stay Welle,

Phoebe
WelleCo Customer Experience Specialist.

Noté 5 sur 5 étoiles

I actually love these products

I actually love these products. I'm currently using the green elixir and night time elixir. The hot chocolate tastes so good and helps me sleep. I have tried other brands of super greens in the past and they have tasted so awful I had to stop taking them. One particular brand made me vomit. But this one is great and makes me feel energetic and does wonders for my skin.

1 avril 2025
Avis spontané
Logo de WelleCo

Réponse de WelleCo

Hi Roisin,

Thank-you for taking time to get in touch and for sharing your experience with us.

We are so glad to hear you have been enjoying The Super Elixir and The Evening Elixir!

We look forward to supporting you on your beauty through wellness journey and if you ever have any questions feel free to reach out!

Stay Welle,

Phoebe
WelleCo Customer Experience Specialist.

Noté 1 sur 5 étoiles

The super elixir made me feel sick and…

The super elixir made me feel sick and bloated. Never again. The one from Wholefoods - Green Vibrance Powder - has been around forever and makes me feel great. No bloating.

1 avril 2025
Avis spontané
Logo de WelleCo

Réponse de WelleCo

Hi there,

Thank you for getting in touch

While we love to hear feedback from the WelleCo community, we never like to hear that you are disappointed and The Super Elixir isn't as you expected.

The Super Elixir does contain ingredients that moderate digestion and support overall gut health. For example, fructooligo-saccharides (FOS), has been included in the formulation for its prebiotic properties, meaning that it helps to feed the beneficial bacteria in our digestive system. However, FOS does have the potential to cause digestive symptoms such as bloating and gas in some individuals, particularly when first starting to consume, while your body adjusts to the supplement.

We would typically recommend halving the dose for the first 2-3 weeks to allow your body to adjust to your new supplementary regime.

We understand that wellness looks different to everyone and that this blend may not be suitable for you.

We would love to offer you a refund and alternative product if you wished. If you could share some further information with us we would love to help make further arrangements for you.


Phoebe
WelleCo Customer Experience Specialist.

Noté 5 sur 5 étoiles

Don’t let your greens run out!

I have been using the super elixir for 2 months, I was very feeling fabulous, my skin was great , my cravings at night went away… overall fabulous. Then I forgot to reorder so I used another “green powder” for about 2weeks , I noticed the difference IMMEDIATELY!
I can’t believe the difference this makes . I won’t forget again!
Happy and Grateful at 58!

12 avril 2025
Avis spontané
Logo de WelleCo

Réponse de WelleCo

Hi Laura,

Thank-you for taking time to get in touch and for sharing your experience with us.

We are so glad to hear you have been enjoying The Super Elixir and seeing the well deserved benefits.

We look forward to supporting you on your beauty through wellness journey and if you ever have any questions feel free to reach out!

Stay Welle,

Phoebe
WelleCo Customer Experience Specialist.

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible customer service

Terrible customer service, excuses about why I haven’t received my order and now they are not responding to follow-up emails.
I see that here on this platform they are not responding to reviews which highlight poor experiences - no offer to sort issues out- shocking!
No refund either!!

11 avril 2025
Avis spontané
Logo de WelleCo

Réponse de WelleCo

Hi Bushra,

Thank-you for getting in touch.

We are so sorry to hear you have not received your WelleCo order.

This certainly does not meet our WelleCo standards and values and we apologise for this.

Our team have reached out to you via email, with details of a refund and a replacement order.

We thank-you for the opportunity you have provided us to resolve this issue for you and appreciate your patience during this time.

We look forward to continuing to support you on your wellness journey and if you require any further assistance, we are more than happy to help.

Stay welle,

Phoebe
WelleCo Customer Experience Specialist.

Noté 1 sur 5 étoiles

I was hoping for better front the…

I was hoping for better front the product, it smells so bad like cat pee ( I got the passion fruit elixir one) and taste is not good. I was going to bring it on vacation for the extra protein and electrolytes daily but I don't know if I'll be able to stomach it :(

11 avril 2025
Avis spontané
Logo de WelleCo

Réponse de WelleCo

Hi Melissa,


While we love to hear feedback from the WelleCo community, we never like to hear that you are disappointed.

I am sorry to hear that The HydroProtein Elixir is not as you expected.

We understand that wellness looks different to everyone and that this blend / flavour may not be suitable for you.

We would love to offer you a refund and alternative product if you wished. If you could share some further information with us we would love to help make further arrangements for you.

I look forward to hearing from you,

Phoebe
WelleCo Customer Experience Specialist.

Noté 1 sur 5 étoiles

I can log on and ever time I request to…

I can not log into the Ap and every time I request to reset my password your Ap does not accept my email and does not resend the link to create a new password . Impossible to contact anyone to cancel my order.

20 mars 2025
Logo de WelleCo

Réponse de WelleCo

Hi Karen,

Thank-you for getting in touch.

We are sorry to hear you have experienced difficulties with our app, we have shared your valuable feedback with our Digital Team to further look into.

Our Customer Experience Team have reached out to you via email, with an update on your account and recent order.

Please reach out to us if you have any further questions or concerns, we would love to help!

Phoebe
WelleCo Customer Experience Specialist.

Noté 3 sur 5 étoiles

Not for me.

Unfortunately I not only don’t like it but the vitamin C content is too high for someone either Hemochromotosis.

18 mars 2025
Logo de WelleCo

Réponse de WelleCo

Hi Chris,

Thank-you for taking time to get in touch and for sharing your experience with us.

We are sorry to hear that the Evening Elixir is not the right fit for your routine. We would love to offer you an alternative product and have reached out to you via email with more information.

We look forward to supporting you on your beauty through wellness journey and if you ever have any questions feel free to reach out!

Stay Welle,

Phoebe
WelleCo Customer Experience Specialist.

Noté 4 sur 5 étoiles

I have received the Super Elixir

Terrible taste - I just tried the Super Elixir original flavour, 300g. Oh dear, I can't stomach the taste, there is a slight hint of pineapple at first which is okay but it's followed by a terrible earthy after taste. It may be wonderful stuff for your health, but I have no idea how I am going to take this daily. Feels like punishment... what a waste of money, my recommendation to you is try a sample packet first before investing. Lesson learnt. Update June '25 : I am now trying the Blood Orange flavour, mixed with a little orange juice and water, it tastes fine. It is difficult to avoid lumps of powder when mixing in a cup so I shake it thoroughly in a 500ml water bottle- it makes a huge difference if blended well. I hope to feel the benefits soon. Customer services were very helpful. I have changed my review to a 4.

4 avril 2025
Avis spontané
Logo de WelleCo

Réponse de WelleCo

Hi Lisa,

I am sorry to hear that The Super Elixir is not as you expected.

We understand that wellness looks different to everyone and that this blend do not work for you.

We would love to offer you an alternative product or flavour. If you could share some further information with us we would love to help make further arrangements for you.

Stay Welle,

Phoebe
WelleCo Customer Experience Specialist.

Noté 5 sur 5 étoiles

I love Super Elixir

I love Super Elixir - nice taste, easy to use and nourishes the body.

19 mars 2025
Logo de WelleCo

Réponse de WelleCo

Thank-you for taking time to get in touch and for sharing your experience with us.

We are so glad to hear you have been enjoying products from our WelleCo collection!

We look forward to supporting you on your beauty through wellness journey and if you ever have any questions feel free to reach out!

Stay Welle,
Phoebe

WelleCo Customer Experience Specialist.

Noté 5 sur 5 étoiles

If I could give it six stars I would

If I could give it six stars I would. The elixir is magical. Within a week of taking it daily my skin feels much tighter and glows with wellbeing. I was also quite blown away by this months subscription which came with a beautiful drinking bottle and sample of another flavour. When the product is this good to begin with I would never expect it to come with complimentary gifts, but I was delighted to receive them and now think even more highly of this company than ever before

18 mars 2025
Logo de WelleCo

Réponse de WelleCo

Thank-you for taking time to get in touch and for sharing your experience with us.

We are so glad to hear you have been enjoying products from our WelleCo collection!

We look forward to supporting you on your beauty through wellness journey and if you ever have any questions feel free to reach out!

Stay Welle,
Phoebe

WelleCo Customer Experience Specialist.

Noté 5 sur 5 étoiles

An honest product, love it! 💚

Since I started using the Super Elixir I feel less down and I sleep better. I also have more energy. I really love the product, especially in combination with the Goddess Elixit. I tried three different flavors of the Super Elixir and they tasted just fine.
I don't recognize any of the bad service the other reviews are talking about.
The two products I used do as they claim.
Unfortunately my financial situation has changed and I can no longer afford it. Very unfortunate.

23 mars 2025
Avis spontané
Logo de WelleCo

Réponse de WelleCo

Hi Annemeike,

Thank-you for taking time to get in touch and for sharing your experience with us.

We are so glad to hear you have been enjoying The Super Elixir and Goddess Elixir.

Our team would love to continue to support you and have reached out to you, via email.

We look forward to supporting you on your beauty through wellness journey and if you ever have any questions feel free to reach out!

Stay Welle,

Phoebe
WelleCo Customer Experience Specialist.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus