Wild at Heart Avis 

476
•
TrustScore 3.5 sur 5

3,7

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

An absolutely stunning bouquet of hot pink hydrangeas!! I ordered them for my daughter and she was over the moon!!! She took photos and they were truly amazing. Wild at Heart has become my ultimate... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

After receiving a message to say my delivery would be between 13.04-14.04 very precise you might say As they where a birthday gift the day was arranged so that the recipient would be there well wi... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I’m supper happy with customer service. It’s nearly 4 years since I order my flowers for specific occasions by wild at heart and every time they did it the best. 100% recommended if you want to get so... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I have been using your Wild Heart for some years and I find flowers and extras fantastic, only once a delivery took a bit of time but you gave me points very happy with Wild Heart

À propos de l'entreprise

  1. Fleuriste

Écrit par l'entreprise

Wild at Heart is one of the most celebrated British luxury florists, steeped in a 25 year rich heritage of immersive floral artistry. Renowned for an opulent, visionary and creative approach to flowers, weddings and events, Wild at Heart's sought-after style has earned many press accolades over the years, as well as an A-list following and commissions from some of the world’s most luxurious brands and venues. Wild at Heart flanks the entrance of the iconic Liberty London department store, as well as being housed in its original Turquoise Island shop in Notting Hill. On top of this, a thriving delivery service means their fresh, hand-tied flowers are available nationwide. With an unrivalled reputation for creative excellence and quality, the Wild at Heart team will take you on a creative journey; from the first mood board to the last petal, every detail is carefully considered to turn your dream wedding or event into a reality. No dream too big, no detail too small.


Coordonnées de contact

3,7

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

476 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,7

Tous les avis

(476)

127 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent service

Excellent service - easy to order and arrange telephonically - most beautiful arrangements and high quality flowers . Thank you

17 septembre 2026
Noté 1 sur 5 étoiles

Dreadful

After receiving a message to say my delivery would be between 13.04-14.04 very precise you might say
As they where a birthday gift the day was arranged so that the recipient would be there well within the timeframe
So when the flowers actually arrived at 18.40 the afternoon celebration had actually finished and most of the party had left she was just putting her two young children into the car to go home when they where passed to her with no reference to the lateness of the delivery
Upon contacting wild at heart I was told that as they use a third party for delivery they have no control on the time
You would imagine that at the prices they charge you could expect some kind expectation from them as to the quality of the third parties they use but no I was told I could have 20% off my next order 🤣🤣🤣🤣to say the likely hood of my using them again is slim is perhaps an understatement

20 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Wild at Heart

Réponse de Wild at Heart

Hi Lynne,

We are very sorry for the delay with your delivery and for the miscommunication surrounding the expected arrival time.

We completely understand how disappointing this must have been, particularly as the flowers were intended for a birthday celebration and arrangements had been made around the delivery window provided.

Unfortunately, once an order is with the carrier, delays can sometimes occur outside of our direct control. However, we absolutely expect the delivery information communicated to our customers to be accurate. We will be investigating this with the carrier to understand what happened and to help ensure this kind of miscommunication does not happen again.

We are also sorry that our initial response did not adequately address your concerns. We will be refunding the delivery charge for your order.

Please accept our sincere apologies for the disappointment caused.

The Wild at Heart team

Noté 5 sur 5 étoiles

An absolutely stunning bouquet of hot…

An absolutely stunning bouquet of hot pink hydrangeas!! I ordered them for my daughter and she was over the moon!!! She took photos and they were truly amazing. Wild at Heart has become my ultimate favorite for sending flowers to my family in the UK. Thank you so very much.

4 septembre 2026
Noté 5 sur 5 étoiles

I’m supper happy with customer service

I’m supper happy with customer service. It’s nearly 4 years since I order my flowers for specific occasions by wild at heart and every time they did it the best. 100% recommended if you want to get something perfect in quality,order, delivery and customer service even after delivery.

11 septembre 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

The flowers were nothing like the ones…

The flowers were nothing like the ones in the photo

11 août 2026
Logo de Wild at Heart

Réponse de Wild at Heart

Hi Angie,

We’re so sorry to hear that the flowers you received did not match your expectations, and we’re also sorry that we hadn’t heard from you directly before seeing your review, as we would have welcomed the opportunity to resolve this sooner. Please could you send us some images of the bouquet to flower@wildatheart.com, along with your order details, so our team can look into this and put things right for you.

Many thanks,
The Wild at Heart team

Noté 5 sur 5 étoiles

Even while in LA

The communication was impeccable even when I was on the other side of the world they were able to reach out to me to make sure the flower arrangement was properly delivered ! Thank you again so much and I can’t wait to purchase from you all again

2 août 2026
Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent service

Excellent service always available via phone. (As I was calling from USA) The delivery was spot on and on time to the stage door of the theater where I requested. Would use them again 10/10

27 juillet 2026
Noté 2 sur 5 étoiles

Very expensive and very ordinary

Given the price we were very disappointed by the size and quality. The flowers have not lasted which may be a result of heat although we have cut back stems, changed water etc. will not be ordering again.

I don’t appear able to follow a thread in response. So ask I can do is edit my initial post. I am responding to your comment on my trust pilot review. Not sure how I show a picture. I tried to email your PR department but got a response saying this was an unmanned email address ??
My order number is #87495 Attached is a picture of the !£135 bouquet. I really expected something more for that sort of money.
Regards

25 juillet 2026
Logo de Wild at Heart

Réponse de Wild at Heart

Hi Rory,

We are very sorry to hear that you were disappointed with your flowers. We are also sorry that we did not hear from you sooner, as we would have welcomed the opportunity to resolve this at the time.

Please send us some photos of the bouquet on flowers@wildatheart.com along with your order details, so our team can look into this and put things right for you.

Many thanks,
The Wild at Heart team

Edit: Dear Rory,

Many thanks for your email, we have received your details and attached photograph and our team will be in touch shortly to put this right for you.

Many thanks,
The Wild at Heart team

Noté 2 sur 5 étoiles

Not-so Abundant Coconut Candy

We purchased the second largest bouquet along with a £60 vase, bringing the total cost to £260.
Unfortunately, the bouquet was nowhere near as large or full as you would expect at this price point. The Playa Blanca roses appeared to be the premium flower in the arrangement, and I counted only eight of them. To add to our disappointment, the flowers began to wilt and shed petals after just three days, which was far shorter than we would expect from a premium bouquet. As this was purchased for a client event, it was particularly disappointing, as the overall presentation and longevity didn't reflect the price or our expectations.

16 juillet 2026
Logo de Wild at Heart

Réponse de Wild at Heart

Hi,

We are very sorry to hear about your experience and that the bouquet did not meet your expectations.

We are also sorry that you did not contact us directly at the time, as we would have welcomed the opportunity to look into this and resolve it for you straight away.

Please contact our team with your order details and photographs of the bouquet on flowers@wildatheart.com including any images taken on arrival and after the flowers began to wilt. We will review this carefully with our floristry and customer care teams and do our best to put this right.

Many thanks,
The Wild at Heart team

Noté 1 sur 5 étoiles

An absolute rip-off

An absolute rip-off! I spent £200 on flowers that literally died within 2 days - the bouquet was more like a £40 bunch of flowers from the petrol station - do yourself a favour and read the other 1 star reviews - save your hard-earned money. Very disappointed.

16 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Wild at Heart

Réponse de Wild at Heart

Hi Rick,

We are very sorry to read this and completely understand your disappointment. We have checked our system but have been unable to find an order under your name. Could you please response to our request with your order number, the purchaser’s name and the delivery details so we can investigate this fully and do our best to put things right?

Many thanks,
The Wild at Heart team

Noté 1 sur 5 étoiles

flowers look sad 😔

flowers look sad 😔

29 juin 2026
Logo de Wild at Heart

Réponse de Wild at Heart

Hi!

We are so sorry for the late response and to hear about this. Please could you email us at flower@wildatheart.com with any images and your order details? We would really like to look into this and put things right for you.

Many thanks,
The Wild at Heart team

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus